رَهی نو

هتل های قشم

اطلاعات مفید برای رزرو هتل های قشم

قشم بزرگترین جزیره ایرانی در تنگه هرمز است. این جزیره با جنگل هایی از درختان شاه پسند، تنوع زیست محیطی ، سواحل جذاب و شصت روستای بندی در چند کیلومتری ساحل جنوبی ایران (خلیج فارس) قرار دارد. آب و هوای قشم گرم و مرطوب است و دمای آن بین ۴۶ درجه سانتیگراد تا ۱۶ درجه متغییر است. سوابق تاریخی آن به دوران پیش از اسلام می رسد. این جزیره جزو مناطق آزاد است. این جزیره از طرف سازمان جهانی یونسکو به عنوان منطقه گردشگری برگزیده شده است. آرامش زیاد و مناظر باور نکردنی آن را به یکی از محبوبیت ترین جاذبه های توریستی ایران تبدیل کرده است.  حتی اگربه زمین شناسی علاقمند نباشید ، باز هم دیدار از جاهای دیدنی قشم برای شما لذتبخش خواهد بود. هیچ حمل و نقل عمومی در شهر وجود ندارد.

زمانی که هتل های قشم را از قبل رزرو کنید، سفرتان با خیال راحت شروع می‌شود و نگرانی از بابت تکمیل شدن ظرفیت اتاق‌ها برای هتل دلخواه نخواهید داشت. با رزرو نکردن، امکان انتخاب اتاق دلخواه هم برایتان فراهم نیست و باید اتاق‌هایی را انتخاب کنید که جزو گزینه‌های باقی‌مانده هستند. همینطور با این کار، در زمان حضورتان در هتل، بدون معطلی طبق برنامه زمانی رزروشده به اتاقتان برای استراحت راهنمایی می‌شوید.

 

مسافرت به قشم و اقامت

بهترین هتل های قشم کدامند؟

قشم به دلیل موقعیت جغرافیایی و هم جواری با دریا هتل هایی دارد کهه بسیار لوکس و لاکچری هستند و خدمات کاملا اختصاصی برای تفریح در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. نام هتل ارم، مارینا و بوتیک ایرمان در میان بهترین هتل های قشم دیده می‌شود.

 

هتل های ۴ ستاره قشم

بهترین هتل‌های قشم ۴ ستاره دارند و هتلی با تعداد ستاره بیشتر در این جزیره نیست؛ اما این به معنای کیفیت پایین هتل های 4 ستاره قشم نیست. در میان آن‌ها هتل‌های آرتا، آتامان، هانی، آوینا، ساحل طلایی و بوتیک ایرمان دیده می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

  • هتل ارم قشم: هتل ارم قشم در قلب جزیره قشم واقع شده است . امکاناتی مانند سالن همایش، سالن های ورزشی ، اینترنت، سرو نهار و صبحانه در اتاق از ویژگی های این هتل است.
  • هتل بوتیک ایرمان قشم: هتل بوتیک ایرمان قشم به تازگی در این شهر تأسیس شده است. قرارگیری در مرکز شهر، فاصله اندک حدود 4 دقیقه از بازار سیتی سنتر، نزدیکی به بازار قدیم و ستاره از ویژگی‌های اقامت در این هتل می‌باشد. این هتل دارای کافی‌شاپ، پارکینگ و خدمات اینترنت است.

 

قیمت هتل در قشم

همه ما نمی‌توانیم بدون توجه به هزینه و بودجه‌ای که قرار است برای هتل صرف کنیم دست به انتخاب بزنیم. زمانی‌که لیست هتل های قشم را در سایت رهی نو می‌بینید قیمت مربوط به اتاق و نوع تخت هر کدام برای هر شب نوشته شده است. شما می‌توانید با این اطلاعات تصمیم بگیرید کدام مورد را انتخاب کنید که با بودجه در نظر گرفته شما هم‌خوانی داشته باشد.

 

رزرو هتل های ارزان قشم

هتل‌هایی که ستاره بیشتری دارند قیمت بالاتری دارند؛ بنابراین، اگر بودجه سفرتان محدود است ارزان ترین هتل های قشم را رزرو کنید. هتل‌های مارینا، پارک، دیلمات و آرمان می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای این هدف باشند و تعداد ستاره‌های آن‌ها کم است. همینطور، رفتن به اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌تواند با این منظور هماهنگ باشد.

  • هتل آسماری: این هتل تک ستاره در فاصله پنج دقیقه ای از مرکز شهر و مراکز تجاری قرار دارد و امکانات آن شامل رستوران، کافی شاپ و خدمات گردشگری است.
  • هتل دیپلمات: هتل دو ستاره دیپلمات در فاصله نزدیکی از بازار بین المللی قرار گرفته است و امکانات آن شامل اینترنت و رستوران و لاندری است.

 

هتل های قشم با قیمت مناسب

تعدادی از هتل های قشم که قیمت رزرو آن‌ها مناسب است آسانا، آرام و مارینا هستند. اگر مایلید هزینه‌ای متوسط برای سفرتان به این جزیره پرداخت کنید می‌توانید این هتل‌ها را به یاد داشته باشید. علاوه بر این موارد، آپارتمان کاوان، سینگو و خلیج فارس هم مناسب هستند.

  • هتل آپارتمان کاوان:‌ این هتل آپارتمان سه ستاره دوازده اتاق دارد و در نزدیکی ساحق قرا رگرفته است . چشم انداز برخی از اتاق های آن دریا است. امکانات آن شامل کافی شاپ، رستوران و اینترنت است.
  • هتل ساحلی خلیج فارس: هتل 3 ستاره خلیج فارس در نزدیکی بازار قرار گرفته است. امکانات آن شامل سالن ورزشی، زمین تنیس، چایخانه سنتی و ماهواره است.
  • هتل سینگو: هتل سه ستاره سینگو در نزدیکی بازار قدیمی درگهان واقع شده است . امکانات آن شامل اینترنت، ماهواره ، کافی شاپ و کافی نت است.
  • هتل مارینا: هتل سه ستاره مارینا در نزدیکی بازار ستاره قشم واقع شده و دسترسی مناسبی به بازار و ساحل دارد. رستوران ، اینترنت، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی و کافی شاپ از امکانات هتل هستند.

 

هتل های گران قیمت لوکس قشم

اگر قیمت هتل در قشم برایتان اولویت به حساب نمی‌آید می‌توانید هتل‌های آتامان، ارم، هانی و آوینا را انتخاب کنید که از هتل‌های گران قشم به حساب می‌آید که خدمات کاملی به شما ارائه می‌کنند.

 

اقامت در هتل های قشم با کمترین هزینه

شما می‌توانید هتل‌هایی را با امکانات کمتر انتخاب کنید تا هزینه اقامتتان در قشم پایین‌تر باشد. همینطور، اگر زمان‌هایی که قصد دارید به این جزیره بیایید، قشم میزبان افراد کمتری باشد، مخارج حضورتان در هتل های قشم کمتر می‌شود و شما می‌توانید سفری با هزینه پایین را تجربه کنید.

 

اطلاعات هتل های قشم

انتخاب بهترین هتل های قشم براساس موقعیت مکانی

زمانی‌که قصد انتخاب هتل های قشم را دارید به نزدیکی آن به مکان‌های مختلف توجه کنید؛ بعضی از افراد ترجیح می‌دهند هتلشان در نزدیکی دریا باشد. برخی هم ترجیح می‌دهد هتلشان نزدیک به مرکز شهر و وسایل حمل ونقل باشد.

 

نکات مهم در خصوص رزرو هتل های قشم

در بعضی از زمان‌ها که این جزیره میزبان افراد زیادی است، بهتر است برای هتل های قشم رزرو را به‌موقع انجام دهید. در این زمان که جزیره شلوغ است، رزرو دیرهنگام باعث می‌شود گزینه‌ها محدود شوند و نتوانید هتل و اتاقی را انتخاب کنید که به سلیقه شما نزدیک است.
 

رزرو هتل های قشم از طریق سامانه رهی نو

سایت رهی نو محلی است که شما می‌توانید آن را برای رزرو هتل در قشم انتخاب کنید. این گروه در چند سالی که در حال فعالیت است تلاش کرده به شما کمک کند بتوانید این کار را به‌آسانی و با چند قدم کوتاه، در هر محلی که مایل هستید رزرو کنید.

 

مزایای رزرو هتل های قشم در رهی نو چیست؟

رزرو هتل های قشم در رهی نو آنلاین است و نیازی نیست برای انجام این کار به‌صورت حضوری به دفتر این مجموعه مراجعه کنید. این کار باعث می‌شود در زمانتان صرفه‌جویی شده و در مدت کوتاه، رزرو هتل دلخواهتان در جزیره قشم انجام شود و با خیال راحت به ادامه کارهایی که لازم است انجام دهید، برسید. علاوه‌براین، سایت رهی نو طوری طراحی شده است که با آسان‌ترین عملیات بتوانید این کار را انجام دهید؛ یعنی، تجربه کاربری راحتی دارد.

شما در رهی نو می‌توانید هتل های قشم را در یک نگاه ببینید و از میانشان، آن هتل را که به سلیقه شما نزدیک‌تر است و مایلید در آن اسکان داشته باشید انتخاب کنید. درست است که تلاش شده همه هتل‌‌ها در سایت آورده شود، اما شما می‌توانید با فیلتر کردن این لیست براساس قیمت، تعداد ستاره‌ای که هر هتل دارد و فاصله و نزدیکی با مکان‌های مختلف، گزینه‌ای که برای شما مناسب‌تر است رزرو کنید.

 

چگونه هتل های قشم را از سایت رهی نو رزرو کنیم؟

در قدم اول رزرو هتل های قشم، به سایت رهی نو به آدرس raheeno.com بروید. در پنجره‌ای که برایتان باز می‌شود، از میان هتل‌هایی که برایتان نمایش داده می‌شود موردی را که به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است انتخاب کنید. در قدم بعدی، تاریخ ورود و خروج باید مشخص شود. اگر مطمئن نیستید تا چه مدت در این هتل‌ها قرار است بمانید می‌توانید تعداد روز را یک یا دو انتخاب کنید تا بعداً که تصمیمتان نهایی شد، آن را تمدید کنید.

هر هتل، اتاق‌های مختلفی دارد؛ چشم‌اندازی که قرار است با حضورتان در آن‌جا ببینید یا نوع تختی که روی آن استراحت کنید هم از جمله مواردی است که لازم است انتخاب کنید. سرویس‌های اضافه‌ای هم که در بعضی از هتل های کیش وجود دارد، قابل انتخاب کردن است. بعد از انتخاب تمام این موارد، باید رزرو خود را ثبت کنید و هزینه لازم برای این کار را پرداخت کنید. حداقل پرداختی که باید انجام شود برای یک شب است و شما می‌توانید بقیه مبلغ را بعد از حضورتان در هتل پرداخت کنید.

 

قوانین کنسلی رزرو هتل های قشم به چه صورت است؟

زمانی‌که شما رزرو خود را انجام می‌دهید امکان کنسل کردن آن هم برایتان وجود دارد. البته این نکته به سایت ربطی نداشته و مربوط به هر هتلی است که انتخاب کرده بودید. کنسل شدن رزرو هتل هم از طریق شما و هم هتل انجام می‌شود. زمانی‌که شما در تاریخ مشخص‌شده در هتل حضور پیدا نکنید و برایتان مشکلی پیش بیاید، هتل رزرو شما را کنسل می‌کند.

هتل های قشم قوانین مختلفی در مقابل کنسل کردن رزرو دارند؛ بعضی از آن‌ها پول یک شب را کاملاً برمی‌دارند. در این‌جا باید اشاره کنیم که هنگام رزرو باید حداقل پول یک شب را واریز کنید. بعضی از آن‌ها درصدی از پول واریزشده را برمی‌دارند که برای هتل‌های مختلف، متفاوت است. نزدیک شدن به تاریخ مشخص‌شده هم باعث می‌شود مقدار این درصد بیشتر شود. علاوه بر دو مورد بالا، بعضی از هتل‌ها تمام مبلغی را که برای رزرو پرداخت کرده بودید برمی‌دارند.

همراه نداشتن کارت شناسایی و شناسنامه هم رزرو شما را کنسل می‌کند. بعضی اوقات که با همسر خود تصمیم می‌گیرید به هتل قشم بروید لازم است مدارک لازم همراهتان داشته باشید تا به متصدی هتل نشان دهید. در صورتی‌که این مدارک را فراموش کنید کنسل شدن رزروتان رخ می‌دهد.

زمانی‌که طول می‌کشد تا پول کنسل کردن رزرو هتل قشم شما به حسابتان برگردد، متغیر است. ممکن است ۱۰ تا ۱۵ روز کاری زمان ببرد. بنابراین، در مدت بهتر است صبر کنید و اگر خبری نشد بعد از گذشت این زمان برای بررسی دوباره اقدام کنید تا بتوانید هزینه‌ای را که پرداخت کرده‌اید برگردانید.
 

جاذبه های گردشگری قشم


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...