رَهی نو

بازدید اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از هتل جهانگردی یاسوج در تاریخ 1396/08/02

بازدید اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از هتل جهانگردی یاسوج در تاریخ 1396/08/02

«نعمت‌الله ایزدی» و «محمدمهدی انتشاری»، اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از هتل جهانگردی یاسوج بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، در این بازدید که با حضور «اکبر گودرزی»، رئیس صندوق بازنشستگیِ کهگیلویه و بویراحمد و «منفرد»، نماینده شرکت تراز پی ریز انجام شد، «مجتبی جعفری»، مدیر هتل جهانگردی یاسوج و نماینده سفر کارتِ کهگیلویه و بویراحمد به تشریح شرایط و امکانات هتل به منظور میزبانی هرچه بهتر از گردشگران داخلی و خارجی پرداخت. 
براساس این گزارش، هیات عالی رتبه بازدید کننده، ضمن بازدید از دفتر سفر کارت استان از بازگشایی مجدد این دفتر ابراز خرسندی کردند.
در جریان این بازدید، رئیس صندوق بازنشستگی استان ضمن اعلام حمایت کامل خود از مجموعه جهانگردی یاسوج و دفتر سفر کارت استان اذعان داشت این مجموعه از خانواده صندوق بازنشستگی کشوری است و مورد اقبال ادارات استان بوده و هرگونه کمک برای پیشبرد اهداف این مجموعه، مورد اهتمام صندوق بازنشستگی و ادارات استان می‌باشد. 
گودرزی ابراز امیدواری کرد که با بازگشایی دفتر سفر کارت استان، زمینه ارائه خدمات شایسته‌تر به بازنشستگان فراهم گردد. 
این گزارش حاکی است اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل مثبت میان مجموعه جهانگردی با صندوق و ادارات استان، این امر را برای خدمات دهی مناسب به بازنشستگان و مردم عزیز استان و میهمانان شهر اتفاقی مثبت خواندند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...