رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل الماس 2 مشهد

تعداد بازدید: ۴۳۶۸ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) است. نزدیکی این هتل با حرم مطهر در کنار سایر ویژگی‌های مثبت آن اعم از رستوران‌های متنوع، کافه‌های متفاوت، استخر و غیره سبب شده تا گردشگران و مسافران عازم شهر مقدس مشهد هتل الماس 2 را انتخاب نمایند. اما آنچه در این مقاله به‌صورت اختصاصی بررسی می‌شود، رستوران هتل الماس 2 مشهد و کافه‌های آن است. با رهی نو همراه باشید.

 

اسامی رستوران‌های هتل الماس 2 مشهد

گردشگران برای ثبت لحظات خوش در مشهد نیاز به شناخت انواع اتاق‌های هتل الماس و ویژگی‌های رستوران‌های آن دارند. هتل مجلل الماس 2 نیز مانند سایر رستوران لوکس جهان چندین سالن و رستوران را در خود جای‌داده است؛ که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و زیبایی‌های مخصوص به خود هستند. در ادامه این بخش با رستوران‌های هتل الماس 2 مشهد آشنا خواهیم شد.

 

رستوران هتل هتل الماس 2 مشهد


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران های مشهد 


رستوران فیروزه

فیروزه نام مشهورترین رستوران هتل الماس 2 مشهد است. این رستوران با ظرفیت 300 نفری در مساحت 80 مترمربعی به‌عنوان یکی از رستوران‌های چندمنظوره این هتل شناخته می‌شود. این رستوران که دید 360 درجه‌ای از شهر مشهد را به همراه بارگاه امام رضا (ع) را به تصویر می‌کشد؛ دارای چیدمان و دکوراسیون بسیار زیبایی به رنگ آبی فیروزه‌ای است. از این رستوران چندمنظوره می‌توان برای انواع سمینار، جلسات اداری، مجالس خاص و غیره استفاده کرد. فارغ از فضای زیبای رستوران فیروزه بررسی منوی غذایی این رستوران نیز بسیار جذاب است. در منوی غذایی این رستوران هتل الماس 2 مشهد می‌توان شاهد متنوع‌ترین پیش‌غذاها و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بود.

 

رستوران پانوراما

رستوران گردان پانوراما نام یکی دیگر از رستوران‌های هتل الماس 2 است. پانوراما که در آخرین طبقات هتل بناشده دارای ظرفیتی 160 نفری و مساحتی 200 مترمربعی است. دکوراسیون پانوراما نیز به رنگ قرمز طراحی‌شده که فضا را گرم‌تر و جذاب‌تر کرده است. در منوی غذایی این رستوران هتل الماس 2 مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اعم از انواع کباب‌ها، انواع استیک، انواع خوراک‌ها، انواع پاستاها و غذاهای ایتالیایی، انواع خورشت‌های ایرانی و غیره به همراه متنوع‌ترین سالادها و پیش‌غذاها وجود دارد.

 

رستوران سنتی نگارستان

نگارستان یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های هتل الماس 2 از گردشگران خارجی محسوب می‌شود؛ چرا که در این رستوران سنتی علاوه بر آشنایی با انواع غذاهای ایرانی می‌توان بافرهنگ اصیل ایرانی بیشتر آشنا شد. در بخش‌های مختلف این رستوران می‌توان شاهد نقاشی‌های اثرگذار و زیبا بود که همه آن‌ها بیانگر تاریخ و فرهنگ کهن ایران است. برعکس رستوران پانوراما و رستوران فیروزه در این رستوران فقط غذاهای سنتی ایرانی شامل انواع آبگوشت، انواع کوفته، انواع پلوهای ایرانی و غیره سرو می‌شود.

 

بوفه صبحانه هتل الماس 2 مشهد

در بوفه صبحانه هتل الماس 2 مشهد نیز همچون دیگر هتل‌های 5 ستاره وعده صبحانه با بهترین کیفیت به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. کارکنان خوش‌برخورد هتل الماس 2 هرروزه از ساعت 8 الی 10 صبح آماده پذیرایی از زائرین و گردشگران شهر مشهد مقدس هستند. زائرین و گردشگران با هر رژیم غذایی یا سبک غذایی از وعده صبحانه این رستوران رضایتمند هستند چرا که در بوفه صبحانه این رستوران موارد ذیل سرو می‌شود.

  • انواع نان شامل نان بربری خراسانی، نان سنگک، نان تست و غیره
  • انواع نوشیدنی سرد و گرم اعم از چای، قهوه، آبمیوه، شیر و غیره
  • انواع کیک صبحانه، پنکیک، کرپ، شیرینی، کروسان، بیسکوییت
  • انواع مربا و عسل
  • انواع لبنیات مانند پنیر، خامه، کره و غیره
  • انواع خوراک گرم مناسب صبحانه شامل عدسی، بندری، خوراک لوبیا و غیره
  • انواع املت‌ها
  • انواع میوه فصل
  • فرآورده‌های کنجد شامل ارده، حلواشکری و غیره
  • شکلات صبحانه و کرم کاکائو

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل هتل الماس 2 مشهد

در رستوران فیروزه هتل الماس بوفه ناهار و شام وجود دارد و زائرین گرامی می‌توانند از بوفه این رستوران هتل الماس 2 مشهد غذاهای موردعلاقه خود را انتخاب کنند. در کنار این ویژگی بی‌نظیر میزبانان مراسم‌هایی نظیر جشن تولد، ولیمه و عروسی می‌توانند با رزرو سالن رستوران فیروزه با متنوع‌ترین غذاهای بوفه آشنا شوند و برای مراسم خود انتخاب نمایند.

 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل الماس 2 مشهد

فضای گرم و پرحرارت کافه‌های متنوع هتل الماس از دیگر جذابیت‌های این مکان اقامتی برشمرده می‌شود که حضور در آن برای جلسات کوچک و یا سفارش یک میان وعده می‌تواند رضایت‌بخش باشد. در ادامه در مورد ویژگی‌ها و فضای زیبای کافه‌های هتل الماس 2 مشهد بیشتر خواهیم گفت.

 

کافه هتل هتل الماس 2 مشهد


بیشتر بخوانید: معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مشهد 


کافه یاقوت

کافه یاقوت در دسترس‌ترین کافه هتل الماس 2 مشهد محسوب می‌شود چرا که این کافه در طبقه اول هتل در کنار فروشگاه یاقوت سرخ قرار دارد. این کافه لوکس با نمای خیابان امام رضا در محیطی گرم و دوست‌داشتنی شرایط ملاقات کوتاه و یا بلند را برای زائران فراهم می‌کند. انواع آبمیوه، انواع چای و قهوه، انواع دسر سرد و گرم، انواع کیک و تنقلات لذیذ از جمله مواد خوراکی موجود در منوی این کافه زیبا است.

 

کافه‌رستوران روف گاردن

روف گاردن یکی از کافه‌رستوران‌های هتل الماس است که در سال 1396 در فضایی دل‌نشین و آرام افتتاح شد. این کافه‌رستوران با فضای کاملاً مدرن دارای پرسنلی کاملاً مجرب و خوش‌برخورد می‌باشد که امکان سفارش انواع نوشیدنی، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و لذیذترین دسرها را فراهم می‌کند. رودف گاردن که در طبقه نوزدهم هتل قرار گرفته نمایی زیبای از شب‌های مشهد را به گردشگران و زائرین عزیز ارائه می‌دهد.

 

کافی‌شاپ سلامت

کافی‌شاپ اسپا یا سلامت نام یکی دیگر از کافه‌های هتل الماس 2 مشهد است. کافی‌شاپ سلامت در بخش مجموعه‌های آبی این هتل قرار دارد. در این کافی‌شاپ هتل الماس 2 مشهد می‌توان انواع دسرهای سنتی ایرانی، انواع بستنی، انواع دم‌نوش‌ها را سفارش داد. این کافی‌شاپ با فضایی متفاوت نشاط و آرامش را پس از شنا در استخر برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل الماس 2 مشهد چگونه است؟

بر اساس نظرات گردشگران و زائرینی که برای مدتی در این هتل اقامت داشتند، همه‌چیز همچون یک رویا دوست‌داشتنی است! تمام امکانات لازم و غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و لذیذ در رستوران هتل الماس 2 مشهد و کافه هتل الماس 2 مشهد وجود دارد. اغلب گردشگران داخلی و خارجی رضایت‌مندی خود در خصوص برخورد مناسب کارکنان هتل الماس، تنوع غذاها، بهداشت محیط رستوران‌ها و کافه‌ها، چیدمان و دکوراسیون دلربای رستوران‌ها با خشنودی اعلام کردند.

 

اما با تمام تفاسیر فوق تعدادی کمی از گردشگران نسبت به اتاق‌ها و تنوع کم‌خوراکی‌ها در وعده صبحانه در یک سال اخیر انتقاد داشتند که امید است این انتقادهای هرچند کوچک و سازنده و در آینده نزدیک به نقاط قوت این هتل لوکس تبدیل شود.

 

جمع‌بندی

مشهد الرضا یکی از معروف‌ترین شهرهای ایران است که به علت لطف و بارگاه امام رضا (ع) همواره به‌عنوان یکی از برترین شهرهای ایران شناخته می‌شود. هتل الماس 2 مشهد یکی از مشهورترین‌های هتل های مشهد است. که زیباترین رستوران‌ها و کافه‌ها را با دکوراسیونی بسیار جذاب در خود جای‌داده است. سپاس‌گزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، مخاطبان عزیز سایت رهی نو حتماً تجربیات خود در خصوص اسکان در هتل و یا حضور در رستوران هتل الماس 2 مشهد با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرسده ۱۴۰۲/۸/۱

منکه همیشه رستورانهای سنتی رو ترجیح میدم بنظرم رستوران نگارستان بد نبود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲

مرسده عزیز نظرات شما کمک زیادی به دیگر دوستان میکند ممنون از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...