رَهی نو

هتل امیران نیشابور

نیشابور خیابان امام خمینی مقابل باغ ملی (پارک شهر) مجتمع بزرگ امیران- هتل امیران نیشاپور

تخفیف تا

۱۲ %

نمایش روی نقشه

مجتمع بزرگ امیران یک مجموعه اقامتی، تجاری، گردشگری و فرهنگی شامل هتل 4 ستاره، مرکز خرید، مجموعه تفریحی در شهر نیشابور است.

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

سالن اجتماعات

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 17
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
6 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
19,620,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 21
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
11 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
25,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 21
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
12 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
37,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 34
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
12 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
54,500,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 56
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
11 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
68,120,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل امیران نیشابور

در حال بارگیری نقشه...

فاصله هتل امیران نیشابور تا اماکن دیدنی نیشابور

در این قسمت فاصله هتل امیران نیشابور را تا برخی از مکان‌های دیدنی نیشابور بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید به باغ ملی بروید، تنها کافی است 3 دقیقه پیاده‌روی کنید تا از هتل به مقصدتان برسید. شما می‌توانید فاصله هتل تا باغ امین‌الاسلامی را نیز با ۳ دقیقه پیاده‌‌روی (۲۴۴ متر) طی کنید.

برای اینکه از هتل امیران به باغ قوامی برسید، تنها کافی‌ست 4 دقیقه پیاده‌روی کنید. فاصله هتل تا بازار تاریخی سرپوش حدود ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۶۷۵ متر) است. فاصله هتل تا کاروان‌سرای شاه‌عباسی نیز ۱ کیلومتر و ۶۳۰ متر است و برای رسیدن به آنجا می‌توانید از خودرو استفاده کنید و سه دقیقه بعد در آن مکان باشید.

وقتی که به نیشابور سفر می‌کنید، حتما دوست دارید از مسجد جامع شهر دیدن کنید. شما می‌توانید با پیمودن مسافت ۱ کیلومتر و ۳۳ متر (۲ دقیقه با خودرو) به آنجا برسید. فاصله هتل امیران تا مکان‌هایی مانند آرامگاه حکیم عمر خیام، عطار نیشابوری، آرامگاه یغمای شاعر، کمال‌الملک، محوطه تاریخی شادیاخ و باغرود نیز بین 5.5 تا 8 کیلومتر است و شما می‌توانید با پیمودن مسافت 8 دقیقه‌ای با خودرو، به این مکان‌های دیدنی برسید و لذت سفر خود را تکمیل کنید.

 

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل امیران نیشابور

هتل امیران نیشابور دارای 46 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته و دو تخته، اتاق‌های کانکت و همچنین سوئیت‌های سه نفره است. این اتاق‌ها در 7 طبقه قرار دارند و دارای تراس مجزا هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها به‌سوی باغ‌های کهن و سمبولیک ایرانی و فضای سبز مجموعه است که قطعا تماشای زیبایی آن‌ها، حس و حال خوبی در شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از امکاناتی مانند اینترنت وای‌فای، تلویزیون، سرمایش و گرمایش مرکزی، میز کار، صندوق امانات و موارد دیگر در این اتاق‌ها استفاده کنید و خاطره خوبی را از سفر به این شهر، در ذهن خود ماندگار کنید.

 

امکانات هتل امیران نیشابور

هتل امیران دارای امکاناتی از جمله خودپرداز بانک، خدمات خشک‌شویی، خدمات صرافی، امکانات بازی کودکان، صبحانه رایگان و غیره است؛ درصورتی‌که این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. شما می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌هایی بی‌نظیر را در رستوران‌های باکیفیت هتل میل کنید و خاطره خوبی از شهر فیروزه‌ای در ذهن خود قرار دهید.

این هتل دارای یک رستوران سنتی است که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در منوی آن مشاهده کنید. هتل امیران یک رستوران فضای باز (روف‌گاردن) دارد که برای افرادی که دوست دارند غذایشان را در فضای باز میل کنند، مناسب است. در این هتل شما می‌توانید انواع منوهای غذایی را در اختیار داشته باشید. علاوه بر رستوران‌های گفته شده، رستوران ایتالیایی و وی آی پی نیز در خدمت شما هستند.

همچنین هتل امیران دارای امکانات مختلفی از جمله استخر و مجموعه آبی‌ست که برای رفع خستگی شما، تعبیه شده است. شما می‌توانید از حمام سنتی، جکوزی و سونا استفاده کنید. شما برای شادابی و آرامش خود می‌توانید از خدمات ماساژ هتل نیز بهره‌مند شوید. این نکته را نیز باید بدانید که خدمات آبی این هتل به‌صورت 24 ساعته است.

تالارهای هتل امیران هم به شما کمک می‌کنند تا مراسم خود را به بهترین نحو برگزار کنید. ظرفیت تالار مراسم و مرکز همایش‌های این هتل، 500 نفر است. همچنین برای سخنرانی، سمینار و همایش نیز، یک سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت 150 نفر در اختیار شما قرار دارد.

اگر با ماشین شخصی به این هتل می‌آیید، نگران نباشید، چراکه پارکینگ اختصاصی هتل در خدمت شماست. همچنین شما می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس نیز استفاده کنید. هتل امیران دارای یک مرکز خرید است که اگر قصد خرید صنایع‌دستی و فیروزه‌های زیبا را دارید، می‌توانید به آنجا سر بزنید.
 

امکانات هتل امیران نیشابور

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل امیران نیشابور

هتل امیران نیشابور یک هتل چهار ستاره است که در شهر نیشابور قرار دارد. این هتل اتاق‌های مختلفی دارد؛ بسته به اینکه کدام اتاق را برای اقامت انتخاب می‌کنید، مبلغ آن متفاوت خواهد بود. به‌طورکلی، رنج قیمت اتاق‌ها سال 1401 در  هتل امیران نیشابور، بین 700000 تومان تا 2660000 تومان است. شما می‌توانید با رزرو هتل از سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، از تخفیف‌های ویژه ما بهره‌مند شوید و از امکانات مختلف هتل استفاده کنید.

 

رزرو آنلاین هتل امیران نیشابور در رهی نو

شما می‌توانید برای رزرو این هتل و استفاده از امکانات عالی آن، به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید. در این سامانه این امکان نیز وجود دارد که هتل‌های مختلف شهر نیشابور را باهم مقایسه کنید و پس از خواندن مشخصات هر هتل و بررسی نظرات افراد مختلف، اتاق موردنظر خود را رزرو کنید. ما به شما ضمانت بهترین قیمت و بیشترین تخفیف‌ها را می‌دهیم تا با داشتن اقامتی به‌صرفه، تجربه‌ای عالی و خاطره‌ای خوب از سفرتان داشته باشید.

 

چرا هتل امیران نیشابور را از رهی نو رزرو کنیم؟

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که یک پشتیبانی همه‌جانبه در اختیار شما قرار دهیم تا از بابت همه‌چیز خیالتان راحت باشد. رهی نو سابقه و تخصص زیادی در زمینه معرفی بهترین هتل‌های ایران دارد و بسته به شرایط شما، بهترین هتل را در اختیار شما می‌گذارد و تا انتهای سفر همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید با انجام چند کلیک ساده در سامانه رهی نو، پس از مقایسه هتل‌ها، هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

با رزرو هتل امیران نیشابور از سامانه رهی نو، شما به یکی از اعضای باشگاه مشتریان رهی نو تبدیل می‌شوید و از تخفیف‌های فراوان و پیشنهادات ویژه ما باخبر خواهید شد. شما می‌توانید از پکیج‌های مختلف با انواع تخفیف و امکانات در رهی نو بهره‌مند شوید و سفر خود را به یادماندنی‌تر کنید. افرادی که عضو ارگان، سازمان یا شرکتی هستند، می‌توانند با انتخاب پکیج سازمانی رهی نو، علاوه بر تخفیف عمومی، از این پکیج‌ها نیز استفاده کنند.

ما این ضمانت را به شما می‌دهیم که بهترین قیمت و بالاترین تخفیف را برای شما ارائه کرده‌ایم. سامانه پشتیبانی رهی نو، آماده دریافت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد از طرف شما کاربران گرامی است.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل امیران نیشابور چیست؟

اگر پس از رزرو هتل امیران نیشابور به هر دلیلی پشیمان شوید و بخواهید رزرو را لغو کنید، رهی نو بدون اینکه کارمزدی از شما دریافت کند، درخواست شما را ثبت می‌کند. البته شما باتوجه‌به زمان کنسلی هتل و بسته به قوانین آن، باید جریمه‌ای را برای کنسلی رزرو به هتل امیران پرداخت کنید. بنابراین بهتر است قبل از اینکه هتل را رزرو کنید، قوانین و مقررات آن را به طور کامل بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل امیران نیشابور

ما باتوجه‌به نظرات مسافران و به کمک تیم رهی نو، مواردی که میان بیشتر افراد به‌صورت مشترک بیان شده بود را به طور خلاصه جمع‌آوری کرده‌ایم. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که مسافران این هتل ذکر کرده‌اند، محل هتل و دسترسی مناسب آن به مکان‌های دیدنی شهر است.
دومین مزیتی که برای این هتل بیان شده است، نوساز بودن و تمیز بودن آن است. به‌طورکلی طبق نظرات افراد، این هتل از همه لحاظ از جمله کیفیت و تنوع غذاها، برخورد پرسنل و موارد دیگر مناسب و عالی است.

 

قوانین هتل امیران نیشابور

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه طبق قوانین هتل می‌باشد.
  • هزینه اقامت برای کودکان تا 4 سال رایگان، بین 4 تا 12 سال نیم‌بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن اجتماعات
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار گرینه 43 دقیقه با ماشین

فاصله تا شادیاخ 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا افلاک‌نمای خیام 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا دهکده چوبی 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 22 بهمن، 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری طالقانی 8 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.5
فرآیند پذیرش در هتل91.2%
برخورد پرسنل پذیرش91.2%
نظافت هتل93.8%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی88.8%
کیفیت غذا و نوشیدنی83.8%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)70%
قیمت اتاق نسبت به امکانات66.2%
پشتیبانی رهی نو95%

نظرات کاربران ( ۷ نظر)

ملیکا تابعی اقامت داشته ۱۴۰۲/۴/۲۶

سلام با تشکر از زحماتتون دو تا نکته رو جهت بهره وری بهتر خدماتتون باید بگم اول اینکه کیفیت غذا های صبحانه هتل بشدت افت کرده … قبلا اصلا اینجوری نبود … و نکته بعدی قیمت خیلی بالای بار به نسبت تنقلاتی بود که داخلش داشت . درسته بار بخچال قیمتش کلا بالاتر از حد متعارفه ، ولی باری که گذاشته بودن علیرغم اینکه از ارزون ترین خوراکی ها پر شده بود ولی قیمتش برابری می کرد با بار های هتل های ۵ ستاره …

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

خانم تابعی عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو و نکاتی که گفتید امیدواریم که هتل در بهبود کیفیت تلاش لازم را انجام دهد و با وجود گران بودن اجناس رضایت مسافران را فراهم نماید

فریبرز قصری اقامت داشته ۱۴۰۲/۴/۲۳

بخاطر عروسی در حیاط هتل پسر وصدا نتونستم استراحت کنم

شاهرخ مهدی زاده بینسى اقامت داشته ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

بهترین هتل

  مدیر سایت۱۴۰۱/۱۲/۱۶

محمد رضا صباغ ۱۳۹۹/۶/۲۳

بهترین هتلی که رفتم ، بینظیره ، ما ۳ شب در این هتل با خانواده اقامت داشتیم ، خدمات درجه یک و پرسنل بسیار محترم ، کیفیت غذا بسیار خوب با قیمت مناسب ، از مجموعه فست فود تیستی لند در طبقه سوم تجاری حتما برای شبها و شام استفاده کنید ، استخرش معرکست رفتین حتما ماساژ بگیرین و از حمام سنتی استفاده کنید ، توصیه میکنم حتما در این هتل اقامت داشته باشید و خاطره ای خوش برای خودتون رقم بزنید

  مدیر سایت۱۳۹۹/۶/۲۳

رهی نویی عزیز سلام خوشحالیم که اقامت در این هتل خاطرات خوبی براتون به همراه داشته

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...