رَهی نو

هتل خانه نقلی کاشان

کاشان، خیابان فاضل نراقی، پشت مسجد آقابزرگ، گذر آب انبارخان، کاشی 20

تخفیف تا

۱ %

نمایش روی نقشه

خانه نقلی یکی از هتل‌های سنتی شهر کاشان است که طراحی و معماری آن از دوره‌ قاجار گرفته شده است. خانه نقلی شامل حیاط اندرونی و حیاط بیرونی می‌باشد.

9.8 از 10 ، خیلی عالی

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

چایخانه سنتی

رستوران

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 11
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
1 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
13,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 17
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
1 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
18,500,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 23
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 25
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
26,500,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل خانه نقلی کاشان

در حال بارگیری نقشه...

 

نقلی کاشان یک خانه است؛ هتل، رستوران یا سفره خانه نیست. این خانه در شهر تاریخی کاشان در استان اصفهان واقع گردیده و معماری آن،‌ از معماری خانه‌های دوران قاجار الهام گرفته شده است. در واقع هتل خانه نقلی کاشان زیرمجموعه یک مجموعه بزرگ‌تر است. این مجموعه شامل ۳ خانه دیگر به نام‌های خانه رضوانیان، خانه دوست، خانه روحانی در برزک نیز می‌شود.

تاریخچه و بنای هتل خانه نقلی کاشان

خانه نقلی به عنوان هسته اصلی مجموعه خانه های نقلی کاشان در نظر گرفته می‌شود و اولین خانه‌ای است که مورد مرمت و بهره برداری قرار گرفته است. قدمت خانه نقلی به عهد قاجار برمی‌گردد، یعنی بیش از ۱۵۰ سال از زمان عمر ساخت آن می‌گذرد. با این حال، مرمت و احیاء این خانه در سال ۱۳۷۹ انجام شده است. این مجموعه هرساله مقصد گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان است. در این مقاله سعی کرده‌ایم، یک معرفی کامل و جامع از خانه نقلی کاشان داشته باشیم.
مساحت هتل خانه های نقلی در کاشان ۱۹۸ مترمربع است و به عنوان کوچکترین خانه تاریخی در کشور شناخته می‌شود و با شماره ۱۰۲۵۵ به ثبت آثار ملی رسیده است. حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر می‌توانند در این خانه اقامت داشته باشند. در همین فضای کوچک تمام قسمت‌های یک خانه تاریخی از جمله حیاط اندرونی، حیاط بیرونی، سرداب، دالان، حوض، بادگیر و... را دارا است.

 

رزرو اتاق های خانه نقلی کاشان

خانه نقلی شامل هفت اتاق و دو سرداب، حیاط اندرونی و حیاط بیرونی است. اسامی اتاق‌های خانه نقلی کاشان نیز در نوع خود جالب توجه هستند؛ تیرگان، امردادگان، خزان، خرم روز، آبانگان، نوروز، اسفندگان، سیرسور، سده، کیان، سروشگان، مهتاب، آذرگان، مهرگان، بهمنگان، آبی، طنین، آینه، گل‌کاشی و ... سعی شده از نام‌های پارسی برای نام‌‌گذاری فضاها استفاده شود.

در هتل خانه نقلی اتاق‌ها بسیار ساده و زیبا طراحی شده‌اند. با کمک تصاویر منتشر شده از این مجموعه نیز، می‌توانید به ذوق و سلیقه طراحان آن پی ببرید. در اتاق‌ها از سر و صدا دور هستید و می‌توانید با آرامش استراحت کنید. این خانه دو حیاط اندرونی و بیرونی دارد که فضای لذت‌بخشی را برای مسافران درگیر در زندگی شهری به وجود می‌‌آورد.

 

امکانات هتل خانه نقلی کاشان

سبک پرداخت فضا در خانه نقلی تداعی‌کننده فضای زندگی روستایی و خارج‌شهری است. در تابستان می‌توانید از تخت‌های چوبی برای خواب استفاده کنید و در زمستان هم می‌توانید از کرسی‌های داخل اتاق‌ها استفاده کنید. در صورت نیاز تشک روی زمین به صورت کف خواب نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این مجموعه غذاهای خانگی و محلی در یک محیط بهداشتی تهیه می‌شوند و به هیچ وجه غذای غیرایرانی و فست‌فود ارائه نمی‌شود. در لیست امکانات هتل خانه نقلی کاشان ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف جایی ندارند و از چای کیسه‌ای نیز استفاده نمی‌شود. به این ترتیب غذاها در ظروف سفالی مصرف می‌شود.

در خانه نقلی قلیان در اختیارتان قرار نمی‌گیرد و سیگار کشیدن داخل اتاق‌ها ممنوع است. در این خانه تلویزیون وجود ندارد و البته به جای آن تعداد زیادی کتاب خوب و مفید قرار داده شده است. در این مکان استفاده شخصی از آشپزخانه ممنوع است و صبحانه نیز رایگان در نظر گرفته شده است. این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی نیز می‌باشد. ترانسفر از فرودگاه به هتل و برعکس نیز انجام می‌پذیرد. در خانه نقلی شما می‌توانید از اینترنت بی‌سیم و خودپرداز بانک استفاده کنید. اینترنت هم در اتاق‌ها و هم در لابی موجود هست و اینترنت رایگان نامحدود وجود دارد. در چارچوب بحث توسعه پایدار؛ گشت در بافت و صنایع دستی بومی و دوچرخه سواری مجموعه شکل گرفته است.

از دیگر امکانات رزرو هتل خانه نقلی کاشان دارای فروشگاه صنایع دستی و سوغات، چایخانه سنتی رایگان نیز هست و سرویس لباس‌شویی و یخچال نیز برای مسافران فراهم گردیده است. همچنین در صورت سفارش قبلی می‌توانید از موسیقی سنتی این مجموعه لذت ببرید. همه اتاق‌ها سرویس فرنگی دارند و تعدادی از اتاق‌ها دارای سرویس ایرانی هستند.

نکته مهم: شایان ذکر است که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان، برای ۳ تا ۸ سال نیم‌بها و از ۸ سال به بالا به صورت کامل در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی های مکانی اقامتگاه خانه نقلی کاشان

هتل خانه نقلی کاشان به طور دقیق در خیابان فاضل نراقی، پشت مسجد آقابزرگ، گذر آب انبارخان و در کاشی ۲۰ قرار دارد. اقامتگاه خونه نقلی کاشان موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. دسترسی نسبتاً خوبی به مناطق معروف و دیدنی شهر کاشان دارا می‌باشد و از این حیث از یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به دیگر هتل‌های شهر کاشان برخوردار است. در صورت رزرو هتل خانه نقلی کاشان و اقامت در این هتل، فاصله زمانی شما تا فرودگاه شهر کاشان ۲۴ دقیقه است که البته این فاصله زمانی با در نظر گرفتن رانندگی با خودروی شخصی محاسبه شده است. فاصله این مجموعه تا ایستگاه راه آهن شهر کاشان نیز تقریباً‌ ۱۶ دقیقه است. با این حال خونه نقلی فاصله کمتری با پایانه مسافربری کاشان دارد و با این پایانه مسافربری ۱۰ دقیقه فاصله زمانی دارد.

اگر قصد گشت و گذار در شهر کاشان را داشته باشید، اقامتگاه بومگردی خانه نقلی کاشان محل مناسبی برای سفر شما به کاشان محسوب می‌شود چراکه تقریباً با اکثر مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان فاصله زمانی نسبتاً مناسبی دارد. اگر هم خودروی شخصی به همراه ندارید؛ نزدیک بودن به پایانه مسافربری شهر باعث می‌شود از این طریق سریع‌تر به مقصد موردنظر خود برسید. اگر هم بخواهید می‌توانید بسیاری از نقاط مهم و معروف این شهر را نیز پیاده بروید و از بابت نبود ماشین هم مشکلی نخواهید داشت.

 

جمع بندی نظرات مسافران در مورد بوم گردی خانه نقلی کاشان

  1. محیط کاملا تمیز و آرامش‌بخش بود. موقعیت مکانی عالی بود و همه جا پیاده رفتیم. به نسبت هزینه‌ای که کردیم کاملا راضی بودیم و اینجا را به همه توصیه خواهم کرد.
  2.  اتاق ها جادار و خوب بودند. اتاق سه تخته همه چیز مناسب و تمیز بود. به ویژه برخورد پرسنل شیفت شب و دفتر مرکزی که به تمام خواسته‌های ما با حوصله و پاسخگویی مناسب برخورد کردند.
  3. دستشویی‌ها و آب گرم هم بسیار مناسب بود. وسایل صبحانه هم به موقع شارژ می‌شد و خیلی مناسب و خوب بود البته همه چیز هتل خیلی خاص نیست ولی مناسب، کافی و تمیز است. البته فضای هتل خانه نقلی کاشان خیلی خوب و پر انرژی است و دسترسی هم به همه جا نزدیک است.

 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان، 2 تا 7 سال نیم‌بها و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • Business Center
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد آقابزرگ 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه عامری‌ها 2 دقیقه با ماشین و 2 دقیقه پیاده

فاصله تا بازار بزرگ صفویه 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری سبز 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ فین و حمام فین 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه ابیانه 73 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه مردم شناسی ابیانه 74 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع ابیانه 74 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه طباطبایی ها 6 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه پیاده

فاصله تا شهرزیرزمینی نوش آباد 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه بروجردی ها 5 دقیقه با ماشین و 11 دقیقه پیاده

فاصله تا حمام تاریخی امیراحمد 4 دقیقه با ماشین و 8 دقیقه پیاده

فاصله تا بازار کاشان 5 دقیقه با ماشین و 9 دقیقه پیاده

فاصله تا موزه ملی کاشان 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه تاریخی بهی 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا بقعه خواجه تاج الدین 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا حمام سلطان امیراحمد 4 دقیقه با ماشین و 8 دقیقه پیاده

فاصله تا بیمارستان اخوان 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا آتشکده چهارتاقی نیاسر 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار نیاسر 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا تیمچه امین الدوله 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه عباسیان 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه آل یاسین 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا تپه های سیلک 14 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

9.8
فرآیند پذیرش در هتل100%
برخورد پرسنل پذیرش100%
نظافت هتل100%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی100%
کیفیت غذا و نوشیدنی90%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)90%
قیمت اتاق نسبت به امکانات100%
پشتیبانی رهی نو100%
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...