رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل آرامیس تهران

تعداد بازدید: ۱۴۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

هتل آرامیس تهران به عنوان یکی از هتل‌های معروف و با کیفیت تهران به شمار می‌رود. خدمات و کیفیت بالای این هتل، موجب شده تا افراد زیادی برای اقامت خود در تهران، این هتل را انتخاب کنند. رستوران و کافی شاپ هتل آرامیس علاوه بر مهمانان هتل، میزبان عموم افراد است. پس اگر به تهران سفر کرده‌اید یا در آن‌جا اقامت دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما قصد داریم در این مطلب شما را با ویژگی‌ها و خدمات رستوران و کافی شاپ هتل آرامیس تهران آشنا کنیم.

 

اسامی رستوران‌های هتل آرامیس تهران

چوچاق نام رستوران هتل آرامیس تهران است. این رستوران در طبقه دوم هتل آرامیس واقع شده است. بیشتر افراد تمایل دارند که وعده غذایی خود را در آرامش و به دور از هیاهو میل کنند. رستوران چوچاق یکی از بهترین رستوران‌های تهران برای صرف غذا در فضایی زیبا و آرام است. تماشای نمای خیابان ولیعصر از پنجره‌های این رستوران، لذت خوردن غذا را دو چندان می‌کند. برای افرادی که به دنبال رستورانی برای برگزاری مراسم‌های مختلف هستند، این رستوران با نمای کلاسیک و شیک مکانی مناسب به شما می‌رود. رستوران چوچاق ظرفیت پذیرایی 450 نفر را دارد.

 

رستوران هتل آرامیس تهران

 

بوفه صبحانه آرامیس تهران

خوردن یک صبحانه عالی، انرژی کل روز شما را تامین می‌کند. رستوران هتل آرامیس با بوفه صبحانه، پذیرای شما با غذاهای متفاوت است. شما می‌توانید روز خود را با یک وعده غذای گرم مانند عدسی، آش، املت، تخم مرغ آب‌پز، فرنی و سوسیس شروع کنید. اگر تمایل دارید که صبحانه غذای سرد میل کنید، نگران نباشید. تنوع بوفه سرد این هتل مورد پسند انواع سلیقه‌ها است. بوفه سرد این رستوران شامل کالباس، بیکن، گوجه، انواع مربا و حلوا شکری است.

 

یک صبحانه کامل می‌تواند انرژی شما را نصف روز تامین کند. این هتل با استفاده از میوه و سبزیجات تازه در غذاهای خود، رضایت مشتریان را جلب کرده است.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل آرامیس تهران

رستوران هتل آرامیس تهران علاوه بر صبحانه، میزبان شما عزیزان برای صرف ناهار و شام نیز است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و خارجی به همراه پیش غذاهای دلپذیری است. کباب رستوران چاچوق یکی از غذاهای محبوب آن به شمار می‌رود. طعم دلنشین غذاهای این رستوران را می‌توان مدیون حرفه‌ای بودن آشپزهای آن دانست. آشپزان حرفه‌ای علاوه بر به کار بردن بهترین دستورالعمل جهت پخت غذا، از مواد اولیه با کیفیت و تازه استفاده می‌کنند.

 

مطمئنا بعد از تجربه خوردن غذاهای خوش طعم رستوران چاچوق، این رستوران به عنوان یکی از رستوران‌های محبوب شما تبدیل خواهد شد. این رستوران رضایت افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را توانسته به خود جذب کند. تنوع غذاها و امکان سفارش غذاهای ایرانی و خارجی دلیل این رضایت است.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل آرامیس تهران

کافی شاپ هتل آرامیس تهران در طبقه اول این هتل قرار دارد. نمای کلاسیک و پذیرایی حرفه‌ای پرسنل کافی شاپ موجب شده تا افرادی که قرارهای کاری و تجاری مهمی دارند این کافه را به عنوان محل ملاقات خود انتخاب کنند. نمای زیبا کافه هتل آرامیس تهران کاملا کلاسیک و مدرن است. به دلیل آرامش خاصی که در این کافه وجود دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم برای قرارهای دوستانه و خانوادگی خود به این کافی‌شاپ بروید.

کافه هتل آرامیس تهران


بیشتر بخوانید: کدام هتل های تهران بهترین رستوران را دارند؟


در کافه هتل آرامیس تهران انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد، قهوه‌های مختلف، بستنی و شیک‌های متنوع به همراه کیک‌های خوش طعم سرو می‌شود.
رفتار و پذیرایی مناسب پرسنل به عنوان اصلی‌ترین گزینه کیفیت یک رستوران به شمار می‌رود. پرسنل کافی شاپ هتل آرامیس با برخورد کاملا حرفه‌ای و محترمانه، فضایی راحت و آرام را برای شما فراهم کرده و در مدت زمان حضور شما به بهترین نحو از شما پذیرایی می‌کنند.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل آرامیس تهران چگونه است؟

رستوران هتل آرامیس تهران از ساعت 7 الی 9:30 صبح آماده پذیرایی شما برای وعده صبحانه است.

 

پذیرایی از مهمان‌ها برای ناهار از ساعت 12 الی 14:30 انجام می‌شود. از ساعت 19 الی 22:30 نیز در رستوران هتل آرامیس تهران شام سرو می‌شود.

 

کافه هتل آرامیس تهران نیز 24 ساعته میزبان شما عزیزان خواهد بود. هتل آرامیس تهران در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، حد فاصل سینما استقلال و آفریقا واقع شده است. در صورتی که قصد رزرو میز در رستوران یا کافی شاپ را دارید می‌توانید با شماره 88933402-021 تماس بگیرید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند. در بین تفریحات تهران، تجربه ی شب گردی در تهران یا برنامه ی سفر یک روزه به روستاهای اطراف تهران به دور از هیاهوی پایتخت در دل روستاهایی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشید، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران  را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
تهرانی ۱۴۰۲/۸/۱۰

همانطور که گفتید رستوران چاچوق غذاهای خوش طعم داره که باعث میشه نام هتل آرامیس رو فراموش نکنی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

تهرانی عزیز خیلی هم عالی از ثبت نظرتون ممنون هستیم بقیه دوستان هم حتما از تجربیات و نظرات شما عزیزان بهره مند میشوند

میترا ۱۴۰۲/۲/۲۸

البته که صبحانه هتل نیلو با هتل آرامیس بسیار متفاوت است دلم میخواد قیمت هاشم بدونم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۸

میتراجان همره عزیز رهی نو برای اینکه قیمت به روز داشته باشید میبایست حتما با هتل تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید با سپاس از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...