رَهی نو

هتل نگارستان نیکا گلستان

استان گلستان، شهرستان علی آباد کتول، خیابان امام رضا (ع)، هتل پارمیس

هتل نگارستان نیکا ( پارمیس سابق) علی آباد کتول در مسیر تهران به مشهد در شهر زیبای علی‌آباد کتول در استان گلستان قرار دارد.

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 11
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

اتاق 2 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 1 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت 4 نفره (یک‌خوابه)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل نگارستان نیکا گلستان

در حال بارگیری نقشه...

هتل سه ستاره نگارستان علی‌آباد کتول که با نام هتل پارمیس علی‌آباد نیز شناخته می‌شود، در استان گلستان و در شهر علی‌آباد کتول این استان قرار گرفته است. علی‌آباد کتول، از نظر وسعت و جمعیت، سومین شهر استان گلستان به شمار می‌رود. در نزدیکی گرگان و گنبد کاووس در یکی از معتدل‌ترین مناطق آب و هوایی ایران قرار گرفته است. از آنجا که با چندین تپه، جنگل و کوه احاطه شده‌، آب و هوای بسیار دلپذیری دارد.

هر ساله بیش از چهارده میلیون نفر از استان گلستان بازدید می‌کنند و شهر علی‌آباد به دلیل جاذبه‌های گردشگری مانند روستاهای ییلاقی سعدآباد، شیرین آباد، امیرآباد، مایان، نرسو ریگ چشمه، چلی، بالاچلی ، گنو، آبشار کبودال، جنگل ابر، موزه تاریخ طبیعی، جنگل زرین گل و آسیاب قدیمی پذیرای جمعیت بسیار بالایی از این گردشگران است.

با وجود هتل‌های متنوعی که در استان گلستان وجود دارد، گردشگرانی که در فصول مختلف برای دیدن زیبایی‌های بی نظیر این منطقه به این استان و مخصوصاً شهر زیبای علی‌آباد سفر می‌کنند. هتل نگارستان یا هتل پارمیس گلستان را برای اقامت انتخاب می‌نمایند. چشم‌انداز زیبای کوه و دشت، مناظر طبیعی،  نزدیکی به آبشار کبودوال و راحتی و امکانات هتل و قیمت مناسب آن از امتیازاتی است که طیف وسیعی از مسافران را برای انتخاب این هتل تشویق می‌کند.

 

ویژگی‌های هتل پارمیس علی‌آباد کتول

هتل پارمیس در علی‌آباد کتول در این منطقه تنها هتل سه ستاره است که دارای 11 باب اتاق و در 5 طبقه در سال 1387 احداث گردیده است و ظرفیت پذیرش بالغ بر ۱۵۰۰ نفر را دارد. از نظر دسترسی به مراکز مهم شهر در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته است.

امکانات و خدماتی که در اینجا به مسافران ارائه می‌شود به جرات می‌توان گفت که همتراز با متدها و شیوه‌های روز هتلداری جهان است. بعد از رزرو هتل نگارستان گلستان یا هتل پارمیس سابق برای دسترسی به اماکن تفریحی و مراکز خرید مهم شهر علی‌آباد کتول مشکل خاصی نخواهید داشت. ترمینال مسافربری تا این هتل فاصله چندانی ندارد. همچنین کسانی که می‌خواهند زیبایی‌های بی حد و حصر جنگل و سد کبودوال را از نزدیک مشاهده کنند به راحتی امکانات لازم برای آنها از هتل پارمیس علی‌آباد کتول فراهم است.

 

امکانات رزرو هتل نگارستان نیکا گلستان

هتل نگارستان نیکا گلستان به نحوی طراحی شده است که فضایی مطلوب و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. در منطقه‌ای با طبیعت بکر قرار گرفته و از امکانات عالی و خدمات بی نظیری برخوردار است.

اقامت در هتل 3 ستاره نگارستان گلستان مطمئناً برای شما خاطرات خوب و خوشی را رقم خواهد زد. تنوع اتاق‌های هتل پارمیس علی‌آباد کتول فوق‌العاده زیاد است از اتاق‌های یک تخته گرفته تا 4 تخته که همگی از رنگ‌های متنوع و تنوع عالی و تجهیزات کامل برای اقامت برخوردار هستند. چشم‌انداز اکثر اتاق‌های هتل جنگل و کوه است . البته برخی اتاق‌ها نیز فاقد پنجره هستند که اگر چشم‌انداز زیبا برای شما مهم است، باید قبل از رزرو اتاق حتماً این نکته را چک کنید.

تالار و رستوران هتل نگارستان نیکا گلستان علی‌آباد کتول هم بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته و نظرات مثبتی در پی داشته است. شما می‌توانید صبحانه و نهار و شام خود را در رستوران هتل که انواع غذاهای سنتی و محلی را با طعمی خوشمزه و همچنین غذاهای متنوع ایرانی را در اختیار مسافران محترم می‌گذارد نوش جان کنید. ساعت سرو صبحانه از هفت صبح تا ده است. ساعت سرو نهار و شام از دوازه ظهر تا یازده و نیم شب به صورت یک سره است. چایخانه سنتی رستوران پارمیس که در طبقه چهارم هتل قرار دارد از ساعت چهار عصر تا یازده و نیم شب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم است.

از دیگر امکانات این هتل این است که شما می‌توانید همایش‌های خود را هر چقدر هم بزرگ باشد در این هتل برگزار کنید و انواع تجهیزات صوتی و تصویری مجهزی در تالار هتل پارمیس یا هتل نگارستان گلستان فراهم است. بیشتر افراد مراسم عروسی خود را در تالار هتل نگارستان علی‌آباد کتول برگزار می‌کنند که البته باید گفت از نظر برخی مهمانان کمی سر و صدا برای دیگر مهمانان هتل ایجاد می‌کند. از دیگر امکانات رزرو هتل نگارستان نیکا گلستان می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد: آژانس مسافرتی، رستوران، لابی، اتاق عقد، صندوق امانات که در پذیرش قرار دارد، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سفره‌خانه سنتی با انواع و اقسام غذاهای سنتی برای پذیرایی از مسافران محترم.

رزرو اتاق‌های هتل نگارستان نیکا گلستان امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، تلفن، اینترنت، تلویزیون ال سی دی، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع. همچنین با خیال راحت می‌توانید خودرو خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک کنید.
 

جمع بندی نظرات مردم در مورد هتل پارمیس گلستان

اگر به نظرات مهمانانی که در هتل نگارستان گلستان اقامت داشته‌اند نگاهی بیندازیم می‌بینیم که به غیر از یکی دو مورد مانند سر و صدای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها در تالار هتل پارمیس گلستان بقیه از خدمات این هتل و رفتار پرسنل و همچنین غذا در رستوران و کافی شاپ راضی هستند.

مخصوصاً این که هتل پارمیس گلستان از نظر نزدیکی به مراکز مهم شهر در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است می‌تواند برای مسافران و گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند بهترین مکان برای استراحت و اقامت باشد.
 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 15 ، در ایام نوروز ساعت تحویل گرفتن 12 می‌باشد.

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر  امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان و بین 3 تا 8 سال نیم‌بها محاسبه می‌‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه گرگان 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن گرگان 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری گرگان 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل کبودوال 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار شیرآباد خان ببین 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان بسیج گرگان 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل ناهارخوران 48 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی النگدره 51 دقیقه با ماشین

فاصله تا دیوار تاریخی گرگان 57 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...