رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های مازندران

تعداد بازدید: ۱۸۳۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

یکی از سرسبز‌ترین مناطق ایران ،مازندران زیبا است. استان مازندران به مرکزیت شهر ساری با آب‌و‌هوای مطبوع و جاذبه‌های گردشگری فراوان، در تمام فصول پذیرای گردشگران زیادی از نقاط دور و نزدیک است. باغ تاریخی عباس‌آباد، چشمه‌های باداب سورت، برج لاجیم، مسجد جامع ساری، کاخ مرمر رامسر، باغ چهلستون، آبشار گزو، دریاچه چورت و تالاب میان‌کاله تنها چند نمونه از هزاران جاذبه این استان هستند.

معرفی-بهترین-رستوران‌های-مازندران

هنگام مسافرت به مازندران، پس از بازدید و گردش در این مکان‌ها، زمانی‌که به‌دنبال جایی برای غذا‌خوردن می‌گردید، انتخاب رستوران برایتان مشکل می‌شود؛ چرا‌که نداشتن شناخت کافی از رستوران‌های یک شهر باعث سردرگمی و تصمیم اشتباه می‌شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین و لاکچری‌ترین رستوران‌های مازندران را بیشتر بشناسیم.

ضمنا، به یاد داشته باشید در کنار رستوران ایده‌آل، انتخاب هتل باکیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر از شهرهای دیگر به مازندران سفر کرده‌اید و ساکن آن‎‌جا نیستید، می‌توانید قبل از حرکت به سمت شمال ایران، به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده و بهترین هتل و اتاق مدنظرتان را رزرو کنید.

بهترین رستوران‌ های مازندران را بشناسیم

سفر همیشه برای کسانی که اهل مسافرت هستند، کلمه هیجان‌انگیزی بوده است. اما از این هیجان‌انگیز‌تر خوردن غذا در مسافرت و پیدا کردن محلی برای صرف غذا است. مکان‌هایی مانند رستوران‌ها همیشه جایی برای اقامت مسافران جهت صرف وعده‌ غذا هستند. اما آیا تمام رستوران‌های یک شهر از لحاظ کیفیت غذا و نظافت قابل‌قبول هستند؟ در این بخش قصد داریم به معرفی چند نمونه از رستوران‌های لاکچری مازندران بپردازیم تا شاید دغدغه مکان صرف غذا را در این شهر، برای شما به حداقل برساند.

رستوران اکبر جوجه رامسر

این رستوران یکی از رستوران‌های معروف مازندران است. طعم واقعی و اصیل اکبر جوجه را در این رستوران می‌توانید بچشید. آشپز‌های این رستوران با مزه‌دار کردن جوجه‌ها، طعمی باور‌نکردنی را خلق می‌کنند که با خوردن این غذا تا مدت‌ها مزه‌اش زیر زبانتان است و شاید بعضی اوقات باز هم هوسش را بکنید.

آدرس: مازندران، رامسر، بلوار امام خمینی، پلاک ٢٢

رستوران-اکبر-جوجه-رامسر

رستوران کشتی

ظاهر زیبای کشتی مانندش در ابتدا مسافران را به سمت خود جلب می‌کند. فضای شیک و دکور حرفه‌ای‌اش، مکانی برای داشتن لحظاتی خوش و آرام است. اگر عاشق غذا‌های دریایی به‌خصوص ماهی قزل‌آلا هستید، باید بدانید که این رستوران در این مورد شهرت خاصی دارد. پس در هنگام سفارش غذا حتماً ماهی‌های خوشمزه‌اش را امتحان کنید.

آدرس: مازندران، رامسر، دریا پشته، نرسیده به تله‌کابین

رستوران-کشتی

رستوران امیر‌شاهان شاندیز

رستورانی در پنج کیلومتری محور رویان به سی‌سنگان که در هنگام رفتن به جنگل سی‌سنگان آن را می‌بینید. رستوران امیر‌شاهان با داشتن فضایی شیک و دلپذیر و داشتن چهار سالن مجزا آماده پذیرایی از مهمانان به این شهر زیبا است. در هنگام سفارش غذا شیشلیک‌های خوشمزه‌اش را بچشید؛ چرا‌که با طعم بی‌نظیرش، باعث می‌شود مشتری همیشگی این رستوران شوید.

آدرس: مازندران، پنج کیلومتری محور رویان به سی‌سنگان، رستوران امیر‌شاهان شاندیز

رستوران-امیر‌شاهان-شاندیز

رستوران مارشوی

رستوران مارشوی دارای فضایی بزرگ است که به‌راحتی در کنار خانواده‌تان و به دور از شلوغی رستوران‌های دیگر می‌توانید مشغول غذا‌خوردن شوید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های مازندران است که با داشتن غذا‌های با‌کیفیت و خوشمزه همیشه مشتریان دائمی خود را دارد.  بعد از خوردن غذا در این رستوران با پنج دقیقه رانندگی خود را به پارک ملل ساری برسانید و از زیبایی‌ها و سرسبزیش لذت ببرید.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان پیوندی، مقابل خیابان فدک، ابتدای پیوند چهار، پلاک یک

رستوران-مارشوی

رستوران سوسره

رستوران سوسره به شکل صخره در چهار طبقه ساخته شده است. در بخش سفره‌خانه این رستوران چند اتاقک فانوسی شکل ساخته شده که مکانی دنج برای نشستن و لذت بردن از غذا‌های خوشمزه است. طبقه اول این ساختمان، سفره‌خانه، در طبقه دوم کافی‌شاپ با دکوراسیونی کاملا چوبی و سپس طبقه سوم، رستوران سلطنتی سوسره در آن قرار گرفته است که غذا‌های با‌کیفیت و خوشمزه در آن سرو می‌شود.

آدرس: کیلومتر دو بابلسر به خزر‌شهر، روبروی شهرک دریا‌کنار

رستوران-سوسره

لازم است بدانید، یکی از بهترین هتل‌های شهر، هتل میزبان بابلسر است که در سال 1399 فعالیت خود را شروع کرده ‌است. این هتل 13 طبقه و 166 باب اتاق و سوئیت دارد و خدمات رفاهی باکیفیتی را ارئه می‎دهد. این مجموعه شامل: بخش‌های تجاری، تفریحی، اقامتی و ورزشی بوده و برای مهمانانی که ترجیح می‌دهند محل اقامتشان در نزدیکی دریا باشد، انتخاب بسیار مناسبی است.
هتل میزبان تنها ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد و موقعیت جغرافیایی آن نسبت به اسکله ساحلی، ساحل شهر بابلسر و جنگل سی سنگان بسیار خوب است.

رستوران باغ رز

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مازندران است. دلیل نام‌گذاری این رستوران وجود باغ رز در فضای سبز این رستوران است. برای صرف غذا در این رستوران حتماً آلاچیق‌های باغ رز را انتخاب کنید؛ چرا‌که خوردن غذا در این فضا لذتی چند‌برابر دارد. در هنگام سفارش غذا هم باقالی‌پلو با گوشت گردن و کباب چنجه این رستوران را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیرش لذت ببرید.

در نهایت اگر همراه خانواده به مازندران سفر می‌کنید، فضای دلنشین و زیبای این باغ رستوران مکانی مناسب برای میل کردن غذا می‌باشد. یکی از مکان‌های زیارتی ساری در نزدیکی این رستوران امامزاده قاسم است که با ٢٠ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به این مکان برسانید.

آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر هفت جاده بابلسر به بابل

رستوران-باغ-رز

 رستوران دلفین چالوس

بعد از لذت بردن از تله‌کابین نمک‌آبرود و زیبایی‌های چالوس می‌توانید در رستوران دلفین که در همین حوالی است غذای خود را میل کنید. فضای بزرگ این رستوران و سالن‌های مجزایش، به‌زیبایی هر‌چه‌ تمام‌تر طراحی شده‌اند. در این رستوران می‌توانید با نشستن بر روی صندلی‌های نزدیک ساحل، غذای خود را با لذت نوش جان کنید.

آدرس: استان مازندران، چالوس، امام‌رود، کیلومتر هفت به سمت نمک‌آبرود

رستوران-دلفین-چالوس

رستوران حاج حسن ساری

اگر می‌خواهید طعم واقعی باقالی‌پلو با گوشت گردن گوسفندی را در سفرتان به مازندران تجربه کنید، از رستوران حاج حسن غافل نشوید. رستوران حاج حسن همچنان اصالت خود را به‌مانند گذشته حفظ کرده و زرق‌و‌برق‌های امروزی نتوانسته آن را از چشم مردم بیندازد. فضای داخلی تمیز، رفتار مودبانه پرسنل، کیفیت بالای غذا همه و همه از ویژگی‌های خوب این رستوران هستند. باغ وحش ساری در فاصله ١٢ کیلومتری این رستوران قرار دارد که می‌توانید با ١٥ دقیقه رانندگی خود را به این مکان برسانید و از این محل دیدن کنید.

آدرس: کیلومتر دو اتوبان ساری-نکا

رستوران-حاج-حسن-ساری

رستوران ایتالیایی دانانو (متل قو)

اگر از خوردن غذا‌های محلی و سنتی خسته شدید و درپی طعمی متفاوت هستید رستوران ایتالیایی دانانو انتخاب مناسبی است. این رستوران با داشتن غذا‌هایی مانند پیتزا فیلیتو، سالاد سزار و ساندویچ‌ها آماده پذیرایی از مسافران است. علاوه بر غذا‌های نامبرده شده در بالا، این رستوران منوی غذا‌های گیاهی نیز دارد.

آدرس:متل‌قو، خیابان امام، روبروی آتشنشانی

رستوران-ایتالیایی-دانانو-(متل-قو)

رستوران قصر

در بزرگراه ساری به بهشهر، نرسیده به بهشهر به رستوران قصر مازندران می‌رسید. در این رستوران هم فضای داخلی و هم فضای خارجی هر دو زیبا هستند. در این غذا‌خوری خوراکی‌های خوشمزه به‌خصوص محلی و سنتی طبخ می‌شود که با خوردنشان طعم واقعی غذا‌های مازندران را حس می‌کنید.

آدرس: مازندران، بزرگراه ساری به بهشهر، نرسیده به بهشهر

رستوران-قصر

 رستوران هودین

رستورانی با تنوعی از غذا‌های گوناگون مانند غذا‌های دریایی، انواع کباب‌ها و غذا‌های محلی مانند میرزا‌قاسمی که دستتان را برای انتخاب باز گذاشته است. در‌واقع غذاهایی خوش‌طعم، متنوع، با‌کیفیت و قیمت مناسب را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید و از خوردنشان لذت ببرید. بعد از خوردن غذا برای هضم غذا هم که شده، می‌توانید با پیاده‌روی در حدود ٢٠ دقیقه به پارک لاله برسید و اوقاتی خوش به‌همراه خانواده داشته باشید.

آدرس: مازندران، محمود‌آباد، خیابان اصلی محمود‌آباد

رستوران-هودین

گفتنی است، اگر به استان زیبای مازندران سفر کرده‌اید و می‌خواهید در یکی از بهترین هتل‌‎های شمال اقامت داشته باشید، هتل نارنجستان نور را فراموش نکنید. این هتل 4 ستاره در کنار منطقه جنگلی و دریای خزر، با چشم اندازی فوق‎العاده قرار گرفته است. مسافران گرامی می‌توانند با سپری کردن اوقات خود در محوطه زیبا و ساحل اختصاصی این هتل، اقامتی آرامش‌بخش را تجربه کنند..

رستوران چاشت

این رستوران در ایزد‌شهر، هتل ساحلی مروارید قرار گرفته است. یکی از بهترین رستوران‌های مازندران که با داشتن غذا‌های محلی مانند مرغ ناردون، فسنجان و مرغ شکم‌پر از شما پذیرایی می‌کند.

آدرس: شهر ساحلی ایزد‌شهر، هتل ساحلی مروارید خزر

رستوران-چاشت

رستوران حسن رشتی نوشهر

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر نوشهر همین حسن رشتی است. با یک بار امتحان کردن غذا‌های محلی‌اش مشتری پر‌و‌پا‌قرص آن می‌شوید. در ضمن ماهی شکم‌پر این رستوران آن‌قدر معروف است که حتی اگر علاقه به غذا‌های دریایی هم نداشته باشید، وقتی آن را بچشید طعمش تا مدت‌ها در خاطرتان می‌ماند. پس از صرف غذا در این مکان، می‌توانید در زمان پنج دقیقه‌ای خودتان را به بوستان شهرداری نوشهر برسانید و لحظاتی در آنجا استراحت کنید.

آدرس: نوشهر، خیابان فردوسی شمالی، روبروی ترمینال فجر

رستوران-حسن-رشتی-نوشهر

تجربه خوشمزگی در رستوران بهترین هتل‌های مازندران

رستوران‌های مازندران همیشه با تهیه غذا‌های خوشمزه و محلی آماده پذیرایی از مسافران هستند. امکان ندارد به مازندران بیایید و میرزا‌قاسمی و اکبر جوجه‌های آن را هوس نکنید. با خوردن غذا در رستوران‌های مازندران طعم واقعی غذا‌های محلی تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند و در سفر‌های بعدی حتما به‌سراغ رستوران‌هایش برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ خواهید ‌آمد.

در پایان چند نمونه از رستوران‌های هتل های خوب مازندران را برایتان نام خواهیم برد.
•    رستوران هتل سالار‌دره
•    رستوران هتل بادله ساری
•    رستوران هتل نوید ساری
•    رستوران هتل نارنجستان نور
•    رستوران هتل پارسیان خزر چالوس
•    رستوران هتل بزرگ پارسیان رامسر
•    رستوران هتل چالدره تنکابن
•    رستوران هتل میزبان بابلسر
•    رستوران هتل مروارید صدرا بهشهر
•    رستوران هتل اکسین آمل
•    رستوران هتل ونوس پلاس نمک آبرود
•    رستوران هتل کاخ امیران چالوس
تمامی موارد نام برده شده همه از اقامتگاه‌هایی هستند که علاوه بر اقامت و گذراندن شبی آرام در آنها می‌توانید از رستوران‌ها و غذا‌های لذیذشان هم بهره‌مند شوید. همچنین اگر قصد سفر یا اقامت در هتل های مازندران را دارید می توانید از ارزان ترین تا هتل های 4 ستاره مازندران  را با بیشترین تخفیف از رهی نو رزرو کنید.

تجربه-خوشمزگی-در-رستوران-بهترین-هتل‌های-مازندران

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با استان مازندران، جاذبه‌ها و رستوران‌های خوب و محبوب آن آشنا کنیم.  شما هم اگر تجربه سفر به این شهر و خوردن غذا در رستوران‌های خوب مازندران را دارید، برایمان بنویسید تا از آنها بهره‌مند شویم.

سوالات متداول

آدرس هتل میزبان بابلسر کجا است؟

کیلومتر ۳، کمربندی بابلسر.

آدرس هتل نارنجستان نور کجا است؟

مازندران، کیلومتر ۷ جاده محمودآباد، ایزدشهر، هتل نارنجستان

بهترین رستوران های مازندران کدامند؟

رستوران کشتی رامسر، امیر‌شاهان شاندیز سیسنگان، سوسره بابلسر، هودین محمودآباد و   مارشو ساری   برخی از رستوران های معروف مازندران هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ترنم ۱۴۰۲/۸/۱۵

رستوران هتل سالارده مازندران رو رفتم خیلی خوب بود لطفا بقیه دوستان هر رستورانی رفتن نظرشون رو بگن کمک میکنه به انتخاب

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

ترنم عزیز دقیقا همینطور هست که گفتی نظرات دیگران به انتخاب و تصمیم گیری دیگر دوستان کمک زیادی میکند ممنون از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...