رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل بزرگ زنجان

تعداد بازدید: ۱۴۹۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

هتل چهار ستاره بزرگ زنجان یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر زنجان است. نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری و ارائه خدمات پذیرایی فوق حرفه‌ای از جمله دلایلی است که این هتل هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی باشد. رهی نو در این مقاله قصد دارد به‌طور تخصصی در مورد رستوران‌های هتل بزرگ زنجان و کافه هتل بزرگ زنجان مطالبی را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد؛ اگر عازم زنجان هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

اسامی رستوران‌های هتل بزرگ زنجان

غذا مهم‌ترین رکن یک سفر تفریحی است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشت تا خاطره سفری لذت‌بخش را برای همیشه در ذهن حک کرد. با توجه به گفته‌ها فوق در هتل بزرگ زنجان می‌توان شاهد دو رستوران و دو سالن با منوی متفاوت و چیدمان شیک بود؛ که هر یک به ‌نوبه خود دارای مزایا مختص خود هستند و رهی نو در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازد.

 

رستوران فیروزه

فیروزه نام رستوران اصلی هتل بزرگ زنجان است که دارای ظرفیت 90 نفری است. در منوی این رستوران می‌توان متنوع‌ترین غذاهای ایرانی را به همراه منوی مختص گیاه‌خواران مشاهده کرد. گردشگرانی که از رژیم گیاه‌خواری پیروی می‌کنند می‌توانند با خیال راحت در این رستوران هتل بزرگ زنجان لذیذترین غذاهای گیاهی را سفارش دهند. دکوراسیون زیبای رستوران هتل بزرگ زنجان در کنار برخورد محترمانه کارکنان رستوران نیز از جمله دیگر مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود.

 

رستوران هتل بزرگ زنجان

 

رستوران فام

رستوران فام نام یکی دیگر رستوران‌های هتل بزرگ زنجان است که فضایی کاملاً متفاوت‌تر از رستوران فیروزه دارد. این رستوران که در فضای باز طراحی‌شده دارای ظرفیتی 150 نفری می‌باشد. گرچه در این رستوران انواع کباب‌ها به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن توسط برترین سرآشپزان زنجان طبخ می‌شود؛ اما در منوی این رستوران می‌توان شاهد دیگر غذاهای اصیل ایرانی بود. ازآنجایی‌که بیشترین تمرکز این رستوران هتل بزرگ زنجان بر روی غذاهای اصیل ایرانی است در این رستوران می‌توان شاهد انواع کباب‌ها خاص نظیر فیله‌کباب، کباب بختیاری، ششلیک، دنده کباب، کباب سلطانی، کباب‌برگ و غیره در کنار مخلفات نظیر دوغ سنتی، ماست طعم دار، سالاد، زیتون و غیره بود.

 

سالن رستوران ترمه و ملیله

ترمه و ملیله نام دو سالن رستوران خاص هتل بزرگ هستند که از آن‌ها در مراسماتی با ظرفیت بالا استفاده می‌شود. این سالن‌های هتل بزرگ زنجان که شامل ظرفیتی به ترتیب 200 نفری و 350 نفری هستند؛ دارای دکوراسیون کاملاً مدرن و آذین‌شده از جنس چوب هستند. این سالن‌ها معمولاً برای مراسم‌های خاص نظیر عقد، جشن تولد، ترحیم و جلسات رزرو می‌شود و در آن‌ها میان وعده نیز سرو خواهد شد. از جمله امکانات این رستوران می‌توان به رقص نور، سن، تجهیزات صوتی، اتاق عقد، نورپردازی، اینترنت و غیره اشاره کرد.

 

بوفه صبحانه هتل بزرگ زنجان

آنچه که از تجربیات گردشگران در مورد بوفه صبحانه هتل زنجان به دست می‌آید؛ این است که این هتل تنوع صبحانه چندانی ندارد؛ اما می‌توان در این هتل شاهد اساسی‌ترین مواد خوراکی برای صبحانه بود؛ که تمام این مواد صبحانه به صورت سلف‌سرویس سرو خواهند شد. این هتل که عموماً هزینه صبحانه را با اتاق محاسبه می‌کند، هر روزه از ساعت 8 الی 10 صبح خدمات پذیرایی خوبی را به میهمان خود عرضه می‌کند. در ادامه به مواد خوراکی صبحانه‌های بوفه هتل بزرگ می‌پردازیم.

  • انواع نان ایرانی
  • انواع لبنیات اعم از کره، پنیر، خامه و غیره
  • چای
  • انواع سبزیجات و صیفی‌جات مناسب صبحانه
  • انواع تخم‌مرغ

بیشتر بخوانید: کدام هتل های تهران بهترین رستوران را دارند؟ 


کافی شاپ هتل بزرگ زنجان

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل بزرگ زنجان

رستوران هتل بزرگ زنجان فاقد بوفه شام و ناهار است و گردشگران باید برای سرو غذا ابتدا پس از وارسی منوی غذایی برای ثبت سفارش اقدام نمایند. البته این موضوع تنها برای گردشگران و میهمانان عزیز این هتل است چرا که رستوران هتل بزرگ زنجان برای مراسمات خاص اعم از ولیمه، جشن تولد و غیره چاره‌ای اندیشیده که در آن می‌توان شاهد بوفه ناهار و شام بود. میزبانان می‌توانند با مشورت با بخش تشریفات هتل و بیان شرایط خود برای مراسم‌های خاص خود از خدمات بوفه این هتل بهره‌مند شود و غذاهای منتخب خود را به‌صورت سلف‌سرویس برای میهمانان خود عرضه نمایند. به‌عنوان حسن ختام این بخش لازم به ذکر است بگوییم گرچه این هتل بوفه ناهار و یا شام ندارد اما در رستوران هتل بزرگ زنجان به هنگام ایام ماه مبارک رمضان می‌توان شاهد بوفه افطار بود.

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل بزرگ زنجان

کافه و کافی‌شاپ عضو جداناپذیر هر هتل است که علاوه بر زیباسازی هتل حرارت و جلوه خاصی را به فضا می‌دهد. استشمام بوی قهوه و یا عطر دسر توت‌فرنگی تنها بخشی از جذابیت‌های کافی‌شاپ‌های هتل است. با توجه به اینکه هتل بزرگ زنجان نیز از این قاعده مستثنا نیست در ادامه به بررسی کافی‌شاپ هتل بزرگ زنجان می‌پردازیم.

 

کافی‌شاپ سرسرای سهروردی

کافی‌شاپ هتل بزرگ زنجان که به سرسرای سهروردی مشهور است؛ به‌عنوان یکی از بخش‌های جذاب و پرشور و حرارت هتل بزرگ شناخته می‌شود که در آن می‌توان شاهد سرو انواع نوشیدنی و سرد و گرم به همراه انواع کیک‌ها و دسرهای خوش‌رنگ بود. این کافی‌شاپ با ظرفیت 45 نفری خود می‌تواند گزینه مناسبی به جهت برگزاری مراسم‌های خانوادگی و کوچک باشد.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل بزرگ زنجان چگونه است؟

بر اساس بررسی نظرات و تجربیات گردشگران داخلی و خارجی نحوه پذیرایی رستوران و کافی‌شاپ هتل بزرگ زنجان از وضعیت مطلوبی برخوردار است. اغلب گردشگران از برخورد حرفه‌ای کارکنان هتل بزرگ زنجان رضایت کامل داشتند اما نسبت به قیمت غذاهای این رستوران در مقابل کیفیت متوسط و عدم تنوع در بوفه صبحانه یک هتل 4 ستاره انتقادهایی داشتند که امید است تا به امروز باتدبیر و درایت مدیریت و کارکنان هتل این ایرادات جزئی تا حدودی برطرف شده باشند.

جمع‌بندی

هتل بزرگ زنجان یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که به زنجان به قصد تفریح سفر می‌کنند چرا که در این هتل در کنار امکانات مفیدی اعم یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، پارکینگ و غیره جاذبه‌های گردشگری و ترمینال‌های این شهر نیز به هتل بزرگ بسیار نزدیک هستند و می‌توان پس از بازدید از شهر دیدنی زنجان با سرو نوشیدنی در کافه هتل بزرگ زنجان شور و اشتیاق یک روز تفریحی را دوچندان کرد.

اگر قصد سفر و اقامت در زنجان را دارید می توانید از ارزان ترین تا بهترین هتل های زنجان را با بیشترین تخفیف از رهی نو رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
روزبه ۱۴۰۲/۸/۸

هتل بزرگ زنجان بنظرم هتل خوبیه یک سفر چندسال پیش داشتم و راضی ام ازش امیدوارم الان هم به همون خوبی باشه چون میخوام برم زنجان دوباره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۹

روزبه جان ممنون از ثبت نظرتون شما میتونید با مشورت و راهنمایی کارشناسان پشتیبان رهی نو اطلاعات لازم جهت اقامت خود را کسب نمایید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...