رَهی نو

هتل ابریشمی لاهیجان

لاهیجان، میدان بسیج

هتل ابریشمی واقع در مرکز شهر زیبای لاهیجان می‌باشد. موقعیت مکانی بی‌نظیر با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، تفریحگاه‌ها و ادارات سطح شهر بدون نیاز به خودرو از ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود.

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 26
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

Business Center

استخر رایگان

جکوزی

سونا

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 29
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
20,613,807
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 38
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
27,058,678
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 38
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 62
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
44,454,124
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 66
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
47,281,391
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل ابریشمی لاهیجان

در حال بارگیری نقشه...

فاصله هتل ابریشمی لاهیجان تا جاهای دیدنی گیلان

اگر دلتان هوس یک آب‌تنی کرده است، با کمی پیاده‌روی به استخر لاهیجان خواهید رسید. فاصله این استخر تا هتل ۶۸۷ متر است. همچنین شاید بخواهید کمی پیاده‌روی کنید، برای این منظور می‌توانید با پیمودن ۶۹۹ متر خود را به پارک بعثت (باغ ملی) برسانید. درصورتی هم که به دیدن فیلم علاقه دارید، سینما شهر سبز در فاصله ۱ کیلومتر و ۸۸ متری هتل قرار دارد.

 

اگر جزو افرادی هستید که به دیدن مکان‌های تاریخی علاقه‌مندید، مسجد جامع لاهیجان یکی از انتخاب‌های شماست که فاصله آن تا هتل ۱ کیلومتر و ۳۲۷ متر است. انتخاب بعدی شما، حمام قدیمی گلشن خواهد بود که برای رسیدن به آنجا باید ۱ کیلومتر و ۳۵۴ متر را بپیمایید. شاید بخواهید بقعه چهار پادشاه را ببینید، این مکان تا هتل ۱ کیلومتر و ۴۲۴ متر فاصله دارد.

 

مکان‌های تاریخی دیگری نیز در لاهیجان وجود دارد. مسجد اکبریه در فاصله ۱ کیلومتر و ۵۳۹ متری از هتل قرار دارد. اگر می‌خواهید به آرامگاه عاقلیه بروید، یک مسیر ۱ کیلومتر و ۵۴۸ متری در انتظار شماست. آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران نیز می‌تواند انتخاب‌های خوبی باشد که فاصله آن‌ها تا هتل ۱ کیلومتر و ۵۴۸ متر است. برای رسیدن به بقعه شیخ زاهد گیلانی نیز باید ۳ کیلومتر و ۸۰۳ متر را بپیمایید.

 

برای افرادی که طبیعت را دوست دارند، پارک جنگلی میر صفا در فاصله ۱ کیلومتر و ۷۸۴ متری هتل قرار گرفته است. شیطان کوه لاهیجان نیز با داشتن استخر و آبشاری در دل کوه، فضایی دلنشین دارد. برای رسیدن به آنجا باید ۲ کیلومتر و ۵۹۷ متر را طی کنید. در بالای کوه شیطان، مکانی به نام بام سبز قرار دارد که می‌توانید نمایی از کل شهر را تماشا کنید و سوار تله‌کابین شوید.

 

تالاب سوستان در فاصله ۴ کیلومتر و ۱۸۸ متری از هتل قرار دارد. با رفتن به این مکان می‌توانید این مناطق بکر و وحشی را تماشا کنید. تالاب بین‌المللی امیر کلایه نیز با داشتن انواع مختلفی از گیاهان، بسیار دیدنی و جذاب است. برای رفتن به این مکان باید ۳۵ کیلومتر و ۵۰۶ متر را طی کنید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان دارای انواع اتاق‌های مختلف ازجمله اتاق دو تخته، سه تخته، چهار نفره و سوئیت پنج نفره است که هرکدام امکانات مختلفی را دارد. ولی برخی امکانات در میان همه اتاق‌ها مشترک هستند و برای رفاه حال مهمانان گرامی لازم هستند.

 

شما می‌توانید به‌محض تحویل اتاق وسایل باارزش خود را درون صندوق امانات بگذارید تا در طول سفر، نخواهید نگران آن‌ها باشید. سپس کمی روی مبلمان استراحت کنید و با استفاده از وای‌فای اتاق، گشتی در اینترنت بزنید. می‌توانید برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌هایتان، آن‌ها را روی رخت‌آویز آویزان کنید.

 

صبح که از خوب بیدار می‌شوید، یک دوش بگیرید تا سرحال شوید. لوازم بهداشتی و دمپایی در اتاق وجود دارد. سپس می‌توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید. بالکن اتاق‌ها منظره‌ای از کوه، محوطه هتل و کوچه را در اختیار شما قرار می‌دهند. هر موقع که هوس چای یا قهوه کردید، می‌توانید با استفاده از چای‌ساز آب را جوش بیاورید و نوشیدنی خود را میل کنید.

 

اتاق‌ها دارای امکانات دیگری همچون روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع و پاور سوییچ هستند.

 

امکانات هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان دارای یک رستوران با ظرفیت 80 نفر و در طبقه اول است که می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی لذیذ به آنجا مراجعه کنید. یک کافی‌شاپ نیز در هتل وجود دارد که برای خوردن یک عصرانه دلچسب، انتخاب خوبی است.

 

اگر با ماشین شخصی به لاهیجان آمده‌اید، پارکینگ مجموعه با ظرفیت 150 خودرو در خدمت شماست. در غیر این صورت می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و یا اتومبیل بدون راننده را از هتل کرایه کنید. ترانسفر رفت‌وبرگشت با پرداخت هزینه جداگانه نیز در اختیار شماست. شاید بخواهید گشتی در شهر بزنید، بنابراین باید از گشت نیم روزی هتل استفاده کنید.

 

شاید هنوز خستگی راه در تنتان مانده باشد. می‌توانید با رفتن به استخر، سونا و جکوزی کمی سرحال شوید و انرژی بگیرید. امکان دریافت ماساژ نیز برای شما فراهم است تا کمی ریلکس کنید و برای ادامه سفر آماده شوید. امکانات دیگری همچون پرینت، کپی، فکس، فضای سبز، خدمات CIP، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط و خدمات برای معلولین جهت داشتن اقامت راحت در هتل ابریشمی ارائه می‌شود.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل ابریشمی لاهیجان

قیمت اتاق‌های هتل ابریشمی لاهیجان متغیر است که بستگی به نوع اتاق دارد. همچنین هر فصل نیز بسته به شلوغ بودن یا خلوت بودن، قیمت متفاوتی دارد. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق دو تخته و گران‌ترین واحد نیز سوئیت پنج نفره است. شما می‌توانید با رزرو این هتل از رهی نو، تخفیف بگیرید و مبلغ کمتری را پرداخت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل ابریشمی لاهیجان در رهی نو

برای اینکه هتل ابریشمی لاهیجان را رزرو کنید، باید به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل ابریشمی را ملاحظه کنید و پس از بررسی نظرات مسافران قبلی، در نهایت تصمیم بگیرید. کارشناسان رهی نو در تمام مدت اقامت شما در هتل ابریشمی در کنار شما هستند و با پشتیبانی خود، تجربه سفر خوبی را در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل ابریشمی لاهیجان را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، سابقه و تجربه زیادی در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها را دارد و خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل ابریشمی اصفهان، شما را راهنمایی می‌کنند.

 

همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های مختلف برای رزرو این هتل استفاده کنید، مثلا اگر عضو سازمان یا ارگان خاصی هستید، امکان استفاده از پکیج‌های مربوطه و دریافت تخفیفات خوب برای اقامت در هتل ابریشمی را دارید. شما می‌توانید مشخصات کامل این هتل و نظرات افراد را بخوانید و خودتان هم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، در سامانه ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود. شما با رزرو هتل ابریشمی لاهیجان در رهی نو، مطمئن باشید که بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را انتخاب کرده‌اید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل ابریشمی لاهیجان چیست؟

شما این امکان را دارید که پس از رزرو هتل ابریشمی لاهیجان، به هر دلیل آن را کنسل کنید. رهی نو هیچ کارمزدی را از این بابت از شما دریافت نمی‌کند. البته در مورد شرایط کنسلی باید قوانین کنسلی هتل ابریشمی را نیز در نظر بگیرید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان امتیاز کامل را از مسافران گذشته خود دریافت کرده است. پروتکل‌های بهداشتی در این هتل رعایت می‌شود. از لحاظ کیفیت اتاق و امکانات نیز امتیاز بالایی را از آن خود کرده است. این هتل از لحاظ قیمت نیز امتیاز خوبی را کسب کرده است. برخی از افراد از کیفیت غذای رستوران شکایت داشته‌اند و برخی نیز هیچ نکته منفی درباره هتل بیان نکرده‌اند. به‌طورکلی اقامت در هتل ابریشمی لاهیجان از طرف مسافران قبلی، پیشنهاد شده است.

 

قوانین هتل ابریشمی لاهیجان

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان و 3 تا 8 سال نیم‌بها محاسبه می‌‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • جکوزی
    • سونا
  • خدمات ویژه
    • Business Center
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه رشت 1 ساعت و 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری لاهیجان 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری رودسر 46 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری رشت 57 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری بندر انزلی 1 ساعت و 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار سنتی لاهیجان 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه کاشف‌السلطنه و موزه تاریخ چای ایران 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار لاهیجان 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا تله‌کابین لاهیجان 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه‌ میرزا کوچک‌خان‌ جنگلی رشت 1 ساعت و 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی 1 ساعت و 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی بندر انزلی 1 ساعت و 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تفریحی موج‌شکن بندر انزلی 1 ساعت و 31 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 22 آبان 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11، 3 دقیقه با ماشین 

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.4
فرآیند پذیرش در هتل100%
برخورد پرسنل پذیرش90%
نظافت هتل80%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی85%
کیفیت غذا و نوشیدنی80%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)90%
قیمت اتاق نسبت به امکانات60%

نظرات کاربران ( ۴ نظر)

غفاری ۱۴۰۲/۷/۱۴

هتل بسیار شیک و بی نهایت تمیزیه از لحاظ سکوت و ارامش هم عالی امکانات خوبی هم‌داخل اتاقها به چشم‌میخوره برخورد پرسنل هم عالی-کیفیت وکمیت صبحانه هم عالی -فضای عالی برای پارکینگ ماشین-دسترسی نزدیک به دریاچه،شیطان کوه،… تنها نکته منفی هتل صبحانه هاش ازیه ساعتی به بعد سرد بود که واقعا حیفه اون‌کیفیت غذا سرد باشه ودرکل راضیم نشد از استخر استفاده کنم اگر مجدد برم لاهیجان حتما به این هتل میرم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۵

غفاری عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو در سایت رهی نو ثبت نمودید امیدواریم بهترین اقامتها رو در کنار ما تجربه کنید لطفا در صورت بروز هر مشکل و عدم رضایتی با کارشناسان پشتیبان رهی نو تماس بگیرید تا با پیگیری از طریق رهی نو بتوان رضایت شما عزیزان را جلب نماییم

فاطمه شریف محمدی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

هتل خوبیه و من برای سومین بار هست که اونجا میرم.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۲/۱۷

رهی نویی عزیز، خوشحالیم که اقامت دلپذیری داشته اید، امیدواریم همیشه انتخاب و همراه سفرهای تان باشیم.

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...