رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل نارنجستان نور

تعداد بازدید: ۳۹۴۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۰

اگر می‌خواهید با چشم‌اندازی زیبا و دلنشین از شکوفه‌های بهارنارنج در فصل بهار، روزتان را آغاز کنید و در کنار نوازش بادهای ملایم دریای خزر، وقت‎تان را بگذرانید، اقامت در هتل نارنجستان نور در شهر زیبای محمودآباد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در سفر به این شهر سرسبز می‌توانید تجربه کنید.

همراه رهی نو باشید تا با هم سر سفره‌های رنگین غذاهای شمالی بنشینیم و مزه باقلاقاتق و ماهی قزل‌آلا را با زیتون پرورده، برفراز رستوران گردان هتل نارنجستان تجربه کنیم. هوس چه غذایی در شمال ایران را دارید؟ بفرمایید سری به رستوران‌های رنگارنگ و متنوع هتل نارنجستان نور بزنید. 

محوطه-هتل-نارنجستان

اسامی رستوران‌های هتل نارنجستان نور 

در رستوران‌های هتل نارنجستان نور می‌توانید از هر ذائقه و سلیقه‌ای که میل‌تان می‌کشد، دلی از عزا درآورده و غذایی نوش جان کنید. این هتل دارای 4 رستوران و 3 کافی‌شاپ است که هرکدام ویژگی‌‌های منخصر به فردی دارند.
گفتنی است، اگر هوس تماشای طبیعت بکر و زیبای نور را دارید و می‌خواهید غذایتان را همراه با چرخشی به دور این طبیعت میل کنید، به رستوران گردان پانوراما هتل نارنجستان بروید.

رستوران سنتی بهارستان

ضلع غربی هتل، رستوران بهارستان در انتظار پذیرایی از شما با انواع غذاهای سنتی است. این رستوران با داشتن محیطی سنتی و قدیمی با سرو غذاهای محلی و انواع کباب‎های اصیل ایرانی خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد. سفره خانه سنتی بهارستان با نوشیدنی‎های گرم، انواع چای ساده و طعم دار لحظات خوشی را برای شما فراهم می‌‎سازد. ساعت سرو ناهار و شام: 12:00 الی 24:00

رستوران-سنتی-بهارستان-هتل-نارنجستان

رستوران صدف و مرواردید

اگر هوس غذاهای دریایی کرد‌ه‌اید می‌توانید به رستوران صدف در لابی هتل بروید و از چشم‌انداز وسیع دریا که مقابل چشمان‌تان است، لذت ببرید. این رستوران هتل، در دو بخش شرقی و غربی با نام های صدف و مروارید، در محیطی آرام با منظره‏‎ای روبه دریا واقع شده است. 

سرویس‌دهی مناسب، ارائه خدمات براساس استاندارد هتل‎های ۵ ستاره و تنوع منوی غذایی این مجموعه جرو مشخصه‎های برجسته رستوران به شمار می‎آیند. شما می توانید با سفارش انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و محلی، از کیفیت غذاها لذت برده و خاطره‎ایی به یادماندنی داشته باشید. ساعت سرو ناهار و شام: 12:00 الی 24:00

رستوران-صدف-و-مرواردید-هتل-نارنجستان

فست فود نارنجستان

در صورتی که هوس غذاهای فست‌فودی کرده‎اید، می‌توانید به فست‌فود نارنجستان بروید. مجموعه فست‌فودهای زنجیره‌ای نارنجستان با سه شعبه فعال در استان مازندران، با ارائه بهترین کیفیت و منویی جذاب آماده ارائه سرویس به مشتریان گرامی است. در این فست‌فود، انواع ساندویچ‌های سرد و گرم، پیتزا، برگر و... طبخ می‌شود همچنین، اگر دلت‌تان دسر بخواهد، می‌‎توانید از منوی کافی‎شاپ آن انتخاب کنید. ساعت کاری: 12:00 الی 24:00

فست-فود-نارنجستان-هتل-نارنجستان

رستوران گردان نارجستان

یکی از خاص‌ترین رستوران‌های هتل نارنجستان، رستوران گردان است که در طبقه پنج هتل قرار دارد. این مجموعه، از لحاظ معماری فضایی جذاب دارد و با نمایی پانوراما، چشم اندازی کامل از ساحل زیبای مازندران و مناظر اطرافش را پیش روی مهمانان به نمایش می‌‎گذارد. این رستوران، نه تنها برای افراد مقیم هتل مناسب است بلکه؛ آماده برگزاری جشن‌‎ها و مراسم‌های کسانی است که در این هتل اقامت ندارند و می‌‎خواهند بهترین لحظات را در کنار عزیزانشان ثبت کنند.

رستوران-گردان-هتل-نارنجستان

همان‎طور که گفته شد، رستوران در طبقه 5 هتل واقع شده است و با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ، روز خوشی را برای مهمانان عزیز رقم می‌زد. رستوران گردان پانوروما با داشتن منویی متنوع از انواع ماهی، کباب‌‎، استیک، پاستاها و دیگر غذاها در یک چشم انداز فوق العاده و محیطی دل‎انگیز، آماده پذیرایی و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان عزیز است. ناگفته نماند، برای برگزاری هرگونه مراسم در این رستوران، با واحد مربوطه هتل تماس گرفته و روز و ساعت مورد علاقه خود را رزرو کنید. ساعت سرو ناهار و شام: 12:00 الی 24:00

بوفه صبحانه هتل نارنجستان نور 

یک صبح فوق‌العاده را با یک صبحانه خوشمزه با چشم‌اندازی از دریا، جنگل و بوییدن عطر بهارنارنج در هتل نارنجستان نور آغاز کنید. چه اهل صبحانه باشید و چه بدون صبحانه روزتان را آغاز کنید، نارنجستان نور اشتهایتان را برای صرف یک صبحانه جانانه باز می‌کند البته؛ منوی صبحانه هتل تنوع چندانی ندارد. با این حال صفای خوردن نان و پنیر، کره، انواع مربا و عسل و آبمیوه، چنان به جان‌تان می‌چسبد که با آب و هوای بکر و سرسبز نور، می‌تواند آغازگر یک صبح پرفروغ برایتان باشد.

بوفه-صبحانه-هتل-نارنجستان-نور

بوفه صبحانه هتل نارنجستان نور از ساعت 7:30 الی 10:30 در سالن صبحانه‌خوری برای صرف یک صبحانه‌ اشتهاآور در خدمت‌تان است. با این وجود اگر اول صبح، حال رفتن به سالن صبحانه خوری را نداشته باشید، می‌توانید صبحانه‌تان را با خیال راحت در اتاق‌تان میل کنید.

بوفه ناهار و شام هتل نارنجستان نور 

در فضای زیبا با معماری دلنشین و چشم‌اندازی بی‌نظیر از هتل نارنجستان نور، رستوران‌های متنوعی برای پذیرایی از شما آماده هستند اما؛ باید بدانید این رستوران‌ها دارای بوفه شام و ناهار نیستند. در ادامه به شما می‌گوییم در هرکدام از رستوران‌ها چه نوع غذایی را می‌توانید میل کنید.

درست است که هتل بوفه ندارد اما؛ با داشتن تعداد زیادی رستوران می‌تواند شما را راضی کند. می‌توانید برای صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به طبقه پنجم هتل رفته و انواع غذاها را در رستوران گردان پانوراما هتل نارنجستان نور میل کنید. خاص‌ترین و بهترین لحظه‌ها را در اینجا می‌توانید سپری کنید و با چشم‌اندازی زیبا از دور تا دور هتل، یک وعده غذایی جانانه را به تن‌تان بچسبانید. 

منو-هتل-نارنجستان-نور

برای صرف انواع غذاهای محلی مانند باقلاقاتق، میرزاقاسمی، ماهی‌های خوشمزه و تازه مازندرانی، غذاهای ایرانی و فرنگی می‌توانید به رستوران‌های صدف یا مروارید بروید. رستوران سنتی بهارستان نیز برای طرفداران غذاهای سنتی و فضاهای سنتی، یک محیط دلنشین و باصفا را فراهم کرده که لذت غذا خوردن را برایتان چندین برابر می‌کند. 

فراموش نکنید؛ در این رستوران‌های پرآوازه حتماً غذاهای محلی و اصیل مازندرانی همچون: کته کباب و میرزاقاسمی را در کنار مزه غیرقابل جایگزین زیتون پرورده تجربه کنید. همچنین، اگر دوست ندارید به هر دلیلی به رستوران بروید یا تحمل شلوغی‌های رستوران ندارید، خدمات هتل این امکان را برایتان فراهم کرده که وعده ناهارتان را در اتاق‌تان با خیال راحت میل کرده و بعد از آن هم می‌توانید خودتان را برای رفتن به کافی‌شاپ آماده کنید.

کافه و کافی شاپ های هتل نارجستان نور

گفتنی است، شما می‌توانید جشن‌های کوچک و دورهمی خانوادگی خود را در یکی از کافی‌شاپ‌های هتل نارنجستان برگزار کنید و اوقات خوشی داشته باشید. از یک پذیرایی بی‌عیب و نقص چه انتظاری دارید؟ دلتان می‌خواهد مراسم‌تان آن هم در منطقه خوش آب و هوای نور، در یکی از بهترین هتل‌های شهر بدون هیچ‌گونه عیب و نقصی برگزار شود؟ بسیار خب می‌توانید به میزبانی پرسنل مجرب هتل نارنجستان اعتماد کنید. 

کافی‌شاپ ساحلی روستیک

بعد از صرف یک غذای خوشمزه، گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی، زمانی خواهد رسید که می‌توانید با همنشینی در کنار دوستان و مصاحبت با عزیزان‌تان، ماندگار شود. این لحظات را می‌توانید در کافی‌شاپ ساحلی روستیک، کافی‌شاپ لابی یا کافه ساحلی کلبه بگذارید.

کافی‌-شاپ-ساحلی-روستیک-هتل-نارنجستان-نور

کافی‌شاپ لابی 

کافه هتل نارنجستان نور، با یک منظره زیبا و رو به دریا با منوی جذابی لحظات به یادماندنی برایتان خلق خواهد کرد. کافی‎شاپ هتل نارنجستان نور با طراحی و دکوراسیون زیبایی که دارد در لابی هتل قرار گرفته است. لابی بی‌نظیری که با ترکیبی از سقف و دیوارهای شیشه‌ای و بهره‌گیری از سنگ و چمنزار، یک دکوراسیون بی‌نظیر و زیبایی را برای مسافران و گردشگران خلق کرده است.

کافی-‌شاپ-لابی-هتل-نارنجستان-نور

کافه ساحلی کلبه

هوس چای یا قهوه آمریکانو کرده‎‌اید؟ دلتان بستنی‌های خوشمزه و تازه با ترکیبی از میوه‌های فصل می‌خواهد؟ یا در انتظار چشمک کیک‌های خوشمزه کافه، به سر می‌برید؟ غذای آماده و خوشمزه کافه را تجربه کرده‌‎اید؟ هرچه که بخواهید از منوی متنوع کافه هتل نارنجستان نور می‌توانید تهیه کنید. 

کافه-ساحلی-کلبه-هتل-نارنجستان

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌ های هتل نارنجستان نور چگونه است؟

فرقی نمی‌کند که در هتل اقامت دارید یا خیر؛ برای استفاده از امکانات هتل و برگزاری مراسم جشن عروسی، تولد، ضیافت‌های ناهار یا شام، قرارهای کاری یا دوستانه و … می‌توانید روی سرآشپزان و کادر رستوران هتل نارنجستان حساب کنید. هتل ترانسفر ندارد، با این حال می‌توانید تمام هماهنگی‌ها را با رزرو رستوران، کافی‌شاپ یا سالن هتل نارنجستان نور انجام دهید و بقیه کار را به پرسنل کاربلد هتل بسپارید.

شما با استفاده از خدمات هتل برای پذیرایی از مهمان‌تان، مراسم خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. منتها در نظر داشته باشید قبل از هر چیز نسبت به رزرو یا اجاره رستوران، کافی‌شاپ یا سالن هتل نارنجستان نور هماهنگی‎های لازم را انجام دهید.

سخن آخر

شما از تجربه‌تان برایمان بنویسید. آیا تا به حال مزه غذاهای هتل نارنجستان نور را زیر دندان‌تان تجربه کرده‌‎اید؟ آیا از اقامت در این هتل و تماشای منظره بی‌نظیر و بوییدن عطر بهارنارنج، سرمست شده‌‎اید؟ در صورتی که قصد رزرو هتل را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سامانه رزرو آنلاین هتل رهی نو نسبت به رزرو اتاق با بهترین قیمت، بالاترین خدمات و بهترین پشتیبانی اقدام کنید. 

سوالات متداول

آدرس هتل نارنجستان نور کجا است؟

مازندران، کیلومتر ۷ جاده محمودآباد، ایزدشهر، هتل نارنجستان

هتل نارنجستان نور چند ستاره است؟

این هتل جذاب و شیک، جزو هتل‌های 5 ستاره شمال ایران است.

رستوران‌های هتل نارنجستان نور چه غذاهایی رو سرو می‌کنند؟

انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی در رستوران‎‌های هتل طبخ و سرو می‎‌شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نازنین ۱۴۰۲/۸/۲۲

هتل نارنجستان بخاطر کنار دریا بودن و بازی های آبی خیلی دوست دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۳

نازنین عزیز خیلی هم عالی خوشحالیم که نظرتون رو ثبت نمودید امیدواریم که در اولین فرصت در این هتل اقامت داشته و از خدمات رهی نو نیز بهره ببرید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...