رَهی نو

کدام هتل های تهران را برای صرف صبحانه انتخاب کنیم؟

تعداد بازدید: ۸۶۶۰ ۸ بهمن ۱۴۰۱

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که می‌توان آن را بیرون از منزل میل کرد. به طور معمول اکثر قرار‌های رسمی و کاری در ساعات اولیه روز برگزار می‌شوند، در نتیجه صرف وعده صبحانه در یک رستوران یا هتل لوکس، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای قرار‌های رسمی و کاری باشد.
به‌غیراز موارد ذکر شده، شما می‌توانید پس از یک ورزش مفصل با دوستان، وعده صبحانه سالم خود را در یکی از هتل‌ها و رستوران‌های لاکچری و لوکس تهران صرف کنید. به همین منظور، شناختن بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ها و هتل‌های تهران برای صرف صبحانه، برای همه افراد کاربردی و مورد نیاز خواهد بود. بدین منظور در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌ها و رستوران‌های تهران برای وعده صبحانه را با شما بررسی نماییم.



بهترین هتل برای صرف صبحانه در تهران


لیست بهترین هتل ‌های تهران برای صرف صبحانه


هتل‌های زیادی در تهران بوفه صبحانه دارند اما پیدا کردن بهترین هتل‌ برای صرف وعده صبحانه، چندان کار راحتی نیست. در ادامه این مقاله ما براساس نظرات کاربران، لیستی از بهترین هتل‌های تهران جهت صرف صبحانه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل پارسیان آزادی تهران، هتل استقلال تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل اوین تهران، هتل اسپیناس بلوار تهران، هتل هما تهران، هتل رمیس تهران، هتل رکسان تهران، هتل پرشین پلازا تهران، هتل هویزه تهران و... اشاره کرد.
تمامی این هتل‌ها با کیفیت و خدمات منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. در بسیاری از موارد مسافرینی که به شهر تهران سفر می‌کنند، علاوه بر کیفیت اتاق‌ها، به رستوران‌ها و کافه‌های هتل نیز توجه ویژه داشته و ترجیح می‌دهند تا یک هتل خوب با منوی غذایی لذیذ را برای اقامت انتخاب کنند. اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، لیست و قیمت تمامی هتل‌های باکیفیت تهران را بررسی نموده و یک مورد را به دلخواه انتخاب نمایید.


صبحانه هتل پارسیان آزادی تهران


هتل آزادی یکی از بهترین هتل‌های تهران برای صرف صبحانه بوده و به ارائه خدمات فوق‌العاده در حوزه سرو وعده صبحانه شناخته می‌شود. این هتل یک گزینه مناسب برای افرادی است که قصد دارند وعده صبحانه خود را در یک هتل مجلل میل نمایند. 
غذا‌های تهیه شده در این هتل به علت استفاده از مواد غذایی ارگانیک بسیار باکیفیت هستند؛ به‌طوری‌که بر اساس نظرسنجی‌ها بیش از ۹۰ درصد مشتریان، از کیفیت غذای خود در این رستوران رضایت کافی را داشته‌اند. همچنین آشپزهای ماهر این هتل، ضمن تهیه غذا‌های ایرانی، به تهیه و طبخ انواع و اقسام غذا‌های فرنگی و بین‌المللی نیز می‌پردازند.



صبحانه هتل پارسیان آزادی تهران


بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی در طبقه 26 این هتل قرار داشته و با چشم‌انداز 360 درجه خود، منظره زیبای رشته‌کوه البرز و خیابان‌های شهر را پیش چشم مهمانان قرار می‌دهد. یکی از امکانات این هتل، وجود سالن VIP برای مهمانان ویژه است. به‌این‌ترتیب اگر مهمان ویژه‌ای دارید و می‌خواهید به بهترین شکل ممکن از وی پذیرایی کنید، فقط کافی است با هتل پارسیان آزادی تماس گرفته و همه کارها را به تیم مجرب این هتل واگذار کنید.


منوی صبحانه هتل پارسیان آزادی


منوی صبحانه این هتل شامل دو بخش سردوگرم می‌شود. منوی سرد صبحانه هتل پارسیان آزادی شامل موارد ذیل می‌گردد:
سالاد الویه
خرما
انواع کیک و مافین‌ها
انواع میوه‌های تازه
آبمیوه‌های طبیعی
کره، مربا، پنیر و سایر لبنیات
انواع ساندویچ‌های سرد
انواع ژامبون
انواع نان
و ...
منوی گرم صبحانه این هتل نیز شامل موارد ذیل می‌گردد:
سیب‌زمینی سوخاری، آب‌پز و...
تخم‌مرغ آب‌پز، نیمرو، املت و...
خوراک عدسی، لوبیا، حلیم، فرنی، شیربرنج، قارچ سوخاری و کبابی، انواع آش و ...
انواع نودلیت، سبزیجات بخارپز، اسپاگتی و سوپ‌ها همچون سوپ جو و ...
کوکو سیب‌زمینی، کوکو سبزی، کتلت، شامی، فلافل و...
انواع بیکن، کرپ رنگی و شکلاتی، پنکک و ...
انواع نوشیدنی‌های گرم همچون قهوه، نسکافه، شیرکاکائو گرم و...
به‌طورکلی منوی متنوع صبحانه هتل آزادی با غذاهای ایرانی و فرنگی خود، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. 
آدرس بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی تهران: بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره)


صبحانه هتل استقلال تهران


یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های تهران برای صبحانه که طرف‌داران بسیار زیادی دارد، هتل استقلال تهران است. این هتل به علت دارابودن کیفیت فوق‌العاده در غذا‌ها و همچنین ارائه خدمات منحصربه‌فرد، مورد توجه بسیاری از مسافران و مشتریان قرار می‌گیرد.



صبحانه هتل استقلال تهران


هتل پنج‌ستاره استقلال واقع در محله پارک‌وی تهران، در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع ساخته شده و می‌تواند تجربه صرف صبحانه در یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران را برای شما خلق کند. همچنین وجود امکانات رفاهی بی‌نظیر همچون باشگاه ورزشی، فروشگاه‌های متنوع و... جذابیت بوفه صبحانه این هتل را افزایش داده است.


منوی صبحانه هتل پارسیان استقلال 


منوی صبحانه این هتل با انواع غذاهای سردوگرم، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. منوی گرم این رستوران شامل انواع سوسیس‌ها، املت، پوره سیب‌زمینی، عدسی، آش، کروسان و ... می‌شود.
منوی سرد این رستوران نیز شامل انواع ژامبون، مغزیجات، میوه‌های فصل، انواع مربا و عسل، انواع لبنیات همچون پنیر، خامه و... می‌گردد.
آدرس بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال تهران: تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر (عج)


صبحانه هتل اسپیناس پالاس تهران


یکی دیگر از مقاصد پرطرف‌دار به منظور صرف وعده‌های مختلف همچون صبحانه، هتل اسپیناس پالاس تهران است. این هتل پرطرف‌دار و پنج‌ستاره تهران، با منوی متفاوت خود، انواع غذاهای ایرانی و فرهنگی را در وعده صبحانه سرو می‌نماید. 



صبحانه هتل اسپیناس پالاس تهران


 منوی صبحانه هتل اسپیناس پالاس تهران


در این رستوران دو منوی صبحانه سرد و گرم وجود دارد. از جمله موارد منوی گرم می‌توان به عدسی، سوپ، تخم‌مرغ آب‌پز، پوره سیب‌زمینی، املت، سوسیس و... اشاره کرد. همچنین انواع کمپوت‌ها، شیره انگور، شیره خرما، پنیر، خامه، کره، مربا و... از اصلی‌ترین موارد تشکیل‌دهنده منوی سرد هستند.
آدرس بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس تهران: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳، شماره ۲۱


صبحانه هتل اوین تهران


هتل اوین نیز یکی از بهترین هتل‌های تهران برای صرف صبحانه است. تنوع غذا‌ها و نوشیدنی‌ها در منوی صبحانه این هتل باعث افزایش طرف‌داران آن شده است. به همین علت، این هتل نیز یکی دیگر از مهم‌ترین هتل‌های تهران برای صبحانه به حساب می‌آید. همچنین محوطه سرسبز و زیبا و دکوراسیون شیک و مجلل این هتل، از دیگر دلایل معروف بودن این هتل است.



صبحانه هتل اوین تهران


منوی صبحانه هتل پارسیان اوین تهران


برخی از اقلام صبحانه در این هتل شامل انواع آبمیوه طبیعی، نان‌های سنتی و مدرن، انواع سوپ، آش و حلیم، سوسیس، ژامبون و کالباس، چای، قهوه و نسکافه، انواع لبنیات همچون شیر، پنیر و... می‌گردد.
مهمانان می‌تواند در کنار لذت بردن از صبحانه مفصل و رنگارنگ این هتل، از منظره زیبا و دکوراسیون لوکس این هتل نیز لذت ببرند. 
آدرس بوفه صبحانه هتل اوین تهران: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)


صبحانه هتل اسپیناس بلوار تهران


هتل اسپیناس بلوار تهران نیز، از بهترین هتل‌های تهران برای صرف صبحانه است که از امکانات منحصربه‌فرد و ویژه‌ای برخوردار است. غذا‌های رستوران این هتل بین‌المللی بسیار لذیذ و دل‌انگیز بوده و با تنوع بی‌نظیر خود، هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. علاوه بر غذا‌های باکیفیت این رستوران، یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این هتل، امکانات زیاد و متنوع آن است. برای آشنایی بیشتر با رستوران‌های این هتل پنج ستاره می‌توانید به مقاله «رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج فارس سابق)» در سایت رهی نو سری بزنید.



صبحانه هتل اسپیناس بلوار تهران


منوی صبحانه هتل اسپیناس بلوار تهران


مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه به این هتل پنج‌ستاره مراجعه نموده و انواع و اقسام میوه‌ها، نان‌ها و... را سفارش دهند. در این هتل علاوه بر آب انواع میوه‌ها، غذا‌های گرم همچون تخم‌مرغ، پنکیک سوسیس، عدسی و... هم سرو می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده در این هتل، تنوع لذیذی از نان‌های بین‌المللی و ایرانی همچون نان لواش، نان سنگک و بربری، انواع دونات‌ها و کروسان‌ها، مافین‌ها و... وجود دارند.
آدرس بوفه صبحانه هتل اسپیناس بلوار تهران: بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶


صبحانه هتل هما تهران


یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های تهران برای صبحانه که به علت کیفیت فوق‌العاده غذا‌ها و خدمات‌رسانی عالی موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، هتل هما است. سرویس‌های این هتل عالی و درجه یک بوده و همچنین در این هتل می‌توان انواع و اقسام غذا‌های ایرانی و بین‌المللی مناسب هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای را پیدا کرد.



صبحانه هتل هما تهران


منوی صبحانه هتل هما 


سرو انواع غذاهای گرم و سرد همچون انواع املت‌ها، نیمرو تخم‌مرغ آب‌پز، انواع مربا، ژامبون، سوسیس، انواع نان، آبمیوه‌های طبیعی، منوی سرد همچون کره، پنیر، شیر سرد، انواع کیک‌ها و... تنها بخشی از منوی متنوع این رستوران را تشکیل می‌دهد. 
آدرس بوفه صبحانه هتل هما تهران: خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱


صبحانه هتل رمیس (ایبیس سابق)


یکی دیگر از هتل‌های تهران برای صبحانه که امروزه موردتوجه بسیاری از مسافران و مهمانان ایرانی و خارجی به‌منظور سکونت و صرف وعده‌های غذایی مختلف قرار می‌گیرد، هتل رمیس است. هتل رمیس که در سال‌های گذشته با نام ایبیس شناخته می‌شد، به ارائه خدمات منحصربه‌فردی در حوزه سرو و تهیه انواع غذاها ازجمله وعده صبحانه می‌پردازد. این هتل ضمن ارائه امکانات منحصربه‌فرد، توانسته رضایت درصد بسیار زیادی از مشتریان خود را جلب کند.



صبحانه هتل رمیس (ایبیس سابق)


منوی صبحانه هتل رمیس


هتل رمیس به‌عنوان یکی از هتل‌های فرودگاهی معروف و شناخته شده تهران، با منوی متنوع صبحانه خود، هر روزه پذیرای مهمانان گرامی است. برخی از افراد صرفاً جهت صرف صبحانه به این هتل سر می‌زنند، برخی دیگر از مهمانان به دنبال اقامتی چندساعته بوده و سایر افراد قصد اقامت یک یا چندروزه را در این هتل دارند.
به‌طورکلی منوی صبحانه متنوع و کامل این هتل شامل انواع غذاهای سردوگرم بوده و هرروزه پذیرای تمامی افراد ساکن و غیرساکن در هتل است.
آدرس بوفه صبحانه هتل رمیس تهران: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱


صبحانه هتل رکسان (نووتل سابق) تهران


هتل رکسان تهران نیز برای صرف صبحانه، گزینه مناسبی است. این هتل که در گذشته با نام نووتل شناخته می‌شد، در وعده صبحانه، با خوراکی‌ها و غذاهای باکیفیت و خوشمزه از شما پذیرایی می‌کند. این هتل دارای دو رستوران بزرگ و مجلل است. همچنین یکی از مزایای این هتل این است که با منوی صبحانه متنوع خود، برای تمامی افراد با رژیم‌های غذایی متفاوت نیز، مناسب است.

 

صبحانه هتل رکسان (نووتل سابق) تهران


منوی صبحانه هتل رکسان


اگر به دنبال یک صبحانه مفصل هستید، هتل رکسان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. بوفه این رستوران از ساعت 6.00 تا 10.00 صبح، پذیرای مهمانان عزیز است. آشپزهای این هتل، در وعده صبحانه به تهیه انواع و اقسام غذا‌های سردوگرم همچون عدسی، تخم‌مرغ، پوره سیب‌زمینی، خوراک لوبیا، ذرت، خوراک قارچ و... می‌پردازند تا صبحانه‌ای باب میل و موردپسند میهمانان فراهم کنند.
آدرس بوفه صبحانه هتل رکسان: تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره یک


صبحانه هتل پرشین پلازا تهران


از دیگر هتل‌های تهران برای صبحانه که در خصوص سرو وعده صبحانه بسیار مجلل و باکیفیت است، می‌توان به هتل پرشین پلازا تهران اشاره کرد. این هتل با ارائه خدمات فوق‌العاده از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح قادر به دریافت بیش از ۹۰ درصد رضایت مشتریان شده است. 
وجود دو فضای باز و بسته در کنار فضای مخصوص استعمال دخانیات و پارکینگ، ازجمله مزایای این هتل برای مهمانان است. در ادامه منوی رستوران هتل پرشین پلازا را با شما بررسی خواهیم کرد. 



صبحانه هتل پرشین پلازا تهران


منوی صبحانه هتل پرشین پلازا تهران


این هتل ضمن تهیه انواع و اقسام صبحانه‌های ایرانی و بین‌المللی به تهیه صبحانه‌های سنتی نیز می‌پردازد. همچنین اضافه کردن انواع اقسام سبزیجات و میوه‌ها به اکثر گزینه‌های منوی صبحانه سرد، می‌تواند از جمله دلایل پرطرف‌دار بودن این هتل به حساب بیاید.
آدرس بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا تهران: سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲


صبحانه هتل هویزه تهران


هتل 4 ستاره هویزه واقع در مرکز تهران، یکی از هتل‌های شناخته شده تهران است. یکی از مزایای این هتل، رستوران باکیفیت لاله و بوفه صبحانه بی‌نظیر آن است. این هتل با تنوع بالای اتاق و سوئیت خود، می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. در ادامه منوی صبحانه این رستوران را با شما بررسی خواهیم کرد. 



صبحانه هتل هویزه تهران


منوی صبحانه هتل هویزه تهران


تفاوتی نمی‌کند طرف‌دار صبحانه ایرانی باشید یا فرنگی؛ منوی صبحانه هتل هویزه تهران برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. حتی افرادی که تمایل چندانی به خوردن وعده صبحانه ندارند، با دیدن منوی متنوع و خوش آب‌ورنگ این هتل، احتمالاً تمایل به خوردن صبحانه پیدا می‌کنند. 
در لیست منوی گرم صبحانه این هتل، انواع نان‌های تازه، کروسان با طعم‌های مختلف، عدسی، خوراک لوبیا، ژامبون و ... سرو می‌شود. منوی سرد و متنوع این هتل نیز با ارائه انواع آبمیوه‌ها، مربا، لبنیات و ... برای هر سلیقه‌ای مناسب است.
آدرس بوفه صبحانه هتل هویزه تهران: تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات‌اللهی (ویلا)، پلاک ۱۱۵


کلام پایانی


هتل‌های زیادی در تهران برای صبحانه وجود دارند که می‌توانند گزینه‌های بسیار مناسبی برای صرف یک وعده صبحانه کامل و لذیذ باشند. اما در بین تعداد زیاد هتل و بوفه صبحانه، شاید پیدا کردن بهترین منوی صبحانه کار سختی باشد.
در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین هتل‌های تهران برای صرف صبحانه را به شما معرفی کنیم. در این راستا لیستی از بهترین هتل‌های تهران با بوفه صبحانه کامل را به شما معرفی کردیم. هر یک از این هتل‌ها با منوی متنوع سردوگرم صبحانه خود، هر روزه پذیرای مهمانان عزیز هستند.
همچنین در این مقاله سعی داشتیم تا هتل‌ها از در مناطق مختلف غرب و مرکز تهران انتخاب کنیم تا دسترسی به آن‌ها برای تمامی پایتخت نشینان و سایر مسافرین راحت باشد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. اگر به بوفه صبحانه یکی از این هتل‌ها سر زدید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را از طریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک گذارید.


پرسش‌های متدول


آیا برای استفاده از بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس حتما باید در این هتل، یک اتاق رزرو کنیم؟


خیر. همه افراد می‌توانند بدون رزرو اتاق، از بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس تهران استفاده کنند.

 

هزینه صبحانه در هتل پرشین پلازا چقدر است؟


قیمت بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا بر اساس منوی انتخابی شما متفاوت خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا تهران، با شماره‌های این هتل تماس بگیرید.

 

آیا بوفه صبحانه هتل بلوار همه روزه باز است؟


بله. شما می‌توانید همه روزه حتی ایام تعطیلات، از بوفه صبحانه هتل اسپیناس بلوار استفاده کنید.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
زیبا برزویی ۱۴۰۲/۷/۱۶

با این تصاویر زیبا ادم به هوس میفته بره هتل صبحانه بخوره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۷

زیباجان ممنون از حسن توجه شما دوست عزیز شاد باشید

ناهید ۱۴۰۲/۲/۱۷

با دوستان هتل آزادی رفتیم که خیلی خوش گذشت مهمان در تهران بودیم و یک شب هم در هتل ماندیم از رهی نو بخاطر خدمات آسان سپاسگزارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز راهی نو بسیار سپاسگزاریم ناهید عزیز خیلی خوشحال شدیم که نتیجه گردهمایی تون رو اطلاع دادید همیشه خوش باشید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز راهی نو بسیار سپاسگزاریم ناهید عزیز خیلی خوشحال شدیم که نتیجه گردهمایی تون رو اطلاع دادید همیشه خوش باشید

مهربان بانو ۱۴۰۲/۲/۱۷

وااای من که عاشق صبحانه ام هتل اسپیناس و هما رو برای صبحانه رفتم عالی بود و بسی لذت بردم تا یک هفته شارژ بودم حالم خوب بود رهی نو مرسی که هستی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو خیلی عالیست که به خوبی از دوران جوانی خود بهره میبرید و خاطرات خوش میسازید

نسترن ۱۴۰۲/۲/۱۷

ممنون از سایت خوبتون که توضیحات کامل میدهد و اینکه امکان رزو و کنسلی هتل ها را به اسانی فر اهم میکند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو چقدر عالی که با ما در ارتباط هستید و از خدمات ما بهره میبرید همیشه پیروز و موفق باشید

مینا ۱۴۰۲/۲/۱۷

بنظر من برای یکبار هم که شده باید تجربه کرد درسته که هتل اسپیناس پلاس تهران گران قیمت هست ولی ارزششو داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو خیلی سپاسگزاریم از همراه شدنتون با این سایت و تجربه و نظرتون رو با ما درمیان گذاشتید

نوری ۱۴۰۲/۲/۱۷

چه وعده ای لذت بخش تر از صبحانه عالیین این هتل ها که معرفی کردید مخصوصا هتل اسپیناس

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز راهی نو از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید بسیار سپاسگزاریم و آرزوی بهترینها رو براتون داریم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...