رَهی نو

هتل وستا تنکابن

تنکابن، نعمت آباد، خیابان ولیعصر، ابتدای جاده مازوبن

مجموعه اقامتی-تفریحی هتل وستا تنکابن به عنوان اولین ویلا هتل کشور از سال 1397 در منطقه خوش آب و هوا و توریستی نعمت‌آباد تنکابن فعالیت خود را شروع کرد. ویژگی بارز این مجموعه 3 ستاره، ارائه امکانات ویلای شخصی لوکس با خدمات و سرویس‌های به‌روز و کامل می‌باشد.

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

کافی شاپ

رستوران

سالن بدنسازی

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
4
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
8
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
8 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل وستا تنکابن

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل وستا تنکابن


تابه‌حال درباره هتل ویلا چیزی شنیده‌اید؟ این نوع هتل‌ به شما این امکان را می‌دهد تا یک ویلای شخصی با امکانات کامل، حیاط، بالکن و استخر خصوصی در اختیار داشته باشید. خوش‌گذرانیِ لوکس در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا با امکانات و خدمات رفاهی ویژه و منحصربه‌فرد از مزایای اقامت در هتل ویلاست.

هتل وستا تنکابن مجموعه‌ای اقامتی-تفریحی در زمینی با زیربنای 9032 مترمربع است که به‌عنوان اولین ویلا هتل کشور، از سال 1397 در منطقه خوش آب‌وهوا و توریستی نعمت‌آباد فعالیت خود را آغاز کرد.

مهم‌ترین ویژگی این هتل 3 ستاره، وجود ویلاهای لوکس مجزا با خدمات، امکانات و سرویس‌ به‌روز و کامل است؛ بنابراین با اقامت در این مجموعه می‌توانید از امکانات یک ویلای لوکس و مجهز بهره‌مند شوید و تجربه‌ای جذاب از سفر به تنکابن و طبیعت بی‌نظیرش داشته باشید.


رزرو ویلا در هتل وستا تنکابن


هتل وستا تنکابن دارای 21 واحد اقامتی (یک ساختمان اصلی با 2 سوئیت و 19 ویلای مجزا) است. ویلاهای این مجموعه با ظرفیت یک‌خوابه تا چهارخوابه (درمجموع 90 تخت) همگی حیاط، بالکن و استخر دارند. متراژ این ویلاها از 50 تا 250 متر متغیر است. ویلاهای چهار و سه‌خوابه، دوبلکس هستند و استخر چهارفصل خصوصی دارند. مهمانان ویلاهای دیگر می‌توانند در سانس مناسب از استخر مرکزی مجموعه استفاده کنند.


ازجمله امکانات و خدمات ویلاهای هتل ویستا تنکابن می‌توان به این موارد اشاره کرد: سالن پذیرایی لوکس با مبلمان کامل، تلویزیون، آشپزخانه مجهز (شامل: گاز، یخچال، کتری برقی و سرویس کامل غذاخوری)، مینی بار، اتاق‌خواب، سرویس بهداشتی و حمام، سیستم تهویه هوا، دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، حیاط یا تراس سرسبز اختصاصی، بالکن اختصاصی، خدمات خانه‌داری و روم سرویس.


دسترسی هتل وستا تنکابن به جاذبه های گردشگری و مراکز مهم شهر


هتل وستا در روستای نعمت آباد و در 13 کیلومتری شهر تنکابن قرار گرفته است. این روستا یکی از روستاهای توریستی و بسیار زیبای استان مازندران است که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده. بیرون بودن از محدوده شهر و درعین‌حال نزدیکی به آن، باعث شده تا مهمانان هتل، هم آرامش هم‌نشینی با طبیعت را تجربه کنند و هم در صورت نیاز به‌راحتی خود را به شهر برسانند. دسترسی مناسب و آسان به جنگل‌های دوهزار و سه هزار، نزدیکی به مرداب نشتارود و پل چشمه کیله ازجمله مزایای محل قرارگیری هتل ویستا تنکابن است.
باوجود تمامی این جذابیت‌های بی‌نظیر، از زیبایی‌های دریای شمال نمی‌شود گذشت. قرار گرفتن هتل وستا تنکابن در شش کیلومتری دریای کاسپین، دسترسی به این وسعت آبی‌رنگ را برایتان آسان کرده است. همچنین دیدنی‌های دیگری مثل تله‌کابین رامسر، تله‌کابین نمک‌آبرود، پلاژ شهرداری رامسر و مرکز خرید آرامش رامسر نیز در دسترستان قرار دارد.


فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری شهر تنکابن

  • 9 کیلومتر تا مرداب نشتارود (15 دقیقه با ماشین)
  • 12.6 کیلومتر تا پل چشمه کیله (20 دقیقه با ماشین)
  • 45.3 کیلومتر تا تله‌کابین رامسر (52 دقیقه با ماشین)
  • 6 کیلومتر تا دریای خزر (7 دقیقه با ماشین)
  • 54.5 کیلومتر تا تله‌کابین نمک‌آبرود (1 ساعت و 17 دقیقه با ماشین)
  • 37.5 کیلومتر تا پلاژ شهرداری رامسر (44 دقیقه با ماشین)
  • 35.1 کیلومتر تا مرکز خرید آرامش رامسر (41 دقیقه با ماشین)

 

فاصله هتل تا مهم‌ترین مراکز مهم شهر تنکابن و رامسر

  • 33.8 کیلومتر تا فرودگاه رامسر (37 دقیقه با ماشین)
  • 38.4 کیلومتر تا ایستگاه راه آهن رامسر (47 دقیقه با ماشین)
  • 10.2 کیلومتر تا پایانه مسافربری تنکابن (16 دقیقه با ماشین)
  • 32.1 کیلومتر تا پایانه مسافربری رامسر (35 دقیقه با ماشین)

 

خدمات و امکانات هتل وستا تنکابن


با اقامت در این ویلا هتل میان واقعیت و رویا در تردید خواهید بود، چراکه در کنار سرسبزی‌ها و جذابیت‌های شمال، با در اختیار داشتن مجموعه‌ای کامل با حیاط، بالکن و استخر آب گرمِ خصوصی، ایده‌آل‌های یک سفر رویایی را تجربه خواهید کرد.

هتل وستا از آن هتل‌هایی است که می‌شود برایش سر و دست شکاند، چراکه با داشتن امکانات رفاهی و تفریحات مختلف و جذاب، سفری منحصربه‌فرد را برایتان رقم خواهد زد. در هتل وستا تنکابن، این احساس را خواهید داشت که در ویلای شخصی خود هستید.

امکانات و خدمات مجزا و باکیفیت هر ویلا به شما اجازه خواهد داد تا مستقل از فضای عمومی هتل اوقات خود را بگذرانید. بااین‌وجود بهتر است با امکانات و خدمات عمومی هتل هم آشنا شوید.


لابی مجلل و لوکس هتل ویستا امکان پذیرایی از 70 نفر را به‌صورت هم‌زمان فراهم می‌کند. پارکینگ‌های درب ویلا با ظرفیت 23 خودرو آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

فضای سبز کم‌نظیر، محوطه آرام و دل‌نشین، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی مجهز، استخر قهرمانی و تفریحی چهارفصل (استخر مرکزی حدود ۱۰۰۰ متر) با سانس مجزا برای خانم‌ها و آقایان، سونا و جکوزی، سالن سینمای اختصاصی، سینما سه‌بعدی، فضای پیاده‌روی سرسبز، گالری هنری، محوطه بازی کودکان، نگهبانی 24 ساعته، روف گاردن با چشم‌انداز زیبا برای عکاسی و اینترنت از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل وستا هستند.


اگر با خانواده و با همراهی کودک خود سفر می‌کنید، برایتان خبر خوبی داریم. وجود کلوپ کودک در وستا باعث شده تا اقامت در این مجموعه برای بچه‌ها بسیار دل‌چسب باشد. کلوپ کودک این هتل شامل سینما، کتابخانه، فضای بازی، اتاق خلاقیت و استخر مجزا است.


کارکنان مجرب و آموزش‌دیده وستا هتل باافتخار آماده میزبانی از میهمانان خود هستند. آن‌ها تلاش خواهند کرد تا شما تجربه‌ای رضایت‌بخش از سفر خود داشته باشید.


رستوران ها و کافی شاپ هتل وستا تنکابن


ناگفته نماد که سفر کردن به شمال، بدون چشیدن طعم خوراک‌های محلی چیزی کم خواهد داشت. خوبی‌اش اینجاست که برای خوردن این خوراک‌های خوشمزه لازم نیست از هتل وستا خارج شوید.

شما بعدازآنکه در استخر روبازِ هتل، تنی به آب زدید با دنبال کردن عطر خوش غذاهای محلی از رستوران آبشار که در کنار استخر قرار دارد سر درخواهید آورد. رستورانی با انواع غذاهای سنتی و محلی که شما را با طعم‌هایی ویژه شگفت‌زده خواهد کرد.

همچنین در سمت دیگر هتل، رو به کوه‌های سرسبز مازندران، رستوران کته در روف گاردن قرار دارد. مکانی آرامش‌بخش که با چشم‌انداز بی‌نظیر و خوراک‌های خوشمزه‌اش، چشم‌ و دلتان را سیر خواهد کرد! انواع غذاهای فرنگی در رستوران کته سرو می‌شود. رستوران ها و کافی شاپ وستا هتل در ساختمان اصلی قرارگرفته‌اند.


هتل وستا از نگاه مسافران که در آن اقامت داشته‌اند


تجربه افراد مختلف از اقامت در هتل وستا نشان می‌دهد که همگی سفر بسیار خوشی را در این هتل تجربه کرده‌اند. سفری دل‌چسب که با رضایت کامل از مناسب بودن قیمت‌ها در برابر ارزش هتل و خدمات ارائه‌شده، کیفیت بالای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌، نظافت اتاق‌ها و فضای عمومی هتل همراه بوده است.

آنچه در میان نظرها بسیار جالب‌توجه است اتفاق‌نظر همگی در برخورد مناسب و خوش‌رویی کارکنان هتل است به‌طوری‌که این رفتار دوستانه، اقامت را برایشان دل‌نشین‌تر کرده است.

وجود پارکینگ رایگان (با ظرفیت 80 خودرو) و اینترنت رایگان در لابی هتل از مزایایی است که نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. برخی دیگر هم زیبایی فضاسازی این هتل را به هتل‌های تایلند و لنکاوی مالزی تشبیه کرده بودند. بسیاری نیز دسترسی آسان به دریا و نقاط دیدنی شهر تنکابن را از مزیت‌های مهم هتل وستا تنکابن دانسته‌اند.


طبق نظر کاربران، دکوراسیون مدرن و آرامش بی‌اندازه هتل، طعم غذاها، امکانات تفریحی فراوان برای کودکان و فضاهای زیبای اطراف ویلاهای شخصی همگی از مواردی هستند که آن‌ها را برای سفر دوباره به این هتل ترغیب کرده است.

بعضی افراد نیز از اینکه مدت‌زمان اقامتشان به دلیل قیمت‌های بالا محدودشده بود گله‌مند بودند، چراکه باوجود محیط دلپذیر هتل و خدمات لوکس آن، هیچ مسافری نمی‌تواند به‌راحتی از این هتل دل بکند.

در چنین اوقاتی استفاده از تخفیف‌های ویژه هتل در کاهش هزینه‌ها بسیار کمک‌کننده خواهد بود. سایت رهی نو تضمین کمترین قیمت برای رزرو هتل وستا تنکابن به‌شرط ارائه می‌دهد.


قوانین هتل وستا تنکابن

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها با توجه به قوانین هتل است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • استعمال دخانیات در اتاق ممنوع است.
  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • سالن بدنسازی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

 

فاصله  تا فرودگاه رامسر 37 دقیقه با ماشین

فاصله  تا ایستگاه راه آهن رامسر 47 دقیقه با ماشین

فاصله  تا پایانه مسافربری تنکابن 16 دقیقه با ماشین

فاصله  تا پایانه مسافربری رامسر 35 دقیقه با ماشین

فاصله  تا مرداب نشتارود 15 دقیقه با ماشین

فاصله  تا پل چشمه کیله 20 دقیقه با ماشین

فاصله  تا تله‌کابین رامسر 52 دقیقه با ماشین

فاصله  تا دریای خزر 7 دقیقه با ماشین

فاصله  تا تله‌کابین نمک‌آبرود 1 ساعت و 17 دقیقه با ماشین

فاصله  تا پلاژ شهرداری رامسر 44 دقیقه با ماشین

فاصله  تا مرکز خرید آرامش رامسر 41 دقیقه با ماشین

 

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

نظرات کاربران ( ۴ نظر)

آرتیمان ( اندیشه پاک ) ۱۴۰۲/۹/۱۳

درود. همه چیز عااالی؛ پرفکت. محیط بسیار زیبا؛ آرامش بخش؛ طراحی بی نظیر؛ پرسنل آموزش دیده؛ خوش برخورد؛ مسئولیت پذیر؛ امکانات تفریحی و سرگرمی فوق العاده؛ یک روز بیاد ماندنی در کنار خانواده؛ استخر روباز چهار فصل بسیار زیبا با نور پردازی و سیستم صوتی فوق العاده؛ گل آرایی طبیعی تلفیقی از هنر و تجربه و آرامش؛ هر چه از زیبایی ها ؛ آرامش؛ امکانات پذیرایی؛ رستوران ها و... بگم بازم کمه. از لطف و مهمان نوازی و حُسن خلق همه عوامل مجموعه قدردان و سپاسگزام. با احترام - رشیدی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۲۱

آرتیمان عزیز از اینکه وقت گذاشتید و توضیحات کاملی رو ارائه دادید بسیار سپاسگزاریم قطعا نطرات و توصیفات شما مورد استفاده خیلی از مسافران قرار میگیرد و کمک زیادی به ایشان میشود براتون آرزوی بهترین ها رو داریم

فرهادصالحی ۱۳۹۷/۱۲/۱۱

خیلی خوشحالم که در شهرهای کوچیک هم خدمات به این خوبی ارائه میشه.

گلابتون هاشمی ۱۳۹۷/۷/۲۱

خیلی عالی و رویایی بود

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...