رَهی نو

هتل هلیا کیش

جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

تخفیف تا

۸ %

نمایش روی نقشه

این هتل ما بین دو میدان امیرکبیر و ساحل واقع شده است و فاصله‌ای کوتاه تا ساحل دریا و مراکز خرید دارد.

تعداد طبقات 3
تعداد اتاقها 62
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

صندوق امانات

چایخانه سنتی

رستوران بوفه

کافی شاپ

امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
6 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
25,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
7 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
30,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 14
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
8 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
45,000,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل هلیا کیش

در حال بارگیری نقشه...

مسافران مقصد کیش همیشه یکی از خوشبخت‌ترین آدم‌های روی زمین هستند که مدتی در این جزیره‌ زیبای خلیج فارس ساکن می‌شوند. خوشبختانه در کیش دغدغه هتل ندارید و تا دل‌تان بخواهد هتل‌های جذاب وجود دارد. هتل هلیا کیش یکی از همین گزینه‌هاست. تاکسی شما را روبروی بازار زیتون و در فاصله کمی از دریا، مقابل درِ یکی از زیباترین هتل‌های کیش نگه می‌دارد. بنایی که به چشم‌تان می‌خورد از همان بیرون، حکایت از جدید بودن ساخت آن دارد، سر در هلالی شکل که نشان از هتل چهار ستاره هلیا کیش دارد تا حدودی نشان می‌دهد، چه فضایی در انتظار شماست.

 هتل هلیا در سال 1385 در سه طبقه‌ ساخته شد. اگر هلیا را برای اقامت چند روزه‌تان انتخاب کردید، شما جزو خوش سلیقه‌ترین مسافران جزیره هستید.  از ورودی هتل را که عبور می‌کنید، فضای سرسبز و آب نمای باشکوه و دلنشین، همچنین چراغ‌کاری جذاب آن به خصوص در شب، شما را از همان ابتدا تحت تاثیر قرار خواهد داد. جلوتر که می‌روید، بر خلاف سایر هتل‌ها، می‌بینید در هتلی اقامت دارید که مانند خانه‌های ویلایی سه طبقه ساخته شده که راه ارتباطی طبقات با هم از طریق راه پله است. البته در سال 1396 که هتل مورد بازسازی قرار گرفت، آسانسور هم به مجموعه اضافه شد. در بدو ورودتان به هتل از شما با یک شربت گوارا پذیرایی می‌شود.

 

امکانات اتاقهای هتل هلیا کیش

هتل هلیا دارای 62 اتاق است که دوتخته، سه تخته، چهار یا پنج تخته هستند. اتاق‌های هتل هلیا کیش شامل امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد، دمپایی، حوله، مسواک، دستمال و سشوار و مینی بار هستند.

هر موقع که بخواهید می‌توانید با پرسنل هماهنگ کنید تا وسایل اتاق را برایتان شارژ کنند. البته مینی بار رایگان نبوده و در صورت استفاده برایتان محاسبه می‌شود. کف اتاق‌ها سرامیکی است. سرویس حمام نیز با کابین شیکی جدا شده است. در حال حاضر هتل سرویس ایرانی ندارد. اما علاوه بر سرویس بهداشتی فرنگی که در داخل اتاق‌ها قرار دارد، در فضای هتل نیز 8 سرویس بهداشتی تعبیه شده است که اگر برای استفاده از توالت فرنگی به مشکل برخوردید، می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی لابی استفاده کنید. قیمت رزرو اتاق‌های هتل هلیا کیش از حدود 270 هزار تومان آغاز و تا حدود 400 هزار تومان ادامه دارد. البته در سایت‌های دارای تخفیف می‌توانید با قیمت ارزان‌تری اتاق رزرو کنید.

 

امکانات و خدمات هتل هلیا کیش

در یک بعد از ظهر دل انگیزی که با دوستان و خانواده‌تان می‌گذرانید، فضای دلنشین محوطه هتل، می‌تواند برایتان خاطره‌ای خوش برجای بگذارد. در گوشه‌ای از این محوطه، یک اتاق عکاسی قرار دارد که عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیزی می‌اندازد، اما اگر خودتان با موبایل‌تان عکاسی کنید، خاطرهی بهتری برایتان خواهد بود. فواره‌های باشکوه و آب‌نمای زیبایی که در میان باغ قرار گرفته است زیبایی این ناحیه را دو چندان کرده است اما اگر از آن دسته افراد هستید که خواب‌تان سبک است ممکن است شب هنگام، موقع خواب، صدای فواره‌ها، صحنه رویایی را برایتان ایجاد کند.

در گوشه‌ دیگر باغ هتل هلیا کیش نیز بر روی یک میز و صندلی چوبی با طراحی جالب، سرویس قلیان قرار داده‌اند که برای چایخانه‌ی سنتی هتل، است. البته با توجه به قیمت بالای آن پیشنهاد می‌کنم سمتش هم نروید. زیبایی باغ این هتل به نحوی است که عملا شما را برای ترک آن، دو دل می‌کند. پس از گذراندن یک روز پر خاطره حالا نوبت آن رسیده است که دلی از عزا در بیاورید. بخش رستوران هتل هلیا در کیش، با غذاهای باکیفیت و خوشمزه در انتظار شماست. برخورد مودب کارکنان به گونه‌ای است که شما با خیال راحت می‌توانید بنشینید و از غذا خوردن‌تان لذت ببرید و فضای رستوران هم به گونه‌ای طراحی شده که اشتهای شما را برای خوردن غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی تحریک کند. از نظر وعده صبحگاهی هم، یک صبحانه شاهانه  و متنوع میل خواهید کرد.

خدمات خوبی که در این هتل وجود دارد این است که امکان بردن غذا یا صبحانه به داخل اتاق وجود دارد. همچنین برخورد خوب مسئولان هتل، باعث می‌شود این هتل همیشه به عنوان گزینه‌ای در ذهن‌تان برای سفرهای بعدی به کیش، باقی بماند. در ضمن لباس‌هایتان را هم می‌توانید به خشکشویی هتل تحویل داده و اتو کشیده تحویل بگیرید. هتل، امکان ارائه خدمات ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه را دارد. همچنین می‌توانید ماشین‌های لوکس و لاکچری هتل هلیا کیش را اجاره کرده و هرکجای جزیره را که می‌خواهید بگردید. ماشین را با راننده یا بی راننده می‌توانید اجاره کنید. هتل دارای پارکینگ بوده درنتیجه برای پارک کردن ماشین مشکلی نخواهید داشت. هتل دارای خدمات تور است که می‌توانید انواع تورهای آن را خریداری نمایید.

 

نظرات درباره هتل هلیا کیش

  1. یکی از نقاط قوتی که نظر مسافران این هتل را به خود جلب کرده دسترسی راحت به مراکز تفریحی و خرید است. فاصله هتل هلیا کیش تا دریا به اندازه چند قدم است و در نزدیکی پلاژ آقایان و بانوان قرار گرفته است.
  2. مجموعه ورزشی تفریحی و اسکله هم در نزدیکی هتل چهار ستاره هلیا کیش قرار دارد که می‌توانید به راحتی با صرفه‌جویی در رفت و آمد، تفریحات آبی مخصوص کیش را تجربه کنید. شما هم اکنون به فاصله‌ کمی از مراکز خرید قرار گرفته‌اید. درنتیجه برای خرید کردن هم غصه ندارید چرا که فاصله‌تان تا پاساژها چند قدم است. محوطه‌ دل انگیز هتل به خصوص در شب، خستگی یک روز پر از گشت و گذار را از تن‌تان خارج می‌کند.
  3. با توجه به قیمت اتاق‌ها هتل هلیا کیش، هتل بسیار خوبی است اما به عنوان یک هتل چهار ستاره، برای جذب مشتری بیشتر، در میان انواع هتل‌های لوکس کیش، اخیرا سرویس‌دهی و امکانات آن بیشتر شده است. با تمام این تفاسیر، هتل هلیا و پرسنل آن قابلیت این را دارند که نظر شما را برای سفر بعدی‌تان به این هتل جلب کنند.


به علت پکیج بودن رزرو این هتل در صورت تمایل به رزرو با پشتیبانی سایت 74828-021 تماس حاصل فرمائید.

 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها با توجه به قوانین هتل می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته اسناد رسمی امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • رستوران بوفه
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی 4 دقیقه با ماشین و 12 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید پانیذ 5 دقیقه با ماشین و 18 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید پردیس 6 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید مرجان 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا بولینگ مریم 4 دقیقه با ماشین و 12 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید ونوس 9 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید مروارید 11 دقیقه پیاده

فاصله تا کشتی یونانی 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر افسانه‌ای پدیده کیش 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا تور سافاری پارس 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین‌ها 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب‌ها 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان کیش، 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11 صدف کیش، 5 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

نظرات کاربران ( ۳ نظر)

behroz ۱۳۹۹/۷/۱۹

من 6بار کیش آمده ام و این ششمین هتلی بود که استفاده کردم برخورد پرسنل عالی بود . برخورد پذیرش هم عالی صبحانه اش به نسبت ستاره هایش عالی بود

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۲۳

رهی نویی عزیز خوشحالیم که از اقامت در این هتل راضی بودیدو ممنون از اظهار نظر شما

رضا شریفی مقدم ۱۳۹۷/۸/۳۰

انتخاب خوبی بود.راضی بودم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...