رَهی نو

هتل آسمان اصفهان میزبان اعضا و خبرنگاران فدراسیون گردشگری اسپانیا

هتل آسمان اصفهان میزبان اعضا و خبرنگاران فدراسیون گردشگری اسپانیا

هتل آسمان اصفهان به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های شهر اصفهان روز پنج شنبه مورخ 10 آبان 1397 میزبان اعضا و خبرنگاران فدراسیون گردشگری اسپانیا بود. این گروه از امکانات هتل و خدمات ارائه شده به آنها  احساس رضایت کردند. همچنین آشنایی و شناخت نسبی آنها از جاذبه‌ها و زیبایی‌های معماری و هنری اصفهان خاطره‌ای فراموش نشدنی را در ذهن آنها ثبت نمود.

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان با موقعیت مکانی منحصربفرد و بعنوان مرتفع‌ترین ساختمان شهر تاریخی اصفهان در 5 مهرماه سال 1384 مقارن با روز جهانی گردشگری به بهره‌برداری رسید. هتل آسمان دارای سیزده طبقه و حدود 100 اتاق می‌باشد. قرار گرفتن هتل آسمان در کنار زاینده رود و دسترسی راحت آن به مراکز حمل و نقل نظیر فرودگاه بین‌المللی اصفهان و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان و ارائه خدمات شایسته و خوب به مسافان و میهمانان از ویژگی‌های بارز آن می‌باشد. این امر تأثیر بسزایی در جذب مسافران و رضایت آنها از این هتل را به همراه داشته است.

هتل آسمان اصفهان باوجود چهار ستاره بودن دارای امکانات و خدمات ویژه‌ای است که دست کمی از خدمات ارائه شده در یک هتل پنج ستاره را ندارد. این خدمات عبارتند از: امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، سالن‌های همایش با ظرفیت‌های مختلف و امکانات ویژه نظیر ارائه سیستم‌های صوتی و تصویری، اتاق کنترل و ترجمه، سوئیت کنفرانس، خدمات رفاهی شامل لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سیستم سانترال مرکزی و دورنگار، خدمات پذیرایی نظیر رستوران گردان با چشم انداز ویژه، رستوران خورشید، کافی شاپ 24 ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی نت، پارکینگ و تاکسی سرویس 24 ساعته برای استفاده مسافران ایرانی و خارجی.  

در میان این خدمات، سالن‌های اجتماعات هتل آسمان داری ویژگی‌های فوق‌العاده ای است. هتل آسمان چهار سالن به نام‌های رنگین‌کمان، آفتاب، مهتاب و نسیم دارد که هرکدام امکانات خاصی دارد.در این میان سالن مهتاب که در طبقه چهارم هتل قرار گرفته است با دارا بودن پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری چون دیتا پروژکتور، فیلمبرداری، میکروفون کنفرانسی، سیستم نورپردازی مجهز، اتاق کنترل در پشت صحنه و سالن پذیرایی مکانی مناسب بمنظور برگزاری همایش‌های علمی، فرهنگی و ... می‌باشد. از مزایا و ویژگی‌های خوب این سالن، چندمنظوره بودن آن و متغیر بودن ظرفیت آن متناسب با نوع چیدمان می‌باشد.

چیدمان سینمایی 320 نفر

چیدمان ضیافتی 220 نفر.

چیدمان کلاسی( میز و صندلی) 130 نفر

چیدمان U: 120 نفر.

سالن آفتاب از دیگر سالن‌های هتل آسمان می‌باشد که در طبقه سوم هتل قرار دارد که با دارا بودن امکانات صوتی و تصویری گزینه‌ای مناسب جهت برگزاری سمینار و جلسات با ظرفیت 200 نفر و همچنین برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های بویژه مراسم ازدواج با ظرفیت 260 نفر می‌باشد. سالن مهتاب دیگر سالن هتل آسمان که مانند سالن آفتاب در طبقه سوم قرار دارد با ظرفیت 100 نفر و امکانات صوتی و تصویری جهت برگزاری جشن‌ها و کنفرانس‌ها و دوره‌های آموزشی مناسب می‌باشد. نظر به مجاورت آن با سالن مهتاب مورد مناسبی جهت مراسم ازدواج با میهمانی‌ها می‌باشد. سالن نسیم که در کنار سالن رنگین کمان قرار دارد و در صورت نیاز از طریق یک در ورودی به این سالن متصل می‌شود با ظرفیت 150 نفر بصورت سینمائی و دیگر ظرفیت‌های چیدمانی با دارا بودن امکانات صوتی و تصویری و طراحی استاندار بمنظور برگزاری مراسمات مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. با تمام این تفاصیل، چنانچه بدنبال یک مکان مناسب، تمیز، زیبا و دلنشین و باکیفیت در تمام زمینه‌ها هستید هتل آسمان می‌تواند رضایت شما را جلب کند. 


 

 


 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...