رَهی نو

معرفی صفر تا صد رستوران‌های هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

تعداد بازدید: ۱۶۳۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

شهر اصفهان، در مرکز ایران و در حاشیه کویر مرکزی قرار گرفته است که به عنوان سومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران شناخته می‌شود و سالانه میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی است. در این میان، حتما نام آشنای عالی قاپو را شنیده‌‎اید، این مکان جزو جاذبه‌‎های تاریخی و یکی از کاخ‎‌های دوره صفویان است که در میدان نقش قرار دارد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

 

رستوران-هتل-عالی--قاپو


گفتنی است، یکی از هتل‌‎های 4 ستاره و معروف این شهر، هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان نام دارد. این هتل امکانات و خدماتی رفاهی خوبی را ارائه می‎دهد و به‌دلیل داشتن رستوران‌های باکیفیت، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

رستوران و کافی شاپ های هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان


چه به دنبال غذاهای خوش‌طعم و اصیل ایرانی باشید و چه بخواهید غذاهای بین‌المللی میل کنید، می‌توانید روی رستوران‌های هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان، حساب کنید. این رستوران‌ها، تنوع غذایی بالایی دارند و اکثر افراد با سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارند. 

 

 

رستوران-هتل-عالی--قاپو22

 


هتل دارای دو رستوران و یک کافی‌شاپ است. رستوران ایرانی پارسه و رستوران ایتالیایی ونیز نام آن‌ها است که هرکدام به تنهایی ویژگی‌های برجسته‌ای دارند و حداقل یک بار باید غذاهای آن‌‌جا را امتحان کرد همچنین، کافی‌شاپ پاروین با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک‌های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.

 

رستوران ایتالیایی ونیز


این رستوران که در هتل عالی قاپو قرار دارد، لذیذترین غذاهای فرنگی را سرو کرده و یکی از جاهای خوشنام و پرطرفدار اصفهان با ظرفیت 80 نفر است. وجود منوی متنوع و غذاهای باکیفیت در این رستوران، موجب شده تا مشتریان بتوانند انتخاب آزادانه و گسترده‌ای داشته باشند و همین امر، نظر اکثر مشتریان را به خود جلب می‌کند.

 

 

 

رستوران-ونیز-هتل-عالی-قاپو

 


رستوران ونیز، یک فضای بزرگ و تمیز دارد که موقع میل کردن غذا، حس خوبی را به مراجعه کننده انتقال می‌دهد. این مجموعه با طبخ انواع پیتزا، پاستا، استیک و بوفه اردور لحظه‌‎های خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمانان ثبت می‌کند.
منوی جذاب ونیز، علاوه‌‎بر غذاهای اصلی دارای دو نوع بوفه سلف سرویس (به همراه غذا یا به عنوان غذا) است که می‌توانید باتوجه به سلیقه‌تان پیش‎‌غذای دلخواهتان را انتخاب کرده و نوش جان کنید. لازم به ذکر است، این رستوران فقط در وعده شام آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است.

 

 

رستوران-ونیز-هتل-11عالی-قاپو

 

رستوران ایرانی پارسه 


رستوران اصلی هتل عالی قاپو، پارسه نام دارد که دارای ظرفیتی حدود 150 نفر است و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کند همچنین، در این رستوران غذاهای فرنگی نیز قابل سفارش هستند. چیدمان میز و صندلی‌های رستوران اصلی هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان، حس صمیمیت را به شما منتقل می‌کند و در کنار عزیزانتان، بهترین ساعت‌ها را سپری خواهید کرد. در طراحی دکوراسیون رستوران پارسه، از رنگ‌های گرم و شاد استفاده شده است که باعث می‌شود، با نشاط و احساس بهتری، غذای خود را میل کنید. 

 

 

رستوران-پارسه-هتل-عالی-قاپو11

 


یکی از قسمت‎‌های هیجان‌انگیز رستوران پارسه، وجود سینی‌های مخصوص در منوی رستوران است. شما می‎‌توانید برای میل کردن چندین نوع غذا، از بین سینی‌‎های پیشنهادی، باتوجه به تعداد نفرات بهترین گزینه را انتخاب کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

 

رستوران-پارسه-هتل-عالی-قاپو22

 

 

بوفه ناهار و شام هتل پارسیان عالی قاپو


همان‌طور که می‌دانید، انواع کباب‌ها و خورش‌ها لیستی از غذاهای ایرانی را تشکیل می‌دهند. پس اگر به‎‌دنبال رستورانی باکیفیت و جذاب هستید، رستوران ایرانی پارسه هتل عالی قاپو گزینه ایده‌آلی برای شما است.
ناگفته نماند، منوی رستوران به غذاهای ایرانی و فرنگی ختم نمی‌شود، سرو غذاهای دریایی یکی دیگر از مشخصه‌‎های بارز آن به شمار می‌آید که شامل: فیله ماهی کبابی، ماهی سرخ شده، میگو کبابی و میگو پفکی است و توسط سرآشپزهای حرفه‌ای آماده و طبخ می‌شوند.

 

 

رستوران-پارسه-هتل-عالی-قاپو33

 


این رستوران باتوجه به ظرفیت و فضایی که دارد، برای برگزاری مراسم‌‎های مختلف مانند: ولیمه عقد، جشن‌های خانوادگی، تولد و... نیز مناسب بوده و از 12 ظهر تا 11 شب منتظر شما عزیزان است.

 

کافی شاپ پاروین 


کافی شاپ پاروین هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان، با ظرفیت 30 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد. این کافه با فضای زیبا و دلنشینی که دارد، خاطره‌ایی به‌یادماندنی برای میهمانان برجای خواهد گذاشت. در این مجموعه، منوی وسیعی از نوشیدنی‎‌ها وجود دارد که انتخاب یک گزینه از آن‌ها کار آسانی نیست.

 

 

کافه-پاروین-هتل-عالی-قاپو1

 

 


شما می‌توانید انواع قهوه و چای با طعم‌های مختلف را سفارش دهید و تجربه جدیدی کسب کنید همچنین، به یاد داشته باشید، اگر در فصل گرما به اصفهان سفر کرده‌‎اید، به هتل عالی قاپو رفته و در کافی‌شاپ پاروین اسموتی‌ها، میلک‌شیک‌ها و بستی‎‌های خوشمزه را تست کنید تا دلتان خنک شود. پیشنهاد می‌شود برای ملاقات با دوستان یا قرار عاشقانه به این کافه سر بزنید و از نوشیدن دمنوش و شربت‌های هیجان‌انگیز بهره کافی را ببرید.

 

 

کافه-پاروین-هتل-عالی-قاپو22

 

 

 

بوفه صبحانه هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

 

صبحانه، مهم‌ترین وعده‌ غذایی است؛ اما ممکن است هنگام سفر، آماده کردن آن به بهترین شکل ممکن، امکان‌پذیر نباشد. بوفه صبحانه هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان، این وعده‌ غذایی را به نحوی متفاوت آماده می‌کند. شما با خوردن این صبحانه، آماده می‌شوید تا روز خود را پرانرژی شروع کنید.

دعوت از دوستان و هم‌سفران شما به مهمانی صبح در بوفه هتل عالی قاپو، یک ایده بی‌نظیر است که باعث می‌شود خاطره‌ای بی‌نظیر در ذهن شما هک شود. 

 

 

صبحانه-عال-عالی-قاپو1

 


منوی صبحانه رستوران هتل، تنوع بالایی دارد و انواع خوراکی‌های مغذی از جمله مربا، ارده، شیره، خیارشور، ماست، خرما، زیتون و... وجود دارند. اگر به نوشیدنی‌های طبیعی مانند آبمیوه‌های فصل (آب آناناس، آب پرتقال، شیر، چای و...) علاقه داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را در منوی صبحانه پیدا کنید.


خوراکی‌های بوفه صبحانه به اینجا ختم نمی‌شود. اگر قصد گشت و گذار در شهر دارید، بهتر است خوراکی‌هایی انتخاب کنید که شما را تا مدت زمان بیشتری، سیر نگه دارند. انواع کیک، املت، حلیم، سوسیس، قارچ کباب، کورن فلکس و تخم مرغ آب‌پز، گزینه‌های مناسبی هستند.

لازم به ذکر است، شما می‌‎توانید با مراجه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، یا تماس با شماره تلفن‌های 72993000-021 - 74828-021 اتاق مدنظرتان را رزرو کنید و با اقامت در بهترین هتل‌ 4 ستاره در اصفهان روزهای خوشی را سپری کنید. اگر این هتل را انتخاب کرده‌‎اید، بوفه صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. 

 

کلام آخر


در این مقاله کافی‎‌شاپ و رستوران‎های هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان مورد بررسی قرار گرفت. این مجموعه‌های هتل عالی قاپو با منوی غذایی متنوع و جذاب، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت صرف یک وعده غذای دلپذیر است؛ لذا توصیه می‌کنیم سری به آن‎‌ها بزنید و تجربه خودتان را از طریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول


آدرس هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان کجا است؟


اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، انتهای خیابان کوالالامپور


هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان چه امکاناتی دارد؟


این هتل خدمات رفاهی و اقامتی باکیفیتی برای مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد. کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و ایتالیایی، استخر، سونا و سالن همایش برخی از امکانات هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان به شمار می‌آیند.


ساعت کاری رستوران ایرانی و کافی شاپ هتل عالی قاپو به چه صورت است؟


رستوران ایرانی پارسه از ساعت 12 ضهر تا 11 شب و کافی شاپ پاروین از ساعت 8 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نوروزی نیما ۱۴۰۲/۷/۱۰

رستوران هتل پارسیان عالی قاپو که عالیه چون مهمانان و مسافرهاش هم زیاده همیشه مواد غذاییش تازه هست حتما یکبار همه تست کنن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۲

نیمای عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو، قطعا نظرات شما به دوستان کمک میکند تا انتخابهای بهتری در سفر داشته باشند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...