رَهی نو

معرفی بهترین هتل آبادان + تصویر

تعداد بازدید: ۹۸۳ ۳ تیر ۱۴۰۲

سفر به شهر زیبای آبادان، می‌تواند یکی از بهترین مسافرت‌های زندگی هر فردی باشد. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید، بهتر است با بهترین هتل‌های آبادان آشنایی داشته باشید. با توجه به محدود بودن وقت سفر، ممکن است زمان کافی برای پیدا کردن یک هتل خوب در آبادان نداشته باشید. ما در این مقاله، بهترین هتل‌های آبادان را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید هتل مناسبی را برای یک اقامت به یاد ماندنی انتخاب کنید. 
توجه داشته باشید که آبادان یکی از شهرهای توریستی ایران است و افراد زیادی در مناسبت‌ها و تعطیلات مختلف به این شهر سفر می‌کنند. به همین دلیل، بهتر است قبل از سفرتان، هتل مورد نظر را با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره 72993000-021، رزرو کرده و این کار را به زمان رسیدن به مقصد، موکول نکنید. زیرا ممکن است با تکمیل ظرفیت هتل‌ها مواجه شوید.



بهترین هتل آبادان


بهترین هتل آبادان چه نام دارد؟


بهترین هتل آبادان برای هر فردی با توجه به شرایط خاص و معیارهایی که مد نظر دارد، می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی، برای انتخاب بهترین هتل آبادان، هدف خود از سفر و مقدار بودجه‌ای که می‌توانید برای رزرو هتل، هزینه کنید را در نظر بگیرید. 
برای مثال اگر هدفتان از سفر به آبادان، بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر باشد، بهترین هتل برای شما هتلی است که فاصله کمی تا مقاصد مد نظرتان دارد. 


هتل پارس کاروانسرا؛ یکی از بهترین هتل‌های آبادان


هتل پارس کاروانسرا، یکی از بهترین هتل‌های آبادان است. این هتل پنج ستاره، از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های شهر آبادان نیز به حساب می‌آید. هتل پارس کاروانسرا، در سال 1350 ساخته شد اما به دلیل شروع جنگ، ساخت آن متوقف شد. در حال حاضر نیز، ماکتی در این هتل وجود دارد که جنگ تحمیلی را به تصویر کشیده و جلوه‌هایی از آن روزهای سخت را نشان می‌دهد تا مسافرین را با گذشته این شهر آشنا کند.
هتل پارس کاروانسرا دارای سه رستوران با نام‌های رستوران شقایق، رستوران ارکیده و رستوران نسترن است. تنوع غذایی این رستوران‌ها بسیار بالاست و در تهیه غذاها از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود. بنابراین هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید، در این رستوران‌ها غذای مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.
اتاق‌های هتل پارس کاروانسرا از تمامی امکانات رفاهی برخوردار هستند و پرسنل هتل، تمامی تلاش خود را می‌کنند تا تمامی خدمات مورد نیازتان را دریافت کرده و اقامتی خوب و به یاد ماندنی داشته باشید. 

 

هتل پارس کاروانسرا یکی از بهترین هتل‌های آبادان


جاذبه‌های تفریحی نزدیک به هتل پارس کاروانسرا عبارتند از دریاچه بریم، بازار ته لنجی‌ها، موزه آبادان، مسجد رنگونی‌ها، موزه تنوع زیستی، ساحل بهمنشیر و کلیسای سورت گاراپت.
مرکز خرید سیتی سنتر نیز در نزدیکی این هتل قرار داشته و می‌توانید برای خرید اجناس لوکس و سوغاتی‌های درجه یک، به این مرکز خرید مراجعه کنید.
آدرس: میدان بریم، جنب فرودگاه بین المللی آبادان


هتل پارسیان آبادان، دومین هتل خوب آبادان


هتل پارسیان آبادان که در گذشته با نام هتل پرشین شناخته می‌شد، یکی دیگر از بهترین هتل‌های آبادان است. این هتل، در سال 1347 ساخته شد و بعد از جنگ، مورد بازسازی قرار گرفت. جالب است بدانید که این هتل در زمان جنگ، تغییر کاربری داد و از آن به عنوان مقر فرماندهی نیروهای ایرانی استفاده می‌شد.

هتل پارسیان آبادان، یک هتل چهار ستاره لوکس است که تمامی امکانات و خدمات رفاه را به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل دارای 46 عدد واحد اقامتی است. انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از دو تخته توئین و دبل و سوئیت‌های معمولی و رویال. در نزدیکی این هتل، دریاچه‌ مصنوعی بریم قرار گرفته است که از پنجره اتاق خود می‌توانید نمای زیبایی از آن را مشاهده کنید. 



هتل پارسیان آبادان، یکی از هتل های خوب ابادان


لوازم بهداشتی داخل اتاق‌ها، کامل است و نظافت نیز به صورت روزانه انجام می‌شود. در رستوران این هتل به صورت شبانه روزی از مهمانان، پذیرایی می‌شود. این رستوران، انواع و اقسام غذاهای فرنگی را ارائه می‌کند. همچنین اگر در فصل‌های بهار و تابستان مهمان هتل پارسیان آبادان باشید، می‌توانید از استخر روباز، سونا و جکوزی هتل استفاده کنید.
آدرس: منطقه بریم، بلوار آزادی،جنب دریاچه


هتل نخل، بهترین هتل آبادان از نظر مسافرین


هتل سه ستاره نخل آبادان، از نظر مسافرین به عنوان بهترین هتل آبادان، شناخته شده است. این هتل در سال 1395 ساخته شد و یک هتل مدرن و نوساز به حساب می‌آید. با اقامت در سوییت‌‌های یک و دوخوابه هتل نخل می‌توانید از ترافیک و هیاهوی درون شهر دور باشید. این هتل در منطقه‌ای خلوت و آرام قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر، با خودرو 15 دقیقه است. اگر با هواپیما به آبادان سفر می‌کنید، بهترین محل اقامت برای شما، هتل نخل است. زیرا با فرودگاه آبادان تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. 
نزدیک‌ترین جاذبه‌های نزدیک به هتل نخل، عبارتند از کلیسای ارامنه و پل کابلی. اگر مایل به خرید سوغاتی از آبادان هستید، توصیه می‌کنیم سری به بازار مرکزی آبادان بزنید. مطمئن باشید دست خالی از این بازار برنمی‌گردید. 



هتل نخل، بهترین هتل آبادان از نظر مسافرین


رستوران هتل نخل در طبقه اول قرار دارد. کافی شاپ نیز در لابی واقع شده است و بعد از آبادان‌گردی با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها از شما پذیرایی می‌کند. همچنین می‌توانید با دوستانتان در آلاچیق‌های چایخانه سنتی هتل بنشینید، چای بنوشید و لذت ببرید. 
آدرس: امیر آباد، فاز 2، میدان میثاق، ابتدای شهدای میثاق.


بهترین هتل آبادان از نظر قیمت 


اگر اهل سفر هستید، طبیعی است که قیمت هتل برای شما اهمیت داشته باشید. هر چقدر که هزینه‌های سفرتان پایین‌تر باشد، می‌توانید سفرهای بیشتری انجام دهید. در ادامه، بهترین هتل‌های آبادان از نظر قیمت را بررسی می‌کنیم.


هتل کیوان آبادان


هتل کیوان آبادان، یکی از بهترین هتل‌های آبادان از نظر قیمت است. این  هتل دو ستاره در سال 1347 ساخته و بعدها بازسازی شد تا بتواند به بهترین نحو از مسافران آبادان، پذیرایی کند. انواع اتاق‌های هتل نخل آبادان عبارتند از اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته. همچنین می‌توانید در سوئیت سه تخته معمولی یا سوئیت سه تخته رویال (دارای یک کاناپه تخت شو)، ساکن شوید.
سالن صبحانه خوری در نیم طبقه اول و رستوران هتل در طبقه همکف قرار دارند. همچنین می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از رستوران‌های اطراف هتل، سفارش دهید. 
جالب است بدانید که این هتل، در صورت کنسلی، کارمزد کنسلی از شما دریافت نخواهد کرد. البته ممکن است مشمول جریمه هتل شوید.
این هتل در نزدیکی مسجد رنگونی‌ها، سینما رکس، بازار مرکزی و بیمارستان امام خمینی آبادان قرار گرفته است. همچنین تا اروند رود فاصله کمی (تقریبا یک کیلومتر) دارد. بنابراین می‌توانید حتی به صورت پیاده به ساحل رودخانه برسید.
آدرس: خیابان شهید منتظری، رو به روی بیمارستان امام خمینی.



بهترین هتل آبادان از نظر قیمت


هتل آپارتمان درکا آبادان


هتل درکا از جمله بهترین هتل‌های آبادان به حساب می‌آید که هزینه اقامت در آن، مناسب است. این هتل آپارتمان دو ستاره در سال 1401 افتتاح شد و به عنوان یک هتل نوساز و مدرن، شناخته می‌شود. سوئیت‌های این هتل به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از سوئیت معمولی دو تا چهار نفره، سوئیت جونیور، سوئیت جونیور با صبحانه مخصوص، سوئیت رویال VIP و سوئیت رویال VIP با صبحانه مخصوص. 
این هتل آپارتمان، در نزدیکی اروند رود واقع شده است و می‌توانید از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید. علاوه بر این، اداره گمرک آبادان، فاصله کمی تا هتل آپارتمان درکا دارد. بنابراین به افرادی که با هدف تجارت بین المللی به آبادان سفر می‌کنند، توصیه می‌شود که در این هتل ساکن شوند.
رستوران هتل آپارتمان آرکا، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و عربی را ارائه می‌کند. همچنین شما می‌توانید در آشپزخانه هتل، آشپزی کنید. علاوه بر این، رستوران‌های متعددی در نزدیکی هتل وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده یا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در هتل تحویل بگیرید.
نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به هتل آپارتمان درکا آبادان عبارتند از مسجد رنگونی‌ها، موزه آبادان، بازار کویتی‌ها، بازار ته لنجی‌ها، سیتی سنتر آبادان و بازار ماهی فروشان.
آدرس: خیابان ساحلی، جنب اداره ثبت اسناد و املاک آبادان. نبش خیابان دبستان.


کلام پایانی


در این مقاله از سایت رهی نو، با بهترین هتل‌های آبادان آشنا شدیم. مردم آبادان، بسیار خون‌گرم و مهمان‌نواز هستند و قطعا با سفر به این شهر و اقامت در بهترین هتل‌های آبادان، سفری عالی و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. تمامی هتل‌هایی که به شما معرفی کردیم، دارای امکانات رفاهی کامل هستند و با اقامت در آن‌ها احساس می‌کنید که در منزل شخصی خودتان حضور دارید. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


پرسش‌های متداول


بهترین هتل آبادان از نظر قیمت کدام است؟


هتل آپارتمان آرکا و هتل کیوان آبادان را می‌توان در لیست بهترین هتل‌های آبادان از نظر قیمت قرار داد.


بهترین هتل‌های آبادان کدامند؟


هتل پارس کاروانسرا، هتل نخل و هتل پارسیان آبادان، از جمله بهترین هتل‌های آبادان هستند.


بهترین هتل آبادان از نظر مسافرین کدام است؟


بهترین هتل آبادان از نظر مسافرین، هتل نخل است. این هتل در منطقه خلوت شهر آبادان قرار گرفته و فاصله کمی تا جاذبه‌های گردشگری دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
حسینی ۱۴۰۲/۷/۸

ایا استخر روباز هتل پارسیان آبادان فعال هست میشه ازش استفاده کرد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۰

حسینی گرامی لطفا زمان رزرو با شماره تماس 74828-21 تماس بگیرید و سوال بفرمایید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...