رَهی نو

هتل بزرگ مراغه

مراغه، بلوار شهید شکاری

هتل بزرگ مراغه در سال 1368 افتتاح و در سال 1385 بازسازی شد. این هتل در استان آذربایجان شرقی، شهر مراغه واقع شده و در گذشته با نام هتل دریا نیز شناخته می‌شد.

تعداد طبقات 4
تعداد اتاقها 70
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
7.0 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

سالن تشریفات

سالن صبحانه خوری

چایخانه سنتی

امتیاز باشگاه مشتریان: 18
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 17
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل بزرگ مراغه

در حال بارگیری نقشه...

هتل 4 ستاره بزرگ مراغه که قبلاً با نام هتل دریا شناخته می‌شد، هتل چهارستاره شهر تاریخی و فرهنگی مراغه است. این هتل در سال ۱۳۶۶ در مراغه پایتخت نجوم ایران افتتاح شد. هتل با اجرای پروژه بزرگی برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۳ بازسازی شد و سپس در سال ۱۳۸۹ مجدداً بازسازی این هتل بزرگ تکرار شد. این هتل دارای ۵ طبقه و ۶۸ اتاق و سوئیت است. در این هتل می‌توانید؛ امکانات رفاهی مناسب و قابل قبولی را دریافت کنید. پرسنل حرفه‌ای و مجرب هتل همراه با امکانات رفاهی آن، از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود تا مسافران اقامت خوشی را در این هتل تجربه کنند.

 

اگر با ماشین شخصی خود به سفر آمده‌اید، پارکینگ هتل بزرگ مراغه برای شما فراهم است که از آن برای پارک خودروی خود استفاده کنید. اگر بدون خودروی شخصی به مراغه سفر کرده‌اید، کافی است با هماهنگی قبلی، از تاکسی سرویس هتل برای رسیدن به هتل بزرگ مراغه بهره ببرید. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز که به مراغه رسیدید، برای دریافت اتاق به پذیرش مراجعه کنید و اتاق رزرو شده خود را تحویل بگیرید. البته باید کمی در لابی منتظر بمانید تا کارهای پذیرش شما انجام شود. در همین حین اگر گرسنه هستید، می‌توانید وسایل خود را در اتاق چمدان قرار دهید و به کافی‌شاپ هتل بروید و هر چیزی که میل دارید سفارش دهید.

 

امکاناتی مانند استخر، سالن ماساژ، سونا و جکوزی  هتل بزرگ مراغه برای آرامش و رفع خستگی ناشی از راه در این هتل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، خودپرداز، خدمات برای معلولین مانند رمپ و ویلچر، سیستم تهویه مطبوع و غیره، از جمله خدماتی است که برای راحتی و رفاه حال مسافران در هتل بزرگ مراغه قرار داده شده است.

 

دسترسی‌های هتل بزرگ مراغه به مکان های مهم شهر

محل قرارگیری هتل بزرگ مراغه به‌گونه‌ای است که دسترسی خوبی به مکان‌هایی همچون موزه ایلخانی، گنبد غفاریه، گنبد کبود، ترمینال مراغه و ایستگاه راه‌آهن دارد.

 

یکی از ارزشمندترین بناهای دوره سلجوقی گنبد سرخ است. این بنا یکی از نامدارترین بناهای مراغه نیز به‌حساب می‌آید که در معماری آن از تلفیق آجر با کاشی لعاب‌دار برای اولین‌بار استفاده شده است. به همین دلیل آغازگر شیوه آذری در معماری اسلامی ایران بوده است. با اقامت در هتل بزرگ مراغه با پیمودن ۲ کیلومتر و ۹۹۷ متر به گنبد سرخ خواهید رسید.

 

یکی دیگر از بناهایی که در دوران سلجوقیان در شهر مراغه ساخته شد، گنبد کبود است. تزییناتی که در این بنا استفاده شده، بسیار کم‌نظیر است. این بنا که در سال‌های ۵۸۲ تا ۶۵۶ هجری قمری ساخته شده است، به نام مقبره مادر هولاکو خان نیز شناخته می‌شود. گنبد کبود در فاصله ۳ کیلومتر و ۲۲۳ متری از هتل بزرگ مراغه قرار دارد. اگر می‌خواهید به موزه ایلخانی بروید، یک فاصله حدود سه و نیم کیلومتری در انتظار شماست.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوییت سه‌نفره و چهارنفره را برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته است. هرکدام از این اتاق‌ها باتوجه‌به امکانات و ظرفیت خود، قیمت‌های مختلفی دارند. درواقع اتاق یک تخته هتل بزرگ مراغه ارزان‌ترین و سوییت چهارنفره، گران‌ترین واحد این مجموعه اقامتی به‌حساب می‌آید.

 

رزرو آنلاین هتل بزرگ مراغه

 

رزرو آنلاین هتل بزرگ مراغه در رهی نو

درصورتی‌که می‌خواهید به شهر مراغه سفر کنید و دوست دارید پیش از رسیدن به مقصد، محل اقامتتان را رزرو کنید، سری به سامانه آنلاین رهی نو بزنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل بزرگ مراغه، تصاویر هتل و نظرات مسافران را بخوانید و در صورت تأیید، یکی از اتاق‌های هتل را رزرو کنید.

 

چرا هتل بزرگ مراغه را از رهی نو رزرو کنیم؟

پشتیبانان حرفه‌ای رهی نو در تمام طول اقامت شما در هتل بزرگ مراغه در کنار شما هستند؛ بنابراین با رزرو این هتل در رهی نو، دیگر نباید نگران چیزی باشید؛ کافی است همه امور را به دست پشتیبانان حرفه‌ای رهی نو بسپارید و فقط به سفر خود بپردازید و خاطرات دلنشینی را برای خود و همراهانتان ثبت کنید.

 

رهی نو همواره در تلاش است که بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را به مشتریان خود ارائه دهد. ازاین‌رو یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام داده است، درنظرگرفتن پکیج‌هایی برای اعضای ارگان‌ها و سازمان‌ها است تا بتوانند از تخفیفات بیشتری بهره‌مند شوند.

 

قوانین هتل بزرگ مراغه

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان و بین 2 تا 12 سال در صورت عدم تقاضای تخت، نیم‌بها و بالای 12 سال کعادل نفر اضافه محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • ماهواره
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر (با هزینه)
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن تشریفات
    • سالن صبحانه خوری
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا معبد مهر ورجوی 28 دقیقه با ماشین

فاصله تا چشمه شور سو 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد سرخ 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد کبود 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان سینا، 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری ،15 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.0
فرآیند پذیرش در هتل80%
برخورد پرسنل پذیرش80%
نظافت هتل77.5%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی67.5%
کیفیت غذا و نوشیدنی62.5%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)47.5%
قیمت اتاق نسبت به امکانات55%
پشتیبانی رهی نو87.5%

نظرات کاربران ( ۴ نظر)

محمدتقی فردوس اقامت داشته ۱۴۰۱/۴/۱۸

سلام من در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱۶ یک شب در این به اصطلاح هتل ۴ ستاره بودم به نظرم از مسافرخانه های بین راهی هم بدتر بود ما یک سوئیت سه تخته رزرو کرده بودیم ، تخت ها بسیار کثیف و سشوار و بشقاب و کارد و چنگال و حتی یک چوب لباسی در اتاق نبود ، استخر هتل هم علی رغم اینکه در توضیحات نوشته بود دارای استخر فعال هست ولی چون به یک مربی در شهر اجاره داده بودند برای ساکنین هتل قابل استفاده نبود واقعا متاسفم برای شهر مراغه که این بهترین هتلش هست

  مدیر سایت۱۴۰۱/۴/۲۰

رهی نویی عزیز، ممنون از این که نظرتون رو درباره هتل بزرگ مراغه با ما به اشتراک گذاشتید، متاسفیم بابت تجربه ی ناخوشایندی که داشتید. موارد ذکر شده جهت فراهم کردن تجربه اقامت بهتر،پیگیری خواهند شد.

یعقوب خاصه تراش اقامت داشته ۱۴۰۰/۶/۶

رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر بشود بقیه موارد مناسب و خوب می باشد

  مدیر سایت۱۴۰۰/۶/۶

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل بزرگ مراغه با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...