رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل لاله کندوان تبریز

تعداد بازدید: ۳۶۹۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

تعداد زیادی از شما همیشه در فکر این موضوع هستند تا به مکان‌های مختلف و متفاوت از جاهایی که تا حالا تجربه کرده‌اید بروید. در این راستا، هتل لاله کندوان تبریز یکی از هتل‌هایی است که افراد زیادی را مجذوب معماری خودش می‌کند و با شنیدن تعریف از آن، هرکسی را به این فکر می‌اندازد که یک بار به آن‌جا سر بزند. البته باید اشاره کنیم که با این معماری عجیب و قدیمی، کافی شاپ هتل لاله کندوان تبریز، مانند سایر محیط‌ها است و شما احساس نمی‌کنید با حضور در آن‌جا، غذایتان با موارد به‌روزشده تفاوت دارد.

 

در این مقاله در مورد هتل لاله کندوان تبریز صحبت می‌کنیم. در واقع، از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های آن خواهیم گفت. خواهیم گفت که در کافه هتل لاله کندوان تبریز با چه مواردی برخورد خواهید داشت و این آشنایی به شما کمک می‌کند تا هنگامی که برای سفر به این شهر بروید بتوانید با نکته‌سنجی این هتل را انتخاب کنید. پس تا انتها همراه ما باشید تا بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.

 

اسامی رستوران‌های هتل لاله کندوان تبریز

در ابتدا از معماری رستوران هتل لاله کندوان تبریز برایتان خواهیم گفت. این گزینه، اولین موردی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. در واقع، ساختار عجیب و متفاوت این مکان سبب شده است که افراد بسیاری با آن آشنا شده و مایل باشند به آن‌جا سفر کنند. ساختمان‌های این محیط به‌صورت خانه‌هایی کله‌قندی شکل است و انگار که زنبورهای عسل کندوهایی برای خودشان ساخته باشند. این شکل تنها نمای بیرونی ساختمان نیست و در داخل آن نیز وجود دارد اما رستوران این مکان به جذاب‌ترین شکل و کاملاً امروزی آماده است تا به شما سرویس‌دهی کند. به این قسمت، رستوران صخره‌‌ای هم گفته می‌شود و اگر این نام را شنیدید بدانید که منظور چیست و به کجا اشاره دارد.

 

رستوران هتل لاله کندوان تبریز

 

محیط رستوران هتل کندوان اندازه متوسطی دارد و می‌تواند ۱۲۵ نفر را به‌طور هم‌زمان پذیرا باشد. این هتل در حال بزرگ شدن است و در آینده افراد بیشتری می‌توانند در آن حضور داشته باشند. از آن‌جایی هم که این شهر و هتل توریستی است و افراد زیادی برای تماشایش به آن سر می‌زنند همیشه محیط را با افراد مختلفی خواهد دید و احتمال این‌که محیط خلوت باشد کم است.

 

آبی که در این رستوران می‌توانید بنوشید از چشمه کوه‌های اطراف تهیه می‌شود که به‌صورت لوله‌کشی شده به محیط رستوران می‌رسد. این آب دارای انواع املاح معدنی است که می‌تواند به سلامتی شما کمک فراوانی کند. علاوه بر این ویژگی، بهداشتی و تمیز است و خیالتان از بابت نداشتن آلودگی آن راحت باشد.

 

اولین غذاهایی که در این رستوران هتل کندوان سرو می‌شود و در منوی آن، توجه‌تان را به خود جلب می‌کند، غذاهای سنتی است که بیشتر در سفره عزیزان آذری‌زبان وجود دارد. کوفته تبریزی از اولین گزینه‌هایی است که در منوی این رستوران خواهید دید. آش دوغ و نوشیدنی‌های محلی و انواع کباب‌ها نیز در منو هستند. در کنار این موارد، سایر غذاهای محبوب ایرانی نیز هستند که می‌توانید آن‌ها را نیز نوش جان کنید.


رزرو هتل‌های 5 ستاره تبریز با تخفیف 


بوفه صبحانه هتل لاله کندوان تبریز

در بوفه صبحانه، محصولات محلی مانند خامه و عسل را می‌توانید سر میز خود بخواهید و در کنارشان، انواع نوشیدنی‌ها و پنیر و سایر مواد برای صبحانه را خواهید داشت. شما می‌توانید در ساعات خیلی زود بیدار شوید و صبحانه را در این ساعات در محیطی با آب‌وهوای کوهستانی بخورید. همینطور می‌توانید صبح‌ها خوابیده و دیرتر برای این وعده حاضر شوید. تا چند ساعت این امکان برای سرو صبحانه برایتان وجود دارد.

 

کافی شاپ هتل لاله کندوان تبریز

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل لاله کندوان تبریز

در منوی ناهار و شام هتل لاله کندوان غذاهای محلی حضور پررنگ‌تری دارند و شما می‌توانید از میانشان، موردی را انتخاب کنید تا برایتان تجربه جدیدی به همراه داشته باشد و این سفر برایتان چالشی تازه باشد. اما غذاهای دیگر ایرانی هم هستند که کباب‌ها در میانشان، محبوبیت فراوانی دارند. بنابراین، اگر جزء افرادی هستید که ترجیح می‌دهید دست به تجربه خوراکی‌های محلی نزنید نباید نگران باشید. زیرا به سلیقه شما هم توجه شده است و غذاهای دیگر طوری انتخاب شده‌اند تا وعده ناهار یا شامتان بدون غذا سر نشود.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل لاله کندوان تبریز

با وجودی که معماری و محیط این هتل سنتی است اما کافی شاپ هتل لاله کندوان تبریز تلاش کرده است تا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها را برایتان داشته باشد. اگر غذاهای سنتی باب میلتان نباشد، این قسمت هتل برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت و از بودن در آن لذت خواهید برد. در واقع در کافه هتل لاله کندوان تبریز، شما می‌توانید ترکیب غذاهای امروزی با دکوراسیون سنتی آن را ببینید.

 

پذیرایی در کافه ها و رستوران‌های هتل لاله کندوان تبریز چگونه است؟

گروه میزبان تلاش کرده‌اند تا غذاهایی که در رستوران و کافه هتل لاله کندوان تبریز نوش جان می‌کنید با بالاترین کیفیت آماده شوند. در کنار آن، از پرسنل و کارکنانی دعوت به همکاری شده است تا برخورد خوب و مناسبی با شما داشته باشند تا لحظه‌های خوشی در آن‌جا برایتان رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی تبریز | جاذبه ها و تفریحات تبریز با عکس و آدرس


سخن آخر

در این مقاله از هتل لاله کندوان گفتیم که در نزدیکی شهر تبریز و در منطقه‌ای با همین نام کندوان قرار دارد. توضیح دادیم که ظاهر متمایز این هتل از بقیه سبب شده است که توریست‌های زیادی به آن‌جا بیایند و همیشه افراد مایلی باشند که بخواهند به اینجا سفر کنند. بنابراین، در هر زمان که به آن‌جا مراجعه کنید شما تنها نخواهید بود و افرادی در آن‌جا حضور خواهند داشت.

 

از آن‌جایی هم که این هتل ظرفیت محدودی دارد بهتر است قبل از حضور حتماً رزرو خود را انجام دهید تا وقتی رسیدید با اتاق‌های پر روبه‌رو نشوید. برای رسیدن به این هدف، شما می‌توانید به سایت رهی نو بروید و برای هر مدتی که مایل هستید این هتل را رزرو کنید. تفاوتی ندارد که در چه زمان می‌خواهید به این هتل کندوان مراجعه کنید. این سایت به شما اطلاعات کامل را خواهد داد و هر تاریخی که جای خالی داشته شد امکان رزرو دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
لاله ۱۴۰۲/۸/۱۰

هتل لاله کندوان تبریز رو خیلی دوست دارم و این سبک ها که بیشتر تمایل به سنتی دارن ارامش خاصی به فضا میده

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

لاله عزیز از بیان تجربه و احساستون در سایت رهی نو بسیا رخوشحال شدیم خدمات رهی نو همچنان در خدمت شما دوست عزیز میباشد

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...