رَهی نو

هتل رجینا طالقان

طالقان، دوراهی پلیس راه، سمت چپ جنب هلال احمر خیابان کلوندر، ۹۰۰ متر جلوتر هتل رجینا

رزرو هتل رجینا طالقان به دلیل وجود امکانات تفریحی و دارا بودن استانداردهای غذایی و خدماتی از پرطرفدارارترین هتل های 3 ستاره طالقان محسوب میشود

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

کافی شاپ

رستوران

اتاق 2 نفره (دبل)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره (تویین)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره رویال

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
پذیرش از 11 سال به بالا

چهار تخته پلاس

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

ویلای 6 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
6 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل رجینا طالقان

در حال بارگیری نقشه...

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از شلوغی و دود و دم شهرتان، فراری هستید و دل‌تان زندگی در یک کلبه چوبی وسط یک باغ سرسبز و آب و هوای خوب می‌خواهد پیشنهاد می‌کنیم سری به طالقان بزنید و در هتل رجینا طالقان اقامت داشته باشید. در شهرستان طالقان، نرسیده به دوراهی زیدشت جنب هلال احمر که می‌رسید خیابان کلوندر را که طی کنید، یک ساختمان تمام چوبی در دل یک فضای سبز به چشم‌تان می‌خورد. به هتل سه ستاره رجینا طالقان خوش آمدید.

این هتل با مساحت 15400 مترمربع، در سال 96 ساخته شد که در حال حاضر ساختمان سه طبقه هتل با 10 باب اتاق، میزبان مهمانان است. از قسمت ورودی با پایین رفتن از چند پله دایره‌ای شکل، فضای استخر طولانی که در مقابل سازه چوبی سه طبقه قرار گرفته است، از همان ابتدا باعث می‌شود برای انتخاب محل اقامت‌تان، خود را تحسین کنید. فرقی نمی‌کند در بهار و تابستان آمده باشید یا پاییز و زمستان، این باغ زیبایی که در مقابل‌تان است، در چهار فصل سال شما را تحت تاثیر زیبایی و آرامش این هتل، قرار خواهد داد. برای ورود به هتل با طی کردن حدود 22 پله به ساختمان راه پیدا خواهید کرد.

امکانات هتل رجینا طالقان

اتاق‌های تمیز و با امکاناتی پیشرفته شما را برای آغاز یک سفر به یادماندنی آماده می‌کند. امکانات یک هتل سه ستاره همچون تلویزیون LED، یخچال با مینی بار که البته رایگان نیست، مبلمان و میز و صندلی، تلفن، سیستم گرمایشی، کولر، کمد و... همچنین وسایل بهداشتی همچون حوله، دمپایی دارد. سرویس بهداشتی مجموعه از نوع فرنگی است. کف اتاق‌ها موکت پوشیده شده در نتیجه سر و صدای راه رفتن در اتاق‌های بالا اذیت‌تان نخواهد کرد. چینش و نظافت زیبای اتاق‌ها به صورتی است که می‌توان ساعت‌ها و روزها در هتل بمانید و از زیبایی‌های طبیعت و آرامش هتل، لذت برد.

طبقه دوم ساختمان، ایوان عمومی قرار گرفته که به صورت فضای سبز آن را طراحی کردند. اینجا کافی شاپ و سفره‌خانه سنتی هتل رجینا طالقان است که بعدازظهرها، می‌توانید در ایوان نشسته و با یک وعده عصرانه خوشمزه و منظره زیبایی که در پیش رویتان قرار گرفته است، خاطره سفرتان را به یادماندتی‌تر کنید. راستی قدم زدن در محوطه باغ را از دست ندهید. بهترین و بکرترین طبیعتی را دارد که می‌توانید در آن عکس‌های طبیعت بگیرید. اگر با ماشین آمدید نگران جای پارک نباشید، پارکینگ هتل رایگان است و تا ظرفیت 500 خودرو را دارد. ضمن اینکه در فاصله سه کیلومتری هتل، دریاچه طالقان قرار گرفته که خود از ویژگی مثبت این هتل چوبی محسوب می‌شود.

رستوران و کافی شاپ هتل: رستوران هتل در طبقه همکف قرار گرفته و میزبان 150 نفر است. صبحانه در این رستوران از دلچسب‌ترین صبحانه‌هایی خواهد بود که مزه آن زیر زبان‌تان می‌ماند. به جز وعده صبحانه، وعده ناهار و شام رستوران رایگان نبوده اما غذاها کیفیت مناسبی دارد.

اتاق های هتل رجینا طالقان

رجینا دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، رویال و ویلا است. اتاق‌های دو تخته و سه تخته در طبقه دوم واقع شده است که به صورت تخت توئین یا دبل است. اتاق‌های دو طبقه قابلیت اضافه کردن نفر نداشته اما سه تخته‌ها امکان سرویس اضافه دارند. اتاق‌های رویال هم در طبقه سوم این ساختمان چوبی واقع شده است و یک خانه رویایی با یک سالن نشیمن و یک اتاق چوبی محسوب می‌شود و دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره است. چون این اتاق‌ها در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته است به علت چوبی بودن بنا و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای مسافران، مناسب خانواده‌هایی است که یا فرزند نداشته یا بالای 11 سال دارد. در محوطه سرسبز هتل هم ویلا قرار گرفته است که مجهز به سالن و اتاق و آشپزخانه است. رنج قیمت اتاق‌ها از حدود 300 هزار تومان آغاز شده و تا حدود شبی 900 هزار تومان مخصوص ویلا ادامه دارد که البته در زمان‌های تخفیف بالا و پایین می‌شود.

امکانات لابی هتل رجینا طالقان: از پله‌ها که وارد لابی هتل می‌شوید، طراحی چوب و سقف کوتاه، رنگ گرم فضا به همراه کف موکت شده، سکوت و آرامش حاکم بر هتل، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فضای گرمی که در عین زیبایی و شیکی، بدون هرگونه تجملات چیده شده حس خوبی به شما می‌دهد. از آن جا که اتاق‌ها همه از جنس چوب است، یک فضای گرم و دنجی را برایتان فراهم کرده است که اگر تخت‌تان کنار پنجره‌های رنگی هتل باشد، اول صبح با نور دلچسبی که از شیشه‌های رنگی اتاق، به داخل پهن شده، بیدار می‌شوید. نمایی که از پنجره می‌بینید، یک باغ سرسبز و استخر بزرگی است که دور تا دورتان را درختان سرسبز و زیبایی طالقان فرا گرفته است.

نظرات در مورد هتل رجینا طالقان

سکوت و آرامشی را که برای اقامت یکی دو روزه در طبیعت می‌توان از آن استفاده کرد، از دست ندهید. تجربه خوبی برای ریلکس کردن است. هتل هنوز جای کار دارد و نورپردازی و لایروبی استخر هتل نیاز به توسعه دارد. پرسنل خدماتی با رفتار گرم و صمیمی از شما پذیرایی می‌کنند اما بهتر است تعدادشان بیشتر شود. سطح کیفیت غذاها نیاز به بررسی دارد ولی صبحانه از تنوع خوبی برخوردار است. در کل اگر به دنبال یک محیط سرسبز و دنج در دل طبیعت می‌گردید، هتل رجینا طالقان گزینه مناسبی است.

هتل وای‌فای ندارد و منطقه‌ای هم که قرار گرفته معمولا سخت آنتن می‌دهد. درنتیجه می‌توانید برای چند روز فارغ از هر خبر و شبکه اجتماعی و کارهای اینترنتی، از اطراف‌تان آرامش بگیرید و تجدید روحیه کنید.

 

قوانین هتل رجینا طالقان

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه محضری با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان محاسبه می‌گردد..

هتل برای کودکان زیر 11 سال جهت اقامت در سوئیت رویال پذیرش ندارد.

رزرو این هتل در تعطیلات به مدت یک شب مقدور نمی باشد.

استعمال دخانیات داخل اتاق ممنوع میباشد.

درب محوطه هتل بین ساعت 22:00 تا ساعت 8:00 صبح روز بعد بسته است.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه آزادی قزوین 60 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن کرج 1 ساعت و 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری طالقان 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ مروارید 1 ساعت و 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ پرندگان 1 ساعت و 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا دریاچه سد طالقان 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان ولی عصر 46 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری ناصر آباد 47 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.9
فرآیند پذیرش در هتل90%
برخورد پرسنل پذیرش100%
نظافت هتل85%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی60%
کیفیت غذا و نوشیدنی65%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)45%
قیمت اتاق نسبت به امکانات90%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۲ نظر)

افسون عمرانی طالقانی اقامت داشته ۱۴۰۱/۴/۱۱

عالی بود حس بسیار بسیار خوبی داشت و بسیار تمیز رفتار پرسنل عالی

  مدیر سایت۱۴۰۱/۴/۱۲

رهی نویی عزیز، خیلی خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیاد ماندنی در هتل رجینا طالقان همراهتان بودیم. امیدواریم بتوانیم در سفرهای آینده نیز میزبان شما باشیم.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...