رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های قشم

تعداد بازدید: ۱۲۷۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

جزیره قشم در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره، بیشترین سواحل و کرانه‌ها را در بین کل جزایر جنوب به خود اختصاص داده است. از جمله سواحل مهم این جزیره می‌توان زیتون، سیمین، ناز، سوزا، لافت، شیب‌دراز، سلخ و دوستکو را نام برد. این همه سواحل زیبا و بکر نشان از تنوع جاذبه در این جزیره دارد. در این جزیره زیبا بازدید از گنبد نمکی نمکدان، دره چاه‌کو، دره ستاره‌گان، غار خربس، دژ پرتغالی‌ها، ژئو پارک قشم، چشمه‌ها، پارک کروکودیل و چاه‌های تلا را در برنامه گردشگری خود قرار دهید.


با این توضیح مختصر در مورد قشم و جاذبه‌هایش، به این شهر سفر می‌کنیم و در مورد رستوران‌های معروف قشم و غذا‌های لذیذشان، اطلاعات بیشتری به شما ارائه می‌دهیم تا در هنگام مسافرت به این جزیره زیبا، به‌راحتی مکانی برای صرف وعده‌ای غذای خوشمزه پیدا کنید.

 

بهترین رستوران‌های قشم را بشناسیم

اینکه غذا در چه مکانی، چه فضایی و با چه طعمی سرو شود، همیشه برای هر گردشگر و مسافری مهم بوده است. تازه به غیر از این، خوردن غذا در رستوران به‌عنوان یک تفریح هم حساب می‌شود. در هنگام مسافرت انتخاب رستوران‌های خوب با غذای سالم و خوشمزه همیشه سخت است.


در مورد ویژگی‌های یک رستوران خوب چند مشخصه وجود دارد که ابتدا آنها را به‌‌اختصار بیان می‌کنیم:

  1. ارائه غذای با‌کیفیت
  2. پاکیزگی رستوران
  3. محیط رستوران
  4. کارکنان رستوران
  5. فهرست غذای رستوران
  6. قیمت غذای رستوران
  7. آشپزخانه قابل‌رویت

 


رزرو هتل های 4 ستاره قشم با تخفیف بهمراه عکس



در ادامه چند نمونه از رستوران‌های خوب قشم را برایتان به‌همراه آدرسشان نام می‌بریم:

رستوران قلعه قشم

سبک نمای بیرونی این رستوران الهام گرفته از معماری دوران پرتغالی‌ها است. از نظر موقعیت هم در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها و سواحل خلیج فارس واقع شده است. در این رستوران لذت خوردن غذا در نزدیک ساحل و امواج خروشان خلیج فارس را تجربه می‌کنید. در ضمن اگر عاشق غذا‌های دریایی مانند، خوراک خرچنگ، ماهی، صدف و میگو هستید، در سفر به قشم این مکان را از دست ندهید.
 

رستوران های معروف قشم


رستوران قلعه قشم: در جزیره قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها واقع شده است.


شماره تماس:٠٧٦٣٥٢٢٤٧٦٥

 

رستوران خاله قشم

صاحب این رستوران یکی از بانوان محلی قشم است، نام این رستوران (خاله) هم به‌خاطر مدیریت همین بانوی با‌سلیقه است. رستوران خاله با آشپزی، همچون این زن ایرانی، غذا‌های خود را با تبحری خاص به رخ مهمانان می‌کشد و غذا‌های دریایی را به‌صورت منحصر‌به‌فردی آماده و طبخ می‌کند. وقتی برای صرف غذا به این رستوران می‌روید، علاوه بر غذا‌های دریایی‌اش از ساندویچ‌های فلافل و سمبوسه‌اش هم غافل نشوید چرا‌که با طعم لذیذشان مشتری دائمی آنها خواهید شد.


رستوران خاله قشم: واقع در جزیره قشم، جنب قلعه پرتغالی‌ها


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٢۵۶۱۱

 

رستوران حاج غفور قشم

طعم واقعی غذا‌های محلی قشم را در این رستوران می‌چشید. یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های قشم، همین رستوران است که تمام غذا‌های دریایی را در کمترین زمان بر سر میزتان می‌آورد. کیفیت و قیمت غذای این رستوران هم مناسب است. برخورد کارکنان هم مانند تمام مردم جنوب گرم و مهمان‌نواز است. در هنگام سفارش غذا در این رستوران، غذا‌های تند، قلیه ماهی و میگوی مخصوص را حتما امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر‌شان لذت ببرید.


رستوران حاج غفور: جزیره قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان


بیشتر بخوانید: جاذبه های گردشگری و تفریحات قشم با عکس و آدرس


 

رستوران نعیم قشم

مرغ، انواع کباب‌ها، انواع خوراک‌ها، خورش قلیه ماهی، ماهی در انواع متفاوت و میگو از مهمترین غذا‌های این رستوران هستند. طعم و رنگ خوشمزه و زیبا در کنار برخورد خوب کارکنان از امتیاز‌های ویژه این رستوران است. اگر بعد از صرف نهار به‌دنبال جایی برای خرید می‌گردید، می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید و سپس به مرکز خرید خورشید که در همین حوالی است سری بزنید و خریدی دلچسب داشته باشید.


رستوران نعیم قشم: در میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ٩٨٥


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٤٢٤٩٤

 

رستوران الوند قشم

این رستوران علاوه بر سرو غذا برای خانواده، مکانی مناسب برای برگزاری جلسات مهم و مهمانی‌های شما هم است. طراحی شیک و لوکس از ویژگی‌های این مکان است. در ضمن این رستوران در داخل هتل الوند قرار گرفته است. در‌واقع  با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم محل اقامتی پیدا می‌کنید و هم مکانی برای صرف وعده‌ای غذای خوشمزه و لذیذ.


رستوران الوند قشم: جزیره قشم، بلوار آزادگان، جنوب‌غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه


شماره تماس:٠٧٦٣٥٢٢٨٨٠٥

 

رستوران آبشار قشم

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های قشم است. برای میل کردن و لذت بردن از طعم غذا‌های دریایی اصیل جنوب انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند در این رستوران غذا‌های دیگر هم علاوه بر غذا‌های دریایی طبخ می‌شود. این غذا‌خوری مکانی مناسب برای مهمانی، جمع‌های دوستانه و صمیمی در کنار هم و داشتن اوقاتی خوش است.
 

بهترین رستوران قشم


رستوران آبشار قشم: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبروی مرکز خرید خلیج فارس


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٤٧١٣٨

 

رستوران شب‌های دفاری قشم

در رستوران شب‌های دفاری حتما به غذا‌های دریایی علاقه‌مند می‌شوید و دوباره برای خوردن آنها به این رستوران سر می‌زنید. این رستوران در روستای دفاری واقع شده است که فاصله بسیار کمی تا جزیره قشم دارد. فضای این رستوران حالت معماری اصیل و سنتی جنوب را به رخ مهمانان می‌کشد. در فضای داخلی رستوران موسیقی زنده نواخته می‌شود که در کنار معماری بومی این مکان حس دلنشین و آرام‌بخشی به مسافران دست می‌دهد.


رستوران شب‌های دفاری: جزیره قشم، بعد از شهرک گلزار، روستای دفاری، جنب مسجد جامع


شماره تماس: ٠٩١٧١٩٩٩٩٣٦

 

رستوران امیران قشم

یکی از بهترین رستوران‌های قشم و در لیست مجلل‌ترین مکان‌‌های غذا‌خوری برای گردشگران است. طراحی لوکس داخلی، شما را برای خوردن وعده‌ای غذای خوشمزه وسوسه می‌کند. در این مکان موسیقی زنده هم پخش می‌شود و اشتهایتان را دو‌برابر می‌کند. با نشستن بر روی مبلمان تمام کلاسیکش و خوردن غذا‌های ایرانی و دریایی‌اش خاطره‌ای ماندگار برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.


رستوران امیران قشم: جزیره قشم، مجتمع سیتی سنتر١، طبقه دوم


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٤٦٩٤٠

 

رستوران خوان بوم قشم

رستورانی با فضای داخلی الهام گرفته از طبیعت که به‌محض ورود به آن هیجان‌زده خواهید شد. فضای رستوران به‌مانند غاری چند هزار‌ساله است. دیوار‌هایش شبیه صخره‌های سنگی طراحی شدند. در رستوران تخت‌های زیبا و سنتی آماده پذیرایی از شما هستند. وجود گیاهان و دیگر عناصر طبیعی حسی جدید و تجربه‌ای وصف‌نشدنی را در این رستوران برایتان رقم می‌زنند.


رستوران خوان بوم قشم: جزیره قشم، بلوار امامقلی، خیابان خلیج فارس، روبروی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا ٢


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٤١٣١٣

 

فست‌فود لبنانی فطائر قشم

اگر به خوردن غذا‌های عربی و به‌خصوص لبنانی علاقه‌مند هستید، منوی متنوع و خوشمزه این رستوران را در سفر به قشم از دست ندهید. غذا‌های این رستوران توسط بهترین سر‌آشپز‌های لبنانی و سوری تهیه می‌شود و دارای تنوع بسیار و کیفیت عالی است.


فست‌فود لبنانی فطائر: جزیره قشم، چهار‌راه رسالت، داخل خیابان دانش


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٢٥٥٠٠

 

رستوران دریا قشم

یکی از اولین و بزرگ‌ترین رستوران‌های قشم است. در فضای رستوران از وسایل چوبی استفاده شده که حس‌و‌حال آشنا و صمیمی را به گردشگر می‌دهد. در هنگام سفارش غذا از این رستوران، ماهی سوخاری، میگو و قلیه را حتما امتحان کنید و از خوردن این غذا‌های دریایی اصیل لذت ببرید.


رستوران دریا قشم: جزیره قشم، شهر درگهان، مجتمع تجاری دریا


شماره تماس: ٠٧٦٣٥٢٧٣٥٩٠

 

رستوران شب‌های طلایی قشم

رستورانی برای همه نوع سلیقه و ذائقه‌ای، که با تنوع غذایی بالا توانسته همه مشتریان خود را راضی نگه دارد. در این رستوران علاوه بر غذا‌خوری، کافه، فست‌فود و سفره‌خانه هم وجود دارد. یکی از ویژگی‌های این رستوران میل کردن غذا در فضای باز و بر روی تخت‌های زیبا و سنتی در زیر آلاچیق است. در زمان صرف غذا، منظره ساحلی زیبای خلیج فارس پیش روی شما است.
 

رستوران های خوب قشم


رستوران شب‌های طلایی قشم: جزیره قشم، پارک زیتون


شماره تماس: ٠٩٣٦٣٩٧٤١٠٣


هتل در قشم : رزرو بهترین تا ارزان ترین هتل های قشم


تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های قشم

اگر می‌خواهید مزه غذا‌های ایرانی و اصیل جنوبی تا مدت‌ها زیر زبانتان بماند، حتما نام این هتل رستوران‌های قشم را به خاطر بسپارید:

 

و هتل آرتا همه از اقامتگاه‌های خوب و مناسب قشم هستند. از این مکان‌ها هم می‌توانید برای خواب، استراحت و اقامت استفاده کنید هم برای خوردن وعده‌ای غذای خوشمزه جنوبی.
در میان تمام هتل‌ها و اقامتگاه‌های قشم، اقامتگاه هنگامی، خانه کاشانه سنتی علیشاهی، هتل آسماری و هتل دیپلمات دارای قیمت مناسب و ارزانی هستند. هتل‌های کاوان، ساحلی خلیج فارس و سینگو هم دارای قیمت نه ارزان نه گرانی هستند. اگر هتل‌های عالی و گران را هم ترجیح می‌دهید، در هتل ارم، مارینا، آرش و رویال اقامت کنید.


جمع‌بندی

در این مقاله متوجه شدیم که در صورت داشتن اطلاعات بالا، انتخاب رستوران در هنگام مسافرت کار چندان سختی نیست، چرا‌که با دانستن خصوصیات، فضا‌ها، کیفیت غذا و آدرس دقیق این مکان‌ها به‌راحتی می‌توان در سفر به قشم خود را مهمان یکی از این رستوران‌ها کرد. شما هم اگر تجربه سفر به قشم و رستوران‌های معروف قشم و هتل‌های زیبای آن را دارید نظرتان را برایمان بنویسید تا دیگران هم ازآن بهره‌مند شوند. به نظر شما بهترین رستوران قشم کدام است؟ شما عذا خوردن در رستوران‌های لاکچری قشم را ترجیح می‌دهید یا رستوران‌های عادی و محلی؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
حسینی نژاد ۱۴۰۲/۸/۱۶

خداییش رستوران قلعه کیش نمای زیبایی داره و برای رستوران واقعا طرحش تک هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۷

حسینی نژاد عزیز بله همینطور هست ممنون از توجه تون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...