رَهی نو

بازسازی هتل سورینت صدف در یک ماه

بازسازی هتل سورینت صدف در یک ماه

بازسازی کامل یک هتل در مدت یک ماه یک رکورد در این زمینه محسوب می‌شود که به طور قطع در داخل کشور بی‌نظیر و شاید در دیگر نقاط دنیا کم‌نظیر باشد.
پروژه بازسازی هتل سورینت صدف در قالب 25 هزار ساعت فعالیت شبانه روزی شامل ترمیم دیوارها در حد نازک کاری، یازده هزار مترمربع نقاشی نما و داخل هتل، سه هزار متر مربع نصب موکت و زیرموکتی، یک هزار متر مربع پرده، یک هزار و پانصد مترمربع کاغذ دیواری و سه‌هزاروپانصد متر قرنیزکاری، ساخت 63 باب کمد دیواری 550 عدد سقف کاذب سرویس بهداشتی، درب اتاق و سرویس‌ها، نصب شیرآلات، کلید پریز و روشنایی، ساخت کانتر پذیرش و کافی‌شاپ، بازسازی کامل رستوران و لاندری، خریداری و تجهیز و راه‌اندازی کلیه تجهیزات هتل انجام شده است.
حسین چاووشیان مدیر پروژه بازسازی هتل سورینت صدف که مدیریت این هتل و رستوران کوه نور را نیز به عهده دارد در خصوص روند بازسازی هتل سورینت صدف گفت: اجرای این پروژه به ویژه در ایام پایانی سال  و شب عید مشکلات مضاعفی را به همراه داشت اما با همت بالای تیم اجرایی، این کار بزرگ به مرحله اجرا رسید و اگر بگویم کار بزرگی در پروژه بازسازی هتل سورینت صدف صورت گرفت گزاف نگفته‌ایم.
چاووشیان گفت: همزمان با اجرای بازسازی و فعالیت‌های عمرانی در هتل، خرید اقلام ساختمانی و هتل در کیش، دبی و تهران، جذب نیروی کار، آموزش پرسنل و مذاکره با آژانس‌های مسافرتی برای پذیرش مسافران نوروزی نیز انجام شد.
مدیریت هتل سورینت صدف کیش در ادامه به فشار و استرس ناشی از لزوم پایان عملیات بازسازی هتل تا قبل از آغاز ایام نوروز اشاره کرد و گفت: عقد قرارداد با آژانس‌های مسافرتی قبل از پایان عملیات بازسازی هتل صورت گرفت.
وی اظهار داشت: طبق عرف هتلداری پس از پایان عملیات احداث یا بازسازی، به مدت حداقل یک ماه هتل باید یه صورت آزمایشی فعالیت نماید تا مشکلات احتمالی بررسی و رفع گردد اما با توجه به دقت و نظارتی که در روند اجرا انجام شد، پذیرش گردشگران نوروزی آغاز شد و خدا را شاکریم که تمامی مهمانان از فضا، نحوه پذیرایی و خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند.
فرصت را غنیمت شمرده و از درایت و مدیریت خوب جناب آقای طهماسب پور، مدیر عامل محترم شرکت بین‌المللی گروه هتل‌های سورینت، جناب آقای ابراهیمی، معاونت بازاریابی و فروش مجموعه و آقای مهندس صادقی مشاور و مجری پروژه و از تمامی تیم گروه هتل‌های سورینت که در به ثبت رساندن این رکورد کم‌نظیر مرا یاری رساندند تشکر و قدردانی می‌نمایم.
هتل سورینت صدف دارای 55 اتاق با اندازه‌های 35 الی 75 مترمربع می‌باشد که از لحاظ نوع اتاق و خدمات به اعتقاد آژانس‌ها، میهمانان و دست اندرکاران گردشگری از بهترین‌های جزیره به شمار می‌رود که شامل اتاق‌های سینگل، استاندارد، لوکس، جونیور سوئیت، دوخوابه لوکس و سوئیت پرزیدنشیال می‌باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...