رَهی نو

مزایای شرکت و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی تهران

تعداد بازدید: ۱۴۱۹ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

در این مقاله به بررسی مزایای شرکت و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی تهران می‌پردازیم و این مزایا در چند حوزه‌ی اصلی بررسی می‌گردند.

حضور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی تهران ﯾﮑﯽ از مهم‌ترین و بهترین راهکارهای ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و به ویژه ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻦ‌المللی می‌باشد. جالب است بدانید ﺣﺘﯽ در بسیاری از شرایط اقتصادی و تجاری ﺗﻨﻬﺎ راه دﺳت‌ﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﺑﺎزار رقابتی جهانی، ﺣﻀﻮر در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران می‌باشد. 

معرفی شرکت، کالاها و خدمات 

ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه‌ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان یکی از راه‌های ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی و خدمات و تبادل ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی‌های روز، ﻧﻘﺶ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻬﻤﯽ در فروش محصولات و خدمات گسترش ﺻﺎدرات اﯾﻔﺎ می‌کند. نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﻓﻀﺎی اﻗﺘﺼﺎدی اﺳﺘﺜﻨﺎﯾﯽ به همراه ﯾﮏ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ تجاری وﯾﮋه و ﺧﺎرق‌اﻟﻌﺎده برای ﻋﺮﺿﻪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن قراهم می‌کند تا ﺑﺎ فعالیت‌های ﺳﺎزﻣﺎن ﯾﺎﻓﺘﻪ و منسجم ﺑﻪ ﻣﺒﺎدﻟﻪ ﮐﺎﻻﻫﺎ و تجارب خود اﻗﺪام نمایند. برخلاف وﺟﻮد روش‌ها و ﻣﺘﺪﻫﺎی ﻋﻠﻤﯽ برای ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ، ﺣﻀﻮر در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ، ﯾﮑﯽ از روش‌های مناسب است ﮐﻪ ﻫﻤﭽﻨﺎن ﻣﺪ ﻧﻈﺮ کلیه‌ی شرکت‌های ﺑﺰرگ قرار دارد. ﯾﮑﯽ از ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﺰاﯾﺎی این نمایشگاه ﺣﻀﻮر خریداران خرد و کلان اما ﺑﺎﻟﻘﻮه در ﻫﻨﮕﺎم ﺑﺎزدﯾﺪ از ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه است. به صورتی که ﯾﮏ ﺑﺎزدﯾﺪﮐﻨﻨﺪه ﯾﮏ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ روز وﻗﺖ ﺧﻮد را به ﺑﺎزدﯾﺪ از ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻣﯽ‌گذراند و در حقیقت ﯾﮏ ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪی و هدفمند ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ‌ﮔﺮدد، ﮐﻪ به وسیله‌ی ﻋﺰم و ﺗﺼﻤﯿﻢ اقتصادی و آینده نگرانه و اﯾﺠﺎد ﯾﮏ راﺑﻄﻪی اقتصادی پایدار به نمایشگاه می‌آید.

ﻣﺆﺛﺮﺗﺮﯾﻦ راه ﻓﺮوش ﮐﺎﻻ ﯾﺎ افزایش ﺻﺎدرات فراهم نمودن ﺷﺮاﯾﻄﯽ می‌باشد ﮐﻪ ﺧﺮﯾﺪار و ﻓﺮوﺷﻨﺪه در تعامل کاملا مستقیم با ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻗﺮار ﮔﯿﺮﻧﺪ. اﻣﺎ از آن‌جا که ﺧﺮﯾﺪاران یک محصول در محدوده‌ی وﺳﯿﻊ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ هستند، این مهم از طریق شرکت در نمایشگاه صورت می‌گیرد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ ﻣﻼﻗﺎت مشتریان و کارفرما به صورت اﻧﻔﺮادی ﺑﺴﯿﺎر ﭘﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪ است. از راه انواع ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﯽ‌ﺗﻮانیم ﺑﺎ بخش زﯾﺎدی از مشتریان ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار کنیم و آﻧﺎن را ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺎﻻ ﺗﺮﻏﯿﺐ کنیم، اﻣﺎ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت هیچ وقت نمی‌تواند ﺑﻪ اﻧﺪازه ﻓﺮوش ﺷﺨﺼﯽ ﯾﻌﻨﯽ ملاقات مستقیم ﺧﺮﯾﺪار و ﻓﺮوﺷﻨﺪه در معرفی ﮐﺎﻻ ﻣﺆﺛﺮ و تاثیرگذار باشد. مهم‌ترین اﻣﺘﯿﺎز نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران این اﺳﺖ ﮐﻪ بخش زﯾﺎدی از ﺧﺮﯾﺪاران و متخصصان حرفه‌ای در ﯾﮏ ﻣﮑﺎن ﻣﺸﺨﺺ ﺟﻤﻊ شده و ﻓﺮﺻﺖ خوبی برای فروشنده فراهم می‌شود تا ﮐﺎﻻ را ارائه کند و ﭘﺎﺳﺦ پرسش‌های مشتریان را درﺑﺎره ﮐﺎﻻ عرضه کند.

نمایشگاه صنایع ریلی تهران

همان‌طور که قبلا گفته شد یکی از وﯾﮋﮔﯽ‌ﻫﺎ و ﻣﺰاﯾﺎی ﻣﻬﻢ نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺑﻮدن آن است. نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران عمدتا ﻣﺆﺛﺮﺗﺮﯾﻦ و علمی‌ﺗﺮﯾﻦ راهکار ﻋﺮﺿﻪ‌ی ﮐﺎﻻ به وسیله‌ی ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪار ﺑﺎﻟﻘﻮه محسوب می‌گردد. این نمایشگاه ﻓﺮﺻت مناسبی در اﺧﺘﯿﺎر ﻓﺮوﺷﻨﺪگان صنایع حمل و نقل ریلی ﻗﺮار ﻣﯽ‌دﻫﺪ ﮐﻪ بتوانید در کم‌ﺗﺮﯾﻦ زﻣﺎن ﻣﻤﮑﻦ، ﻋﮑﺲ‌اﻟﻌﻤﻞ مشتریان ﺑﺎﻟﻘﻮه را ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﺎﻻیی که ﻋﺮﺿﻪ کرده‌اید، اﺣﺴﺎس کنید. نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران فرصتی فراهم می‌کند ﮐﻪ ارائه کننده‌ی ﮐﺎﻻ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ آﯾﺎ ﮐﺎﻻی اراﺋﻪ ﺷﺪه برای ﺑﺎزار قابل قبول ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ و اینکه اگر مقبول نیست چه ﺗﻐﯿﯿﺮی ﺑﺎﯾﺪ در محصول خود ﺑﺪﻫﺪ ﺗﺎ ﺑﺎزار ﭘﺬﯾﺮش وﺟﺬب آن را شروع کند؟

گسترش صادرات

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﺑﻪ ﻋﻨﻮان پلی، ارﺗﺒﺎط دﻫﻨﺪه ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و ﺻﺎدرﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﮐﺎﻻﻫﺎ و صنایع وابسته در این حوزه بوده و ﺑﺎزارﻫﺎی ﺟﻬﺎﻧﯽ و شرکای ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ را در محیطی ﺑﯿﻦ‌اﻟﻤﻠﻠﯽ گردهم می‌آورد. اﻓﺰاﯾﺶ بخش ﺻﺎدرات ریلی ، ﯾﮑﯽ از مهم‌ترین اﻫﺪاف و ﺷﺎﯾﺪ اصلی‌ترین و اساسی‌ترین ﻫﺪف آرمانی شرکت‌ها و ﺻﻨﺎﯾﻊ از ﺣﻀﻮر در این نمایشگاه ﺑﺎﺷﺪ، زﯾﺮا اﻣﺮوزه رویکرد ﺻﺎدراﺗﯽ برای ﺗﻮﻟﯿﺪات داﺧﻠﯽ به منظور ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﺎدرات و اﯾﺠﺎد درآﻣﺪ ارزی امری بسیار لازم و ﺿﺮوری اﺳﺖ و اﯾﻦ موضوع فقط ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی کیفی لازم ﻣﯿﺴﺮ می‌باشد.
 از اﯾﻦ‌رو تلاش ﻣﯽ‌ﺷﻮد ﺗﺎ شاخص‌ترین ﺗﻮﻟﯿﺪات ﻫﺮ ﮐﺸﻮری در زمینه‌ی ریلی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران در ﻣﻌﺮض دﯾﺪ تاجران، متخصصین و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻗﺮار ﮔﯿﺮد و ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و سازمان‌های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد در ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ شرکت‌هایﺧﺎرﺟﯽ ارزیابی کنند. با حضور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران شرکت‌های داخلی می‌توانند از ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت سایر ﺗﻮﻟﯿﺪ کنندگان اﺳﺘﻔﺎده کنند و ارگان خود را در بحث ﺗﺠﺎرت ﺑﯿﻦ‌اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﯽ ارتقا داده و ﻣﻄﺮح کنند. نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران اﺑﺰار ﮐﺎرآﻣﺪ و تاثیر گذاری در ﺟﻬﺖ پیشرفت اﻣﻮر ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ در منطقه ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ گردد و ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻢ‌ﺗﺮﯾﻦ راهکارهای ﺗﻮﺳﻌﻪ‌ی ﺻﺎدرات در کشورهای حوزه خلیج فارس می‌باشد.

آشنایی با دستاوردهای جدید و شناخت بهتر رقبا

ﺧﺪﻣﺎت و اﻃﻼﻋﺎت نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﻣﺤﻠﯽ ﺑﺮای اراﺋﻪ دﺳﺘﺎوردﻫﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﻋﻠﻤﯽ و تولیدی و ﻓﻨﯽ اﺳﺖ و اﻫﺪاﻓﯽ همچون روﻧﻖ شاخه‌ی ﺻﺎدرات، جذب ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌های ﺧﺎرﺟﯽ و ﮔﺴﺘﺮش توسعه‌ی پایدار را دﻧﺒﺎل ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. این نمایشگاه ﭼﻨﺪ ﺑﻌﺪی بوده فراتر از ﺑﻌﺪ اﻗﺘﺼﺎدی، اﺑﻌﺎد اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﻫﻨﺮی، ﺳﯿﺎﺳﯽ، ﻋﻠﻤﯽ و آﻣﻮزﺷﯽ نیز دارد.
سایر ﻣﺰاﯾﺎی ﺣﻀﻮر در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﻋﻼوه ﺑﺮ کسب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺟﺪﯾﺪ و ایجاد ثبات در ﺑﺎزار و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻗﺒﻠﯽ، دریافت آﺧﺮﯾﻦ اﺧﺒﺎر و تکنولوژی خدمات ﻣﺸﺎﺑﻪ همانند ﮐﯿﻔﯿﺖ، ﺗﻨﻮع، ﻗﯿﻤﺖ و غیره می‌باشد ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ رﻗﺒﺎی تجاری و تولید کننده ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪه است.

ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ موقعیت برای ﺗﺒﺎدل داﻧﺶ و اﻃﻼﻋﺎت و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی روز ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ‌شود. ﺣﻀﻮر در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه‌ﻫﺎی ﺑﯿﻦ‌اﻟﻤﻠﻠﯽ همانند سفر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ مجازی ﺑﻪ ﮐﺸﻮرﻫﺎﯾﯽ است ﮐﻪ در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه شرکت کرده‌اند. زیرا ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺑﺎزدﯾﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن داخلی، سایر ﮐﺸﻮرﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه شرکت کرده‌اند و اﻗﺪام ﺑﻪ ﻋﺮﺿﻪ کالایی خاص نموده‌اند، ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﯾﮑﯽ از شرکای ﺗﺠﺎری ﺷﻤﺎ ﻣﺤﺴﻮب شوند.

در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ﻣﯽ‌ﺗﻮان ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎنی را رو در رو دید ﮐﻪ ﮐﺎﻻﻫﺎی آﻧﺎن رﻗﯿﺐ کالای شما اﺳﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ ﯾﮑﯽ از ﻣﺰاﯾﺎی ﺷﺮﮐﺖ در این نمایشگاه این اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮان نکات مهم و فنی ﮐﺎﻻی رقبا را از ﻧﺰدﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ وﺑﺮرﺳﯽ نمود و ﺑﻪ به نکات مثبت و منفی آن پی برد.

نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی تهران
 

پیشنهادهای کاربردی برای بیشترین استفاده از نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 

ابتدا برای شرکت در نمایشگاه حتما هدف‌گذاری کنید. به یاد داشته باشید قبل از حضور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران هدف خود را از بازدید یا اخذ غرفه مشخص کرده و با آنالیز نیاز و اولویت‌های شرکت خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنید. به این صورت می‌توانید نهایت انتظارات تجاری خود را در کم‌ترین زمان ممکن عملی نمایید. همچنین بهتر است از چند روز قبل شرکت کنندگان نمایشگاه را به خوبی بشناسید و در زمینه‌ی آن‌ها اطلاعات کافی کسب کنید تا بازدید موثرتری داشته باشید. به یاد داشته باشید نقشه‌ی نمایشگاه را از سایت نمایشگاه می‌توانید دریافت کنید. این نقشه بهترین و دقیق‌ترین راهنمای شماست و از هدر رفتن وقت و انرژی جلوگیری می‌کند. کارت ویزیت معتبر به تعداد کافی همراه خود داشته باشید. مسئله‌ی اصلی پیش روی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران ، همراه نداشتن کارت ویزیت می‌باشد. 

بهترین نوع اقامت برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران

برای محل اقامت خود از قبل برنامه‌ریزی دقیق و منسجم داشته باشید. اگر قصد شرکت در نمایشگاهی خارج از شهر اقامت خود را دارید، در رابطه با مکان‌های اقامتی مناسب می‌توانید از شرکت ما مشاوره دریافت کنید. مجموعه‌ی ما چندین سال است که در زمینه‌ی اقامت بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی در شهر تهران و با هدف شرکت در نمایشگاه های مختلف به ویژه نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران فعالیت می‌کند، پیشنهاد ما اقامت در هتل‌های مطلوبی همچون اسپیناس پالاس تهران، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل پارسیان استقلال تهران، هتل اسپیناس خلیج فارس (بلوار) تهران به عنوان مناسب‌ترین هتل‌ها برای شما می‌باشد.
چنانچه مایل به شرکت در ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 97 هستید، مفتخریم اعلام کنیم مجموعه‌ی ما کلیه‌ی خدمات اقامت و استراحت را برای شما در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور متقاضی فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طریق صفحه‌ی "ارتباط با ما" با متخصصان و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید. مشاوران شرکت ما به کلیه‌ی سوالات شما در زمینه‌ی رزرواسیون هتل و اقامت در تهران به منظور شرکت در ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 97 پاسخ خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...