رَهی نو

معرفی صفر تا صد رستوران‌های هتل پردیسان مشهد

تعداد بازدید: ۱۲۸۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

هنگامی که به رستوران هتل پردیسان مشهد قدم می‌گذارید، عطر وسوسه‌انگیز غذاهای مختلف، نظر شما را به خود جلب می‌کند. رستوران هتل پردیسان مشهد، توانسته همه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. چه بخواهید غذاهای اصیل ایرانی را نوش جان کنید و چه به غذاهای بین المللی علاقه داشته باشید، رستوران هتل پردیسان مشهد، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر از افرادی که به مشهد سفر می‌کنند، بپرسید که بهترین رستوران این شهر کدام است، بسیاری از آن‌ها رستوران هتل پردیسان مشهد را به شما معرفی می‌کنند. در ادامه با سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو همراه باشید تا با رستوران هتل پردیسان مشهد و بخش‌های مختلف آن، بیشتر آشنا شوید.



رستوران هتل پردیسان مشهد


چرا هتل پردیسان مشهد محبوب است؟


هتل پردیسان مشهد یک هتل 5 ستاره لوکس است که در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار دارد. امکانات این هتل، با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. به همین دلیل مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور، هتل پردیسان را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هنگامی که به مشهد قدم می‌گذارید، در صورت رزرو از قبل، خودروهای اختصاصی هتل به استقبال شما در فرودگاه می‌آیند.

در محوطه این هتل، فضای سبز دلبازی وجود دارد که از طریق پنجره اتاق خود می‌توانید آن را مشاهده کرده و لذت ببرید. یکی از مهم‌ترین مزایای سکونت در هتل پردیسان، دور بودن از هیاهو و شلوغی شهر است. برای رفتن به حرم امام رضا (ورودی خیابان شیرازی) از این هتل باید 15 دقیقه رانندگی کنید. علاوه بر این، چندین مرکز خرید لوکس در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارند که می‌توانید با 8 الی 10 دقیقه رانندگی به آن‌ها برسید و برای دوستان و خانواده خود، سوغاتی بخرید. وسایل نقلیه عمومی در اطراف هتل موجود هستند و همچنین می‌توانید از تاکسی سرویس برای دسترسی به نقاط مختلف شهر استفاده کنید.
این هتل، دارای بخش‌های مختلفی است که عبارتند از کتابخانه، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی، فروشگاه صنایع دستی و مجموعه آبی (شامل استخر، سونا و جکوزی) و... . اگر اهل ورزش هستید و تمایل دارید که برنامه ورزش خود را در حین سفر هم ادامه دهید، می‌توانید از مجموعه ورزشی و بدنسازی هتل، استفاده کنید. بعد از یک روز مشهدگردی، هنگامی که به هتل بازگشتید، توصیه می‌کنیم حتما حمام ترکی و ماساژ هتل را امتحان کنید تا خستگی از تنتان بیرون برود.
اتاق‌های هتل پردیسان مشهد، برای سکونت یک الی چهار نفر ظرفیت دارند. اگر تعداد همسفران شما بیشتر از این تعداد است، می‌توانید اتاق‌های کانکت را انتخاب کنید. این اتاق‌ها همانطور که از نامشان پیداست، به هم متصل هستند. امکانات داخلی همه اتاق‌های هتل، کامل هستند تا شما هیچ گونه کم و کاستی نداشته باشید. با این حال، اگر می‌خواهید اتاق مجهزتری داشته باشید، بهتر است سوئیت‌های لوکس این هتل را انتخاب کنید.

 

چرا هتل پردیسان مشهد محبوب است


معرفی رستوران‌های هتل پردیسان 


رستوران‌های هتل پردیسان مشهد با کیفیت بسیار بالای خود، برای همه مهمانان محبوب هستند. نه تنها مسافران، بلکه بومیان این شهر نیز، از رستوران‌های هتل پردیسان راضی هستند. دکوراسیون و فضای داخلی رستوران‌ها، زیبا و جذاب است. غذاهای رنگارنگ و خوش رنگ و لعاب رستوران‌های هتل پردیسان، اشتهای شما را باز می‌کنند. مواد غذایی به کار رفته در تمامی غذاها، باکیفیت و تازه هستند. یکی از نکات برجسته رستوران‌های هتل پردیسان، رعایت نظافت و تمیزی است. بنابراین نیازی نیست بابت سلامت غذاها، نگران باشید. کارکنان رستوران‌ها، عملکردی حرفه‌ای دارند و چینش ظروف و غذاها را با دقت خاصی انجام می‌دهند.


رستوران ارکیده هتل پردیسان مشهد


رستوران ارکیده هتل پردیسان مشهد، فضایی رسمی دارد. میزها دایره‌ای شکل هستند که باعث می‌شود تا صفا و صمیمیت جمع شما بیشتر شود. البته در سمت دیگری از رستوران، میزهای مستطیلی قرار گرفته‌اند که برای مهمانی‌های پرجمعیت، مناسب‌تر هستند. جالب است بدانید که چینش میزها توسط یک طراح که در این حوزه تخصص دارد، انجام می‌شود. توجه به جزئیات کوچک که تفاوت‌های بزرگ ایجاد می‌کنند، از ویژگی‌های منحصر به فرد رستوران ارکیده هتل پردیسان مشهد است. به همین دلیل توصیه می‌شود در سفر به مشهد، حتما یک بار خودتان را مهمان این رستوران کرده و خاطره‌ای به یاد ماندنی ایجاد کنید.


بوفه صبحانه هتل پردیسان مشهد


صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است و به هیچ عنوان نباید از آن غافل شوید. خوردن صبحانه‌، انرژی لازم برای شروع یک روز عالی را فراهم می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در ابتدای صبح، سری به بوفه صبحانه هتل پردیسان مشهد (رستوران میخک) بزنید و غذاهای خوشمزه و خوراکی‌های مقوی میل کنید. بنابراین هنگام بازدید از مکان‌های دیدنی، دیرتر خسته می‌شوید چراکه صبحانه‌ای مغذی نوش جان کرده‌اید.



1بوفه-صبحانه-هتل-پردیسان-مشهد


بوفه ناهار و شام هتل پردیسان مشهد


غذا خوردن در بوفه ناهار و شام هتل پردیسان مشهد، بسیار لذت‌بخش است. انواع و اقسام کباب‌ها، خورشت‌ها، سوپ‌ها، دسرها، پیش‌غذاها و نوشیدنی‌ها در این بوفه پیدا می‌شود. همچنین می‌توانید سالادهای خوشمزه‌ای را هم در کنار غذای خود، نوش جان کنید. ماست‌های این بوفه نیز تنوع دارند. از آنجایی که توجه به سلامت مهمانان برای رستوران، اهمیت بالایی دارد، در هر فصلی که به آن مراجعه کنید، منوی متفاوتی خواهید دید. برای مثال در فصل گرم سال، پیش غذاها و دسرهایی ارائه می‌شود که برای این فصل مناسب‌تر هستند و بدن شما را خنک می‌کنند.


سخن پایانی


در این مقاله از سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، هتل پردیسان مشهد را به شما معرفی کرده و با رستوران‌های متنوع آن آشنا شدیم. از آنجایی که افراد زیادی خواهان اقامت در این هتل هستند، بهتر است مدت‌ها قبل از سفرتان، اتاق خود را به صورت آنلاین، رزرو کنید. اقامت شما به صورت قطعی ثبت خواهد شد و دیگر نیازی نیست بابت تکمیل ظرفیت هتل، نگران باشید. البته استفاده از امکانات رستوران‌های هتل پردیسان، برای عموم آزاد است و حتی اگر در هتل دیگری ساکن شوید، می‌توانید برای خوردن غذاهایتان به این رستوران‌ها بیایید.


پرسش‌های متداول


آدرس هتل پردیسان مشهد کجاست؟


برای دسترسی به هتل پردیسان مشهد، باید به سمت بزرگراه شهید کلانتری حرکت کنید. کمی پایین‌تر از دانشگاه فردوسی بروید. این هتل در نزدیکی پارک صدا و سیما قرار گرفته و به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.


چگونه از تخفیف‌های هتل پردیسان مشهد مطلع شوم؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، از تخفیف‌های هتل پردیسان مشهد مطلع شوید.


پذیرایی در رستوران هتل پردیسان چگونه است؟


پرسنل هتل پردیسان مشهد با بهترین کیفیت و خدمات پذیرای مهمانان خود هستند؛ لذا خیال شما از بابت پذیرایی در رستوران هتل پردیسان مشهد راحت خواهد بود.


هزینه یک وعده غذا در رستوران هتل پردیسان چقدر است؟


هزینه وعده‌های غذایی در رستوران هتل پردیسان، یکسان نیست. علاوه بر این، با توجه به افزایش تورمی قیمت مواد غذایی، ممکن است قیمت‌ غذاها تغییر یابد اما به طور کلی، هزینه غذا در رستوران هتل پردیسان در مقایسه با کیفیت بالای خدمات ارائه شده، مناسب و به صرفه است و شما از هزینه کردن برای آن، پشیمان نخواهید شد.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نازی دارابی ۱۴۰۲/۷/۱۰

حمام ترکی و ماساژ که در هتل داره خیلی امکان خوبی هست البته که هتل های 5ستاره همشون باید داشته باشن ولی اکثرا ندارن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۲

نازی عزیز موافقیم با نظر شما شاد و سلامت باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...