رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های بندرانزلی

تعداد بازدید: ۵۸۷۰ ۱ تیر ۱۴۰۱

فرقی ندارد که مقصد سفر کجا باشد، شمال یا جنوب، شرق یا غرب، بی شک یکی از تجربه‌های لذت‌بخش‌ و تکرارنشدنی و به یادماندنی هر سفر، رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای سنتی و لذیذ آن شهر و منطقه است. در این مقاله، لیستی از بهترین رستوران های بندرانزلی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین رستوران‌های بندرانزلی

پرباران‌ترین شهر ایران، بندر و منطقه آزاد انزلی، یکی از مهم‌ترین شهرهای استان گیلان و یکی از محبوب‌ترین شهرهای ساحلی شمال کشور است. این شهر رستوران‌ها و هتل‌های بسیاری دارد که در آن‌ها می‌توان طعم غذاهای محلی و معروف این شهر را امتحان کرد و لذت برد. در ادامه چند رستوران خوب این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

 

رستوران لوتکاچی

رستوران لوتکاچی، با طراحی و چیدمانی مدرن و زیبا و چشم‌اندازی به مرداب انزلی، یکی از رستوران‌های معروف بندرانزلی است. این رستوران دارای دو فضای بسته و باز است و حیاطی مشرف به تالاب انزلی دارد. منوی این رستوران تنوعی از انواع کباب‌ها، خورش‌ها و غذاهای دریایی را دربرمی‌گیرد. همچنین می‌توانید در کافی‌شاپ این رستوران نیز که بر روی آب قرار دارد، انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را امتحان کنید.
 

رستوران های معروف بندرانزلی

 

آدرس: بندر انزلی، خیابان تکاوران، سمت روگا، روبه‌روی خانه‌های رنگی

 

رستوران حاج مرتضی

اگر از مردم بندرانزلی سراغ یک رستوران خوب را بگیرید، رستوران حاج مرتضی را به شما معرفی خواهند کرد. رستوران حاج مرتضی، از رستوران‌های معروف بندرانزلی است. این رستوران، با ارائه تنوعی از غذاهای باکیفیت محلی و سنتی و پرسنل خوش‌برخورد، در فضایی بزرگ و دل‌باز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر به بندر انزلی سفر می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای محلی این رستوران را امتحان کنید.

 

آدرس: بندر انزلی، مابین میدان معراج و میدان مالا

 

رستوران گرند شف

رستوران گرند شف، یکی از رستوران‌‌های لاکچری بندرانزلی و از رستوران‌های خوب این شهر است. این رستوران با چیدمانی زیبا و رنگ‌بندی مناسب دکور آن، فضای خوبی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. منوی رستوران گرند شف علاوه بر غذاهای محلی و فرنگی، انواع فست‌فود را نیز شامل می‌شود. همبرگرهای این رستوران نیز بین مشتریان این رستوران محبوب هستند.

 

آدرس: بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی

 

کافه رستوران اینجا می ورجا

کافه رستوران اینجا می‌ورجا، کافه‌ای دنج با فضای گرم و خودمانی است. نور‌پردازی خوب و موسیقی دلنشین، با امکاناتی مثل بازی و کتاب، این کافه رستوران را به انتخابی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش به همراه دوستان تبدیل کرده است.

 

آدرس: بندرانزلی، غازیان، خیابان طالقانی، جنب بانک ملت، پلاک 492

 

رستوران دریاکده انزلی

رستوران دریاکده انزلی، یکی دیگر از رستوران‌های خوب این شهر محسوب می‌شود که به دلیل کیفیت غذای آن، همیشه شلوغ است . فضای داخلی تمیز و زیبا، نورگیری خوب و پرسنلی خوش‌برخورد و صمیمی، از دیگر ویژگی‌های این رستوران هستند. اگر قصد صرف یک وعده غذایی در این رستوران هستید، باقلاقاتوق و جوجه ترش آن را حتما امتحان کنید.

 

آدرس: بندر انزلی، جاده انزلی به رشت، دو کیلومتر مانده به دانشگاه آزاد

 

رستوران دریایی نیلوفر آبی

یکی از رستوران‌های خوب بندر انزلی، رستوران دریایی نیلوفر آبی است که در وسط مرداب انزلی و روی آب قرار دارد. علاوه بر این، رفت و برگشت با قایق به این رستوران، رایگان است. منوی این رستوران تنوعی از غذاهای باکیفیت شمالی و غذاهای دریایی را شامل می‌شود.
 

رستوران های خوب بندرانزلی

 

آدرس: بندر انزلی، روبروی دادگستری انزلی، خیابان استادیوم

 

رستوران دیگچه

رستوران دیگچه که در مجاورت تالاب انزلی واقع است، یکی از رستوران‌های ساحلی این شهر است. محیطی زیبا با چشم‌اندازی به تالاب زیبای انزلی، کیفیت بالای غذا و تنوع منوی آن، این رستوران را به یکی از رستوران‌های محبوب بندر انزلی تبدیل کرده است.

 

آدرس: بندرانزلی، خیابان میرزا کوچک خان، روبروی بازار ماهی فروشان قدیم

 

فست‌فود پیتزا پیتزا

یکی از محبوب‌ترین و بهترین‌ فست‌فودهای شهر انزلی، بی‌شک فست‌فود پیتزا پیتزا است. منوی آن تنوع بالایی از انواع فست‌فود، از انواع پیتزاها و برگرها گرفته تا انواع سوخاری‌ها را شامل می‌شود. پیتزای آمریکایی فست‌فود پیتزا پیتزا از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران است.

 

آدرس: بندر انزلی، خیابان طالقانی

 

رستوران قبیله عشق انزلی

رستوران قبیله عشق انزلی با معمار جالبش که به شکل یک قلعه است، یکی دیگر از رستوران‌های خوب این شهر محسوب می‌شود. انواع غذاهای ایرانی و محلی و همینطور انواع فست‌فود در این رستوران سرو می‌شود. این رستوران همچنین دارای یک فضای بازی برای کودکان است که آن را به انتخاب خوبی برای خانواده‌هایی که فرزند دارند تبدل کرده است.

 

آدرس: بندر انزلی، نرسیده به هتل سفیدکنار

 


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی انزلی | جاذبه ها و تفریحات انزلی با عکس و آدرس


تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های بندرانزلی

شاید برای شما هم داشتن رستورانی خوب در کنار بقیه امکانات، از معیارهای انتخاب هتل و محل اقامتتان باشد. رستوران‌‌گردی، فقط محدود به رستوران‌های سطح شهر نمی‌شود و رستوران‌های خوبی در هتل‌های هر شهر نیز وجود دارند. در ادامه به معرفی چندی از رستوران‌ خوب هتل‌های انزلی می‌پردازیم.

 

رستوران ساحلی هتل دلفین

صرف غذایی با کیفیت در ساحل دریای خزر با چشم‌اندازی رو به آن، یکی از تجربه‌های است که در سفر به انزلی نباید آن را از دست بدهید. منویی با تنوع بالایی از غذاهای ایرانی، دریایی و محلی، از دیگر ویژگی‌های رستوران هتل ساحلی دلفین بندر انزلی است.
 

بهترین رستوران های بندرانزلی

 

آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

 

رستوران هتل هیراد

یکی از زیبا‌ترین رستوران‌های بندر انزلی، رستوران هیراد است که در کنار دریای خزر واقع شده و نمای داخلی و بیرونی جذابی دارد. این رستوران که به شکل یک کشتی بزرگ ساخته شده، توانسته توجه گردشگران و مسافران را به خود جلب کند. اگر می‌خواهید تمام امکانات یک رستوران خوب را در کنار هم داشته باشید، حتما به این رستوران سری بزنید و اوقات خوشی برای خود و همراهانتان بسازید.

 

آدرس: گیلان، بندر انزلی، جاده چیر پرد بالا، نبش دهکده ساحلی خوش اندوخته

 

رستوران هتل سفیدکنار

رستوران هتل سفیدکنار بندر انزلی که در حیاط این هتل واقع است، چشم‌اندازی تماشایی رو به دریا دارد و فضای بزرگ و چیدمان آن کلاسیک است. کیفیت بالای غذا نیز از دیگر ویژگی‌های این رستوران است.

 

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر ۶ جاده آستارا

 

رستوران هتل بهشت تالاب

هتل چهار ستاره بهشت تالاب بندر انزلی، در مکانی دنج و دور از هیاهو شهر واقع شده و دارای دو رستوران است. رستوران شیشه‌ای هتل با ظرفیت 120 نفر که در مجاورت تالاب و محدوده هتل بهشت تالاب قرار گرفته و رستوران دیگری که در دل صخره سنگی ساخته شده و به رستوران صخره‌ای معروف است. تنوع منو غذایی در هر دو این رستوران‌ها و همینطور کیفیت غذای آن‌ها بالاست. این هتل کافی‌شاپی نیز دارد که به صورت معلق بر روی تالاب ساخته شده است.

 

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، جزیره شهید بهشتی

 

رستوران هتل الماس

هتل سه ستاره الماس، واقع در بهترین منطقه ساحل شهر بندر انزلی، معماری زیبا و چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای خزر دارد. رستوران این هتل نیز، با ارائه باکیفیت‌ترین غذاها، آماده پذیرایی از مشتریان خود است.
 

رستوران های لاکچری بندرانزلی

 

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان پاسداران، نبش کوچه چهاردهم

 

رستوران هتل آرکا

هتل سه ستاره آرکا، در یکی از بهترین نقاط ساحلی شهر انزلی و در 5 طبقه ساخته شده است. رستوران زیبای این هتل که در طبقه چهارم آن واقع است، چشم‌انداز بی‌نظیری به دریای خزر دارد. منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود.

 

آدرس: بندرانزلی، بلوار پاسداران، کیلومتر۳، نبش کوچه نهم

 

رستوران هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل بندر انزلی، یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره و نزدیک به دریا در شهر انزلی است. رستوران این هتل نیز، با سرو انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان است. کافی‌شاپ و چایخانه از دیگر امکانات این هتل هستند.

 

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۴، کوچه ۱۱

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران‌ها و همینطور بهترین رستوران‌های هتل‌های شهر زیبای انزلی را به شما معرفی کنیم تا با در نظر گرفتن سلیقه خود، خانواده یا دوستانتان، یک رستوران را انتخاب کرده و از صرف یک وعده غذای خوشمزه، اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

 


رزرو هتل های بندر انزلی با تخفیف ویژه 


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سمانه رازقی ۱۴۰۲/۸/۱۵

بندر انزلی هم که پر رستورا ن شده قبلنا یادم یک رستوران بیشتر تو هر شهری پیدا نمیشد حالا هر خیابون یک رستوران داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

سمانه عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو بله خب این مورد هم مثل بقیه موارد تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته

محمد ۱۴۰۲/۱/۱۳

رستوران لوتکاچی اتفاقا یکی از بدترین تجربه هایی بود که داشتم. سرویس دهی ضعیف، پرسنل بی توجه و بعضا بی ادب و البته کیفیت غذای بسیار بد. هم کباب سفارش دادم، هم جوجه و هم باقلی پلو با گوشت. تمامی موارد به شدت ضعیف و بد مزه و البته موی بلندی که درون ظرف ماهیچه پیدا کردم تجربه بدترین رستوران عمرم را ایجاد کرد.

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۳۰

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...