رَهی نو

هتل پارس مشهد میزبان جشن نوروزگاه مشترک ایران و ترکمنستان

هتل پارس مشهد میزبان جشن نوروزگاه مشترک ایران و ترکمنستان

 

روز پنج شنبه مورخ 15 فروردین ماه سال جاری در هتل پارس مشهد مراسم نوروزگاه مشترک ایران و ترکمنستان برگزار گردید. این مراسم با حضور وزیر فرهنگ ترکمنستان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، نماینده وزارت امورخارجه و شرق کشور، استاندار خراسان رضوی، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی خراسان رضوی و برخی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه ایران و مقامات کشور ترکمنستان برگزار شد.

لازم بذکر است میزبان این مراسم هتل پنج ستاره پارس مشهد جزء گروه هتل‌های پارس می‌باشد. هتل پارس مشهد در زمینی به مساحت 5 هکتار در حاشیه بلوار وکیل‌آباد مشهد قرار دارد. ساخت آن از سال 1374 شروع شد و پس از چند مرحله بازسازی در نهایت در سال 1389 کار ساخت آن به پایان رسید. هتل پارس مشهد متشکل از 5 طبقه، دو بخش اقامتی مجزا و یک ساختمان مرکزی که بخش پذیرش و لابی هتل در آن قرار دارد، می‌باشد. مجموع اتاق‌های هتل پارس مشهد 227 باب است. افزون بر این،  موقعیت مکانی هتل پارس مشهد و نزدیکی آن به نمایشگاه بین‌المللی و مراکز دیدنی مشهد نظیر منطقه خوش آب و هوای طرقبه و شاندیز و فاصله کوتاه آن از مراکز حمل و نقل مانند ایستگاه اتوبوسرانی، ایستگاه قطار و فرودگاه و حرم مطهر از امتیازات ویژه آن می‌باشد.

از دیگر امنیازات هتل پارس مشهد می‌توان به امکانات و خدمات رفاهی آن نظیر: سالن‌های پذیرایی و اجتماعات چندمنظوره با امکانات مدرن، اتاق جلسات، آلاجیق و فضای سبز، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، روم سرویس، سالن بدنسازی، استخر رایگان، سونا و جکوزی، اسپا، حمام ترکی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، کورت اسکواش، اتاق دارت، قایق سواری، ماهیگیری، صندوق امانات، اینترنت، ماهواره، امکانات ویژه برای معلولین، اجاره ماشین و پارکینگ اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...