رَهی نو

هتل بین المللی کیش

تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

تخفیف تا

۵ %

نمایش روی نقشه

هتل بین‌المللی کیش در سال 1396 افتتاح شده است.

6.3 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

ترانسفر استقبال رایگان

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 25
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
25,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 26
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
25,500,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 28
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
28,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 29
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
28,500,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
30,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 31
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
30,500,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل بین المللی کیش

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل بین المللی کیش

هتل 5 ستاره بین المللی کیش در سال 1396 در 13 طبقه افتتاح شد و دارای ۳۴۲ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. هتل بین‌المللی کیش، جزو هتل نوساز و بسیار لوکس محسوب می‎شود که امکان اقامتی فوق‌العاده را برای مسافران جزیره به ارمغان می‌آورد. پس اگر دلتان سفری شیرین، دلنشین و سرشار از خاطره‌های به یادماندنی در جزیره کیش می‌خواهد، در انتخاب و رزرو این هتل 5 ستاره شک نکنید.

موقعیت مکانی هتل به گونه‌‎ای است که به اسکله تفریحی کیش و چندین مرکز خرید دسترسی آسانی دارد. این هتل با ارائه خدمات در سطح بین‌الملل و پذیرایی به سبک ایرانی، خاطرات خوشی را برای شما رقم می‌زند و تجربه سفر خوبی را در ذهنتان ماندگار می‌کند.

امکانات هتل بین المللی کیش

در این هتل امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی سرپوشیده، برای قراردادن خودروی شما وجود دارد. همچنین می‌توانید اتومبیلی را از هتل کرایه کنید و در جزیره گشت بزنید. شاید بخواهید عکسی را به یادگار از این سفر داشته باشید، پس به آتلیه هتل بین المللی کیش سر بزنید. 
درصورتی‌که قصد دارید یک روز خود را در هتل بمانید و ریلکس کنید، از ماساژ هتل استفاده کنید. همچنین سونا، جکوزی و استخر نیز برای مهمانان هتل رایگان است.

امکانات دیگری همچون سالن همایش چندمنظوره، لاندری، فضای سبز، خدمات تور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، اینترنت و تلویزیون در لابی، دستگاه واکس کفش و پذیرش 24 ساعته نیز در هتل بین المللی کیش فراهم شده است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار لوکس و راحت این هتل بین‌المللی، با امکانات رفاهی عالی، بدون تردید شما را از انتخاب‌تان خوشنود خواهند کرد. علاوه‌براین، صرف غذا در رستوران هتل با انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی و وجود کافی‌شاپ در محیطی دلپذیر، تجربه‌ای فوق‌العاده برایتان رقم خواهد زد.

امتیاز دیگری که هتل کیش را به گزینه‌ی مطلوب و پسندیده برای اقامت در جزیره تبدیل کرده، امکانات تفریحی آن است. این خدمات شامل: مجموعه‌ی آبی، سالن بازی کودکان و ماساژ می‌شود. 
همچنین، استخر روباز، سالن زیبایی و ماساژ و کافی‌شاپ مخصوص بانوان، هتل بین‌المللی کیش را به عنوان اقامتگاه ایده‌آلی برای خانم‌ها مطرح کرده است.

اتاق‌ های هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته را با امکانات متنوع ارائه می‌دهد. همچنین، اتاق‌های سینگل، دو تخته دبل و تویین رو به جزیره، دو تخته دبل و تویین رو به دریا، سه تخته رو به دریا، سه تخته رو به جزیره و سوییت چهار نفره است که هزینه اقامت در آن‌ها باتوجه‌به امکانات و ظرفیتشان تعیین می‌شود. 

پس از اینکه اتاق موردنظرتان را تحویل گرفتید، وسایل خود را در کمد لباس قرار دهید و چای‌ساز را روشن کنید تا آب به جوش بیاید و یک چای یا قهوه میل کنید. سپس برای سرحال شدن دوش بگیرید.
حوله و لوازم بهداشتی و دمپایی در اتاق‌ها وجود دارد و نیاز نیست این وسایل را به همراه خود بیاورید. اگر وسیله باارزش همراه خود دارید، آن را درون صندوق امانات اتاقتان بگذارید تا خیالتان از بابتش راحت باشد.

گفتنی است، امکان سرو صبحانه در اتاق هم برای شما وجود دارد. روی مبلمان بنشینید و تلویزیون تماشا کنید تا از اخبار آگاه شوید. 
امکانات دیگری ازجمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، آباژور، چیلر، اینترنت، تلفن و سرویس بهداشتی فرنگی برای راحتی شما فراهم شده است.

رستوران‎های هتل بین المللی کیش: برای صرف ناهار و شام به رستوران هتل بین المللی کیش در طبقه همکف بروید و از منوی متنوع آن، یکی از انواع غذاهای فست فود، فرنگی، دریایی و ایرانی را سفارش دهید و نوش جان کنید.
شما می‌توانید از منوی کامل این رستوران غذاهایی همچون چلو گوشت، کباب تابه‌‌ای، لوبیا پلو، قیمه، ته‌چین، پاچین، جوجه کباب، انواع کباب و غیره را سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید و یک خاطره خوش از این رستوران را با خود به یادگار ببرید.

اگر هم دلتان یک دسر خوشمزه همراه با نوشیدنی تازه می‌خواهد، سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. شما این امکان را دارید که در هر ساعتی از شبانه‌روز به کافه هتل بین المللی کیش بروید و انواع عصرانه‌های سبک، شیک‌های خوشمزه، دسرهای متنوع، نوشیدنی‌های سردوگرم و غیره را میل کنید. شنیدن صدای موسیقی در کنار تماشای نمای داخلی این کافه و صرف خوراکی‌های خوشمزه شما را از دغدغه‌های روزانه خود دور می‌کند.

فاصله هتل بین المللی کیش تا جاذبه‌های گردشگری شهر 

اگر می‌خواهید کمی خرید کنید، تنها با ۱۱ دقیقه پیاده‌‌روی از هتل بین المللی کیش به مرکز تجاری خواهید رسید. بازار پانیذ هم در فاصله ۱ کیلومتر و ۱۵۰ متری از هتل قرار دارد. برای رفتن به بازار ونوس، بازار زیتون، بازار بهکیش، بازار پردیس 1، بازار مروارید و بازار دامون دریا 2 هم باید مسافت 1 کیلومتر و خورده‌ای را طی کنید.

درصورتی‌که قصد دارید کمی در کنار ساحل قدم بزنید و غروب یا طلوع خورشید را نظاره کنید، به اسکله تفریحی که در فاصله ۱ کیلومتر و ۴ متری از هتل قرار دارد بروید. در این مکان شما می‌توانید از انواع تفریحات از جمله دوچرخه‌سواری، قایق کف شیشه‌ای، ماهیگیری و تفریحات آبی استفاده کنید و ساعات خوشی را سپری کنید.

شاید بعد از اینکه از تفریح و یا خرید برگشتید، احساس گرسنگی کنید. رستوران کوه نور با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی تنها در ۱ کیلومتری هتل شماست. اگر هم هوس فست‌فود کرده‌اید به رستوران توتی فروتی بروید که در کنار ساحل قرار دارد و با منویی متنوع در خدمت شماست. برای رفتن به توتی فروتی باید ۱ کیلومتر و ۲۴۴ متر را از هتل بپیمایید.

برخی افراد از تفریحات آبی خوششان نمی‌آید. اگر شما هم جزو همین دسته‌اید، پس به بولینگ مریم بروید که ۱ کیلومتر و ۸۴ متر با هتل فاصله دارد. همچنین کارتینگ نیز در فاصله ۱ کیلومتر و ۵۵۷ متری از هتل بین المللی کیش قرار دارد.

اگر قصد خرید خوراکی دارید، باید ۱ کیلومتر و ۱۶۹ متر را طی کنید تا به هایپرمارکت برسید. همچنین برای رفتن به فلای بورد ۱ کیلومتر و ۲۹۶ متر و برای تفریح در کیبل اسکی ۱ کیلومتر و ۳۰۱ متر در انتظار شما است.

قوانین و مقررات هتل بین المللی کیش

•    پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
•    همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
•    پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
•    هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

شرایط کنسلی هتل بین المللی کیش

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

ساعت ورود و خروج هتل بین المللی کیش

•    ساعت تحویل دادن: 14
•    ساعت تحویل گرفتن: 12

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • ترانسفر استقبال رایگان

فاصله تا فرودگاه 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 6 دقیقه با ماشین و 22 دقیقه پیاده

فاصله تا پلاژ آقایان 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مروارید 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مرجان 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین‌ها 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب‌ها 16 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

6.3
فرآیند پذیرش در هتل52.9%
برخورد پرسنل پذیرش65.7%
نظافت هتل68.6%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی70%
کیفیت غذا و نوشیدنی42.9%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)57.1%
قیمت اتاق نسبت به امکانات54.3%
پشتیبانی رهی نو95%

نظرات کاربران ( ۲۷ نظر)

شهرزاد افشار اقامت داشته ۱۴۰۲/۹/۲۴

زمان انتطار جهت آسانسورها زیاد بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۰/۶

شهرزاد عزیز ممنون از ثبت نظرتون

امین ۱۴۰۰/۱۱/۷

ضعیف خیلی

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۹

امین عزیز لطفا دلایل خود را بفرمایید.

منصوررضوانى ۱۴۰۰/۸/۲

به هیچ عنوان این هتل و انتخاب نکنید یعنى اگه انتخابش کنید مسافرتتون خراب میشه خیلى خیلى بد هست ارزش پولى که میدیدو نداره

  مدیر سایت۱۴۰۰/۸/۳

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل بین المللی کیش با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

مهدی بشیری اقامت داشته ۱۴۰۰/۴/۲۶

سلام و تشکر از تیم خوب رهی نو علی رغم موقعیت مکانی مناسب -کیفیت و امکانات هتل ، متاسفانه کیفیت صبحانه متوسط بود

  مدیر سایت۱۴۰۰/۴/۲۷

رهی نویی عزیز سلام ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل بین المللی کیش با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

ابوالفضل غفاری اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

اصلا و ابدا خوب نیست ؛ من دوسال قبل اومدم خوب اما متاسفانه ب شدت کیفیتش اومده پایین

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۱۳

دوست عزیز رهی نو سلام، هتل بین المللی کیش جزو هتل های خوب منطقه هست و معمولا مسافرین از اقامت در این هتل رضایت کافی رو دارند به همین علت ممنون میشیم مشکلات به وجود آمده رو جزئی تر مطرح کنید تا بتونیم موارد رو پیگیری کنیم.

زهرا قریشی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

بهتر بود در این شرایط کرونا یا امکان صبحانه در فضای باز مهیا میشد یا تعداد کمتری مسافر پذیرش میشد.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۰/۲۲

دوست عزیز رهی نو سلام، هتل بین المللی کیش جزو هتل های خوب منطقه هست و معمولا مسافرین از اقامت در این هتل رضایت کافی رو دارند به همین علت ممنون میشیم مشکلات به وجود آمده رو جزئی تر مطرح کنید تا بتونیم موارد رو پیگیری کنیم

ازینه ۱۳۹۹/۹/۲۰

سلام همه چی افتضاح بود خداروشکر ۱

  مدیر سایت۱۳۹۹/۹/۲۲

سلام و روز خوش هتل بین المللی کیش جزو هتل های خوب منطقه هست و معمولا مسافرین از اقامت در این هتل رضایت کافی رو دارند به همین علت ممنون میشیم مشکلات به وجود آمده رو جزئی تر مطرح کنید تا بتونیم موارد رو پیگیری کنیم

مجید تکی ۱۳۹۹/۷/۲۶

سلام . به نظر من یا ستاره نمیدونند چی هست یا ۵ را یاد نگرفتند.اتاق نم زده وکثیف و وجود حشرات در محل نم زدگی ،بوی بد داخل قسمت حمام ، دیوار های کثیف ، برخورد پرسنل عالی ،برخورد مدیریت (اقای ر) بی ادبانه هتل در حد ۲ ستاره هست واقعا میگم توصیه نمیکنم.

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۵

مجید تکی عزیز این هتل مورد بازسازی قرار گرفته و امیدواریم مجدد پذیرای شما در هتل زیبای بین المللی کیش باشیم.

Maral2011 ۱۳۹۹/۶/۱۵

بنده کیشوند هستم و هتل رو برای یک نفر از فامیل معرفی کردم برای تور . به شدت پشیمان هستم . هتل پنج ستاره که ترانسفر رو منوط به داشتن اتاق جداگانه کنه مسخره است . یک نفر از میهمانان از تهران و یک نفر از مشهد قراره بیان ولی بگفته آژانس هتل برای یک نفر فقط ترانسفر میده . از قدیم گفتند سالی که نکوست از بهارش پیداست

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۷

Maral2011 عزیز خدمات ترانسفر برای هتل هزینه هایی در بر دارد و از آن جهت که مهمان شما هزینه فقط یک اتاق را پرداخت کردند هتل نیز برای ترانسفر مهمانان شما یک بار متقبل هزینه خواهد شد. در شرایط مشابه ترانسفر نفر دوم باید با پرداخت هزینه جداگانه انجام گردد.با تشکر

سعیدی ۱۳۹۹/۴/۲۴

سلام من ۳ شب در این هتل اقامت داشتیم واقعا عالیه. منقبلا چندتا هتل دیگه رفته بودم هتل بین المللی کیش خیلی تمیز تر و بهتر بود.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۴/۲۵

سلام امیدوارم در سفرهای بعدی نیز همین احساس رضایت رو داشته باشین

شهره ۱۳۹۹/۴/۱۸

سلام خدمت دوستان بنظرم اینجوری گفتن دیگه بی انصافیه ما سه شب اونجا بودیم برخورد کارکنانشون خیلی محترمانه و دوستانه بود صبحانشون تنوع زیادی داشت نسبت ب هتل لوتوس خیییلی بهتر بود نزدیکیش ب مراکز خرید و دریا هم از نقات قوتش بود درکل خسته نباشید میگم ب پرسنل و کارکنان

  مدیر سایت۱۳۹۹/۴/۲۵

سلام ممنونم که نظرتون رو بازتاب میدین تا مسافران بهتر بتونن تصمیم بگیرن

سیده ساناز غفاریان اقامت داشته ۱۳۹۹/۳/۲۶

برخورد خوب‌کارکنان تمیز بودن چشم انداز زیبا موقعیت مکانی عالی از ویژگی های خوب هتل

  مدیر سایت۱۳۹۹/۳/۲۶

سلام. چقدر عالی. ممنونیم که نظرتون رو به ما گفتید :)

مریم گوارا اقامت داشته ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

اصلا توصیه نمی کنم هتل در حد هتل دو تا سه ستاره است . فقط حسنش نزدیکی به دریا است وگرنه دو ستاره هم زیاده براش

حسین ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

درود خدمت هموطنان عزیز. از نظر بنده که چهار شب مهمان اینجا بودم، هتل در حد سه ستاره هست و اصلا پیشنهاد نمیکنم. با این قیمت میتونین از هتلهای خیلی بهتری در کیش استفاده کنین. تنها حسن این هتل، نزدیکی به دریا و مراکز خریده. ایام خوشی را براتون آرزو میکنم

  مدیر سایت۱۳۹۸/۱۱/۲۳

سلام. خیلی ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. اگر مورد خاصی هست که باعث شده رضایتتون صد درصد نباشه به ما اعلام بفرمایید تا ما پیگیری کنیم و در مدت زمان اقامتتون رفعش کنیم تا سفر راحت و بدون دغدغه‌ای داشته باشید.

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل بین المللی کیش

استان هرمزگان – جزیره کیش – تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا – هتل بین المللی کیش
هتل بین المللی کیش با امکانات بی‌نظیرش 5 ستاره است.
باتوجه به 5 ستاره بودن هتل بین المللی کیش، ممکن است نسبت به دیگر هتل‌ها، از قیمت بالایی برخوردار باشد. اما، فراموش نکنید؛ هزینه‌ای که برای اقامت خود پرداخت می‌‎کنید بابت کیفیت بالا و ارائه خدمات بی‌نظیر آن است. انتخاب این هتل برای سفری دو یا سه روزه به جزیره کیش، می‌تواند تصویری به یادمانی در ذهنتان نقش ببندد. همچنین، شما می‌توانید برای سفر کاری نیز این هتل را رزرو کرده و از امکانات آن برای برگزاری جلسات بهره‌مند شوید.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...