رَهی نو

هتل سینا مشهد

مشهد، نرسیده به چهارراه خسروی، روبه روی کوچه مخابرات

رزرو هتل سینا مشهد به دلیل فاصله اندک تا حرم امام رضا (ع) و نزدیکی به بازارهای مرکزی و خسروی بهترین گزینه برای اقامت است

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

رستوران

کافی شاپ

اینترنت

اتاق 2 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 4 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 5 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل سینا مشهد

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل سینا مشهد واقع در خیابان خسروی با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

مشهد پرترددترین مقصد گردشگری و زیارتی ایران است که هرساله میزبان میلیون‌ها زائر است. این شهر همیشه حال و هوای مخصوص خودش را دارد. اگر مشهد را برای تعطیلات انتخاب کردید یا در هر صورت می‌خواهید مهمان یکی دو روزه این شهر باشید، می‌توانید سری به هتل‌های دو ستاره مشهد بزنید که علاوه بر اینکه موقعیت مناسبی نسبت به فاصله تا حرم دارند، در مرکز شهر قرار گرفتند و دسترسی شما به سایر مکان‌ها را راحت می‌کند و همچنین قیمت مناسب‌تری دارند. مثلا کجا؟ مثلا هتل دو ستاره سینا مشهد.

امکانات هتل سینا مشهد خیابان خسروی

هتل سینا بین چهارراه شهدا و چهارراه خسروی مشهد قرار گرفته است. ساختمانی پنج طبقه‌ با 52 باب اتاق، آماده میزبانی از مسافران این شهر است. این هتل در سال 1374 ساخته شد و در سال91  بازسازی شد. 

از در هتل که وارد می‌شوید، لابی که با مبل‌های کرم رنگ تزیین شده است، به چشم‌تان می‌خورد. سقف لابی به شکل زیبایی طراحی شده است که انعکاس نور آن به سرامیک‌های شفاف لابی، فضا را زیباتر کرده است. پذیرش هتل، پشت پیشخوان سنگی طوسی رنگ، در انتظار راهنمایی شما برای ورود به اتاق موردنظرتان هستند. اگر مجبورید منتظر بمانید، تلویزیون لابی شما را سرگرم می‌کند. همچنین با شارژ اینترنت نیز می‌توانید در لابی و در اتاق از اینترنت بهره‌مند شوید. سیستم بهداشتی هتل در لابی، ایرانی است. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل، همکف بودن لابی است که برای ناتوانان و سالمندان، عبور و رفت و آمد را راحت کرده است. البته هتل و پرسنل آماده خدمات کمکی برای این عزیزان است.

یک فروشگاه جمع و جور هم در این هتل قرار دارد که برای خرید سوغاتی در انتهای سفرتان می‌توانید روی آن حساب کنید. هتل، پارکینگ ندارد، اما در اطراف هتل، فضای پارک برای مسافرانی که دارای خودرو هستند، تعبیه شده است. اگر وسیله نقلیه هم همراه‌تان نیست اصلا نگران نباشید، می‌توانید از هتل، ماشین بدون راننده کرایه کنید و یا از تاکسی سرویس و ترانسفر هتل استفاده کنید. سمت چپ پذیرش هتل، در انتهای لابی، کافی‌شاپ هتل قرار دارد که می‌توانید برای گذراندن یک عصر دلنشین، کنار عزیزان‌تان نشسته و با یک نوشیدنی گرم یا سرد خوشمزه خستگی سفر را از تن‌تان بیرون کنید.

 اما می‌رویم سراغ خوشمزه‌ترین بخش، که رستوران هتل است. هتل سینا مشهد دارای دو سالن رستوران مجزا است. رستوران اصلی در طبقه منهای همکف قرار دارد و به محض وارد شدن، عطر غذاهای سنتی ایرانی و عربی شما را گرسنه‌تر می‌کند. یک رستوران دیگر با عنوان رستوران سینا در طبقه بالای همکف قرار گرفته است که مانند رستوران اصلی دارای ظرفیت 150 نفره است. فضای رستوران‌ها نیز مانند لابی با سرامیک‌های خاکستری، تزئین شده است و منوی سلف سرویس آن برای ناهار و شام، اشتهای شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته حتی اگر مهمان این هتل نیستید، می‌توانید از غذاهای خوشمزه رستوران، بهره‌مند شوید. صبحانه برای هر اتاق رایگان است.

رزرو اتاق های هتل سینا مشهد مقدس

هتل سینا دارای اتاق‌های دوتخته، سه تخته و آپارتمان چهار تخته است که مخصوص چهار یا پنج نفر بوده و نسبت به اتاق‌ها فضای بیشتری دارد. رنج قیمت اتاق‌ها از 270 هزار تومان آغاز شده و تا 660 هزار تومان ادامه دارد که البته در زمان‌های تخفیف، می‌توانید با قیمت کمتری اتاق رزرو کنید. در اتاق‌ها شما تمام امکانات یک هتل دو ستاره را خواهید دید. امکاناتی همچون یخچال، کمد، رخت آویز، تلفن، تلویزیون و.. وجود دارد.

داخل اتاق های هتل سینا مشهد سرویس بهداشتی ایرانی به کار رفته است که به صورت یکسره با حمام طراحی شده است. اما در طبقات علاوه بر سرویس ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی نیز به کار رفته است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اتاق‌ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع و همچنین پاور سوئیچ است. لوازم بهداشتی شامل حوله، دمپایی و ملحفه تمیز نیز برای استفاده شما آماده شده است.

در کف اتاق‌ها از موکت نرم به عنوان کفپوش استفاده شده است که رنگ آن با روتختی، پرده و دیوارها ست شده و فضای گرم و با آرامشی به اتاق بخشیده است. آپارتمان‌ها طبیعتا نسبت به اتاق‌ها فضای بیشتری دارند و مبلمان هستند. میز توالت، پاتختی و میز ناهارخوری در بعضی از آپارتمان‌ها قرار دارد. داخل اتاق چای ساز ندارد اما سرویس آب و چایی رایگان برای پذیرایی از شما، مهیا است. در اتاق‌ها مینی بار جذابی هم قرار دارد که البته رایگان نیست. نمای بیرون هتل از پنجره به خصوص در طبقه پنجم دیدن دارد. از پنجره که بیرون را نگاه کنید گنبد و گلدسته حرم مشخص است که در شب، شکوه و جلوه آن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

موقعیت مکانی هتل سینا مشهد

از چهارراه شهدا که رد می‌شوید، نرسیده به چهارراه خسروی مشهد، هتل سینا به چشم می‌خورد. این هتل در جایی قرار گرفته است که فاصله زمانی آن با حرم مطهر تنها حدود هشت دقیقه است. همچنین نزدیکی هتل به پاساژ ساعت، بازار امین و بازار جنت، کارتان را برای خرید سوغاتی راحت کرده است. در عرض حدودا 15 دقیقه به پارک کوهسنگی می‌رسید و حدود سی دقیقه با سرزمین موج‌های آبی فاصله دارید.

نظرات مسافران در مورد هتل سینا مشهد

با توجه به دو ستاره بودن هتل، امکانات آن قابل قبول است. با بالا رفتن امکانات قاعدتا قیمت اتاق‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. اتاق‌ها تمیز و فضای اتاق‌های دو نفره کوچک است و تمام فضا را تخت پر کرده است. موقعیت هتل، همچنین قرار دادن دوربین مداربسته در راهروهای بین اتاق‌ها باعث شده است تا سکون و آرامش در اتاق برقرار باشد و در نتیجه در مدت اقامت‌تان از سر و صدای بیرون اتاق در امان هستید.

موقعیت هتل نسبت به حرم بسیار خوب است. شما در عرض چند دقیقه به حرم خواهید رسید و اسیر شلوغی و ترافیک خیابان‌های اطراف حرم نخواهید شد. تنوع غذای هتل، خوب است اما کیفیت آن جای بهتر شدن دارد. با توجه به اینکه در شهر پر جمعیتی همچون مشهد قرار دارد، اضافه کردن ظرفیت پارکینگ به هتل، می‌تواند مسافران بیشتری را جذب این هتل کند. نسبت به قیمت هتل، کیفیت و امکانات هتل، جای بهتر شدن دارد که البته بهتر است در زمان‌های خاصی که اتاق‌ها تخفیف خورده است، رزرو کنید.

هتل سینا مشهد برای سفرهای کاری شما که اقامت کوتاه مدت در این شهر دارید بسیار مناسب است. فاصله کم هتل تا حرم و موقعیت مناسب آن به مراکز مهم شهر، دسترسی شما را راحت کرده است.

قوانین هتل سینا در مشهد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها با توجه به قوانین هتل می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با نامه اماکن امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان با توجه به قوانین هتل می‌باشد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
    • کافی شاپ
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 50 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 31 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان منتصریه 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری ثامن 8 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...