رَهی نو

هتل کاوه ساوه

ساوه کیلومتر 90 اتوبان تهران - ساوه، شهرک صنعتی بین‌المللی کاوه

هتل کاوه اولین هتل تأسیس شده در استان مرکزی با قدمت بیش از ۳۰ سال، چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.

تعداد طبقات 2
تعداد اتاقها 50
ساعت ورود 14
ساعت خروج 13

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

Business Center

سالن جلسات

سالن کنفرانس

چایخانه سنتی

رستوران سنتی

رستوران

اتاق 2 نفره VIP

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره لوکس

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره معمولی

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل کاوه ساوه

در حال بارگیری نقشه...

هتل بین‌المللی کاوه در سال 1357 در 20 کیلومتری شهر ساوه در استان مرکزی تاسیس شده است. این هتل با بیش از 40 سال سابقه، دارای دو طبقه، 50 باب اتاق و مساحتی بالغ بر 45000 مترمربع در شهر صنعتی ساوه می باشد. هتل چهار ستاره کاوه چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و آخرین بار در سال 1397 عملیات تعمیر و بازسازی بر روی آن صورت گرفته است و خدمات لازم را در بهترین شکل ممکن در اختیار مسافران ایرانی و خارجی قرار می دهد.

 

اتاق ها و سوییت های هتل کاوه

بنابراین، سکوت و آرامش به همراه صرفه‌جویی در وقت را برای مسافران عزیز به همراه خواهد داشت. فضای سنگی و بسیار زیبای هتل در بدو ورود نیز نوید شبی خوش و آرام را به مسافران می دهد. ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 است. هتل کاوه ساوه دارای 100 تخت و 52 اتاق و ظرفیت لابی 50 نفر است که هنگام انتظار حتی به صورت کاروانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

امکانات رزرو هتل کاوه ساوه

اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی متعددی اعم از اسپیلت، بالکن، تلویزیون  LCD، چای کیسه‌ای و نسکافه رایگان، چیلر، حمام، دوش، سرمایش و گرمایش مرکزی، شوفاژ، میز آرایش، میز کار، مینی بار، کتری برقی برای آب جوش، کولر آبی، صندوق امانات، یخچال و IPTV می باشند. هم-چنین، کودکان زیر 6 سال شامل سرویس رایگان است. ضمنا، از دیگر مزایای هتل می توان به نمازخانه، سرویس فرنگی و ایرانی، ماهواره، تلفن در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق و لابی اشاره کرد. سالن کنفرانس، خشکشویی، اتاق چمدان، اتاق VIP، خدمات اتو و فکس نیز از جمله سایر خدمات قابل توجه هتل است.

از امکانات اقامت در هتل کاوه ساوه ترنسفر فرودگاهی، سالن ورزش، سوییت، بیلیارد، فروشگاه و غرفه ندارد، ولی مسافران عزیز می‌توانند از استخر هتل کاوه و جکوزی به همراه زمین فوتبال و زمین تنیس بنابر تعرفه‌های هتل استفاده نمایند. رستوران، کافی شاپ و سفره خانه سنتی هتل کاوه با فضایی بسیار دلنشین و غذاهایی لذیذ واقع در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر مطابق با ساعات زیر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز در طول شبانه روز است.

شاید کمی عجیب به نظر برسد، ولی این هتل چهار ستاره در شهری چون ساوه خدمات و امکانات ‌بی‌نظیری دارد و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار دهد. ضمن اینکه تالار و رستوران هتل ساوه کاوه نیز همیشه پذیرای مراسمات مختلف این شهر است و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

از آنجایی که موقعیت مکانی هتل در نزدیکی مراکز صنعتی شهر ساوه واقع شده است، اتاق جلسات هتل فضایی بسیار مناسب و مطلوب برای برقراری جلسات کاری شرکت‌های مختلف است. از طرفی، هتل دارای پارکینگ مجهز و امن بوده که مسافران می توانند بدون دغدغه ماشین را پارک نمایند. از جمله مهم ترین امکانات هتل کاوه ساوه که آن را از سایر هتل ها متمایز کرده است فضای سبز بسیار زیبا و مملو از باغ های انار می باشد که اطراف هتل را احاطه کرده اند و میهمانان هتل می توانند انار معروف ساوه را در آنجا میل کنند.

 

هتل بین المللی کاوه ساوه کجاست؟

با توجه به امکانات، ویژگی های منحصر بفرد، سابقه ی هتل داری، نرخ مناسب و بصرفه به نظر می رسد. هتل چهار ستاره ی کاوه مناسب ترین گزینه برای اقامت در شهر زیبای ساوه می باشد. آدرس هتل بین المللی کاوه : ساوه ، کیلومتر 90 اتوبان تهران ساوه، شهرک صنعتی بین المللی کاوه (20کیلومتر فاصله تا شهر ساوه )، ورودی اصلی، نرسیده به میدان جانبازان، هتل بین المللی کاوه ساوه.

کادر مجرب هتل مسلط به زبان انگلیسی و فارسی بوده و آماده ی ارائه ی بهترین سرویس می باشند. از آنجایی که هتل در شهرک صنعتی ساوه واقع شده است، گزینه ای بسیار ایده ال برای آن دسته از مسافرانی است که با اهداف کاری و تجارتی به ساوه سفر می کنند، زیرا یکی از مزایای بسیار مهم در مورد هتل، نزدیکی به شهرک صنعتی و هم چنین دور بودن از محدوده ی ترافیک شهری است.

هم چنین، لازم به ذکر است که مسافت میان هتل بین المللی کاوه در ساوه تا شهر تهران 126 کیلومتر است که زمانی برابر با 90 دقیقه رانندگی با ماشین صرف می کند در حالی که فاصله تا قزوین 145 کیلومتر است که 1 ساعت و 50 دقیقه طول خواهد کشید. هم چنین، فاصله هتل تا پایانه ی مسافربری حدود 20 کیلومتر می باشد که 18 دقیقه زمان می برد.

 

جمع بندی نظرات مسافران در مورد هتل کاوه در ساوه

بر اساس نظرات مختلف مهمانان و ارزیابیهای متفاوت، به نظر می رسد هتل 4 ستاره کاوه با دارا بودن امکانات رفاهی متنوع، کادر مجرب و رعایت اصول هتل داری گزینه بسیار مناسبی برای اقامت مسافران در شهر ساوه است.

از طرفی، تنوع ظرفیت اتاق ها بنابر درخواست مهمانان، به همراه رستوران، کافی شاپ و سفره خانه سنتی هتل این اطمینان را حاصل میکند که هتل کاوه  در ساوه توانایی ارائه خدمات به مشتریانی با ذائقه و سلیقه خاص را به بهترین شکل ممکن خواهد داشت.

این هتل، نه تنها برای مسافرانی که به منظور تفریح به ساوه سفر می کنند، بلکه برای آن دسته از مهمانانی که بنابر ضرورت های کاری به شهرک صنعتی ساوه مراجعت می کنند، بسیار مناسب است. هتل کاوه در ساوه با سرویس دهی 24 ساعته و با دارا بودن امکاناتی مانند سالن های همایش و کنفرانس مجهز به سیستم های صوتی و تصویری مناسب، اوقات به یاد ماندنی را برای مهمانان رقم خواهد زد.

قوانین هتل کاوه ساوه

  • ساعت تحویل دادن :14
  • ساعت تحویل گرفتن :13
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم های تنها بلامانع می باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می باشد.
  • پذیرش با صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان محاسبه می گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • ماهواره
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • جکوزی
    • فضایی برای پیاده روی
    • زمين فوتبال
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • رستوران سنتی
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن جلسات
    • سالن کنفرانس
  • خدمات ویژه
    • Business Center
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه قم 1 ساعت و 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن قم 1 ساعت و 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا تهران 1 ساعت و 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا قزوین 1 ساعت و 51 دقیقه با ماشین

فاصله تا اراک 1 ساعت و 55 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد چهار سوق 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد سرخ 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای چناقچی 1 ساعت و 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا بنای چهارسوق (موزه مردم‌شناسی) 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه الویر 54 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار آقداش 1 ساعت و 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا امامزاده سید اسحاق 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری ساوه 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 17 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.8
فرآیند پذیرش در هتل90%
برخورد پرسنل پذیرش70%
نظافت هتل90%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی90%
کیفیت غذا و نوشیدنی100%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)100%
قیمت اتاق نسبت به امکانات70%
پشتیبانی رهی نو90%

نظرات کاربران ( ۲ نظر)

صابرشکرانی اقامت داشته ۱۴۰۲/۷/۳

سلام به نظرم میتونه بهتر باشه مثلا جا انداختن کلید برق ورودی اتاق مشکل پاکسازی مورچه ها در حمام و اتاق بچه ها از توالت فرنگی نمیتونن استفاده کنند بهتره یه توالت معمولی هم داشته باشید درکنارش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۴

صابر عزیز ممنونم از ثبت نظرتون امیدواریم که مشکلات گفته شده توسط هتل برطرف شود و شما هم اقامتهای بسیار عالی را پس از این در کنار رهی نو تجربه نمایید با تشکر از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...