رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

تعداد بازدید: ۵۱۶۱ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

 

مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است؛ همین موضوع باعث می‌شود امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی داشته باشد. اکثر افرادی که به تفریحات لوکس علاقه دارند، رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل درویشی مشهد را می‌شناسند و می‌دانند که جزو بهترین جاها برای صرف غذا محسوب می‌شوند.

هتل درویشی مشهد برای افرادی که می‌خواهند یک سفر مجلل را تجربه کنند، اقامتگاه مناسبی است؛ علاوه‌برآن، می‌تواند یک مکان مناسب برای هم‌نشینی با دوستان، خانواده و برگزاری جلسات کاری باشد. در این مقاله رستوران‌ها و کافه هتل درویشی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانید از بین گزینه‌های متنوع موجود در این هتل انتخاب خوبی داشته باشید.

شهر-توریستی-مشهد


اسامی رستوران‌ های هتل درویشی مشهد


یکی از مزیت‌های هتل درویشی مشهد این است که به یک رستوران محدود نیست. در این هتل، ۵ رستوران به سبک‌های مختلف فعالیت دارند و حتی نظر افرادی که سلیقه خاصی دارند را نیز جلب می‌کند.

 

رستوران آتریوم

 

اولین رستوران هتل درویشی مشهد آتریوم است که می‌توان تمام ویژگی‌های آن را در واژه "لاکچری" خلاصه کرد. از همان ابتدای ورود به آتریوم، ترکیب رنگ طلایی دیوارها و رنگ قرمز فرش‌ها در کنار سقف شیشه‌ای این رستوران به شما نشان می‌دهد که وارد فضایی شاهانه شده‌اید. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک طراحی شده و تنها چشم‌انداز آن بالای سرشما و رو به آسمان مشهد است. همچنین، در کنار دیوارهای رستوران می‌توانید نقش و نگارهایی از کاشی‌کاری ایرانی را ببینید.

 

رستوران-آتریوم-درویشی-مشهد

 

جالب است بدانید، در چهار قسمت رستوران نخل‌های بلندی قرار دارند که هنگام ساختن هتل قطع نشده‌اند و اکنون بخشی از دکوراسیون کم‌نظیر آتریوم هستند. در این رستوران، غذاهای کبابی مانند: جوجه کباب، کباب برگ، شیشلیک، کباب بلغاری و...، انواع خوراک مرغ، ماهیچه، چلو گوشت، میگو و... سرو می‌شود. میز اردور رستوران نیز به‌ صورت سلف ‌سرویس است و می‌توانید انواع پیش‌غذا و دسرهای سرد و گرم را میل کنید. 
 

رستوران روف گاردن
 

شاید باور نکنید که در بالاترین طبقه هتل درویشی مشهد چنین رستورانی قرار داشته باشد؛ با فضایی روباز و منحصربه‌فرد که تصور می‌کنید در حال سرو غذا در یک رستوران مدیترانه‌ای هستید. صندلی‌های این رستوران حصیری هستند و کف آن به صورت کامل سنگفرش شده است.

 

رستوران-روف-گاردن-درویشی-مشهد

 

قسمت جذاب دکوراسیون این رستوران، برکه مصنوعی است که در بام هتل درویشی قرار دارد و چند نخل کوچک نیز در میان آن دیده می‌شود. روف گاردن رستوران بزرگ است و به همین دلیل میزهای آن بافاصله نسبتاً زیاد از هم قرار دارند، همچنین تمام پروتکل‌های بهداشتی در این رستوران رعایت می‌شود؛ بنابراین خیال مهمانان رستوران از این بابت نیز آسوده خواهد بود.

روف گاردن تنها رستوران روباز هتل درویشی با فضایی نسبتاً غیررسمی و دوستانه بوده و برای هم‌نشینی با افرادی که با آن‌ها احساس راحتی می‌کنید، مکان مطلوبی است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای آسیایی، فرنگی و دریایی می‌شود.
 

رستوران فیروزه
 

سومین رستوران هتل درویشی مشهد، فست‌فود سرو می‌کند و فیروزه نام دارد. این رستوران در ساختمان هتل درویشی مشهد قرار گرفته و دکوراسیون آن به سبک مدرن و لوکس طراحی شده است. اولین نکته‌ای که در دکوراسیون فیروزه توجه شما را جلب می‌کند، گیاهان منحصربه‌فردی هستند که در این فضا قرار دارند و به همراه آکواریوم منبع آرامشی برای مهمانان فراهم می‌کنند.

 

رستوران-فیروزه-درویشی-مشهد

 

این رستوران نیز مانند رستوران روف گاردن برای دورهمی‌های دوستانه و حتی مهمانی‌های تولد انتخاب مناسبی است. فیروزه در زمینه سرو فست‌فود بین‌المللی فعالیت می‌کند و هرآنچه که دوست داشته باشید در منوی آن قرار دارد؛ از پیتزاهای دلچسب ایتالیا گرفته تا سالادهای عربی مخصوص بیروت.

 
اگر به انتهای بازارچه طبقه پایین هتل بروید، به رستوران مراکشی این هتل می‌رسید که مورد پسند افرادی است که به غذاهای خاص و تند عربی علاقه دارند. ادویه زیاد مهم‌ترین ویژگی غذاهای این رستوران است و به همین دلیل همه افراد به آن علاقه ندارند. اگر با غذاهای عربی آشنایی ندارید، احتمالاً خواندن منوی این رستوران شما را شگفت‌زده می‌کند. بنابراین اگر برای اولین‌بار است که به این رستوران می‌روید، حتماً از پرسنل برای انتخاب غذای خود راهنمایی بگیرید.

 
رستوران ارغوان

 

ارغوان پنجمین رستوران هتل درویشی مشهد است که آرامش آن مهمانان را به یاد شعر «ارغوان» ابتهاج می‌اندازد! دکوراسیون بنفش یکی از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود مهمانان بازهم برای سرو غذا به این رستوران بازگردند. جالب است بلدانید؛ در روانشناسی، تناژهای مختلف بنفش نماد آرامش، سلطنت، تقدس و مفاهیمی از این قبیل است. دکوراسیون رستوران ارغوان به سبک مدرن طراحی شده و فضایی صمیمی و آرامش‌بخش را برای صرف صبحانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

رستوران-ارغوان-درویشی-مشه


بوفه صبحانه هتل درویشی مشهد

 

بوفه صبحانه هتل درویشی در رستوران ارغوان سرو می‌شود. همه افراد از سرو صبحانه در بوفه این هتل لذت می‌برند؛ زیرا بیش از ۲۰۰ نوع خوراکی در این بوفه سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند هر نوع صبحانه ایرانی یا فرنگی که به آن علاقه دارند را میل کنند. برخی از خوراکی‌های موجود در منوی صبحانه ارغوان را در ادامه نام برده‌ایم.
•    انواع نان
•    لبنیات صبحانه مانند خامه، انواع مختلف پنیر ایرانی و خارجی، کره
•    انواع مربا و عسل
•    انواع املت
•    انواع کیک و شیرینی و پنکیک
•    انواع ساندویچ سرد و گرم
•    میوه فصل
•    سبزیجات و سیفی‌جات صبحانه
•    سوپ
•    انواع نوشیدنی سرد و گرم

بوفه-صبحانه-درویشی-مشهد


اگر قصد دارید صبحانه خود را در رستوران هتل نوش جان کنید، بهتر است شب قبل شام خود را زودتر بخورید تا هنگام سرو صبحانه کاملاً گرسنه باشید و بتوانید هرآنچه دوست دارید را میل کنید. ارغوان گزینه‌های پیشنهادی زیادی برای صبحانه دارد که از هیچ‌کدام نمی‌توان گذشت.

بوفه-صبحانه-درویشی-مشهد1


 
بوفه ناهار و شام هتل درویشی مشهد


بوفه ناهار و شام در هتل درویشی مشهد همیشگی نیست و تنها در روزهای خاص این دو وعده به ‌صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران آتریوم محل اصلی سرو بوفه ناهار و شام است؛ اما همان‌طور که پیش از این گفتیم در روزهای عادی، منوی این رستوران به‌صورت انتخابی است. بنابراین اگر قصد دارید از بوفه ناهار و شام هتل درویشی استفاده کنید، با مدیریت رستوران‌ها تماس بگیرید و برنامه بوفه‌های آن را بررسی کنید.

 

 

بوفه-ناهار-و-شام-درویشی-مشهد


کافه و کافی‌شاپ‌های هتل درویشی مشهد


اگر تاکنون به کافه هتل درویشی مشهد نرفته‌اید و قصد دارید به همراه دوستانتان برای صرف میان وعده بیرون بروید، حتماً آن را امتحان کنید. اگر هم قبلاً به کافه‌های این هتل رفته‌اید، نیازی به این توصیه ندارید و می‌دانید که از چه صحبت می‌کنیم. در هتل درویشی مشهد چهار کافی‌شاپ به سبک‌های مختلف و در فضاهای متفاوت فعالیت می‌کنند.

 

چایخانه سنتی برکه

 

اولین کافه، چایخانه سنتی است و در روف گاردن این هتل قرار دارد. به یاد داشته باشید، یکی از جذابیت‌های رستوران روف گاردن، برکه است که در وسط چای‌خانه سنتی قرار دارد و به همین دلیل آن را با نام برکه می‌شناسند. دکوراسیون چایخانه سنتی برکه نیز به‌اندازه رستوران روف گاردن منحصربه‌فرد است. چوب عنصر اصلی دکوراسیون آن است؛ از راهروهای بین میزها گرفته تا خود میزها و آلاچیق‌ها چوبی هستند. طرح گرد میزها نیز ویژگی منحصربه‌فرد دیگری است که باعث می‌شود برکه با تمام چایخانه‌های مشهد متفاوت باشد. در این مجموعه انواع نوشیدنی، میوه، دسر، کیک و... سرو می‌شود.

 

چایخانه-سنتی-درویشی-مشهد


کافی‌شاپ مرکزی


کافی‌شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد برخلاف چایخانه آن، فضایی کاملاً لوکس و رسمی دارد و به همین دلیل برای قرارهای نیمه ‌رسمی مثل آشنایی برای ازدواج یا جلسات کاری مناسب است؛ البته افرادی که ترجیح می‌دهند میان وعده خود را در لابی هتل میل کنند، می‌توانند به این کافه بروند. دکوراسیون این کافه مانند سایر قسمت‌های داخل هتل درویشی بوده و با رنگ‌های تیره تزئین شده است؛ اما نورهای طلایی به کار رفته در قسمت‌های مختلف سقف و دیوارها باعث می‌شوند فضا دلگیر نباشد. انواع فینگرفود، بستنی، نوشیدنی‌های خنک، قهوه و دمنوش و... در منوی کافه هتل درویشی مشهد پذیرایی می‌شوند.

 

کافی-شاپ-مرکزی-درویشی-مشهد

کافه اسپا

 

ورزشکارانی که به هتل درویشی مشهد می‌روند، کافه اسپا را انتخاب می‌کنند؛ زیرا در کنار سرو میان وعده می‌توانند از خدمات ماساژ اسپا، سونا و جکوزی نیز استفاده کنند. اسپا آرامش‌بخش جسم و روح شما است. دکوراسیون این کافه باتوجه به عناصر زیبایی‌شناختی و آرامش‌بخش طراحی شده است و شما را کاملاً از دغدغه‌های روزمره دور می‌کند. اسپا جزو مراکزی است که توصیف آن در واژه نمی‌گنجد و حتماً باید تجربه شود.

 

کافه-اسپا-درویشی-مشهد


ورزشکاران و ورزش دوستان در هتل درویشی مشهد انتخاب دیگری هم دارند؛ کافه بیلیارد فضایی است که در آن همراه با بازی بیلیارد میان وعده دلخواه خود را نوش جان می‌کنید. این کافه بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال تفریحات هیجان انگیزی مانند مسابقه بیلیارد با دوستانشان هستند. می‌توانید از بازنده بخواهید برای میان وعده شما را در همان کافه مهمان کند.

 

کافه-بیلیارد-درویشی-مشهد

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل درویشی مشهد چگونه است؟


کافه‌ها و رستوران‌های هتل درویشی مشهد پذیرای مهمانان داخلی و خارج از هتل هستند؛ اما برای استفاده از خدمات آن باید به دو نکته توجه کنید. نکته اول این است که هرکدام از کافه‌ها و رستوران‌ها ساعت‌های کاری مشخصی دارند. پس دقت کنید زمانی که به رستوران یا کافی‌شاپ هتل می‌روید، حتماً باز باشد. همه رستوران‌های این هتل خدمات ناهار و شام ارائه می‌دهند. بوفه صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ فعال است و کافه‌ها نیز از صبح تا ظهر و عصر تا شب، کار می‌کنند.
نکته دوم هم این است که اگر قصد دارید میز رزرو کنید یا مراسمی در کافه‌ها یا رستوران‌های هتل برگزار کنید، حتماً از قبل با مدیریت مجموعه تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

 

کلام آخر

 

لازم است بدانید، آنچه رزرو هتل درویشی را از سایر هتل‌ها متمایز می‌کند، وجود انواع رستوران‌ها، کافی شاپ و چایخانه سنتی با معماری خاص و منحصر به‌ فرد آن است. این هتل، تمامی موارد را برای رضایت مهمانان در نظر گرفته است و توجه خاصی به ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت دارد. هتل درویشی در مشهد جزو هتل‌های مدرن و لوکس به شمار می‌آید، به همین دلیل قیمت آن با‎‌توجه به امکانات و خدمات، نسبت به سایر هتل‌های مشهد بالاتر است.

اگر شما هم تجربه اقامت یا صرف غذا در رستوران‎های این هتل را داشته‌اید، با مخاطبین ما درمیان بگذارید.

 

سوالات متداول


آدرس هتل درویشی مشهد کجا است؟


شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

هتل درویشی مشهد چگونه رزرو کنیم؟


برای رزرو هتل، می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو هتل درویشی مشهد را با مناسب‌ترین قیمت رزرو نمایید.


کافه و رستوران‎‌های هتل درویشی مهشد چه غذاهایی را سرو می‌کنند؟


بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فودها در رستوران‎‌های هتل طبخ می‌شوند. همچنین، میل کردن انواع نوشیدنی‌ و میان وعده‌ در کافی شاپ‌های هتل درویشی، لذت بخش‎ترین قسمت سفرتان به مشهد خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرتضی ۱۴۰۲/۸/۲۷

هتل درویشی مشهد بنظرم بعد از قصرطلایی هست و رتبه دوم رو داره با رستورانهای جذاب و شیکش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

مترضی عزیز نظرات و کامنتهای شما عزیزان بسیار به دیگران کمک میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشند ممنون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...