رَهی نو

معرفی صفر تا صد تالار هتل استقلال + هزینه عروسی در هتل پارسیان استقلال

تعداد بازدید: ۱۶۰۷ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲

هتل استقلال یکی از هتل‌های معتبر و شناخته شده تهران است. این هتل پنج‌ستاره با مساحتی حدود 70 هزار مترمربع، دارای سالن‌های متنوعی برای برگزاری انواع مراسم‌ها شناخته می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تالار هتل پارسیان استقلال را به طور کامل به شما معرفی کنیم. همچنین در انتهای مقاله هزینه برگزاری مراسم عروسی در تالار هتل پارسیان استقلال تهران را با هم مرور خواهیم کرد. 


از هتل رویال هیلتون تا هتل پارسیان استقلال تهران


قدمت هتل پارسیان استقلال تهران به دهه 40 شمسی می‌رسد. این هتل در سال 1341 و با نام رویال هیلتون افتتاح شد. دولت وقت ایران در آن سال‌ها، از این هتل بزرگ و مجلل با دو برج شرقی و غربی، به‌عنوان نمادی از توسعه و پیشرفت صنعتی ایران یاد می‌کرد. 


برج غربی هتل رویال هیلتون سابق، در زمان افتتاح یعنی سال 1341 دارای 259 اتاق بود. برج شرقی این هتل نیز در سال 1351 با 291 اتاق افتتاح شد. همچنین این هتل پس از تغییر نام به هتل پارسیان استقلال، دو بار در دهه 60 و 70 شمسی، بازسازی شده است.

 

معرفی-هتل-پارسیان-استقلال-تهران


انواع تالارهای هتل پارسیان استقلال تهران


این هتل بزرگ در شمال غرب تهران، دارای تالارهای مختلفی است که هر یک، جهت برگزاری مراسم‌های خاصی کاربرد دارند. در ادامه تمامی تالارهای هتل استقلال را با شما بررسی خواهیم کرد. 


سالن دریای نور هتل استقلال تهران


این سالن بزرگ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تالار‌های هتل پارسیان استقلال شناخته شده و دارای مساحتی حدود هزار مترمربع است. این سالن ظرفیت پذیرش حدودی هزار مهمان را داشته و شما می‌توانید انواع مراسم‌های بزرگ خود را در این سالن برگزار کنید.

 
ترکیب نور و رنگ با تزئین پرده‌های مجلل و سقف بلند، می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را خیره کند. برخی از مزایای سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال مثل سیستم صوتی بسیار قوی و سالن جداگانه برای سرو غذا، باعث شده است تا بسیاری از مردم در تهران و حتی سراسر ایران، انواع مراسم‌های نامزدی، عروسی و... خود را در این تالار هتل استقلال تهران برگزار کنند. 
 

سالن-دریای-نور-هتل-پارسیان-استقلال-تهران

 

سالن یاس هتل استقلال تهران


از دیگر سالن‌های شناخته شده برای برگزاری انواع مراسم، تالار یاس در هتل پارسیان استقلال تهران است. این تالار شامل دو بخش تالار یاس 1 و تالار یاس 2 می‌شود. سالن یاس 1 دارای ظرفیت 180 نفری بوده و مخصوص پذیرایی از آقایان است. در مقابل سالن یاس 2 با ظرفیت 150 نفری، به‌منظور پذیرایی از بانوان طراحی شده است.

همچنین هر دو تالار یاس 1 و 2، امکان سرو غذا در سالن‌های مجزا را به مهمانان می‌دهند. به‌این‌ترتیب افرادی که در ختم، ترحیم، یادبود، عروسی و... خود زیر 200 نفر مهمان دارند، می‌توانند مراسم خود را در این تالار زیبا برگزار کنند. 


سالن نوفل‌لوشاتو هتل استقلال تهران


یکی دیگر از تالارهای شناخته شده هتل استقلال، سالن نوفل‌لوشاتو نام دارد. این سالن با ظرفیتی حدود 120 نفر، دارای فضایی زیبا، دلنشین و بدون ستون است. این سالن با سیستم صوتی و تصویری بسیار باکیفیت، برای برگزاری انواع جلسات، دوره‌های آموزشی و مراسم‌های رسمی مناسب است.


اتاق جلسه زمرد هتل پارسیان استقلال


سالن زمرد کوچک‌ترین سالن جلسه در هتل پارسیان استقلال است. این سالن با ظرفیت 18 نفر، برای برگزاری انواع جلسات کاری بسیار مناسب است. وجود سیستم مناسب تهویه هوا در کنار امکانات صوتی و تصویری باکیفیت، این سالن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت برگزاری در قرارهای کاری با تعداد افراد کم تبدیل کرده است.


هزینه عروسی در هتل استقلال تهران


تالار هتل استقلال به‌عنوان یکی از معتبرترین هتل‌های 5 ستاره تهران، با سالن‌های مختلفی که دارد، یکی از مراکز اصلی برگزاری مراسم عروسی شناخته می‌شود. تالارهای مختلف این هتل برای برگزاری انواع مراسم نامزدی، عقد و عروسی مناسب است. در این‌ بین، تالار دریای نور هتل پارسیان استقلال، با ظرفیت حدود هزار نفر، یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های عروسی بدون ستون در تهران و ایران است.

 

هزینه-عروسی-هتل-پارسیان-استقلال-تهران


همچنین سالن عقد این هتل با حدود 30 نفر ظرفیت، یکی از مجلل‌ترین سالن‌های عقد تهران شناخته می‌شود. سایر امکانات تالارهای هتل پارسیان استقلال شامل موارد ذیل می‌گردد:


ماشین عروس اختصاصی
اتاق عقد اختصاصی
عاقد جهت انجام مراسم عقد
سفره عقد با تزئین‌های مختلف
فیلم‌برداری و عکاسی
جایگاه عروس و داماد با طرح‌های مختلف
نورپردازی و موزیک
طراحی کارت‌دعوت
بادکنک آرایی
نمایش و شعبده‌بازی
آتش‌بازی
و...
مشخص است، تالار هتل پارسیان استقلال هرآنچه برای برگزاری یک مراسم عقد و عروسی بی‌نظیر نیاز است را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین زمان برگزاری مراسم، تعداد مهمانان و انتخاب سالن‌های مختلف، همگی در هزینه مراسم شما تأثیرگذار است. علاوه بر این با تغییر شرایط و در طول زمان، قیمت‌های برگزاری مراسم در تالار این هتل نیز تغییر خواهد یافت.


برای اطلاع دقیق از ظرفیت و هزینه برگزاری مراسم عروسی در تالار این هتل می‌توانید با شماره 74828-021 داخلی 544 تماس بگیرید.


سوئیت عروس و داماد هتل استقلال تهران


بسیاری از افرادی که مراسم عروسی خود را در هتل استقلال برگزار می‌کنند، ترجیح می‌دهند یک سوئیت اختصاصی را برای خود در این هتل رزرو کنند. سوئیت رویال هتل پارسیان استقلال تهران در بال شرقی، می‌تواند بهترین انتخاب برای سوئیت عروسی باشد.

 

سوئیت-عروس-و-داماد-هتل-استقلال-تهران


برخی از امکانات سوئیت رویال هتل پارسیان استقلال شامل مینی بار، تلویزیون، بالکن با چشم‌انداز کوه یا شهر، سونا و جکوزی اختصاصی، استخر درون اتاق، زمین تنیس داخل سوئیت، اتاق صبحانه، سالن پذیرایی و...، می‌گردد. 


علاوه بر موارد فوق، شما می‌توانید از گروه طراحی این هتل بخواهید تا تزئین سوئیت رویال را متناسب با سبک دلخواه عروس و داماد برای شما انجام دهند. با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، می‌توانید قیمت به‌روز و لحظه‌ای این سوئیت را مشاهده نمایید. 


کلام پایانی


هتل پارسیان استقلال یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره تهران شناخته می‌شود. این هتل با داشتن تالارهای مختلف، یکی از مراکز اصلی برگزاری انواع مراسم از جمله مراسم عروسی است. در این مقاله سعی داشتیم سالن‌های مختلف این هتل را به طور کامل با شما بررسی کنیم. همچنین در انتهای مقاله، بهترین سوئیت عروس و داماد در هتل پارسیان استقلال را به شما معرفی کردیم.


اگر شما هم تجربه برگزاری مراسم و جلسات خود در تالارهای هتل پارسیان استقلال تهران را دارید، لطفاً نظر خود را در خصوص سالن‌‌های این هتل با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. 

 

سؤالات متداول


آدرس هتل پارسیان استقلال کجاست؟


این هتل مجلل در شهر تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر (عج) قرار دارد. 

 

نزدیک‌ترین بیمارستان به هتل پارسیان استقلال چه نام دارد؟


بیمارستان طالقانی نزدیک‌ترین بیمارستان معتبر و بزرگ به این هتل پنج‌ستاره است.

 

چه مراکز مهمی در تهران به هتل پارسیان استقلال نزدیک هستند؟


این هتل فاصله کمی تا نمایشگاه بین‌المللی تهران دارد. همچنین هتل استقلال تهران دسترسی خوب و راحتی به فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه‌آهن شهر تهران دارد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
منوچهر سامانی ۱۴۰۲/۷/۱۳

پس نام سابق هتل استقلال، هتل رویال هیلتون بوده و ساختمان جدید هم اضافه شده ممنون از توضیحات کافی که دادید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

منوچهر عزیز بله اینطور است و ساختمان جدید هم ساخته شده ممنون از شما که مقاله را مطالعه نمودید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...