رَهی نو

هتل کوروش کیش

کیش، میدان پردیس

هتل کوروش کیش دارای 16 طبقه و 198 باب واحد اقامتی است که در نوروز 1397 به بهره برداری رسید. این هتل به دلیل مجهز بودن به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی در بسیاری از قسمت‌ها، به عنوان نخستین هتل سبز ایران شناخته می‌شود.

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

روم سرویس

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

کافی شاپ

استخر رایگان

جکوزی

اتاق 2 نفره استاندارد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره استاندارد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره دبل رو به دریا

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره رو به دریا

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت رویال 2 نفره (یکخوابه) رو به جزیره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت رویال 4 نفره (دو خوابه) رو به جزیره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت رویال 4 نفره (دو خوابه) رو به دریا

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل کوروش کیش

در حال بارگیری نقشه...

فاصله هتل کوروش کیش تا جاهای دیدنی کیش

درصورتی‌که قصد خرید دارید، پاساژهای زیادی در جزیره کیش وجود دارند که می‌توانید تمام وسایل موردنیاز خود را از آن‌ها تهیه کنید. با 10 دقیقه پیاده‌روی به بازار پردیس 1 خواهید رسید. مرکز تجاری نیز ۱ کیلومتر و ۳۴۵ متر با هتل فاصله دارد. شاید بخواهید به پاساژ مروارید بروید، یک مسیر ۱ کیلومتر و ۶۶۹ متری در انتظار شماست.

 

پاساژهای دیگری از جمله پانیذ، ونوس و دامون دریا در فاصله حدود 2-3 کیلومتری از هتل قرار دارند. اگر می‌خواهید یک خرید به‌صرفه و قیمت مناسب داشته باشید، به بازار عرب‌ها (صفین) بروید. معماری این بازار بسیار دیدنی است و یک ساحل نیز در نزدیکی خود دارد که پس از تکمیل خرید، می‎توانید به ساحل بروید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید.

 

امروزه شکم‌گردی نیز جزو تفریحات افراد است و دوست دارند رستوران‌ها و غذاهای مختلف را تست کنند. رستوران کوه نور در فاصله ۱ کیلومتر و ۳۶۴ متری از هتل کوروش کیش قرار دارد. اگر می‌خواهید به یک رستوران ساحلی بروید، با پیمودن مسیر ۲ کیلومتر و ۱۳۶ متری به رستوران توتی فروتی خواهید رسید. پدیده شاندیز نیز با داشتن موسیقی زنده، حال و هوای شما را عوض می‌کند. فاصله این رستوران تا هتل ۷ کیلومتر و ۷۳۲ متر است.

 

تفریحات مختلفی در کیش انتظار شما را می‌کشند. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، کیبل اسکی در فاصله ۱ کیلومتر و ۵۶۶ متری از هتل قرار دارد که  در کنار اسکی روی آب، امکان استفاده از رستوران و کافی‌شاپ‌های مجموعه نیز وجود دارد. برای رفتن به پلاژ آقایان نیز باید ۱ کیلومتر و ۴۵۹ متر را طی کنید. آقایان می‌توانند در این مجموعه علاوه بر رفتن داخل دریا، والیبال و  فوتبال ساحلی هم انجام دهند و ساعات خوبی را برای خود رقم بزنند.

 

فاصله اسکله تفریحی تا هتل کوروش، ۱ کیلومتر و ۸۹۶ متر است که در هر ساعتی از روز می‌توانید به آنجا بروید. تفریحات مختلفی در اسکله قابل انجام است. در کنار ساحل پیاده‌روی یا دوچرخه سواری کنید، به تماشای دریای نیلگون بنشینید، از تفریحات آبی همچون شاتل، بنانا، پاراسل، غواص، جت اسکی و غیره بهره ببرید، ماهی‌گیری نیز در این مکان انجام می‌شود.

 

اگر علاقه‌ای به تفریحات آبی ندارید، کارتینگ و بولینگ را امتحان کنید. برای رفتن به مورد اول ۱ کیلومتر و ۶۸۲ متر و برای رسیدن به بولینگ ۱ کیلومتر و ۹۷۷ متر را باید طی کنید. پارک دلفین‌ها نیز انتخاب خوبی برای شماست، همچنین اگر فرزند دارید، می‌توانید به این مجموعه بروید و انواع پرندگان و گونه‌های جانوری را از نزدیک تماشا کنید و از دیدن نمایش برخی از آن‌ها هیجان‌زده شوید.

 

برای دیدن جاهای تاریخی کیش، باید ۷ کیلومتر و ۶۳ متر را بپیمایید تا به شهر زیرزمینی کاریز برسید. شهر باستانی حریره نیز در فاصله ۷ کیلومتر و ۴۰۹ متر از هتل کوروش قرار دارد. حتما از کشتی یونانی دیدن کنید که نمادی از جزیره کیش است. این کشتی به گل نشسته ۱۵ کیلومتر و ۴۴۹ متر از هتل شما فاصله دارد.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش دارای انواع اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوئیت سه تخته است که دارای امکانات متنوعی هستند. برخی از این امکانات بین همه واحدها مشترک و برای رفاه مهمانان گرامی لازم است. در ابتدا باید بگوییم که نیاز نیست لوازم بهداشتی همچون مسواک، خمیردندان، حوله، شامپو و صابون با خود بیاورید. همچنین در برخی از واحدها وان نیز وجود دارد.

 

هتل کوروش کیش

 

شما می‌توانید پس از حمام صبحگاهی خود، صبحانه را در اتاق میل کنید، وسایل ارزشمند خود را درون صندوق امانات اتاقتان قرار دهید و برای انجام کارهایتان از هتل خارج شوید. اگر سالمند همراه خود دارید، سرویس بهداشتی فرنگی موجود در اتاق، کار شما را آسان می‌کند.

 

اگر اهل فیلم دیدن هستید، تلویزیون و اینترنت اتاق به شما کمک می‌کند تا فیلم دلخواه خود را تماشا کنید. امکانات دیگری همچون چیلر، تلفن، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع، دراور، مبلمان و غیره برای استفاده از مهمانان گرامی فراهم شده است.

 

امکانات هتل کوروش کیش

درصورتی‌که می‌خواهید چیزی خریداری کنید ولی فرصت بیرون رفتن از هتل را ندارید، از فروشگاه هتل استفاده کنید. برای گشت‌وگذار در شهر از تاکسی سرویس استفاده کنید و یا یک اتومبیل بدون راننده را از هتل کرایه کنید. یک آژانس مسافرتی نیز در هتل وجود دارد که ممکن است به کارتان بیاید.

 

برای صرف وعده‌های غذایی به رستوران واقع شده در طبقه اول بروید و غذاهای لذیذ آن را میل کنید. اگر دلتان هوس یک عصرانه بی‌نظیر کرده است، کافی‌شاپ هتل با ارائه انواع نوشیدنی گرم و سرد، کیک‌ها، دسرها و میان وعده‌ها در خدمت شماست.

 

شاید نیاز به کمی آرامش داشته باشید، به استخر هتل بروید و کمی خود را در آب رها کنید. جکوزی و سونا نیز برای استفاده از مهمانان هتل رایگان است. فضای سبز هتل هم برای پیاده‌روی و هواخوری می‌توانند انتخاب خوبی باشند. اگر بخواهید، می‌توانید از آتلیه هتل بهره ببرید و چندین عکس را به‌عنوان یادگاری از سفر به کیش، بگیرید.

 

مدیریت هتل کوروش کیش برای رفاه حال مسافران امکاناتی همچون اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، خدمات CIP، خدمات باربری، لاندری، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و غیره را فراهم کرده است.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل کوروش کیش

اتاق‌های هتل کوروش کیش بسته به ظرفیت اتاق و امکانات آن، قیمت متفاوتی دارند. همچنین برخی فصل‌ها، ممکن است به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به کیش، قیمت هتل نیز افزایش پیدا کند. اما به‌هرحال شما می‌توانید اقامت در هتل کوروش کیش را با تخفیف ویژه از سامانه رهی نو دریافت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل کوروش کیش در رهی نو

جهت رزرو هتل کوروش کیش، وارد سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو شوید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. شما به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل کوروش کیش را در این سامانه بخوانید و پس از بررسی نظرات مسافران قبلی، اتاق مدنظر خود را رزرو کنید. کارشناسان رهی نو با پشتیبانی همه‌جانبه خود، تجربه سفر خوبی را با اقامت در هتل کوروش در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل کوروش کیش را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو با سابقه و تجربه زیادی که در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها دارد، خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی حرفه‌ای رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل کوروش کیش، شما را راهنمایی می‌کنند.

 

رهی نو همواره سعی دارد که بیشترین تخفیف‌ها و کمترین قیمت‌ها را برای اقامت شما عزیزان در نظر بگیرد. همچنین پکیج‌های مختلفی را برای اعضای ارگان‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌دهد تا علاوه بر تخفیفات ثابت و عمومی، این افراد بتوانند تخفیفات بیشتری را دریافت کنند. بنابراین امکان داشتن یک اقامت باکیفیت و به‌صرفه برای شما مهیا می‌شود.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل کوروش کیش چیست؟

شما می‌توانید پس از رزرو هتل کوروش کیش، آن را کنسل کنید و از این بایت هیچ کارمزدی را به رهی نو پرداخت نکنید. البته پیشنهاد می‌کنیم در مورد شرایط کنسلی از قوانین کنسلی هتل کوروش مطلع شوید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل کوروش کیش

این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و از این بابت نظر مثبت مسافران را جلب کرده است. از لحاظ رعایت بهداشت نیز امتیاز خوبی را از مسافران قبلی دریافت کرده است. کیفیت اتاق‌ها و امکانات هتل هم جزو مواردی است که مهمانان قبلی از آن‌ها رضایت داشته‌اند. برخی از افراد از عدم تنوع صبحانه شکایت داشته‌اند و برخی نکته منفی درمورد این هتل بیان نکرده‌اند.

 

قوانین هتل کوروش کیش

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه محضری با مهربرجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و بالای 5 سال کامل محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • جکوزی
    • سونا
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
  • خدمات ویژه
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی کیش 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا بولینگ مریم 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مروارید 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا کشتی یونانی 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا تور سافاری پارس 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین‌ها 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب‌ها 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان کیش 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11، 6 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.4
فرآیند پذیرش در هتل50%
برخورد پرسنل پذیرش45%
نظافت هتل100%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی90%
کیفیت غذا و نوشیدنی80%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)80%
قیمت اتاق نسبت به امکانات70%

نظرات کاربران ( ۴ نظر)

بهزاد سلیمانی معز اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

هتل کوروش بسیار عالییییی بود.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۲۹

دوست عزیز رهی نو سلام، خیلی خرسندیم که از سفر و اقامتتون در هتل بینظیر کوروش کیش نهایت رضایت رو داشتید. از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید سپاس گزاریم

سعید امینای مشهدی اقامت داشته ۱۳۹۹/۹/۱۱

برای اتاق ۳ نفره و یا یک نفره کلا یک بطری اب که اشتباهه و اتاقی که ۳ نفرهاستیک کارت اتاق میدن که باید حد اقل ۲ تا کارت بدهند فقط همین ۲ مسئله باید رعایت بشه ممنون

  مدیر سایت۱۳۹۹/۹/۱۱

رهی نویی عزیز سلام از دقت نظر شما سپاس گزاریم. حتما این موارد با هتل در میان گذاشته خواهد شد.

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...