رَهی نو

سرزمین رویاها

تعداد بازدید: ۲۶۸۹۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۶

اطلاعاتی برای تفریح در شهربازی سرزمین رویاها 

پلاژ به قسمتی از ساحل دریا می‌گویند که برای شنا مناسب‌سازی شده باشد. سرزمین رویاها نیز در واقع یک پلاژ است که برای شنای افراد از بزرگسال و کودک و زن و مرد مناسب سازی شده است. قطعاً سفر شمال یک پای ثابتش دریا و شنا است. اما سرزمین رویاها برای رویایی بودن به چیزی فراتر از یک پلاژ نیاز داشت. بنابراین بهترین وسایل سرگرمی و اسباب بازی‌های پارک را از سرتاسر دنیا در شهربازی سرزمین رویاها گرد هم آوردند. مثل هر شهربازی دیگری بعضی اسباب بازی‌ها لوس و بچگانه است و برخی دیگر برای سرگرمی جوان‌ترها و حتی بزرگترهاست.

شهربازی و تفریح در رشت

قطعاً سینمای 6 بعدی سرزمین رویاها یکی از مکان‌های پربازدید این شهربازی است. شاید بپرسید بعد 6ام دیگر چیست. همانطور که می‌دانید اجسام سه بعد دارند و اگر جسم سه بعدی در زمان حرکت کند بعد زمان را هم به آن اضافه کرده و بعد چهارم به این صورت ساخته می‌شود. اما بعد 5 و 6 در دنیای فیزیک معنی و مفهومی ندارد ولی برخلاف دنیای فرمول‌های فیزیک در دنیای تفریح و سرگرمی و هیجان بعد 5 و 6 در هیجان شما بسیار پر معنی خواهند بود. استفاده از سیستم‌های پخش صدا از سرتاسر سالن و حتی از کنار صندلی تماشاچی‌ها و افکت‌های پاشیدن آب و افکت‌های مانند آن باعث می‌شود که 15 تا 20 دقیقه در معرض هیجان مطلق باشید.

اگر به دنبال آدرنالین بالا هستید، قطعاً سینما 6 بعدی  شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد برای چند دقیقه این هیجان را به شما هدیه خواهد داد. همانطور که می‌دانید سینماهای موجود در شهر بازی‌ها جنبه سرگرمی دارند و در واقع یکی از اسباب‌بازی‌های شهربازی به شمار می‌روند. بنابراین انتظار پخش Infinity war شرکت مارول را در این سینماها نداشته باشید. از دیگر اسباب‌‌بازی‌های مورد علاقه مخاطبان شهربازی قطار کرم میوه است. از آنجا که کودکان خردسال کنار والدین خود می‌توانند از این قطار استفاده کنند، این وسیله بازی را می‌توان جزء وسایل خانوادگی این شهربازی به شمار آورد که همه اعضای خانواده در کنار هم از آن لذت خواهند برد. مثل هر شهربازی دیگری در سرتاسر ایران انواع پشمک تنقلات را در اینجا هم می‌شود یافت.

بلندترین ارتفاعی که از آن سقوط کرده‌اید چقدر بوده است؟ 200 متر سقوط آزاد پارک ارم تهران را تجربه کرده‌اید؟ سقوط آزاد شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد با توجه به ارتفاع سرسام‌آور و سیستم سقوط آزاد سه گام یکی از مهیج آورترین و جیغ درآورترین بازی‌های این شهربازی است. مهم نیست یک جوان هفده یا هجده ساله هستید و یا یک مرد 45 ساله، سقوط آزاد شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد یکی از مهیج‌ترین تجربه‌های زندگیتان خواهد بود. در شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد وسایل ساده‌تر بازی مانند انواع سرسره ساده و سرسره چرخان، تاب و غیره هم وجود دارد. چرخ و فلک ساده و بزرگ و چرخ و فلک زمینی نیز مانند هر شهربازی دیگری در اینجا نیز حضور دارند و بچه‌ها را سرگرم می‌کنند. دیگر وسایل بازی شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد: پاندول فضایی، ماشین کوهستان، برج مبارز، سفینه فضایی، سفینه و ...  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...