رَهی نو

هتل جهانگردی خوی

آذربایجان غربی، خوی، خیابان انقلاب، جنب باغ گلستان

تخفیف تا

۱۴ %

نمایش روی نقشه

رزرو هتل جهانگردی خوی به دلیل وجود امکانات تفریحی و دارا بودن استانداردهای غذایی و خدماتی از پرطرفدارارترین هتل های 2 ستاره خوی است.

امکانات ویژه هتل

رزرو این هتل، 100% آنلاین و 24 ساعته می باشد.
امتیاز باشگاه مشتریان: 6
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
13 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
13,750,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 6
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
13 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
13,750,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 6
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
14 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
22,000,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل جهانگردی خوی

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل جهانگردی خوی نزدیک باغ گلستان با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

اگر گذرتان به آذربایجان غربی و شهرستان خوی افتاد، یکی از مکان‌هایی که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید، هتل جهانگردی این شهر است. یک هتل ساده و تمیز که فارغ از تشریفات، از سبک زندگی ساده مردم خونگرم خوی حکایت دارد.

به شهر خوی خوش آمدید، به خیابان انقلاب که بروید جنب پارک گلستان، یک ساختمان حیاط‌دار دو طبقه به چشم‌ می‌خورد که تابلوی بزرگ "هتل جهانگردی خوی" روی آن خودنمایی می‌کند. این هتل سه ستاره، یکی از با سابقه‌ترین مراکز اقامتی شهر است و از روزگار سال‌های 1347 برجای باقی مانده است که البته در سال 1393 آن را بازسازی کردند. از درب ورودی حیاط که وارد می‌شوید یک ساختمان دو طبقه به رنگ نارنجی سفید، در جلوی دیدتان قرار دارد که مشخص است ساختمان اصلی این هتل است. در سمت چپ این ساختمان یک بنای آجری دیگری وجود دارد که از سوئیت‌های  هتل جهانگردی است.

امکانات هتل جهانگردی خوی

از درب ورودی با 4 یا 5 پله به داخل لابی راه پیدا می‌کنید. روبروی‌تان، در پشت پیشخوان، پرسنل منتظر ملاقات از شما هستند تا با خونگرمی اتاق‌تان را ارائه دهند. دست چپ‌تان مبل‌های چند نفره به همراه تلویزیون قرار داده شده که در مدت انتظار می‌توانید از آن استفاده کنید. ظرفیت لابی حدود 17 نفر است که با دسترسی محدودی که به اینترنت دارد، می‌توانید در لابی نیز همانند اتاق‌ها اینترنت داشته باشید. در طبقه دوم اتاق‌ها قرار گرفته است، راهرو موکت شده که درنتیجه رفت و آمد سایر مسافران در زمان استراحت‌ اذیت‌تان نمی‌کند. در این طبقه سرویس بهداشتی فرنگی قرار دارد.

هتل آسانسور ندارد. بنابراین اگر همراه‌تان فرد ناتوان یا سالخورده است از بابت جابه‌جایی در طبقات ممکن است به مشکل برخورید. خدمات خانه داری هتل، نظافت روزانه اتاق‌تان را به طور کامل انجام می‌دهند. همچنین آژانس مسافرتی هتل، شما را برای گشت و گذار در این شهرستان تاریخی راهنمایی می‌کند.
اگر ماشین همراه‌تان است نگران جای پارک نباشید، هتل مجهز به یک پارکینگ رایگان با ظرفیت 15 نفر است که کارتان را راه می‌اندازد. اگر هم ماشین نیاوردید، می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.

رستوران هتل جهانگردی خوی: صبحانه را می‌توانید داخل اتاق یا رستوران میل کنید. رستوران هتل در همان طبقه اول در لابی قرار گرفته است که با میز و صندلی‌های چوبی به همراه رومیزی‌های نارنجی رنگ تزئین شده است. در این رستوران غذاهای سنتی و ایرانی سرو می‌شود که می‌توانید برای وعده غذا در سفر از آن استفاده کنید. حتی اگر در هتل این مجموعه مستقر نباشید می‌توانید برای برگزاری مراسمات خود یا تهیه غذا از طریق این رستوران اقدام کنید. کیفیت غذای رستوران هتل، نسبت به قیمت آن مناسب است. ظرفیت سالن غذا 150 نفر است.

سوئیت ها و اتاق های هتل جهانگردی خوی

هتل دارای 3 باب سوئیت سه تخته است که همان ساختمان‌های آجری هستند و نسبت به اتاق‌ها متراژ بیشتری دارند. 10 اتاق در طبقه بالای ساختمان اصلی قرار گرفته که به صورت دو تخته توئین و دو تخته دبل است. بنابراین هتل فاقد اتاق یک تخته بوده و اتاق‌ها امکان نفر اضافه ندارند. اتاق و سوئیت دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، تلفن، یخچال با مینی بار که البته رایگان نیست، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز و صندلی، دمپایی، حوله و... است. همچنین برای نگهداری از اشیا گران قیمت‌تان نیز می‌توانید آن را داخل صندوق امانات اتاق قرار دهید. اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی هستند. در صورتی که برای استفاده از آن راحت نیستید، می‌توانید از سرویس ایرانی که در لابی قرار گرفته استفاده کنید.

کف‌پوش اتاق‌های هتل جهانگردی خوی به صورت موکت است. دمپایی روفرشی نیز در اتاق و سوئیت قرار داده شده تا برای راه رفتن دچار مشکل نشوید. فضای داخل سوئیت‌ها بزرگ‌تر و کامل‌تر است. هر سوئیت شامل اتاق، آشپزخانه، حمام و دستشویی و سالن اصلی است که برای خانواده‌های با جمعیت زیاد گزینه مناسبی است. بازه قیمت اتاق های هتل جهانگردی خوی از حدود 200 هزار تومان آغاز شده و تا حدود 400 هزار تومان برای سوئیت‌ها محاسبه می‌شود که البته بنا به مناسبت‌های مختلف سال، می‌توانید با قیمت پایین‌تری اتاق رزرو کنید.

نظرات در مورد هتل جهانگردی خوی

با توجه به اینکه یک هتل قدیمی است، شاید بهتر باشد دوباره مورد بازسازی قرار بگیرد. کیفیت غذای رستوران هتل، به نسبت قیمتی که دارد، مناسب است. کباب سلطانی را حتما امتحان کنید. با توجه به امکانات هتل بهتر است نسبت به تعویض موکت‌ها اقداماتی انجام شود. برخورد کارکنان و پرسنل هتل مودبانه و گرم است. صبحانه نیاز به تنوع بیشتری دارد. با این وجود برای اقامت چند روزه در شهرستان خوی، به نسبت قیمت آن، هتل مناسب و خوبی است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل، موقعیت قرار گیری آن نسبت به مکان‌های دیدنی شهرستان خوی است که به راحتی از این هتل دسترسی خواهید داشت. مکان‌هایی مانند دروازه سنگی، برج شمس تبریزی و پل خاتون از جمله این مکان‌ها است. باغ گلستان هم که در نزدیکی هتل قرار گرفته است و می‌توانید یک عصر دل‌انگیز و خاطره سازی را در آن برای خود به همراه عزیزان‌تان خلق کنید.

 

قوانین هتل جهانگردی خوی

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر می‌باشد.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر

فاصله تا فرودگاه 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن خوی 31 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد خوی 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه خوی 5 دقیقه با ماشین و 14 دقیقه پیاده

فاصله تا مسجد مطلب خان 9 دقیقه پیاده

فاصله تا شهرداری خوی 9 دقیقه با ماشین و 24 دقیقه پیاده

فاصله تا دروازه سنگی 9 دقیقه پیاده

فاصله تا بیمارستان شهید مدنی، 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 12 ، 6 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

نظرات کاربران ( ۲ نظر)

نوید شیپوری ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

درود بر شما.من دو شب اقامت داشتم هتل تمیز و خوبی بود با پرسنل خوش برخورد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۱/۱۸

نوید عزیز ممنون از ثبت تجربه تون قطعا نظرات و کامنتهای شما عزیزان به دوستان دیگر کمک میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...