رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های اصفهان

تعداد بازدید: ۱۰۵۲۵ ۲۷ تیر ۱۴۰۰

در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران‌ های اصفهان را به شما معرفی کنیم. با رهی نو همراه باشید تا در جذاب‌ترین قسمت سفر در یکی از رستوران های خوب اصفهان با هم همسفره شویم. شهر تاریخی اصفهان هر ساله میزبان گردشگران زیادی است، این گردشگران برای میل کردن وعده‌های غذایی خود به دنبال بهترین رستوران شهر هستند تا تجربه خوبی از اصفهان و غذاهایش را پشت سر بگذارند. اگر شما هم در کنار بازدید از جاهای دیدنی اصفهان، پس از اقامت در یکی از بهترین هتل‌های اصفهان، به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران اصفهان هستید این مطلب را از دست ندهید.

بعد از گشتن در کوچه پس کوچه‌های شهر و لذت یک نوشیدنی خوشمزه در شربت خانه‌های فیروزه‌ای اصفهان، پس از تجدید عهد با زاینده رود و عکاسی در میدان نقش جهان، حالا وقت آن است که با دوغ و گوشفیل یا خوشمزه‌ترین غذاهای اصفهان دلی از عزا درآورید.

بهترین رستوران‌های لاکچری اصفهان را بشناسیم

اگر شکمتان به قار و قور افتاده و دیگر چشمتان جذابیت هیچ مکان دیدنی‌ای را نمی‌بیند، باید زودتر از این‌ها سری به رستوران‌های اصفهان می‌زدید. البته هنوز هم دیر نشده رستوران‌های لاکچری اصفهان را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران نقش جهان را از نزدیک دیده‌اید؟ اگر تا به حال این رستوران را از نزدیک ندیده‌اید، همین حالا شال‌ و کلاه کنید و حتی برای غذا خوردن هم شده، خودتان را به دیدن ارسی‌های رنگارنگ آن برسانید. جایی که از لذت خوردن غذاهای باکیفیت و خوشمزه در سفره‌خانه سنتی‌اش تا نمای بی‌نظیر پنجره‌های قدیمی‌اش، یک تجربه فوق‌العاده را برایتان به همراه خواهد داشت. این رستوران در میدان نقش جهان است. پس بعد از نشستن روی چمن‌های نقش جهان می‌توانید برای صرف یک وعده خوشمزه به این رستوران بروید. البته این رستوران آن‌قدر جذاب است که کمتر زمانی به جز شب‌ها را در آن جا خواهید یافت که خلوت باشد.

رستوران های لاکچری اصفهان

آدرس رستوران نقش جهان: میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله، سرای هنرمندان اسپادانا

شماره تلفن رستوران نقش جهان: ۳۲۲۰۳۳۴۵-۰۳۱

رستوران شهرزاد اصفهان

اگر سراغ یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های اصفهان را از مردم این شهر بگیرید، شما را به رستوران شهرزاد هدایت می‌کنند. این رستوران که طراحی زیبایی با کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای و نقش‌ و نگار قجری درست کرده است، در چهارباغ عباسی قرار دارد و یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های باکیفیت اصفهان است. پیشنهاد می‌کنیم زمانی که در هتل قاپو اصفهان اقامت دارید و یا سری به زاینده رود زدید، این هتل را فراموش نکنید. فاصله شما تا رستوران کم است. در این رستوران یک باقالی پلو با ماهیچه یا زرشک پلو با مرغ ویژه شهرزاد می‌تواند حسابی از خجالت شکمتان دربیاید.

بهترین رستوران‌های اصفهان

آدرس رستوران شهرزاد: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد

شماره تماس رستوران شهرزاد: ۳۲۲۰۴۴۹۰-۰۳۱

رستوران خوان گستر اصفهان

خوان گستر مجموعه رستوران‌های چند شعبه‌ای در اصفهان دارد که یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین شعبه‌هایش در سیتی سنتر اصفهان قرار گرفته است. شعبه‌های دیگر در هتل جلفا و منطقه ارمنی است. دکوراسیون شیک و فضای دلپذیر و تمیز رستوران، در کنار سرویس‌ دهی عالی یک تجربه به یادماندنی از لذیذترین غذاهای اصفهان در ذهنتان باقی می‌گذارد که حتماً مشتری چندباره آن خواهید شد. خوان گستر در اصفهان به چلو کوبیده‌اش معروف است. پس در بازدیدتان از این رستوران حتماً طعم چلوکوبیده‌های خوشمزه آن را امتحان کنید. حتی اگر گیاهخوار هستید این رستوران سالاد و غذاهای گیاهی خوشمزه‌ای برایتان تدارک دیده است.

رستوران‌های خوب اصفهان

آدرس شعبه اصلی رستوران ستاره خوان گستر: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، سیتی سنتر، طبقه سوم

شماره تماس شعبه اصلی رستوران خوان گستر: ۳۶۵۵۰۰۲۵-۰۳۱

آدرس شعبه دوم رستوران خوان گستر: اصفهان، خیابان کلیسای وانک، جنب کلیسای وانک

شماره تماس شعبه دوم رستوران خوان گستر: ۳۶۲۷۸۹۸۹-۰۳۱

رستوران بریانی اعظم

بریانی یکی از غذاهای معروف اصفهان است. اگر می‌خواهید تنها یک غذا از غذاهای سنتی اصفهان را تجربه کنید، بریانی اعظم را از دست ندهید. این غذا یکی از غذاهای معروف و سنتی اصفهان است که باب میل اصفهانی‌ها است. در همه رستوران‌های اصفهان بریان وجود دارد. اما یکی از بهترین رستوران‌ها برای تجربه بریان، رستوران بریانی اعظم است. ترکیب این غذا یک غذای چرب با گوشت چرخ‌کرده بره یا گوسفند است و مانند کله‌پاچه مکان‌های طبخ مخصوص به خودش را دارد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، بریان نام غذا و بریانی نام مکان‌هایی است که در آن غذا طبخ می‌شود. در میان تمام بریانی‌ها، رستوران بریانی اعظم بهترین مکان برای تجربه این غذا است. بریان را در بریانی اعظم می‌توانید در سه شعبه در دروازه دولت، ابتدای چهارباغ عباسی، خیابان مسجد سید و خیابان کمال اسماعیل میل کنید.

رستوران‌های معروف اصفهان

آدرس شعبه ۱ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین

شماره تماس: ۳۲۲۰۲۰۷۰-۰۳۱

آدرس شعبه ۲ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب اداره پست

شماره تماس: ۳۳۳۸۳۰۷۰-۰۳۱

آدرس شعبه 3 رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ‌ بنزین

شماره تماس: ۳۶۲۸۰۹۳۹-۰۳۱

رستوران ترنج اصفهان

یکی از لحظاتی که می‌تواند حسابی غذا را به جان آدمی بچسباند، لذت غذا خوردن در مکان‌های سنتی است. به‌ خصوص جایی که نقش‌ و نگار قاجاری از دیوارهایش ببارد. رستوران ترنج اصفهان نیز از این دست مکان‌ها است. جایی که با سابقه تاریخی‌اش در کنار کلیسای هوانس قرار گرفته است. خانه هوانس متعلق به رئیس قزاق‌خانه دولت ایران در عهد ناصری است. در این مجموعه علاوه بر رستوران ترنج، شربت خانه، کافی‌شاپ و عکاس‌خانه نیز وجود دارد.

رستوران ترنج اصفهان

آدرس رستوران ترنج: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس (خانه ترنج)

شماره تلفن رستوران ترنج: ۳۶۲۹۳۷۸۸-۰۳۱

رستوران هرمس

اگر دلتان هوس غذاهای فست‌فودی را کرده می‌توانید یک پیتزای ایتالیایی خوشمزه را در رستوران هرمس اصفهان تجربه کنید. استیک‌های آبدار و ساندویچ‌های خوشمزه و پیتزاهای کش‌دار در کنار دکوراسیون مدرن و لاکچری این رستوران، طرفداران غذاهای فست‌فودی و به‌خصوص عاشقان پیتزا را به اینجا کشانده است. حتی اگر می‌خواهید پس از یک روز گشت‌ و گذار یا روز پر کار در اصفهان دمی با یک قهوه نفستان تازه شود، هرمس کافه، می‌تواند خستگی را از جانتان بشوید. رستوران هرمس هم چندین شعبه در سراسر اصفهان دارد.

رستوران هرمس

آدرس شعبه اول رستوران هرمس: اصفهان، نظر شرقی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا

شماره تماس شعبه اول رستوران هرمس: ۳۵۵۵۵۵۵۵-۰۳۱

آدرس شعبه دوم رستوران هرمس: اصفهان، سیتی سنتر، طبقه دوم

آدرس شعبه سوم رستوران هرمس: اصفهان، خیابان میر، چهارراه آب ٢۵

شماره تماس شعبه سوم رستوران هرمس: ۳۶۶۱۱۱۵۱-۰۳۱

رستوران شب نشین اصفهان

یکی دیگر از رستوران های معروف اصفهان، رستوران شب نشین اصفهان است. جایی که با محوطه سرسبزی که دارد، برای علاقه‌مندان به غذاهای دریایی، بومی و ایرانی یکی از رستوران‌های خوش‌نام به شمار می‌رود. در اینجا بعد از صرف غذا می‌توانید یادداشتی را از خودتان به جا بگذارید. یکی از زیباترین کارهای این رستوران نیز دقیقاً همین است. شما می‌توانید دست‌نوشته‌های زیبا و خواندنی بسیاری از مردم مختلف بافرهنگ متفاوت را در اینجا بخوانید.

رستوران شب نشین اصفهان

آدرس رستوران شب نشین اصفهان: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه، باغ رستوران شب نشین

شماره تماس رستوران شب نشین: ۳۳۳۹۳۶۳۳-۰۳۱


بیشتر بخوانید: غذاهای محلی اصفهان؛ لیست کامل غذاهای اصیل اصفهانی


رستوران باستانی اصفهان

در ضلع جنوبی میدان نقش جهان رستورانی به نام رستوران باستانی را می‌بینید که در آن جا می‌توانید با نمای دیگری از سری رستوران‌های سنتی اصفهان آشنا شوید. جایی که با آیینه‌کاری و کاشی‌کاری‌های سنتی اصفهانی نمایی ویژه به رستوران داده است. دو فضای مجزا در این رستوران می‌بینید، یکی مسقف و دیگری که در کنار حوض فیروزه‌ای قرار دارد.

رستوران باستانی اصفهان

آدرس رستوران باستانی: اصفهان، میدان امام، جنب مسجد امام

شماره تماس رستوران باستانی: ۳۲۲۰۰۳۷۴-۰۳۱

رستوران آرک از بهترین رستوران‌های اصفهان

یکی دیگر از رستوران های لاکچری اصفهان رستوران آرک است. برای رفتن به اینجا فرمان را به سمت خیابان جلفا و حوالی کلیسای وانک بچرخانید. اینجا معمولاً نقطه‌ای جذاب برای گردشگران و توریست‌ها است. فضای دلباز رستوران آرک در کنار حیاط دلنشینی که دارد، گران‌قیمت بودن غذاها را تا حدی قابل قبول می‌کند. در تنوع منوی غذایی که مشاهده می‌کنید، برای هر نوع مزاج و ذائقه‌ای غذا خواهید دید؛ بنابراین تفاوتی ندارد که گیاهخوار هستید یا گوشت‌خوار و یا برخی از مواد غذایی به مزاجتان سازگار نیست، اینجا همه چیز برای همه سلیقه‌ها وجود دارد.

رستوران آرک اصفهان

آدرس رستوران آرک: اصفهان، خیابان جلفا، کوچه کلیسای وانک، رستوران آرک

شماره تماس رستوران آرک: ۳۳۰۳۰۳۸۵-۰۳۱

رستوران هتل قصر منشی

این رستوران با این دلبازی و میز و صندلی‌های چوبی با آن قاب پنجره‌های رنگی که می‌بینید، روزگاری خانه یکی از وزرای دوران قاجار بوده که در حال حاضر به‌عنوان رستوران در خدمت گردشگران و مسافران و مردم اصفهان است. این خانه در چند قسمت بازسازی شد و رستوران قصر منشی اصفهان نیز به یکی از قسمت‌های آن اضافه شده است. هر آن چیزی که از هنر و نقش‌ و نگار اصفهان شنیده و دیده‌اید، در این رستوران به‌ صورت یک جا خواهید دید. جایی که علاوه بر لذت غذا خوردن با بهترین کیفیت و طعم، می‌تواند چشمانتان را با زیبایی‌اش نوازش کند.

رستوران هتل قصر منشی

آدرس: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی

شماره تماس: ۰۰۹۸۳۱۳۱۱۱۳

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های لوکس اصفهان

بعد از این همه رستورانی که نام بردیم، سؤال اینجاست که در نهایت تکلیف رستوران هتل‌های اصفهان چه می‌شود. اگر در هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره اصفهان اقامت دارید، از هر لحاظی برد کردید. از جمله رستوران‌های هتل‌‌های لوکس اصفهان می‌توان به رستوران‌های زیر اشاره کرد:

شما چه رستوران‌های لاکچری دیگری می‌شناسید که تجربه غذا خوردن در آن را در شهر زیبای اصفهان داشته‌اید؟ برایمان بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
salavan ۱۴۰۲/۹/۲

رستوران ترنج اصفهان چه باصفاست و رستوران هرمس خیلی جذاب دکوراسیونش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۴

سالاوان عزیز ممنون از همراهیتون در سایت رهی نو خدمات ما در خدمت شما عزیزان است

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...