رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های مشهد

تعداد بازدید: ۱۶۹۵۱ ۴ مرداد ۱۴۰۰

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفری، خوردن غذا در بهترین رستوران‌های آن شهر است. تصور کنید بعد از کلی گشت‌ و گذار و خاطره‌سازی در سفر، زمانی که شکمتان دیگر به اعتراض درآمده، رستورانی را پیدا کنید که کیفیت غذایش با زبانتان بازی می‌کند. چه خاطره شیرینی می‌تواند از خود به‌جای بگذارد! در این مطلب از رهی نو قصد داریم همه چیز را راجع به رستوران‌های لاکچری مشهد برایتان بگوییم. با وجودی که مشهد شهر زیارتی و مذهبی به شمار می‌رود، اما هرساله مسافران، زائران و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. به همین دلیل دانستن بهترین رستوران‌های مشهد خالی از لطف نیست. به‌خصوص اگر قرار باشد شما لیدر یک جمع باشید و آن‌ها را به یک رستوران ببرید. پس با رهی نو همسفر شوید تا سر سفره رستوران‌های خوب مشهد بنشینیم.

بهترین رستوران‌های لاکچری مشهد را بشناسیم

بهترین رستوران‌های مشهد چه رستوران‌هایی هستند؟ این شهر به‌ واسطه حرم مطهر رضوی هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است. به همین دلیل دارای رستوران‌های لاکچری فراوانی است که می‌تواند هر ذائقه و سلیقه غذایی را پوشش دهد. در ادامه این رستوران‌ها را معرفی خواهیم کرد:

رستوران پسران کریم مشهد، محبوب‌ترین رستوران مشهد

 یکی از خوش‌آوازه‌ترین رستوران‌های مشهد، رستوران پسران کریم است. جایی که توانسته با طعم خاص ماهیچه‌هایش حسابی دلبری کند و دهان‌ها را آب بیندازد. پسران کریم یا برادران کریم، سابقه‌ای نزدیک به 40 سال دارد و انواع غذاهای گوشتی را با بهترین کیفیت و طعم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این رستوران خیالتان راحت است که از کیفیت گوشتی که می‌خورید تا محیط و بهداشت و فضا، همگی سالم‌ترین نقطه‌ای است که برای خوردن غذا انتخاب کردید. در این رستوران یک شیشلیک سنتی مشهد و خوراک ماهیچه سفارش دهید تا حسابی نمک‌گیر این رستوران خوش‌آوازه شوید. چلو ماهیچه سرخ شده را هم فراموش نکنید. این رستوران چندین شعبه در مشهد دارد که در ادامه مشخصات هرکدام را برایتان می‌گوییم.

رستوران‌های معروف مشهد

آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۱: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست، رستوران پسران کریم

شماره تلفن رستوران پسران کریم شعبه ۱: ۰۵۱۳۷۶۲۳۴۵۰ و ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳

آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۲: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع مروارید، رستوران پسران کریم

شماره تلفن رستوران پسران کریم شعبه ۲: ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۱۴

آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۳: مشهد، خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون

شماره تلفن رستوران پسران کریم شعبه ۳: ۰۵۱۳۸۴۹۱۲۰۸

رستوران باغ زیتون مشهد، ایتالیایی به سبک نوین

اگر هوس غذاهای ایتالیایی کردید و یا می‌خواهید طعم متفاوتی از غذا را تجربه کنید، رستوران باغ زیتون مشهد بهترین گزینه است. در اینجا می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی همچون پیتزا یا پاستا را میل کنید. پرطرفدارترین غذای این رستوران، استیک‌های خوشمزه‌اش است. در این رستوران خیالتان از بابت بهداشت و کیفیت غذا راحت است؛ چرا که به‌ جای مصرف سوسیس و کالباس، از مرغ و گوشت تازه استفاده شده است. به همین دلیل قیمت بالای رستوران، نسبت به بهداشت و کیفیت غذاهایی که دارد، می‌ارزد.

آدرس رستوران باغ زیتون ۲ مشهد: مشهد، سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۱۳۸۲

رستوران ارم شاندیز مشهد، خوشنام‌ترین رستوران مشهد

کمی از شهر خارج شوید تا در خوش‌آوازه‌ترین رستوران مشهد، یعنی ارم شاندیز، کباب‌های خوشمزه ایرانی را نوش جان کنید. مگر می‌شود مشهد آمد و از خیر کباب و ششلیک‌های شاندیز گذشت؟ روی تخت‌های خارج از رستوران نشسته و به حوض و فواره‌هایی که تعبیه کرده‌اند نگاه کنید، همزمان شیشلیک زعفرانی و نابی که زیر زبانتان آب می‌شود، میل کنید. چه چیزی بهتر از این موقعیت؟،جالبی این رستوران در این است که شما هرچقدر مخلفات بگیرید، تنها قیمت غذای اصلی خود را پرداخت می‌کنید. یعنی ماست، سالاد، نوشابه و دوغ و…همگی برایتان رایگان است. پس جا دارد تا یک دل سیر از عزا در آورید.

آدرس: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز

تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰

رستوران معین درباری مشهد، درباری در زیر زمین

یکی دیگر از رستوران‌های معروف و قدیمی مشهد، رستوران معین درباری است. اینجا خبری از سالن شیک و مدرن و تجملات نیست. چند پله به پایین زیرزمین می‌روید و با دیوارهای آیینه‌کاری و گل‌کاری شده و یک آکواریوم زیبا روبرو می‌شوید. هر نوع غذای ایرانی که هوس کرده باشید در این رستوران می‌توانید میل کنید. اما شیشلیک‌هایش را حتماً امتحان کنید.

آدرس: مشـهد، بین میدان تلویــزیـون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشـاتو

تلفن: 05138783777

رستوران باباقدرت مشهد، سفری به تاریخ

اگر بنا باشد در جایی غذا میل کنید که قدمتش به دوره قاجار برمی‌گردد، چه حسی پیدا می‌کنید؟ سری به رستوران بابا قدرت مشهد بزنید که در دل یکی از ساختمان‌های قدیمی مشهد، با قدمتی نزدیک به دو قرن ساخته شده است. جایی که امروز به یک چایخانه سنتی، بازارچه سنتی و یک رستوران خوب مشهد تبدیل شده است. در این جا علاوه بر غذا خوردن، می‌توانید نوعی بازدید از جاذبه گردشگری هم داشته باشید، چراکه هر بخش از این رستوران، برای هر گردشگر اهل دلی جذاب است. البته اول از خجالت شکم درآیید و بعد با خیال راحت چرخی در رستوران بزنید.

بهترین رستوران‌های مشهد

آدرس رستوران باباقدرت: انتهای بازار امام رضا (علیه السلام) ، میدان 17 شهریور صدر 16

شماره تلفن: 05133440803

چلوکبابی امید، معروف ‌ترین کبابی مشهد

مشهد رستوران‌های خوب زیاد دارد که بهترین کباب را در اختیار مشتری قرار دهد. اما در صورتی که بنا باشد یکی از محبوب‌ترین کبابی‌های شهر را به شما معرفی کنیم، سراغ چلوکبابی امید می‌رویم؛ جایی که توانسته در دل خیلی از مسافران و مردم مشهد بنشیند. ظهر یک روز تعطیل با کباب امید و دوغ سنتی و خوشمزه تازه، می‌تواند جذابیت سفرتان را چندین برابر کند.

آدرس چلوکبابی امید: مشهد، خیابان فدائیان اسلام، فدائیان اسلام 21، بین شهید عرفانی 1 و 3

تلفن چلوکبابی امید: 05133411111

رستوران قصر درویش، طعم غذایی مجلل

اگر می‌خواهید به یک رستوران لاکچری و مجلل بروید که در دسته بهترین و لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد است، قصر درویش را فراموش نکنید. 4 سالن مجزا در این رستوران وجود دارد که میزبان شیکی برای شما خواهد بود.

آدرس رستوران قصر درویش مشهد: مشهد، میدان تقی آباد، خیابان کوهسنگی، بعد از بیمارستان قائم

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۳۵۲۵

رستوران لیالی لبنان، فست فود بدون ضرر

در لیالی لبنان هر نوع فست فودی می‌توانید سفارش دهید، بدون اینکه نگران سوسیس و کالباس در آن باشید. ویژگی خاص و منحصر به‌ فرد لیالی لبنان در این است که به‌ هیچ‌ وجه در غذاهایش اثری از سوسیس و کالباس و یا حتی سویا نمی‌بینید. به همین دلیل سالم‌ترین غذاها را در اینجا می‌توانید میل کنید. یک پیتزای بعلبکی بگیرید و از خوردن یک پیتزای سالم، لذت ببرید. در این رستوران بازه 10 تا 11 شب یکی از شلوغ‌ترین بازه‌های رستوران است که اگر قصد رفتن به اینجا را دارید، بهتر است خارج از این ساعت باشد.

آدرس: خیابان آیت‌الله شیرازی، خیابان آیت‌الله بهجت

 تلفن: 0513601500

رستوران بام کوهسر، طعم غذا در ارتفاع

بر فراز شهر بنشینید و با چشم‌اندازی از شهر که در مقابلتان است، با فضایی مدرن و مناسب، در رستوران بام کوهسر غذای ایتالیایی خوشمزه میل کنید. در این رستوران دو بخش کافه و رستوران قرار دارد؛ بنابراین بعد از خوردن غذا می‌توانید خودتان را به یک قهوه و کیک خوشمزه دعوت کنید تا جانی تازه برای ادامه گشت‌ و گذار در مشهد بگیرید.

رستوران‌های لاکچری مشهد

آدرس رستوران بام کوهسر مشهد: مشهد، انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر

تلفن: ۰۵۱۳۸۸۱۱۲۹۱

رستوران الماس، رستورانی نزدیک به حرم

بعد از زیارت حرم، می‌توانید خودتان را به رستوران الماس دعوت کنید. اینجا به‌ خاطر نزدیکی به حرم، از کیفیت و تنوع غذایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است که می‌تواند هر نوع ذائقه‌ای را پوشش دهد. این رستوران در مجموعه هتل الماس مشهد قرار دارد؛ اما شما می‌توانید بدون نیاز به اقامت در هتل، از این رستوران خوش‌آوازه استفاده کنید.

آدرس رستوران الماس مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۲۶۸۳

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های لوکس مشهد

رستوران‌های معروف مشهد را با هم بررسی کردیم. بعد از این همه که آب دهانمان راه افتاد و اشتهایمان چندین برابر شد، سؤال اینجاست که این غذاهای خوشمزه را در کجا بخوریم. بهترین تجربه‌ای که می‌توانید از غذاهای مشهد داشته باشید، در رستوران هتل‌های لوکس و مجلل مشهد است. چرا که این رستوران‌ها با توجه به مسافران مختلفی که از سراسر ایران و حتی خارج از ایران دارند، بهترین کیفیت و تنوع غذایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. رستوران‌هایی مانند:

  • رستوران سنتی در هتل پردیسان مشهد
  • رستوران ارکیده در هتل پردیسان مشهد
  • رستوران وی آی پی میخک در هتل پردیسان مشهد
  • رستوران ضیافت در هتل پردیسان مشهد
  • رستوران رز در هتل پردیسان مشهد
  • رستوران گل سرخ در هتل هما 1 مشهد
  • رستوران هتل قصر طلایی مشهد
  • رستوران هتل سی نور مشهد
  • رستوران هتل الماس 2 مشهد
  • رستوران گردان آفتاب در هتل مدینه الرضا مشهد
  • رستوران آتریوم در هتل درویشی مشهد
  • رستوران فیروزه در هتل درویشی مشهد
  • رستوران روف گاردن در هتل درویشی مشهد

شما چه رستوران‌های دیگری را می‌شناسید که در آن می‌توان بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را در مشهد تجربه کرد؟ اگر لیستی را در اینجا نیاورده‌ایم، شما بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
امیر کبیری ۱۴۰۲/۹/۱

ماهیچه برادران کریم یا پسران کریم حتما که باید یکبار امتحان کنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۲

امیر عزیز ممنون از بیان نظرتون قطعا که نظرات شما مورد استفاده دیگر دوستان قرارمیگیرد

sara ۱۴۰۰/۵/۱۱

سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید

  مدیر سایت۱۴۰۰/۵/۳۰

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...