رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل هویزه تهران

تعداد بازدید: ۲۶۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰

اگر اهل قدم زدن در خیایان‌ها و تماشای ویترین زیبای مغازه‌های صنایع‌دستی و عتیقه‌جات باشید، خیابان نجات‌اللهی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. تنوع مغازه‌ها در این محله به قدری زیاد است که احتمالا  پس از یک پیاده‌روی طولانی، هوس خوردن یک غذای خوشمزه به همراه یک نوشیدنی خنک و لذیذ را خواهید کرد. اما برای خوردن چنین غذایی در این منطقه، فقط یک انتخاب پیش‌ روی شماست و آن هم، رستوران لاله در هتل هویزه تهران است. 
با ما همراه باشید تا هرآنچه نیاز دارید را در خصوص این رستوران با شما به اشتراک گذاریم. در ادامه این مقاله، ابتدا رستوران لاله هتل هویزه را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد. سپس بوفه صبحانه، بوفه ناهار و شام و قیمت غذا در هتل هویزه را بررسی خواهیم کرد. 



بهترین رستوران خیابان نجات‌اللهی


معرفی رستوران لاله هتل هویزه تهران


هتل چهارستاره هویزه زیرمجموعه هتل‌های کوثر بوده و با معماری و سبک مینیمالی که در چیدمان و دکوراسیونش دارد، همراه با پرسنل مجرب و کاربلد خود، اقامت بی‌نقصی را برای مهمانان فراهم می‌سازد. 
تفاوتی ندارد برای سفر کاری یا تفریحی به تهران آمده باشید، هتل هویزه با موقعیت جغرافیایی خود در مرکز تهران، دسترسی شما را به هر نقطه‌ای از پایتخت راحت خواهد کرد. این هتل با تنوع بی‌نظیر اتاق‌ها و سایر امکانات خود از جمله رستوران و کافی‌شاپ لوکس و باکیفیت، یکی از معروف‌ترین هتل‌های چهارستاره تهران شناخته می‌شود.
رستوران لاله واقع در هتل هویزه تهران، می‌تواند یکی از انتخاب‌های هیجان‌انگیز شما برای صرف انواع وعده‌های غذایی باشد. اگر بخواهید یک صبحانه لذیذ را با دوستان خود میل کنید، یک شب‌نشینی و دورهمی داشته باشید، و یا بخواهید یک ناهار خانوادگی را در رستوران صرف کنید؛ پیشنهاد ما به شما همیشه رستوران لاله در هتل هویزه تهران است.
طراحی و معماری این رستوران به‌گونه‌ای است که اشتهای هر فردی را باز خواهد کرد و  برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. 


رستوران لاله هتل هویزه تهران


 
بوفه صبحانه هتل هویزه تهران 


نمی‌شود یک روز پرانرژی را بدون خوردن یک صبحانه جانانه، آن هم از سری صبحانه‌های سلف‌سرویس هتل هویزه تهران آغاز کرد. اگر اهل خوردن صبحانه هستید که عالی است، اما درصورتی‌که حتی جزو طرف‌داران وعده شاهانه صبحانه نباشید، منوی هیجان‌انگیز بوفه رستوران هتل هویزه تهران، با شما کاری می‌کند تا اشتهایتان باز شود و معده‌تان با یک صبحانه مقوی و مفصل، تعجب کند. 
هوس چه صبحانه‌ای کرده‌اید؟ صبحانه فرنگی یا ایرانی؟ می‌خواهید با نان و پنیر و چایی، روزتان را آغاز کنید یا یک املت جانانه با نان تازه و خامه میل کنید؟ با عدسی، لوبیا یا سوسیس و ژامبون چطور هستید؟ هرچه که بخواهید در منوی رنگارنگ بوفه صبحانه هتل هویزه تهران خواهید دید. بخشی از منوی جذاب و متنوع صبحانه هتل هویزه تهران شامل موارد ذیل می‌گردد:
انواع آبمیوه
انواع املت
پنیر و خامه 
تخم‌مرغ و نیمرو
سوسیس و ژامبون
نان ایرانی و فرانسوی 
میوه تازه 
عدسی و لوبیا
انواع مربا
چای، نسکافه، شیر


ساعت بوفه صبحانه هتل هویزه


بوفه صبحانه هتل هویزه تهران از ساعت 6.30 تا 10.30 صبح پذیرای مهمانان است. اگر قصد دارید برای مناسبت خاصی به بوفه صبحانه این هتل بروید، پیشنهاد می‌کنیم از روز قبل با هتل تماس گرفته و یک میز رزرو کنید. همچنین در ایام تعطیل و روزهای آخر هفته، بوفه این هتل بسیار شلوغ است. به همین دلیل نیز بهتر است در ساعات اولیه صبح به هتل هویزه بروید و یا از قبل، میز رزرو کنید.



ساعت صبحانه هتل هویزه


بوفه ناهار و شام در هتل هویزه تهران 


بیایید به سراغ بحث شیرین ناهار و شام برویم. تصور کنید پشت یکی از میزهای مجلل رستوران هتل هویزه تهران نشسته‌اید و از منوی بلندبالایی که دارای طیف متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی به همراه انواع دسر و سالاد است، لذت می‌برید. برای صرف دسر یا پیش‌غذا می‌توانید به سراغ میز رنگارنگ و سلف‌سرویس دسر-پیش‌غذای رستوران لاله در هتل هویزه رفته و برای خود از انواع ژله، دسر، سوپ‌های خوشمزه و پیش‌غذاهای جذاب، کمی بکشید. 
پیشنهاد می‌کنیم جوجه‌کباب، کباب‌برگ، کباب سلطانی، استیک و میگوی کبابی را حتماً در این رستوران تجربه کنید؛ چراکه به احتمال زیاد مزه‌اش زیر زبانتان خواهد ماند.
آشپزهای حرفه‌ای ایرانی و بین‌المللی هتل هویزه، انواع غذاهای رستوران را با بهترین کیفیت و تازه‌ترین مواد غذایی به مهمانان ارائه می‌دهند. اگر مهمان خارجی به همراه داشته باشید، می‌توانید با خیال راحت روی پذیرایی هتل هویزه تهران با سرآشپزهای حرفه‌ای که دارد، حساب کنید. عطروطعم دلنشینی که از بیرون رستوران، شما را وسوسه می‌کند، گویای ماجراست تا هرچه زودتر به داخل رستوران رفته و خودتان را به یک وعده‌غذای خوشمزه و جانانه، دعوت کنید و لذت ببرید.
 برای صرف ناهار و شام، عطر اشتها برانگیز غذا، ناخودآگاه شما را به طبقه دوم هتل و به رستوران لاله خواهد کشاند. البته مهمانان ساکن در هتل هویزه می‌توانند غذای خود را در رستوران و یا داخل اتاق میل کنند. همچنین در قسمتی از هتل لاله، شاهد یک قسمت vip هستید که می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه‌تان، آن را رزرو کنید. 
طراحی و معماری کلاسیک رستوران لاله هتل هویزه، به همراه میز و صندلی‌های شیک و سفره‌آرایی‌های باسلیقه، شما را مشتاق خوردن غذا در این رستوران خواهد کرد. اگر شانس با شما یار باشد در مدت صرف غذا، برایتان موسیقی زنده نیز اجرا خواهد شد.

 

بوفه ناهار و شام در هتل هویزه تهران

 


کافه و کافی‌شاپ‌ هتل هویزه تهران 


بعد از گشت‌وگذار حوالی خیابان طالقانی و ولیعصر، زمانی که راستای خیابان ویلا را طی کردید و از مغازه‌های زیبای صنایع‌دستی دیدن کردید، یک فنجان قهوه جانانه در کنار عزیزان و دوستانتان می‌تواند جذابیت لحظه‌ها را برایتان چندین برابر کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک فضای دنج و شیک برای استراحت و لذت‌بردن از لحظه‌ها هستید، کافی‌شاپ هتل هویزه تهران تنها گزینه برای شماست.
احتمالاً شما هم از همان بدو ورودتان به هتل، تحت‌تأثیر طراحی فضا و خوش‌سلیقگی اهالی هتل هویزه  قرار خواهید گرفت. کافی‌شاپ این هتل با فضای مجزایی که از لابی دارد، می‌تواند با منوی هیجان‌انگیزش لحظه‌هایتان را خاطره‌انگیزتر کند. 
انواع نوشیدنی‌های سردوگرم، کیک‌های متنوع و تازه، غذاهای فرنگی و ایرانی، انواع شِیک و بستنی و... شما را وسوسه خواهد کرد تا ساعت‌‌ها در کافه هتل بنشینید و لذت ببرید. همچنین پخش موسیقی دلنواز در تمامی ساعات، می‌تواند جذابیت این کافه را برای شما دوچندان کند.
برای استفاده از کافی‌شاپ هتل هویزه تهران، نیازی به اقامت در هتل نیست؛ بنابراین چه ساکن هتل باشید و چه نه؛ می‌توانید از چشم‌انداز کافی‌شاپ هتل هویزه تهران که رو به خیابان ویلا قرار دارد، لذت ببرید. خدمات روم سرویس 24 ساعته هتل نیز در صورت اقامت در هتل، این امکان را برایتان به وجود می‌آورد تا در صورت دلخواه، سفارشتان را در اتاقتان دریافت کرده و لذت ببرید.


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هویزه تهران چگونه است؟


هتل هویزه تهران در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی در پایتخت قرار گرفته است. این هتل با قرارگیری در خیابان نجات‌اللهی، دسترسی خوبی به مترو و بی‌آرتی و نقاط پررفت‌وآمد تهران دارد. به‌این‌ترتیب به‌راحتی می‌توانید مهمان‌هایتان را به این هتل دعوت کنید. علاوه بر این، پارکینگ سرپوشیده و روباز هتل، خیالتان را از بابت جای پارک راحت خواهد کرد. پرسنل مجرب و کاربلد هتل هویزه تهران، با بهترین خدمات و فراهم‌کردن امکانات رفاهی، باکیفیت‌ترین میزبانی را از شما و مهمانانتان خواهند داشت. اگر قصد برگزاری قرار کاری یا جشن‌های مختصر را دارید، می‌توانید با رزرو رستوران یا کافی‌شاپ هتل هویزه تهران، یک میزبانی بی‌عیب‌ونقص را به پرسنل هتل هویزه بسپارید.



پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هویزه تهران


همچنین درصورتی‌که قصد اقامت در هتل هویزه تهران را دارید، کافی است از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو اقدام کنید. پشتیبانی همه‌جانبه و قیمت مناسب رهی نو، تضمین بهترین قیمت و کیفیت را از این هتل محبوب به شما خواهد داد.


قیمت رستوران هتل هویزه تهران


قیمت رستوران لاله هتل هویزه تهران در مقایسه با سایر رستوران‌های باکیفیت تهران، بسیار مناسب و به‌صرفه است. البته این قیمت در طول زمان و بر اساس سفارش شما، متفاوت خواهد بود؛ لذا توصیه می‌شود جهت اطلاع از به‌روزترین قیمت‌های این رستوران در هتل هویزه، با تلفن‌های این هتل تماس بگیرید.


کلام پایانی


هتل هویزه یکی از هتل‌های چهارستاره معروف در تهران است. این هتل در خیابان ویلا در مرکز تهران قرار داشته و تنوع بالای اتاق و سوئیت به همراه امکانات متنوع، این هتل را به یک انتخاب مناسب برای همه افرادی که قصد سفر به تهران را دارند، تبدیل کرده است.
یکی از نقاط قوت این هتل، رستوران و کافی‌شاپ زیبا و باکیفیت با تنوع بالا در سرو انواع غذا و نوشیدنی است. بوفه صبحانه، ناهار و شام هتل هویزه هرروزه پذیرای مهمانان ساکن در هتل و همچنین سایر افراد است. رستوران لاله نیز به‌عنوان یکی از رستوران‌های معروف تهران در هتل هویزه قرار داشته و یک انتخاب عالی برای تمامی افرادی است به دنبال صرف یک وعده غذای باکیفیت و لذیذ در خیابان ویلا هستند. 
در این مقاله سعی داشتیم تا هرآنچه لازم است در خصوص رستوران هتل هویزه تهران بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. همچنین اگر به رستوران لاله هتل هویزه سری زدید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله از طریق بخش نظرات، به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌های متداول

 

آدرس هتل هویزه تهران کجاست؟


تهران، تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات‌اللهی (ویلا)، پلاک ۱۱۵

 

آیا برای استفاده از صبحانه هتل هویزه تهران حتماً باید یک اتاق در هتل رزرو کنیم؟


خیر. برای استفاده از رستوران هتل هویزه و بوفه صبحانه آن، نیازی به رزرو اتاق نیست.


هتل هویزه تهران چند ستاره است؟


این هتل زیبا در قلب تهران و خیابان نجات‌اللهی، 4 ستاره است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
herad ۱۴۰۲/۸/۲۲

رستوران لاله واقعا تشریفاتی هست و برای مهمانان ویژه مناسب

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۳

هیراد عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...