رَهی نو

هتل پانوراما کیش

هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، نبش خیابان رودکی

تخفیف تا

۴۰ %

نمایش روی نقشه

مجموعه لوکس و مجلل پانوراما کیش با زیربنایی به مساحت تقریبی ۳۰۰۰۰ متر مربع است که با معماری خاص و ویژه خود در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته است.

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

تاکسی سرویس

پارکینگ

ترانسفر استقبال رایگان

خشکشویی (لاندری)

آسانسور

دستگاه ATM

امكانات برای معلولين

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
40 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
50,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
50,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 26
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
64,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 26
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
65,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 32
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
79,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 40
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
100,000,000
تعداد اتاق:
دبل + توئین
امتیاز باشگاه مشتریان: 46
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
114,000,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل پانوراما کیش

در حال بارگیری نقشه...

فاصله هتل پانوراما کیش تا جاهای دیدنی کیش

جزیره کیش مکان‌های دیدنی زیادی دارد، از مراکز خرید گرفته تا مناطق تاریخی و تفریحی. ممکن نیست به یک شهر ساحلی سفر کنید و نخواهید یک روز خود را در کنار دریا و به تفریحات آبی بگذرانید. فاصله اسکله تفریحی تا هتل پانوراما تنها 1 کیلومتر است و با سه دقیقه ماشین‌سواری، به آنجا می‌رسید. انواع تفریحات آبی از جمله قایق‌سواری، پاراسل، شنا، غواصی و حتی ماهیگیری را می‌توانید در آنجا تجربه کنید.

 

شما می‌توانید چند ساعتی از روز خود را در پلاژها بگذرانید و به راحتی آفتاب بگیرید یا شنا کنید. فاصله این هتل تا پلاژ آقایان ۴ دقیقه با خودرو و تا پلاژ بانوان ۶ دقیقه با خودرو است. این دو پلاژ فاصله کمی باهم دارند و شما می‌توانید همراه با همسرتان به آنجا بروید و ساعتی را نیز برای برگشت مشخص کنید تا دوباره باهم به هتل برگردید. در پلاژها امکانات مختلفی وجود دارد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.

 

بازدید از مکان‌های تاریخی کیش هم یکی از گزینه‌هایی است که حتما باید آن را تجربه کنید. شهر زیرزمینی کاریز یکی از این انتخاب‌هاست و تنها ۱۰ دقیقه با خودرو از هتل شما فاصله دارد. شهر باستانی حریره نیز مورد دیگری است که تماشای آن خالی از لطف نیست. با پیمودن حدود 7 کیلومتر، از هتل به این بنا می‌رسید و می‌توانید از مناطق مختلف آن ازجمله حمام، خانه اعیانی، اسکله و کارگاه‌های صنعتی دیدن کنید. آب انبار سنتی نیز در نزدیکی شهر حریره قرار دارد. این مکان قدمتی 27 ساله دارد و با دیدن آن با زندگی گذشته آشنا می‌شوید.

 

پارک کیبل اسکی را هم حتما در برنامه خود بگذارید. این پارک بزرگ‌ترین پارک اسکی در خاورمیانه است و تا هتل پانوراما تنها یک کیلومتر فاصله دارد. شما در این پارک می‌توانید پس از آموزش کامل، به اسکی روی آب و یا انواع تفریحات آبی دیگر بپردازید. زمانی که تفریحتان تمام شد، برای رفع خستگی در کافی‌شاپ مجموعه بنشینید و خودتان را به یک نوشیدنی و کیک مهمان کنید. اگر گرسنه هستید، رستوران نیز آماده ارائه خدمت به شماست.

 

در ضمن اگر به کیش آمده‌اید، پارک دلفین‌ها را فراموش نکنید تا علاوه بر دلفیناریوم، از باغ پرندگان، آمفی‌تئاتر و تونل آکواریوم آب شور نیز دیدن کنید. شما می‌توانید انواع حیوانات از جمله شیر دریایی را ببینید و از نمایش حرفه‌ای آن‌ها هیجان‌زده شوید. برای رفتن به این مکان تفریحی باید ۹ دقیقه رانندگی کنید. درصورتی‌که می‌خواهید پارک مرجان را نیز در برنامه خود قرار دهید، باید بدانید که فاصله آن تا هتل شما، تنها 4 کیلومتر است.

 

پارک درخت سبز نیز یکی از مکان‌هایی‌ست که معمولا همه گردشگران به آنجا می‌روند تا از این درخت کهن‌سال که به درخت آرزوها نیز معروف است، دیدن کنند. اگر شما هم می‌خواهید در این پارک زیبا پیاده‌روی کنید و یا در آلاچیق‌های آن به استراحت بپردازید، تنها کافی است از هتل 10 دقیقه رانندگی کنید. محال است اسم کشتی یونانی به گوشتان نخورده باشد. برای دیدن این صحنه زیبا در غروب خورشید، باید حدود 15 کیلومتر از هتل دور شوید.

 

در پایان درصورتی‌که به دیدن جاهای قدیمی علاقه‌مند هستید و دوست دارید کمی از زندگی و هیاهوی شهری فاصله بگیرید، سری به روستا باغو بزنید. برای این منظور باید 19 دقیقه ماشین‌سواری کنید. بازار عرب‌ها، یکی از مناطق پرطرفدار در کیش است. با پیمودن 9.5 کیلومتر خود را به این مکان برسانید و علاوه بر انجام یک خرید به‌صرفه، از معماری زیبای بازار و ساحل و اسکله تفریحی بی‌نظیر آن لذت ببرید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما کیش

اتاق‌های مختلفی از جمله اتاق دونفره، سه نفره و کانکت چهار نفره در هتل پانوراما وجود دارد که امکانات رفاهی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید پس از اینکه صبح زیبایتان را شروع کردید، برای اینکه سرحال شوید، یک دوش بگیرید. نگران نباشید، دمپایی و لوازم بهداشتی در اتاق وجود دارد. سپس صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید و برای گردش در شهر، از هتل بیرون بروید.

 

در اتاق‌های این هتل امکاناتی از قبیل شبکه پخش فیلم و اینترنت وجود دارد تا زمانی که درون اتاق هستید، بتوانید با دنیای بیرون تعامل داشته باشید و یا یک فیلم تماشا کنید و خود را سرگرم کنید. مواردی همچون روم سرویس، مینی بار با هزینه، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع نیز قابل استفاده هستند.

 

امکانات هتل پانوراما کیش

این هتل دارای یک لابی با ظرفیت 100 نفر است که زمانی که به هتل می‌رسید، می‌توانید تا انجام کارهای پذیرش، کمی در آنجا استراحت کنید و از تلویزیون و اینترنت آن استفاده کنید. اگر گرسنه هستید، به کافی‌شاپ مجموعه بروید و چیزی میل کنید. شاید بخواهید در شهر یک چرخی بزنید، دو انتخاب دارید. می‌توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید یا از آژانس هتل کمک بگیرید.

 

اگر قصد رفتن به تورهای مختلف را دارید، خدمات تهیه تور در هتل شما موجود است که می‌توانید بلیط تورهای مختلف را از آنجا خریداری کنید. در این هتل خدمات برای معلولین نیز وجود دارد. شاید بخواهید یک روز خود را در هتل بگذرانید، در این صورت می‌توانید از استخر، سونا و جکوزی مجموعه استفاده کنید و کمی آرامش بگیرید. همچنین آتلیه هتل نیز، آماده ارائه خدمت برای ثبت خاطرات شماست.

 

امکاناتی از قبیل فکس، پرینتر، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودک، خدمات باربری و خانه‌داری نیز برای رفاه حال مسافران در این مجموعه وجود دارد. هتل پانوراما دارای پذیرش 24 ساعته و پرسنل حرفه‌ای است که آمادگی میزبانی از مهمانان گرامی را دارند.

 

هتل پانوراما کیش

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل پانوراما کیش

اتاق‌های هتل پانوراما کیش باتوجه‌به ظرفیت و امکانات، قیمت‌های متنوعی دارند. کمترین قیمت مربوط به اتاق دو نفره و برابر با یک میلیون و صد هزار تومان است. بیشترین مبلغ را نیز، برای اقامت در سوئیت کانکت 4 نفره باید بپردازید که حدود دو میلیون و هفتصد هزار تومان است. شما می‌توانید برای رزرو این هتل از رهی نو کمک بگیرید و از تخفیف‌های آن بهره‌مند شوید. برای مثال به‌جای پرداخت دو میلیون و هفتصد هزار تومان، تنها دو میلیون و پانصد و شصت هزار تومان بپردازید.

 

رزرو آنلاین هتل پانوراما کیش در رهی نو

قبل از اینکه راهی سفر به کیش شوید، محل اقامت خود را مشخص کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه رهی نو، اطلاعات، تصاویر و نظرات مسافران در خصوص هتل پانوراما کیش را ببینید و پس از انتخاب اتاق، با چند کلیک ساده آن را رزرو کنید.

 

چرا هتل پانوراما کیش را از رهی نو رزرو کنیم؟

وجود پشتیبانان حرفه‌ای در رهی نو سبب می‌شود تا خیال شما از بابت همه چیز راحت شود. پشتیبانان از ابتدای رزرو تا انتهای اقامت در کنار شما هستند تا هیچ مشکلی در طول اقامت شما به وجود نیاید و خاطره خوبی از سفر برای شما باقی بماند.

 

رهی نو بیشترین تخفیف و کمترین قیمت را به شما ارائه کند. علاوه بر تخفیفات عمومی، این مجموعه پکیج‌های متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد که درصورتی‌که عضو ارگان‌ها و سازمان‌ها باشید، می‌توانید از این پکیج‌ها استفاده کنید و از تخفیفات بیشتری بهره‌مند شوید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل پانوراما کیش چیست؟

اگر مشکلی برای شما پیش آمد و خواستید رزرو هتل را لغو کنید، نگران نباشید. تیم ما هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند. البته دراین‌خصوص باید قوانین کنسلی رزرو هتل پانوراما کیش را بخوانید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل پانوراما کیش 

هتل پانوراما کیش یکی از هتل‌های محبوب است که نکات مثبت زیادی دارد. برخی از این موارد شامل موقعیت مکانی خوب هتل، نوساز بودن آن، پرسنل خوب و حرفه‌ای و تمیز بودن هتل است که نظر مثبت مسافران را به خود جلب می‌کند.

 

برخی از مسافران از عدم وجود بالکن و منظره زیبا در اتاق‌ها ناراحت هستند ولی از نظر بقیه افراد، نکته مهمی نیست. چراکه بیشتر وقت افراد به تفریح می‌گذرد و کمتر در اتاق‌ها حضور دارند. قیمت اقامت در این هتل به عقیده برخی افراد کمی گران است اما سایر مسافران قیمت را نسبت خدمات مناسب دانسته‌اند. عده‌ای از مهمانان از تنوع کم صبحانه رضایت نداشته‌اند که این مورد نیز سلیقه‌ای است.
 

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجموعه هتل پانوراما

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجموعه هتل پانوراما در لابی و طبقه اول جهت استفاده سلیقه‌های متفاوت درنظر گرفته شده است.
همچنین این مجموعه منحصر بفرد برای برگزاری برنامه‌های ویژه و یونیک، سالن همایشی بزرگ با ظرفیت ۶۰۰ نفر را در خود جای داده است.
از دیگر امکانات هتل به موارد زیر می توان اشاره نمود: صبحانه‌ایی اعیانی و مفصل، اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت در لابی و اتاق‌ها، مینی‌بار اسپیشال، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره به لوکس‌ترین خودروهای روز دنیا، پکیج‌های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، خدمات پارک خودرو و ...

 

قوانین هتل پانوراما کیش:

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر عکس دار با مهر برجسته و مدارک شناسایی امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • حمام مغربی
    • سالن ورزشی
    • جکوزی
    • ماساژ
    • سونا
    • حوضچه آب سرد
    • اسپا
    • استخر (با هزینه)
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن اجتماعات
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • دستگاه ATM
    • امكانات برای معلولين
  • خدمات
    • خشکشویی (لاندری)
    • آسانسور
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ
    • ترانسفر استقبال رایگان

فاصله تا فرودگاه 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان 5 دقیقه پیاده

فاصله تا اسکله تفریحی 6  دقیقه پیاده

فاصله تا بولینگ مریم 5 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید ونوس 4 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید مروارید 2 دقیقه پیاده

فاصله تا کشتی یونانی 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا تور سافاری پارس 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین‌ها 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ پرندگان 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست کارتینگ کیش 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه وحشت 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا آب انبار کیش 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا روستای باغو 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا پایاب کیش 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 3 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.5
فرآیند پذیرش در هتل74%
برخورد پرسنل پذیرش84%
نظافت هتل96%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی94%
کیفیت غذا و نوشیدنی60%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)88%
قیمت اتاق نسبت به امکانات80%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۶ نظر)

پروانه ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

سلام صبحانه دیربه دیر شارژمی شد و افراد پذیرایی کننده ماسک نمی زنند.داخل اتاق ها ضدعفونی نشده بود

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۰

زهرا ۱۳۹۹/۱۰/۱۸

سلام من شنیدم که امکانات هتل عالیه و در حد 5 ستاره است ولی کیفیت صبحانه خیلی خوب نبود.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۰/۱۸

دوست عزیز رهی نو سلام، هتل پانوراما کیش یکی از هتل های خوب منطقه هست، نارضایتی شما از کیفیت غذا ما رو خیلی متعجب کرد، حتما به مراتب فوق اطلاع میدیم و ممنون از شما که با رهی نو در میان گذاشتید امید داریم در سفر بعدی از اقامت و خدمات هتل رضایت کافی رو داشته باشید.

محسن زارع اقامت داشته ۱۳۹۹/۶/۲۳

امکانات هتل در حد هتل 5 ستاره نبود اما قیمتش بود

  مدیر سایت۱۳۹۹/۶/۲۳

رهی نویی عزیز سلام ممنون میشیم مشکلات موجود رو با جزئیات مطرح کنید تا برای رفع آن ها دقیق تر با هتل مذاکره انجام بشه

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...