رَهی نو

معرفی بهترین رستوران های اراک

تعداد بازدید: ۱۷۰۰۵ ۱۱ تیر ۱۴۰۱

رستوران‌گردی و امتحان کردن غذاهای محلی و جدید جزو تفریحات جذاب هر سفر محسوب می‌شود. اما یک انتخاب اشتباه باعث می‌شود که نه تنها تجربه خوبی از تست کردن غذای محلی نداشته باشید، بلکه خاطره بدی از سفر هم در ذهنتان بماند!

 

شهر اراک در استان مرکزی از جمله شهرهای پربازدید و توریستی این استان است که زمستان‌های پر برف و تابستانی با گرمای ملایمی دارد. در شهر اراک هم مانند دیگر شهرها غذای سنتی و محلی بسیاری انتظارتان را می‌کشند! از آبگوشت دوغ‌دار تا انواع آش‌های خوشمزه و کباب‌های خوش عطر و لذیذ را می‌توانید به تجربیات شکم گردی خود در اراک بیافزایید!

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این غذاهای محلی خوش طعم را باید در کدام رستوران‌های اراک تست کرد. در این مقاله می خواهیم بهترین رستوران‌های اراک را برای گردشگران عازم اراک معرفی کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراهی کنید تا با رستوران‌های معروف اراک آشنا شوید.

 

بهترین رستوران‌های لاکچری اراک را بشناسیم

در سفر به اراک با رستوران‌ها کافه‌ها و غذاخوری‌های بسیاری مواجه می‌شوید که عطر خوش غذاهای سنتی شهر و سایر غذاهای ایرانی و خارجی از آن‌ها بیرون می‌زند. در ادامه به رستوران‌های خوب اراک سر می‌زنیم و غذاهای معروف هر رستوران را به شما معرفی می‌کنیم.

 

رستوران ژیوان اراک

کافه رستوران ژیوان اراک از جمله رستوران‌های لاکچری اراک است که منوی کاملی دارد. انواع غذاهای فرنگی، دریایی، ایرانی، فست فود و... را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. علاوه بر غذا، نوشیدنی‌های خوش طعم و متفاوت رستوران ژیوان طرفداران زیادی دارد و به شدت پیشنهاد می‌شود. فضای رستوران ژیوان اراک باز و دلباز است و سالن‌های مجزا دارد. قیمت غذاهای این رستوران مناسب هستند و با توجه به کیفیت خوب، رضایت شما را جلب می‌کنند.

 

رستوران های معروف اراک

 

آدرس: استان مرکزی، اراک، خیابان شریعتی، نبش کوچه پامچال.

 

رستوران سنتی کوهستان اراک

غذا خوردن روی دل کوه را کمتر جایی می‌توان تجربه کرد! رستوران کوهستان اراک در دامنه کوه‌های شرقی این شهر قرار گرفته و تقریبا به کل اراک مشرف است. در منوی رستوران کوهستان غذاهای متنوعی خواهید دید. در این رستوران انواع کباب‌ها، غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش بدهید و در محیطی دلپذیر و کوهستانی نوش جان کنید. علاوه بر غذاهای خوشمزه و با کیفیت، محیط زیبا، آرامش بخش و خانوادگی در رستوران سنتی کوهستان می‌توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

 

آدرس: استان مرکزی، اراک، ضلع غربی هتل امیرکبیر.

 

رستوران هدهد صبا اراک

رستوران هدهد صبا یکی از بهترین ‌رستوران‌های شهر اراک است. اکثر مردم اراک نظرات مثبتی نسبت به رستوران هدهد صبا دارند و روزهای تعطیل صف طولانی جلوی این رستوران می‌بندند!  غذاهای رستوران هدهد صبا از کیفیت و حجم بسیار خوبی برخوردار هستند و قیمت مناسبی دارند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی خوش پخت و خوشمزه با دورچین‌های عالی را سفارش دهید و از غذا خوردن در محیطی آرام و خانوادگی لذت ببرید. محیط رستوران هدهد صبا مدرن و زیبا است و چیدمانی امروزی دارد.

 

پرسنل رستوران هدهد صبا برخورد حرفه‌ای و محترمانه‌ای دارند و سفارشات غذا در کمترین زمان ممکن سرو می‌شود.  

 

آدرس: اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، برج کوروش

 

رستوران ایزی دیزی اراک

کمتر ایرانی پیدا می‌شود که به یک دیزی خوش رنگ و لعاب نه بگوید! رستوران ایزی دیزی اراک جایی است که می‌توانید یکی از بهترین دیزی‌های زندگی خود را به صورت سنتی، کم‌چرب، تند یا کلاسیک امتحان کنید. علاوه بر دیزی معمولی پیشنهاد می‌کنیم دیزی کشک رستوران هدهد صبا که غذای سنتی و محلی اراکی است را حتما امتحان کنید.

 

البته غذاهای این رستوران فقط دیزی نیست و انواع خوراک‌های سنتی مثل میرزاقاسمی، بزقرمه کرمان و سرداغی مخصوص خراسان نیز با دوغ محلی در این رستوران سرو می‌شود. محیط رستوران ایزی دیزی با حوض، فواره، تخت‌های سنتی و سفره‌های ترمه تزیین شده و بسیار چشم نواز است.

 

آدرس: اراک، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه گردو، روبه‌روی دوربرگردان

 

رستوران برگ اراک

اگر می‌خواهید یک شام رمانتیک در محیطی شیک و زیبا در اراک میل کنید پیشنهاد ما کافه رستوران برگ است.  رستوران برگ از رستوران‌های معروف اراک است که در طبقه فوقانی برج داریوش قرار دارد. محیط و دکوراسیون این رستوران دنج، مدرن و شکیل است.

رستوران های خوب اراک

 

در کافه رستوران برگ برای همه سلیقه‌ها غذا وجود دارد. در منو این رستوران غذاهای سنتی و مدرن را با هم می‌بینید. سرو نوشیدنی‌های خنک در سطل یخ خشک از خلاقیت‌های جالب این رستوران است که باعث زیباتر شدن میز غذای شما می‌شود.

 

آدرس: اراک، خیابان طالقانی، بازجو، بین حقانی و بدخشان.

 

فست‌فود وین اراک

کافه رستوران وین با دکور چوبی جذاب خود شما را به صرف سیب ‌زمینی مخصوصش به همراه دلستر بشکه‌ای دعوت می‌کند! رستوران وین یکی از بهترین رستوران‌های اراک محسوب می‌شود. انواع فست‌فودها مانند انواع پیتزا، برگر، سوخاری، پاستا و... را با کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید در فست فود وین تست کنید. علاوه بر غذا پیشنهاد می‌کنیم شیک‌های خوشمزه این کافه رستوران را نیز حتما سفارش دهید.

 

آدرس: اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان

 

رستوران قزل پارک اراک

به بهشت ماهی دوستان خوش آمدید! رستوران قزل پارک در یک مجتمع تفریحی به همین نام در خارج از شهر قرار دارد. در این مجتمع استخرهای پرورش ماهی وجود دارد و و ماهی دلخواه شما فورا صید و سرو می‌شود. علاوه بر ماهی در منو این رستوران غذاهای سنتی و انواع کباب‌ها نیز موجود است. رستوران قزل پارک دارای دو محیط سرپوشیده و روباز است.

 

رستوران سنتی سلطان اراک

طعم نوستالژیک انواع غذاهای ایرانی را می‌توانید در رستوران سنتی سلطان اراک بچشید. رستوران و سفره‌خانه سلطان از رستوران های خوب اراک است که  محیطی با چیدمان سنتی و دلباز دارد و محل مناسبی برای صرف ناهار یا شام خانوادگی است. در این رستوران انواع‌ کباب‌ها، زرشک پلو با مرغ و خورشت‌های خوش رنگ و لعاب را سفارش دهید و حین نوش جان کردن غذا از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

 

آدرس: اراک، شهر صنعتی، منطقه 1، جنب استخر سرپوشیده ماشین‌سازی، پارک شهید محمدی

 

 

تجربه خوشمزگی در رستوران بهترین هتل‌های اراک

تا اینجای مطلب به رستوران‌های مختلفی در شهر اراک سر زدیم اما از امکان صرف غذا در رستوران هتل‌های اراک غافل بودیم! به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید با خیالت راحت غذاهای خوشمزه میل کنید رستوران‌های هتل محل اقامتتان است. هتل‌های لوکس اراک دارای رستوران‌های خوب و با کیفیت هستند که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

رستوران گلباران هتل امیرکبیر اراک

رستوران گلباران در طبقه پنجم هتل امیرکبیر اراک واقع شده و جزو رستوران‌های معروف اراک به شمار می‌آید. منوی متنوع رستوران گلباران از غذاهای فرنگی، دریایی، ایرانی و پیش غذاهای جذاب و متفاوت تشکیل شده است. این رستوران مانند سایر رستوران‌های لاکچری اراک محیطی مدرن، شکیل و چشم نواز دارد. کیفیت بالای غذاها، پرسنل حرفه‌ای و قیمت مناسب غذا رستوران گلباران باعث شده این رستوران جایگاه خاصی در میان سایرین داشته باشد.

 

بهترین رستوران های اراک

 

فودکورت هتل امیرکبیر اراک

از یک سال پیش فودکورت هتل امیرکبیر در محل سایق سالن بولینگ افتتاح شده است. فودکورت هتل امیرکبیر طراحی داخلی و دکوراسیون زیبا و آرامش بخشی دارد. پخش موسیقی ملام نیز بر حس و حال خوب موجود در فودکورت افزوده است. در این فود کورت رستوران‌های متنوع ایرانی، ایتالیایی، فست‌فود و سالاد را می‌توانید بیابید.

 

جمع‌بندی

اکثر رستوران‌های لاکچری اراک در این مقاله برای شما معرفی شده‌اند. سعی کردیم برای همه سلیقه‌ها رستوران‌های خوب اراک را پیشنهاد دهیم تا در سفر به این شهر زیبا از غذا خوردن در رستوران‌های مختلف لذت ببرید. فراموش نکنید در انتخاب رستوران حتما کیفیت غذا را در اولویت قرار دهید و از امتحان کردن غذاهای سنتی اراک به هیچ وجه غافل نشوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نیلوفر ۱۴۰۲/۸/۱۵

رستوران برگ اراک معماری زیبایی داره و فضاش قشنگه غذاش هم بنظرم خوب بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

نیلوفر عزیز چه خوب که این رستوران رو تجربه کردید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...