رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل داد یزد

تعداد بازدید: ۵۰۹۷ ۳ مهر ۱۴۰۰

یزد جزو آن دسته از شهرهایی است که هر ایرانی حداقل یک ‌بار باید به آن سفر کند تا با اصالت وطن آشنا شود. رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل داد یزد نیز مانند سایر قسمت‌های این شهر دیدنی هستند و ساخته شده‌اند تا بهترین خاطرات را برای شما رقم بزنند. همان‌طور که می‌دانید، یزد شهری است که در آن هم تاریخ پس از اسلام وجود دارد و هم یادگارهای دوران کهن ایران دیده می‌شود. این هارمونی در کمتر شهری وجود دارد و به همین دلیل است که جزو بهترین مقاصد گردشگری ایران است؛ البته توصیه می‌شود فصل‌های خنک سال را برای مسافرت به این شهر کویری انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم درباره کافه و رستوران هتل داد یزد صحبت کنیم.

محوطه-هتل-داد-یزد


اسامی رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ های هتل داد یزد


دو رستوران به سبک کلاسیک و سنتی و دو کافی‌شاپ با فضاهای جذاب در هتل داد یزد کار می‌کنند. اکثر ما ایرانی‌ها به چنین فضاهایی علاقه داریم و از حضور در آن‌ها لذت می‌بریم؛ به خصوص اگر در کنار معماری کلاسیک، طعم خوب غذا هم حس شود. انتخاب بین رستوران‌‎های هتل داد یزد کار سختی است! به همین دلیل بهتر است حداقل دو وعده غذایی در این هتل میل کنید تا خاطره‌ای دلنشین از هر رستوران‌های هتل داشته باشید.

رستوران آیینه 

اولین رستوران هتل داد یزد، آیینه نام دارد. این رستوران به سبک کلاسیک کار می‌کند و دکوراسیون آن شما را به یاد خانه‌های قدیمی با چهاردری‌ها، پنجره‌های مشبک و منظره بی‌نظیر بیرون آن‌ها می‌اندازد. استفاده از رنگ‌های روشن و نور زیاد این رستوران از دیگر ویژگی‌هایی است که لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کنند. 

رستوران-آیینه-هتل-داد-یزد

رنگ‌ها معجزه معماری قدیمی ایرانی هستند. بعد از دکوراسیون دوست‌داشتنی رستوران آیینه، نوبت به منوی متنوع آن می‌رسد. در این رستوران انواع مختلف غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی یزد سرو می‌شود. برخی از طعم‌هایی که در این رستوران می‌چشید، در هیچ جای دیگری وجود ندارد. غذاهای محلی یزد حتماً باید در رستورانی سرو شوند که سرآشپزان حرفه‌ای دارند.

رستوران بام

دومین رستوران هتل داد، زیبایی آسمان را هم به معماری جذاب این هتل اضافه می‌کند. رستوران بام به تمام فضای سنتی هتل داد یزد اشراف دارد. با تماشای هتل داد یزد از رستوران بام به یاد کاروانسراهای قدیمی می‌افتید و به روزگاری فکر می‌کنید که کاروانسراها پراز هیاهوی کاروان‌ها بود. 

رستوران-بام-هتل-داد-یزد

رستوران‌های هتل داد، دروازه ورود به تاریخ ایرانی هستند و ذهن شما را به آرامش روزگار کهن برمی‌گردانند. در رستوران بام هتل، انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای گریل و غذاهای گیاهی سرو می‌شود. این رستوران تنها در وعده شام خدمات ارائه می‌دهد و یکی از بهترین پاتوق‌های یزد برای شب‌نشینی است.
 

بوفه صبحانه هتل داد یزد


رستوران آیینه هتل داد یزد خدمات صبحانه هم ارائه می‌دهد؛ اما منوی صبحانه آن به ‌صورت بوفه سرو نمی‌شود. به همین دلیل معمولاً مسافران این هتل در رستوران آیینه صبحانه نوش جان می‌کنند و مهمانان بیرونی به سراغ مراکزی می‌روند که بوفه سلف سرویس دارند. منوی انتخابی شامل: صبحانه‌های ایرانی و برخی از آیتم‌های محبوب صبحانه‌های بین‌المللی است. نوشیدنی‌های سرد و گرم، آش‌های سنتی یزد و انواع مربا، عسل و شکلات صبحانه نیز در رستوران هتل داد یزد سرو می‌شود. مهمانداران این هتل از ساعات ابتدایی روز آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هتل هستند.

صبحانه-هتل-داد-یزد

بوفه ناهار و شام هتل داد یزد


بوفه ناهار و شام نیز جزو خدمات هتل داد یزد نیست و منوی هر دو رستوران، حتی در ایام تعطیل و اعیاد، به‌ صورت انتخابی ارائه می‌شود. اکثر مهمانان هتل داد یزد به‌ خاطر فضای زیبای رستوران‌های این هتل و کیفیت و تنوع غذاهای آن، این مکان را انتخاب می‌کنند. 

بوفه-ناهار-و-شام-هتل-داد-یز

به عبارتی می‌توان گفت کیفیت و زیبایی رستوران‌ها، مشکل نداشتن بوفه را می‌پوشاند و کسی به آن فکر نمی‌کند. در یزد رستوران‌های باکیفیت دیگری وجود دارند که منوی ناهار و شام را به‌صورت ویژه با منوی بوفه سرو می‌کنند. اگر برایتان اهمیت دارد که غذا و دسرها را خودتان انتخاب کنید، می‌توانید به سایر رستوران‌های یزد بروید. فراموش نکنید، تنوع رستوران و کافی‌شاپ در این شهر بسیار زیاد است.

 
کافه و کافی‌ شاپ ‌های هتل داد یزد


همان‌طور که گفته شد، هتل داد یزد دو کافه دارد که یکی از آن‌ها کافی‌شاپ اختصاصی هتل و دیگری کافه گالری نیلوفر است. شما می‌توانید در فضاهایی دلنشین با معماری زیبا و کاملا متفاوت، مراسم و میهمانی‌های خود را با هماهنگی قبلی، به بهترین شکل ممکن در هر یک از رستوران ها و کافی شاپ های هتل برگزار کنید. لازم به ذکر است، شما می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، این هتل بی‌نظیر را برای اقامت در شهر یزد انتخاب کرده و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.


کافی شاپ حیاط مرکزی

این کافی شاپ در حیاط این هتل واقع شده است؛ همان جایی که پیش از این گفتم شما را به یاد کاروانسراهای سنتی می‌اندازد. در محوطه هتل و در میان دیوارهای کاه‎گلی معماری شده، تخت‌ها و میزها و صندلی‌های سنتی قرار گرفته است و جزو اولین انتخاب‌ها برای صرف یک عصرانه در کنار دوستان یا خانواده است.

تا وقتی محیط‌هایی مثل کافه هتل داد یزد را ندیده باشید، نمی‌توانید درک کنید ترکیب خشت و گل با نور چراغ‌ها تا چه اندازه می‌تواند جذاب باشد. در کافه هتل، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای سنتی و انواع مختلف کیک‌ها سرو می‌شود.

کافه-حیاط-مرکزی-هتل-داد-یزد

کافه گالری نیلوفر

کافه گالری نیلوفر معماری مدرن را با هنر اصیل یزد ترکیب کرده است و توجه هنرمندان و هنردوستان را به خود جلب می‌کند. رفتن به کافه نیلوفر هم فال است و هم تماشا.جالب‌تر آن‌که شما نیز می‌توانید یادگاری خود را به این کافه بدهید تا در لذت‌های سایر مهمانان شریک باشید. 

کافه-گالری-نیلوفر-هتل-داد-یزد

در قسمت‌های مختلف این کافه، یادگارهای مهمانان از خاطرات خوشی که در کافه گالری نیلوفر تجربه کرده‌اند، دیده می‌شود. اگر جزو افرادی هستید که به کافه‌های سرپوشیده با محیطی آرام و دکوراسیونی لوکس و مدرن علاقه دارید، کافه نیلوفر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این کافی شاپ، به ‌عنوان رستوران فست‌فود هتل نیز شناخته می‌شود و در زمان ناهار و شام غذاهای فست‌فودی نیز سرو می‌کند. منوی میان وعده این رستوران شامل انواع کیک، نوشیدنی و سالادهای بین‌المللی است.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل داد یزد چگونه است؟

خدمات هتل داد یزد به افرادی که مقیم هتل هستند، محدود نمی‌شود. حتی اگر این هتل را برای اقامت انتخاب نکرده‌اید، حتماً یک وعده غذایی یا عصرانه را در رستوران‌ها یا کافه‌های آن تجربه کنید. 
دو نکته مهم که در بازدید از هتل داد یزد باید به آن توجه داشته باشید ساعات کاری و روزهای تعطیل است. در ادامه ساعات کاری مجموعه‌های مختلف هتل داد را آورده‌ایم.
•    ساعات کار رستوران آیینه: از ۷ الی ۲۳
•    ساعات کاری رستوران بام: از ۱۷ الی ۲۳:۲۰
•    ساعات کاری کافی شاپ حیاط مرکزی: ۸ الی ۲۳
•    ساعات کاری کافه گالری نیلوفر: ۱۱ الی ۲۳

جمع بندی

هتل داد یکی از چند هتل مجلل شهر یزد است که هم به‌ عنوان اقامتگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم یک مرکز مناسب برای دورهمی‌های دوستانه، جلسات و قرارهای ملاقات است. رستوران‌ها و کافه‌های هتل داد می‌توانند توجه افراد با انواع سلیقه‌ها، چه در غذا و چه در معماری، را به خود جلب کنند. گفتنی است، هتل امکانات پذیرایی و برگزاری مراسم‌ها و مجالس با تعداد مهمانان محدود را نیز دارد. برای رزرو به ‌منظور برگزاری دورهمی‌ها با تعداد مهمانان بیش از ۵ نفر، حتماً از قبل میز رزرو کنید تا هنگام ورود به سالن‌ها با مشکل مواجه نشوید.

سوالات متداول

آدرس هتل داد یزد کجا است؟


یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

 

رستوران‌های هتل داد یزد چه غذاهایی را سرو می‌کنند؟


در رستوران آیینه غذاهای بین‌المللی، ایرانی و یزدی، در رستوران بام هتل داد یزد غذاهای سنتی و گیاهی سرو می‌شوند.


ساعت کار کافه‌های هتل داد یزد به چه صورت است؟


ساعت کاری کافی‌شاپ حیاط مرکزی از ۸ الی ۲۳ و کافه گالری نیلوفر از ۱۱ الی ۲۳ است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سمیر ۱۴۰۲/۸/۲۴

رستورانهای هتل داد یزد هم کیفیت غذای خوبی داشتن من راضی بودم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۷

سمیر عزیز خوشحالیم که تجربه تو رو در اختیار دوستان دیگر گذاشتید ممنون از شما

میترا ۱۴۰۲/۴/۲۶

یزد واقعا شهر زیبایی است این رستورانها با تزئینات و آینه کاری زیبا هم فوق العاده ست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

میتراجان همانطوری که گفتی یزد واقعا شهر زیبا و تاریخی هست که از دیدن هر نقطه شهر و حتی خیابان ها که بافت قدیمی را حفظ کرده لذت میبریم ممنون از توجهت

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...