رَهی نو

هتل های محمودآباد

اطلاعات مفید هتل‌های محمودآباد

زمانی که حرف از سفر به شهرهای شمالی به میان می‌آید، تصور می‌کنیم برای اقامت در این شهرها باید ویلا یا سوییت اجاره کنیم و کمتر به ماندن در هتل فکر می‌کنیم. درصورتی‌که هتل‌های خوب و قابل قبولی در این شهرها وجود دارند که اتفاقاً گزینه‌های خوبی برای اقامت و بهره‌ بردن از صفای جنگل و دریا هستند.
در متن پیش رو این هتل‌ها را بر اساس درجه کیفیت و امکاناتی که دارند دسته‌بندی کرده‌ایم.

اقامت در هتل های محمودآباد

 

1. هتل‌های لوکس محمودآباد

این‌ نوع هتل‌ها، امکانات رفاهی بالایی دارند. به نسبت شیک‌تر و تمیزتر از سایر هتل‌ها هستند. اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ‌تری دارند. هم‌چنین اگر اهل ورزش باشید می‌توانید از سالن تنیس، بدن‌سازی و استخر شنای هتل استفاده کنید که علاوه بر آن امکاناتی مثل ماساژ، سونا، جکوزی و... نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. هرکدام چندین رستوران با غذاهای متنوعی دارند به‌علاوه مراکز خرید و... . هتل‌های محمودآباد که بسیار لوکس هستند عبارت‌اند از: هتل صدف و هتل مروارید خزر محمود آباد.

2. هتل‌های قیمت مناسب محمودآباد

هتل های با قیمت مناسب معمولا سه ستاره هستند و در قبال هزینه‌ای که می‌گیرند، امکانات قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌دهند. شاید اتاق و سوییت‌هایی به بزرگی هتل‌های لوکس نداشته باشند ولی بسیار تمیز هستند و تهویه مطبوع در کنار امکانات کافی مثل اینترنت، یخچال و... رادارند.

هتل های با قیمت مناسب در محمود آباد

 

هم‌چنین در هتل هایی با قیمت مناسب، انواع تفریحات آبی مثل جت اسکی، موتور چهارچرخ، قایق، کایت و... را می‌توانید در اختیار داشته باشید. تعدادی از این هتل‌ها نیز خدمات حمام آفتاب مجزا ارائه می‌دهند. اکثر هتل‌های این دسته، پارکینگ دارند بنابراین، نگرانی‌ای بابت پارک خودرو نخواهید داشت. این هتل‌ها عبارت‌اند از: هتل دریا، هتل ترنجستان، هتل دلمون، هتل آپارتمان ماهان و هتل آپارتمان اکسین.

3. هتل‌های ارزان‌قیمت محمود آباد

دسترسی به ساحل، قایق‌سواری، باشگاه بیلیارد، کافی شاپ و ... از امکانات این نوع هتل‌ها است اما هتل‌های ارزان قیمت، نسبت به دودسته دیگر امکانات رفاهی کمتری دارند و شاید به تمیزی هتل‌های لوکس یا معمولی نباشند. تعداد رستوران و تنوع غذا نیز در این هتل‌ها مانند هتل‌های لوکس نیست اما به نسبت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، امکانات خوبی در اختیار خواهید داشت. اگر قصد اقامت در این هتل‌ها را داشته باشید برای جبران کاستی‌ها می‌توانید بعضی از وسایل مورد‌نیاز را همراه ببرید یا از رستوران‌های اطراف استفاده کنید و در عوض از فضا، ساحل هتل و امکانات دیگرش بهره ببرید. هتل‌های ارزان‌قیمت آن عبارتند از: شهر قصه، متل پرستو، مجتمع اقامتی ساینا، هتل آپارتمان الف، هتل آپارتمان ترنج، متل فانوس دریا.

 

اقامت در هتل بهتر است یا ویلای شخصی؟

اگر بخواهید بین اقامت در هتل یا ویلاهای شخصی، یکی را انتخاب کنید، بهتر است با ویژگی‌های هرکدام آشنا باشید. اجاره یک ویلای بزرگ با امکاناتی مثل استخر و جکوزی، خیلی گران‌تر از اقامت در یک هتل لوکس خواهد بود. حتی هتل‌های معمولی هم امکانات بیشتری نسبت به ویلاها دارند که تفریحات آبی مختلف، سالن‌های ورزشی، مراکز خرید و ... ازجمله آن‌ها هستند.
تعداد نفرات در انتخاب هتل یا ویلا مهم است. ویلاهای بزرگ به‌راحتی برای حدود ده نفر جا دارند و قرار هم نیست هزینه  بیشتری برای این تعداد بپردازید ولی هتل‌ها در این زمینه محدودیت‌هایی دارند.
هتل‌ها دسترسی‌های خوبی دارند. بیشترشان ساحل اختصاصی دارند و به مرکز شهر یا به اماکن تفریحی، پارک‌ها و...  نزدیکند و بسته به این‌که بخواهید چه دسترسی‌ای داشته باشید می‌توانید از قبل موقعیت مکانی هتل را بررسی کنید و با توجه به آن عملیات رزرو را انجام دهید.

 

چرا محمودآباد را برای سفر انتخاب کنیم؟

محمودآباد شهری ساحلی، توریستی و بسیار دیدنی است. این شهر تقریباً در مرکز استان مازندران قرار دارد و ازآنجا می‌توانید هم به شهرهای غرب استان مثل نور و رامسرو... و هم شرق آن مثل بابلسر، ساری و... سفر کنید. این شهرستان از شمال به دریا و از جنوب به دشت منتهی می‌شود. بنابراین در این سفر، هم‌زمان از دیدن دریا و شالیزار لذت می‌برید و در حومه شهر نیز به دو منطقه جنگلی دسترسی دارید.

در مسیر محمودآباد به بابلسر، مراکز خرید زیادی با انواع برندها قرار دارند و از لباس گرفته تا لوازم خانگی و... را ارائه می‌دهند. همچنین پیشنهاد می‌کنم از بازار ماهی‌فروشان این شهر حتماً دیدن کنید، چون یکی از قدیمی‌ترین بازارهای ماهی فروشی شمال کشور است و انواع ماهی از ازون برون و سفید گرفته تا کفال و کپور و ... را در این بازار می‌توانید ببینید و بخرید.
آب‌وهوای این شهر معتدل است. در پاییز و بهار هوا کاملاً مطبوع است، ولی در کل برای سفر به این شهر لباس گرم به همراه داشته باشید، چون در هوای بارانی آنجا ممکن است کمی احساس سرما کنید. کلاه و عینک آفتابی را هم فراموش نکنید که برای قدم زدن لب ساحل در روزهای گرم و آفتابی، به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید، اما اگر در کنار همه این‌ها، می‌خواهید عطر خوش بهارنارنج را استشمام کنید حتماً در فصل بهار به این شهر سفر کنید.

جاذبه های گردشگری محمودآباد


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...