رَهی نو

تاسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هتل جهانگردی میگون در تاریخ 1396/07/16

تاسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هتل جهانگردی میگون در تاریخ 1396/07/16

در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، اولین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در هتل جهانگردی میگون تاسیس می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، «مرجان علمی»، معاون اجرائی شرکت گفت: با هدف ارتقاء سطح مهارت و تخصص کارکنان، همسو با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، اولین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی با مدیریت واحد آموزش شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و با مجوز رسمی معاون وزیر و ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در هتل جهانگردی میگون راه اندازی می‌شود.
علمی در ادامه اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، مبنی بر توسعه آموزش و آشنایی پرسنل با مهارت‌های روز صنعت هتلداری دنیا و اقدامات پیگیرانه انجام شده توسط دفتر امور اجرایی و پیگیری‌های ویژه شرکت، این مجوز دریافت گردیده است.
مدیریت آموزش شرکت به زودی نسبت به تدوین و تنظیم برنامه‌های آموزشی توسط پورتال سازمان فنی و حرفه‌ای اقدام و مهیای ارائه خدمات آموزشی به کلیه کارکنان شرکت با مجوز سازمان خواهد بود و فراگیران دوره‌های آموزشی از این پس گواهینامه مهارتی خود را از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت خواهند کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...