رَهی نو

فاصله اصفهان تا نمک آبرود

تعداد بازدید: ۲۵۹۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱

وقتی خبر سفر و خوشگذرانی را می‌شنویم، بیشتر ما سر از پا نمی‌شناسیم و قصد داریم وقتی به مقصد رسیدیم، بهترین لحظات را برای خود رقم بزنیم؛ اما خوب است بدانید که سفر شامل مسیر رسیدن به آن هم می‌شود. پس، برای این‌که در این قسمت سفر هم لحظه‌های خوشی ثبت کنید، بهتر است از روش‌های رفتن و مسیرها هم آگاه شوید.

این آگاهی‌ها روی کیفیت سفر اثر فراوانی می‌گذارند. قرار است در این مطلب از سایت رزرو آنلاین هتل  رهی نو در مورد مسیر سفر اصفهان تا نمک آبرود صحبت کنیم. پس، چند دقیقه زمان بگذارید و این مقاله را انتهای آن دنبال کنید. متوجه خواهید شد که چطور به این مقصد بروید تا تجربه بهتری را ثبت کنید.

بهترین مسیر اصفهان تا نمک آبرود 

اصفهان در قلب ایران و نمک آبرود در بخش شمالی و کنار دریای خزر استان مازندران است. برای رسیدن به دریا و استراحت لازم است فاصله اصفهان تا نمک آبرود را که در حدود 630 کیلومتر است، طی کنید. این فاصله در حدود 8 ساعت زمان نیاز دارد. البته اگر بخواهید در مسیر استراحت کنید و به جاهای مختلف سر بزنید.

 

فاصله اصفهان تا نمک آبرود

 

فاصله اصفهان تا نمک آبرود چند کیلومتر است؟

چند راه مختلف برای مسافرت از اصفهان تا نمک آبرود وجود دارد که چند کیلومتر با هم تفاوت دارند. به‌طورکلی، مسافت اصفهان تا نمک آبرود بین 600 تا 650 کیلومتر است که برای طی کردن آن، بهتر است 8 ساعت زمان در نظر بگیرید.

روش ‌های سفر از اصفهان تا نمک آبرود

گفتیم که 8 ساعت زمان فاصله اصفهان تا نمک آبرود است؛ جاده‌هایی که شما را از مبداً به مقصد سرسبز و زیبا می‌رساند، در مسیر خود زیبایی‌های بسیاری دارند که چشم‌های شما را به خود خیره می‌کنند تا این زمان برایتان در حد چند پلک زدن بگذرد. همین‌طور، اگر بخواهید که این مسیر را با ماشین شخصی خودتان بروید، در هر جایی که بخواهید، می‌مانید و استراحت می‌کنید. شما برای طی کردن فاصله اصفهان تا نمک آبرود می‌توانید به روش‌های مختلفی را انتخاب کنید.

مسافت اصفهان تا نمک آبرود با اتوبوس

اگر مایلید که در فاصله اصفهان تا نمک آبرود برای خودتان آهنگ بگذارید یا فیلم ببینید، اتوبوس‌ها گزینه مناسبی هستند. برای این مسیر همیشه اتوبوس‌هایی هستند که شما را به سر منزل مقصود برسانند. همین‌طور، تورهای زیادی هستند که برای فصول شلوغ و پرطرفدار مانند بهار و تابستان با اتوبوس از اصفهان به نمک آبرود می‌روند.

شما می‌توانید با ثبت نام در آن‌ها یک تجربه تازه به زندگی خودتان اضافه کنید. اتوبوس‌ها صندلی‌های متفاوتی دارند؛ بعضی از آن‌ها VIP تخت‌شو هستند که با انتخاب آن‌ها هیچ مشکلی برای بدنتان پیش نمی‌آید و در طول مسیر راحت خواهید بود. گزینه دوم، VIP کلاسیک هستند که میزان راحتی آن‌ها از گروه اول کمتر است. در نهایت هم گزینه سوم اتوبوس‌های درجه یک هستند که صندلی‌هایشان ساده‌تر هستند و قیمت مناسبی دارند.

مسافت اصفهان تا نمک آبرود با هواپیما

شاید برای شما زمان مساله مهمی باشد و می‌خواهید در کوتاه‌ترین فاصله زمانی به نمک آبرود برسید؛ پس، سفرتان را با هواپیما انجام دهید. البته نمک آبرود فرودگاه اختصاصی ندارد و تنها شهرهای نوشهر، رامسر و ساری در مازندران هستند که فرودگاه دارند؛ پس، از اصفهان برای ساری بلیت بگیرید و ادامه مسیر را با ماشین و اتوبوس طی کنید تا به نمک آبرود برسید. از ساری تا نمک آبرود حدود 3 ساعت و 200 کیلومتر راه است.

 

مسافت اصفهان تا نمک آبرود

 

مسافت اصفهان تا نمک آبرود با خودروی شخصی

یک گزینه راحت و همین‌طور سخت، طی کردن فاصله اصفهان تا نمک آبرود با خودروی شخصی است. آسان برای این‌که هر کجا که بخواهید، می‌توانید بمانید و استراحت‌کنید. سخت چون باید کاملاً حواس خودتان را جمع کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. برای این مسیر باید از اصفهان راهی کاشان شوید.

در ادامه وارد جاده قم-تهران می‌شوید. از تهران لازم است به جاده چالوس بروید. البته از تهران به مازندران چند راه مختلف مانند هراز و فیروزکوه هم وجود دارد؛ اما از آن‌جایی‌که نمک آبرود نزدیک چالوس است، بهتر است این جاده را انتخاب کنید که در زمان کوتاهی به مقصد برسید.

شهر ها و جاذبه ‌های مسیر اصفهان نمک آبرود

درست است که مقصد شما یعنی نمک آبرود شهر شگفتی‌ها است و شما هر تجربه هیجان‌انگیزی را که بخواهید، تجربه می‌کنید؛ اما سفر همیشه به مقصدش نیست که جذاب است. این فاصله چندساعته می‌تواند خاطرات خوش دیگری را به زندگی شما اضافه کند که خاطرات سفرتان را تکمیل می‌کنند. سفرتان از اصفهان به نمک آبرود از جاده‌های بزرگ و آزادراه‌ها است. این مسیر باعث می‌شود که از ترافیک خسته نشوید و با سرعت مناسب رانندگی کنید. این موضوع زمانی‌که عجله دارید و می‌خواهید سر زمان مشخصی در مقصد باشید، اهمیت دوچندانی پیدامی‌کند.

برای رسیدن به تهران باید از میان دو راه یک گزینه را انتخاب کنید؛ اولین اتوبان قم-کاشان است. دومین مورد هم جاده ساوه است. هر دو مسیر در نهایت به کرج استان البرز می‌رسد و در ادامه مسیر یکسان و از جاده چالوس است. وقتی هم که فاصله اصفهان تا نمک آبرود را طی می‌کنید، تفریحات و اقامتگاه‌های زیبا در انتظارتان است تا لحظه‌های خوشی در این شهر سپری کنید.

  • اولین مورد پارک جنگلی آن و سرگرمی‌هایی مانند پینت‌بال است که در دل جنگل‌های آن تجربه می‌کنید.
  • علاوه‌برآن، کنار ساحل این شهر هم می‌توانید تفریحاتی مانند بالن‌سواری و جت اسکی را تجربه کنید.

 

نمک آبرود

رهی نو سایتی است که می‌توانید با چند کلیک محل اقامتتان را برای سفرتان انتخاب کنید. کافی است به سایت این مجموعه سر بزنید و مقصد دلخواه خود مانند نمک آبرود را انتخاب کنید تا اقامتگاه‌های مناسب برایتان نمایش داده شوند و از میانشان، گزینه مناسب خودتان را برای تاریخی که قصد سفر دارید، انتخاب کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد فاصله اصفهان تا نمک آبرود صحبت کردیم و برایتان گفتیم برای رسیدن به این مقصد از چه راه‌هایی می‌توانید سفرتان را شروع کنید. همین‌طور، اشاره کردیم که مسافت میانشان چقدر است و رسیدن به مقصد چند ساعت طول می‌کشد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید تا بتوانید برای سفرتان بهتر تصمیم بگیرید، در بخش نظرات برایمان بنویسید. ما تلاش می‌کنیم جزئیات بیشتری را در اختیار شما و بقیه دوستان بگذاریم تا هنگام انتخاب مقصد و سفر بهتر تصمیم بگیرید.

اگر قصد سفر و اقامت در نمک آبرود را دارید برای اقامت به رزرو هتل در این شهر یا اطراف آن اقدام کنید. رهی نو امکانات و قیمت هتل های چالوس را مانند هتل ونوس پلاس نمک آبرود را در اختیار شما قرار داده است تا بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محمدعلی ۱۴۰۲/۷/۲۲

معماری این فرودگاه ، فرودگاه نمک آبرود، چقدر زیباست عکسی که گذاشتید این رو نشون میده

سمیرا ۱۴۰۲/۷/۲۲

نمک آبرورد دفعه اول تیرماه بود رفتم با تور یک روزه یعنی چیزی نمونده بود که از گرما خفه بشیم ولی با این حال خوش گذشت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۲

سمیراجان بسیار ممنون که تجربتون رو در سایت رهی نو ثبت نمودید امیدواریم که سفرهای عالی در پیش داشته باشید

مصطفی ۱۴۰۲/۴/۱۳

خوبه که مسیر رو معرفی کردید و من که اصفهانی هستم برام جذاب بود که از اینجا به نمک آبرود چه مسیری رو خواهم داشت از سایت خوبتون تشکر میکنم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

مصطفی جان خیلی ممنون که وقت گذاشتید و مقاله رو خوندید امیدواریم سفری خوب و عالی رو به این مقصر داشته باشید شاد باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...