رَهی نو

هتل کریمخان شیراز

شیراز، خیابان کریم‌خان زند، خیابان رودکی

هتل کریمخان شیراز دارای اتاق‌های متنوع با معماری سنتی ایرانی است. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری نظیر مجموعه زندیه، شاه‌چراغ، حافظیه، سعدیه، باغ ارم و مراکز خرید از امتیازات ویژه این هتل به شمار می‌رود.

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

فروشگاه

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

تورهای گردشگری

چایخانه سنتی

امتیاز باشگاه مشتریان: 22
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
21,626,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
27,819,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 38
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
32,923,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 46
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
45,309,000
تعداد اتاق:
دوخوابه
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل کریمخان شیراز

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان در آبان ماه سال ۱۳۹۲ در شیراز با 6 طبقه و 63 اتاق افتتاح شد. این هتل بسیار مجلل و مدرن است و یکی از امتیازات آن، موقعیت مکانی و دسترسی مناسب به مکان‌هایی از جمله مراکزخرید، باغ ارم، سعدی، حافظ، شاه چراغ و زندیه به حساب می‌آید. در هتل کریم خان شیراز، فضایی مدرن و آرام همراه با یک معماری سنتی ایجاد شده است تا یک اقامت خوب، خاطره‌انگیز و راحت برای مسافران فراهم شود.

 

فاصله هتل کریم خان شیراز تا جاهای دیدنی شیراز

شیراز یکی از شهرهای تاریخی ایران است و مسافران زیادی را خصوصا در اردیبهشت به سمت خود می‌کشاند. با اقامت در هتل کریم خان شیراز تنها  ۱ کیلومتر و ۲۳۸ متر با ارگ کریم‌خانی فاصله خواهید داشت. این ساختمان چهارگوش که در گذشته محل زندگی خانواده زند بوده است، در مرکز شهر قرار دارد و نقش و نگارهایی زیبا و ساده روی بدنه بیرونی دیوارها و چهار برج آن با ارتفاع حدودا ۱۵ متر به چشم می‌خورد.

 

اگر به دیدن اشیای قدیمی علاقه دارید، سری به موزه پارس بزنید. این مجموعه در سال 1315 ساخته شده است و امروزه انواع اشیای قدیمی از دوران قبل از اسلام و بعد از آن، در  اینجا نگهداری می‌شود و آرامگاه کریم خان زند نیز در همین مکان وجود دارد. فاصله موزه پارس تا هتل کریم خان تنها ۱ کیلومتر و ۱۹۱ متر است.

 

حمام وکیل یکی از معروف‌ترین حمام‌های شیراز به‌حساب می‌آید که نمایانگر معماری دوران زندیه است و فقط خود شاه یا شاید بزرگان دیگر از آن استفاده می‌کردند. این حمام با سر بینه هشت ضلعی، هشت ستون رنگی و سقفی که نقوش زیادی روی آن کشیده شده است، امروزه به موزه مردم‌شناسی تبدیل شده است و چشم بازدیدکنندگان را محو خود می‌کند. برای اینکه از هتل به این حمام زیبا بروید باید ۱ کیلومتر و ۴۱۹ متر را طی کنید. بازار وکیل نیز در همین نزدیکی قرار دارد. شما می‌توانید پس از تماشای حمام، به بازار بروید و کمی خرید کنید.

 

مسجد نصیرالملک را می‌توان به‌عنوان یکی از مساجدی نام برد که از لحاظ مقرنس‌کاری و کاشی‌کاری بسیار زیباست. در سقف آن کاشی‌های رنگارنگ به چشم می‌خورد که زیبایی آن مکان را دوچندان کرده است. این مسجد در فاصله ۲ کیلومتر و ۴۵۵ متری از هتل قرار دارد و دیدن آن خالی‌ازلطف نیست.

 

محال است به شیراز سفر کنید و نخواهید به حافظیه و آرامگاه سعدی سر بزنید. برای رفتن به حافظیه و گذراندن ساعاتی خوش، باید 4 دقیقه رانندگی کنید. برای اینکه به آرامگاه سعدی بروید نیز باید ۶ کیلومتر و ۱۱۶ متر را بپیمایید. در آرامگاه سعدی علاوه بر تماشای معماری سنتی و مدرن، می‌توانید از فضای باغ هم لذت ببرید.

 

اگر به شکم‌گردی علاقه دارید، رستوران بین‌المللی هفت‌خوان در ۲ کیلومتر و ۵۵۱ متری از هتل کریم خان شیراز قرار دارد. این رستوران دارای چندین طبقه است که برای هر سلیقه‌ای مناسب است. چه غذای سنتی و موسیقی زنده بخواهید، چه فست‌فود، چه به‌صورت اردور، این رستوران آماده پذیرایی از شماست.

 

شهر شیراز دارای چندین باغ دیدنی و زیبا است. باغ جهان‌نما یکی از این باغ‌هاست که عمارتی 8 ضلعی درون آن قرار دارد. فاصله این باغ تا هتل شما ۲ کیلومتر و ۵۷۸ متر است. باغ نارنجستان قوام انتخاب دیگری است که قسمت‌هایی همچون حمام اختصاصی، دیوان خانه قوام (نارنجستان)، اندرونی قوام (منزل زینت‌الملوک)، مکتب‌خانه قوام (خانه عراقی‌ها)، حسینیه قوام و حمام گچینه را دارد. برای رفتن به باغ نارنجستان باید ۲ کیلومتر و ۸۲۰ متر را طی کنید.

 

ساختمان عمارت باغ  ارم دارای سه طبقه با پشت‌بام شیروانی است که کاشی‌کاری، منبت‌کاری، پنجره‌های مشبک آهنی،  حجاری، نقاشی و گچ‌بری را می‌توان در آن مشاهده کرد. این عمارت در اواسط دوره قاجار و با اصول معماری زندیه و صفویه ساخته شده است و امروزه گردشگران زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند. باغ ارم در ۳ کیلومتر و ۳۲۰ متری هتل کریم خان شیراز قرار دارد.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز دارای انواع اتاق‌هایی همچون اتاق دو تخته یک نفره، اتاق دو نفره، سوئیت دو نفره و اتاق سه نفره است که سعی دارد امکاناتی را در اتاق‌ها ارائه دهد که سبب راحتی مسافران شود و اقامت خوبی را برایشان بسازد. صبح که از خواب بیدار شدید، می‌توانید دوش بگیرید و سرحال شوید. سپس صبحانه را در اتاق میل کنید. تلویزیون همراه با شبکه پخش فیلم در اتاق‌ها وجود دارد که برای علاقه‌مندان فیلم مزیت بزرگی به‌حساب می‌آید.

 

هتل کریم خان شیراز

 

سیستم گرمایش سرمایش و سیستم تهویه نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌هاست. پیش از خروج از اتاق، می‌توانید وسایل ارزشمند خود را درون صندوق امانات داخل اتاق قرار دهید. پس از اینکه به هتل بازگشتید، می‌توانید چای‌ساز را روشن کنید تا چیزی میل کنید و در همان حین روی مبل لم بدهید، از اینترنت رایگان درون اتاق استفاده کنید و گشتی در اینترنت بزنید.

 

امکانات هتل کریم خان شیراز

مدیریت هتل کریم خان شیراز همواره تلاش می‌کند که اقامت خوبی را به شما هدیه دهد و تجربه بی‌نظیری را در ذهن شما ماندگار کند. امکاناتی همچون فکس، فتوکپی، پرینتر، اتاق چمدان، نمازخانه، لاندری و اتاق تلفن است. اگر با ماشین شخصی به شیراز سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل با ظرفیت محدود استفاده کنید.

 

درصورتی‌که ماشین شخصی ندارید، می‌توانید از تاکسی سرویس درون هتل بهره ببرید و درون شهر گشت بزنید. همچنین امکان استفاده از اینترنت و دستگاه واکس کفش در لابی هم وجود دارد. صندوق اماناتی هم درون هتل وجود دارد که از وسایل گران‌بهای شما نگهداری می‌کند.

 

اگر یک بعدازظهر، احساس گرسنگی به سراغتان آمد، سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و انواع نوشیدنی‌های گرم، سرد، دسرها و کیک‌ها را میل کنید و از طعم آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید به چای‌خانه سنتی بروید و چای و قلیان سفارش دهید. استخر هتل هم در خدمت شماست تا ساعاتی را در آرامش سپری کنید. در هتل کریم خانه رستورانی با ظرفیت 60 نفر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی را برای شما سرو می‌کند.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل کریم خان شیراز

قیمت اتاق‌های هتل کریم خان شیراز متغیر است که بستگی به نوع اتاق دارد. همچنین هر فصل نیز بسته به شلوغ بودن یا خلوت بودن، قیمت متفاوتی دارد. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق تک نفره است که قیمت آن حدود یک میلیون و دویست و بیست هزار تومان است.

 

گران‌ترین واحد نیز سوئیت 2 نفره است که قیمتش حدود یک میلیون و هشتصد و پنجاه و سه هزار تومان است. شما می‌توانید با رزرو این هتل از رهی نو، تخفیف بگیرید و به‌جای پرداخت  یک میلیون و هشتصد و پنجاه و سه هزار تومان، یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان بپردازید.

 

رزرو آنلاین هتل کریم خان شیراز در رهی نو

برای اینکه رزرو هتل کریم خان شیراز را انجام دهید، باید به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل کریم خان را ملاحظه کنید و نظران مسافران قبلی را نیز بخوانید و در نهایت تصمیم بگیرید. کارشناسان رهی نو در تمام مسیر در کنار شما هستند و با پشتیبانی خود، تجربه سفر خوبی را در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل کریم خان شیراز را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو سابقه و تجربه زیادی در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها را دارد و خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل کریم خان شیراز، شما را راهنمایی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های مختلف برای رزرو این هتل استفاده کنید، مثلا عضو سازمان یا ارگان خاصی بودن، یکی از پکیج‌هاست که تخفیفات خوبی را برای اقامت در هتل کریم خان به شما ارائه می‌کند.

 

شما می‌توانید مشخصات کامل این هتل و نظرات افراد را بخوانید و خودتان هم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، در سامانه ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود. با رزرو هتل کریم خان شیراز در رهی نو، مطمئن باشید که بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را انتخاب کرده‌اید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل کریم خان شیراز چیست؟

ما این امکان را دارید که پس از رزرو هتل کریم خان شیراز، به هر دلیل آن را کنسل کنید. رهی نو هیچ کارمزدی را از شما دریافت نمی‌کند. البته در مورد شرایط کنسلی باید قوانین کنسلی هتل کریم خان را نیز در نظر بگیرید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل کریم خان شیراز

موقعیت مکانی هتل کریم خان به گونه‌ای‌ست که به مکان‌های دیدنی شهر نزدیک است و به همین دلیل یکی از نقاط قوت این هتل به شمار می‌آید. قیمت این هتل نسبت به خدمات آن مناسب است و اکثر مسافران از این قضیه رضایت خود را ابراز کرده‌اند.

 

امکانات هتل و کیفیت اتاق‌ها نیز امتیاز خوبی را از مسافران دریافت کرده است. در این هتل به رعایت بهداشت و پروتکل‌ها اهمیت داده می‌شود که امری بسیار مهم است. به‌طورکلی اقامت در هتل کریم خان شیراز از طرف مسافران قبلی پیشنهاد شده است.

قوانین هتل کریمخان شیراز

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته و شماره دفترخانه امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و بین 4 تا 8 سال نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • ماهواره
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • کافی شاپ
  • خدمات ویژه
    • فروشگاه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
    • تورهای گردشگری
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال کاراندیش 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه سعدی 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه حافظ 9 دقیقه با ماشین و  31 دقیقه پیاده

فاصله تا آرامگاه کوروش 1 ساعت و 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه شاه‌چراغ 6 دقیقه با ماشین و 25 دقیقه پیاده

فاصله تا ارگ کریمخانی 10 دقیقه با ماشین و 15 دقیقه پیاده

فاصله تا مسجد وکیل 6 دقیقه با ماشین و 16 دقیقه پیاده

فاصله تا باغ ارم 7 دقیقه با ماشین و  29 دقیقه پیاده

فاصله تا بازار وکیل 5 دقیقه با ماشین و 14 دقیقه پیاده

فاصله تا تخت جمشید 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا دروازه قرآن 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه خواجوی کرمانی 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ عفیف آباد 14 ساعت با ماشین

فاصله تا باغ جهان نما 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه زینت الملوک 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا نارنجستان قوام 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه سنگ 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنجینه تاریخ فارس 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد نصیرالملک 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار کوهمره سرخی 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ نو 2 ساعت و 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ هنر 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه موسیقی شیراز 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا امامزاده بی بی دختران 8 دقیقه پیاده

فاصله تا موزه رادیوهای قدیمی 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه باباکوهی 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار مسگرها 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد نمکی کنارسیاه 2 ساعت با ماشین

فاصله تا باغ نوابی 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ مینو 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا مدرسه آقاباباخان 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا مدرسه منصوریه 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا مدرسه مقیمیه 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاروانسرای فیل 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا گهواره دید 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا آب انبار وکیل 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه تاج الدین غریب 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا محله سنگ سیاه 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه شاپوری 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای تجلیل مسیح قلات 47 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای شمعون غیور 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک قلعه بندر 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل کوار 54 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع عتیق 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان نمازی 7 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

4.6
فرآیند پذیرش در هتل51.7%
برخورد پرسنل پذیرش60%
نظافت هتل43.3%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی51.7%
کیفیت غذا و نوشیدنی40%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)31.7%
قیمت اتاق نسبت به امکانات46.7%
پشتیبانی رهی نو40%

نظرات کاربران ( ۴ نظر)

آقای حاتمی اقامت داشته ۱۴۰۰/۲/۱۰

ضمنا برای داخل اتاق خیلی خساست کرده بودن نه یک قاشق چای خوری نه چنگالی برای دونفر دوعدد نپتون دوعدد شکر که اون بارچیزی نبود هم بزنی

  مدیر سایت۱۴۰۰/۲/۱۲

دوست عزیز رهی نو سلام، هتل کریمخان شیراز جزو هتل های خوب منطقه هست و معمولا مسافرین از اقامت در این هتل رضایت کافی رو دارند مطمئنا مسئولین هتل خوب کریمخان شیراز مشکل رو مورد بررسی قرار می دهند تا حتی به صورت نادر مشکلات این چنینی به وجود نیاید، از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید سپاس گزاریم.

ابراهیم ۱۳۹۹/۶/۱۵

نحوه برخورد پرسنل واقعاً بد بود نظافت افتضاح صبحانه غیر بهداشتی و نهار بسیار گران قیمت با کیفیت پایین

  مدیر سایت۱۳۹۹/۶/۱۶

دوست عزیز سلام بابت مسائل پیش آمده متاسف هستیم شما می تونید برای سفر های آتی در انتخاب هتل مناسب از کمک متخصصین رهی نو استفاده کنید فقط کافی به شماره 02174828 تماس بگیرید

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...