رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش

تعداد بازدید: ۷۹۵۰ ۶ مهر ۱۴۰۰

جزایر ایران جزو دیدنی‌ترین مناطق کشور هستند و ترکیبی از جاذبه‌های گردشگری ایران و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را باهم دارند. کیش جزیره‌ای است که در آن می‌توانید تفریحات متنوعی را تجربه کنید و به رستوران و کافه‌های هتل‌ها که فضایی مناسب برای استراحت دارند سر بزنید. در این میان، هتل‌های لوکس کیش، هم برای اقامت و هم برای رستوران و کافه‌گردی کاربرد دارند. در این مقاله قصد داریم درباره رستوران‌ها و کافه‌های هتل داریوش کیش صحبت کنیم.

این هتل در نزدیکی فضاهای تفریحی کیش و دریا قرار دارد و با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو می‌توانید اتاق مدنظرتان را رزرو کرده و در این هتل مجلل اقامت داشته باشید. هتل داریوش یکی از اولین انتخاب‌های مسافران برای سرو وعده‌های اصلی و میان وعده است.

محوطه-هتل-داریوش


اسامی رستوران‌های هتل داریوش کیش


در هتل داریوش کیش دو رستوران وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با دکوراسیون منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند اما؛ سبک سلطنتی هخامنشی ویژگی مشترکی است که در هر دو رستوران هتل داریوش کیش دیده می‌شود.

 

رستوران آپادنا

 

اولین رستوران آپادانا نام دارد که در طبقه همکف و قسمت مرکزی هتل قرار گرفته است و طبقات بالایی به آن اشراف دارند. دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا است و سقف بلند و ستون‌های مرمری دارد. همچنین، دیوارهای آن با تابلوهایی که دارای طرح‌های اصیل مربوط به فرهنگ هخامنشی هستند، مزین شده‌اند و ستون‌های کوتاه‌تر این هتل، هم طرح‌های خاص فیروزه ‌فام ایرانی دارند.
 
میزها و صندلی‌های رستوران آپادانا به سبک تخت‌های سلطنتی پادشاهان هخامنشی طراحی شده و همه چیز برای یک پذیرایی شاهانه از مهمانان هتل فراهم است. از میان میزها نیز آب‌نمای رستوران آپادانا که مثل یک جویبار طراحی شده و در اطراف آن نخل‌های کوچک وجود دارد، رد می‌شود و آرامش فضای رستوران را دوچندان می‌کند. ترکیب رنگ‌های طلایی، کرم، قرمز، آبی و سبز در رستوران هتل داریوش کیش، انرژی مثبت را به سراسر وجود شما تزریق خواهد کرد.

 

رستوران-آپادانا-هتل-داریوش

 

از معماری بی‌نظیر که بگذریم، به طعم فوق‌العاده غذاهای آن می‌رسیم. رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. بدیهی است که در رستوران یک هتل مجلل، بهترین سرآشپزها کار کنند و غذاها با مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه شوند. برخی از غذاهای منوی این رستوران شامل: انواع کباب، پاچین و ته‌چین، خورش ایرانی و محلی، قیمه نثار، چلو گوشت، استامبولی، عدس پلو و... می‌شوند.


میز اردور رستوران آپادانا هتل داریوش نیز به‌ صورت سلف‌سرویس بوده و انواع سالاد، پیش‌غذا و دسر را ارائه می‌دهد. این رستوران مانند سایر قسمت‌های هتل، معماری سبک باستانی دارد و روی دیوارهای آن طرح‌هایی شبیه به نگاره‌های پاسارگاد و تخت‌جمشید دیده می‌شود.

 

سالن این رستوران با الگو گرفتن از دو کاخ پارسه و تچر ساخته شده است. با وجود اینکه سبک معماری دو رستوران یکی است؛ اما رنگ‌ها، طرح‌ها و جزئیات معماری هرکدام منحصربه‌فرد است و با سرو غذا در آن‌ها، دو فضای متفاوت را تجربه خواهید کرد.

 

رستوران-آپادانا-هتل-داریوش

 

رستوران پاسارگاد

 

یکی دیگر از قسمت‎‌های هیجان‌‎انگیز این هتل، رستوران پاسارگاد است که خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را به میهمانان ارائه می‌دهد. نورپردازی رستوران به گونه‌ای است که مهمانان بتوانند روی میز و صندلی‎‌های آراسته پاسارگاد طعم بهترین غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را بچشند. رستوران پاسارگاد، منوی رستوران آپادانا را تکمیل می‌کند و ارائه‌دهنده انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی است که توسط سرآشپزان حرفه‌ای با مرغوب‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند. 

 

رستوران-پاسارگاد-هتل-دارویش

 

این رستوران در وعده ناهار و شام سرویس‌دهی دارد و از ساعت 13 الی 24 پذیرای مهمانان خواهد بود.


بوفه صبحانه هتل داریوش کیش


بوفه صبحانه هتل داریوش در رستوران آپادانا سرو می‌شود. سالن صبحانه آپادانا، فضایی لوکس و مجلل دارد و برای شروع یک روز عالی انتخاب فوق‌العاده‌ای است. همان‌طور که گفته شد، منوی این رستوران به شکل بوفه سرو می‌شود و شامل مواردی است که در ادامه بیان می‌کنیم.
•    انواع سوسیس و ژامبون و صبحانه‌های فرنگی
•    انواع لبنیات صبحانه مثل پنیر، کره، خامه و... .
•    انواع تخم‌مرغ آب‌پز، نیمرو و املت‌هایی به سبک‌های مختلف
•    انواع مربا و عسل
•    انواع خوراک‌های گرم مثل خوراک لوبیا و عدسی
•    انواع نوشیدنی‌های سرد شامل آبمیوه و شیر با طعم‌های مختلف
•    انواع نوشیدنی گرم شامل چای، قهوه، نسکافه و...


گردش در کیش به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد و مسافران این شهر، تمام وقت خود را مشغول تفریح هستند. به همین دلیل لازم است تمام وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها به ‌صورت کامل و با بالاترین کیفیت سرو شود تا هم لذت مسافرت را تکمیل کند و هم تأمین‌کننده انرژی مورد نیاز برای تفریحات کیش باشد. پس اگر مسافر کیش هستید، سرو صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش را فراموش نکنید.

 

صبحانه-هتل-داریوش


 
بوفه ناهار و شام هتل داریوش کیش

 

خدمات ناهار و شام هتل داریوش به‌ صورت بوفه سرو نمی‌شود و منوی رستوران آپادانا در وعده شام انتخابی است البته؛ دسرها و پیش‌غذاهای رستوران به ‌صورت بوفه سرو می‌شوند. اما، اگر قصد دارید غذای اصلی را هم به‌ صورت بوفه سرو کنید، باید به سراغ سایر رستوران‌های کیش بروید که در وعده ناهار و شام سلف سرویس داشته باشند.

 

اردو-رستوران-آپادانا-داریوش


کافه و کافی شاپ های هتل داریوش کیش

 

یکی از بخش‌های جذاب این هتل، کافی‌شاپ‌های آن است که با خوراکی‌های خوشمزه و متنوع از گردشگران پذیرایی می‌کنند و به عنوان یکی از بهترین کافه‌های کیش شناخته می‌شوند. افراد می‌توانند دورهمی‌های دوستانه، جشن‌ تولد و میهمانی‌های خانوداگی کوچک را به کافه رستوران داریوش بسپارند و از لحظات خود در کنار عزیزانشان لذت ببرند. با این تفاسیر، سری به کافی‌شاپ‌های هتل داریوش می‌زنیم. 


کافی شاپ آتوسا 


دو کافه هتل داریوش به سبک‌های مختلف کار می‌کنند. اولین کافی‌شاپ به نام دختر کوروش بزرگ، آتوسا، است. این کافه در فضای لابی هتل قرار دارد و معماری آن نیز مانند سایر قسمت‌های هتل داریوش به سبک ایران باستان است. 
این سبک معماری باعث شده است کافی شاپ هتل داریوش کیش، به جز مرکزی برای استراحت و سرو میان وعده، به ‌تنهایی یک جاذبه دیدنی هم باشد.

 

کافه-آتوسا-هتل-داریوش

 

در کافی‌شاپ آتوسا انواع دسر و میان وعده‌های سرد و گرم سرو می‌شود. این کافه همچنین مرکز سرو فست‌فود در هتل نیز هست. امکان برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های کوچک دوستانه در آن وجود دارد و فضایی راحت و صمیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافه هتل داریوش کیش می‌تواند فضای ایده‌آلی برای برگزاری جلسات تجاری نیز باشد؛ زیرا تمام قسمت‌های این هتل تداعی‌کننده یک مکان مجلل هستند و حتی برای پذیرایی از مهمانان خارجی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 

کافی شاپ استخر 

 

دومین کافه هتل داریوش کیش در محوطه قرار گرفته و با نام کافه استخر شناخته می‌شود. جالب است بدانید، این هتل امکانات ورزشی مختلفی مانند استخر، باشگاه و زمین بازی هم دارد. شما بهتر از من می‌دانید که بعد از ورزش، سرو یک میان‌وعده مقوی چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد. کافه استخر هتل داریوش بهترین فضا برای سرو چنین میان وعده‌ای است.

 

کافه-استخر-هتل-داریوش


در این کافه می‌توانید از فضای بیرونی هتل لذت ببرید. بعد از ساحل، این کافی شاپ می‌تواند بهترین انتخاب برای شب‌نشینی باشد همچنین، اگر دوست دارید در حین گپ زدن با دوستان یا خانواده، نوشیدنی مورد علاقه‌تان را هم سرو شود، بهتر است کافه استخر را در اولویت اول قرار دهید.
 

کافه-استخر-هتل-داریوش 


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل داریوش کیش چگونه است؟


استفاده از کافه و رستوران‌های هتل داریوش کیش برای تمام افراد آزاد است و به افراد مقیم هتل محدود نمی‌شود. معماری هتل داریوش به گونه‌ای است که آن را به یک هتل منحصربه‌فرد در ایران و حتی جهان تبدیل کرده است. سبک سنگ‌تراشی و ساختمان‌سازی هخامنشی به‌ اندازه‌ای جذاب است که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. به همین دلیل هر مسافری که به کیش می‌رود باید حتماً از هتل داریوش کیش بازدید کند.

تنها نکته‌ای که برای استفاده از رستوران‌ها و کافه هتل داریوش کیش باید به آن توجه کنید، ساعات کاری است. رستوران آپادانا در سه وعده اصلی فعالیت می‌کند، رستوران پاسارگاد برای ناهار و شام پذیرای مهمانان است و کافه‌های هتل نیز از صبح تا شب خدمات ارائه می‌دهند.

 

پذیرایی-در-هتل-داریوش

 

هنگام انتخاب رستوران یا کافه هتل داریوش کیش، به نوع غذا یا میان وعده‌ای که قصد سرو آن را دارید نیز توجه داشته باشید؛ زیرا هرکدام از کافه‌ها و رستوران‌ها منوی منحصربه‌فردی دارند. به عنوان مثال اگر می‌خواهید غذای محلی میل کنید، باید به رستوران آپادانا بروید، اما اگر می‌خواهید طعم غذاهای دریایی کیش را بچشید، رستوران پاسارگاد باید انتخاب شما باشد.
 
جمع‌بندی

برخی از مسافران کیش، به هتل‌های این شهر تنها به چشم اقامتگاه نگاه می‌کنند و لذت سرو وعده‌های غذایی در رستوران و کافی شاپ هتل‌های لوکسی مانند داریوش را از دست می‌دهند اما؛ اگر یک راهنمای گردشگری درباره کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی کیش داشته باشید، مطمئن خواهید شد که هیچ تفریحی را از دست نمی‌دهید و هرآنچه دوست دارید را تجربه خواهید کرد.

ما در رهی نو علاوه‌بر جاهای دیدنی شهرهای مختلف، هتل‌ها را نیز بررسی می‌کنیم و درباره امکانات رفاهی مانند: کافه‌ها و رستوران‌ها نیز صحبت خواهیم کرد. اگر تجربه‌ای از حضور در رستوران یا کافی شاپ هتل داریوش دارید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها مطرح کنید تا سایر گردشگران نیز از راهنمایی‌های شما بهره‌مند شوند.


سوالات متداول


آدرس هتل داریوش کیش کجا است؟


جزیره کیش، میدان داریوش

 

هتل داریوش چند رستوران و کافه دارد؟

 

هتل داریوش دو رستوران به نام‌های آپادانا و پاسارگاد دارد که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را سرو می‌کنند. همچنین، کافه آتوسا در لابی و کافی‌شاپ استخر در فضای باز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

 

فاصله هتل داریوش کیش تا دریا چقدر است؟

 

هتل 5 ستاره داریوش تا دریا کمتر از 2 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
آمنه ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

در رستوران میگو و ماهی شیر سوخاری سفارش دادیم. واقعا خوشمزه و عالی بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۱/۲۳

آمنه عزیز ممنون از بیان تجربه تون قطعا نظرات شما کمک زیادی به انتخاب و تصمیم گیری دیگر عزیزان دارد

رعنا ۱۴۰۲/۴/۲۶

نخلهایی که در رستوران آپادانا هست واقعا قشنگ کرده این رستوران رو کلا هتل داریوش هتل زیباییه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

رعنای عزیز ممنون بابت ابراز نظر و علاقه تون خوشحالیم که در سایت رهی نو حضور داشتید امیدواریم بهترینها در انتظارتون باشه

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...