رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل ترنج کیش

تعداد بازدید: ۱۱۹۹۲ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

جزیره کیش جزو بهترین نقاط ایران برای سپری کردن تعطیلات و ساختن خاطراتی زیبا است. محل اقامت‌تان می‌‌تواند در تجربه شما از سفر، نقش مهمی داشته باشد و به همین دلیل باید مناسب‌ترین اقامتگاه را انتخاب کنید. هتل ترنج کیش یکی از بهترین مکان‌هایی است که در شمالی غربی این جزیره قرار دارد. این هتل در کنار اکوسیستمی بکر و طبیعی روی آب بوده که سپری کردن اوقات در آنجا بسیار لذت‌بخش است.

از این موارد که بگذریم، غذا بخش مهمی از سفر است و تجربه غذای باکیفیت و جدید، در ذهن ما تا مدت‌ها باقی خواهد ماند. چندین رستوران و کافی‌شاپ در هتل ترنج وجود دارند که هرکدام دارای فضای خاصی هستند. در این مطلب به معرفی سه رستوران واقع در هتل ترنج و دو کافه آن می‌پردازیم.

اگر شما نیز قصد سفر به کیش را دارید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. همچنین، می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، اتاق مدنظرتان را در این مجموعه رزرو کرده و از خدمات باکیفیت آن بهره‌‎مند شوید و لذت ببرید.

هتل-ترنج1

 اسامی رستوران‌ های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که اولین هتل دریایی خاورمیانه محسوب می‌شود، دارای سه رستوران و دو کافه است که هرکدام از آن‌ها فضا و منوی خاصی دارند. به همین دلیل، اگر دنبال محیطی سازکار با احوالتان و غذای متناسب با ذائقه‌تان می‌گردید، بهتر است با هرکدام از آن‌ها آشنایی شوید. در ادامه به معرفی رستوران‌های این هتل می‌پردازیم.

 

اسامی-رستوران هتل-ترنج

رستوان خوررشید 

معروف‌ترین رستوران هتل ترنج، رستوران خورشید نام دارد که روی دریا ساخته شده است. وجود چشم‌اندازی زیبا باعث می‌شود هر فردی که وارد این رستوران می‌شود، از امواج نیلگون آب آرامش بگیرد. 

می‌خواهید صبح‌تان را با یک صبحانه پرانرژی شروع کنید؟ یکی از بهترین پیشنهادها به شما، رستوران خورشید است و بسیاری از مسافران کیش، حتی برای یک‌بار هم که شده بوفه صبحانه این رستوران را امتحان کرده‌اند اما؛ فقط صبحانه این رستوران دلچسب نیست و بعد از گردش عصرانه در کیش، می‌توانید به این رستوران شیشه‌ای بروید و از تماشای جانوران دریایی و مرجان‌ها شگفت‌زده شوید.

کادر مجرب این رستوران همیشه تلاش کرده است خودش را با آخرین استانداردها و تغییرات آشپزی جهان همگام کند. در نتیجه با اولین چشیدن غذا، طعم بی‌نظیر آن در ذهنتان به یادگار خواهد ماند. اگر به دنبال انواع غذاهای ایرانی و فرنگی هستید، رستوران خورشید را فراموش نکنید.

 

رستوران-خورشید-ترنج

رستوران ساحلی

دومین رستوران هتل در ابتدای هتل و نزدیک لابی قرار دارد. لذت نشستن در ساحل و تماشای دریا، به همراه شنیدن موج حس و حال مخصوص به خودش را دارد. اگر این عناصر را با میل کردن غذا ترکیب کنیم، نتیجه احساس غیر قابل وصفی است که به حاضران دست می‌دهد.
بوفه شام و ناهار رستوران ساحلی هتل ترنج انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی (به‌ ویژه غذاهای دریایی) را برای مهمانانی که از شب قبل مقیم هتل شده‌اند، تدارک دیده است. کافی است غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و در کنار همراهانتان از این دورهمیِ کنار ساحل لذت ببرید.

 

رستوران-ساحلی-ترنج

رستوران تاج ترنج 

تماشای غروب دریا برای همه منظره‌ای فوق‌العاده است که هرگز فراموش نمی‌شود. در رستوران تاج ترنج در کنار تماشای غروب، فرصت نوش جان کردن بهترین صبحانه و عصرانه فراهم آمده است.
در این رستوران بوفه عصرانه هم ارائه می‌شود و از تنوع خوبی هم برخوردار است.

 

رستوران-تاج-ترنج 

بوفه صبحانه هتل ترنج کیش

اگر به کیش سفر کنید، نقاط دیدنی فراوانی پیش روی شما وجود دارد. برای اینکه بتوانید زمان بیشتری به گردش بپردازید و سفر پربارتری داشته باشید، لازم است روز خودتان را با خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و مقوی شروع کنید. در بوفه صبحانه هتل ترنج ، صندلی‌ها مشرف به دریا چیده شده‌اند، تا مسافران صبحانه دلچسب‌تری را میل کنند. منوی بوفه صبحانه از تنوع خوبی برخوردار است و می‌تواند برای افراد مختلف جذاب باشد که برخی از غذاهای ارائه شده عبارتند از:
•    پنیر، کره، انواع مربا، گوجه‌فرنگی، زیتون، سبزیجات
•    تخم‌مرغ، نان، پوره سیب‌زمینی، پنکیک، کورن فلکس، انواع شیرینی
•    انواع سس، املت، آبمیوه، دمنوش، چای
این منو متنوع در کنار منظره زیبا، باعث خواهد شد تا اشتهای شما باز شود و با تمام وجود صبحانه را میل کنید.

بوفه-صبحانه-ترنج

بوفه ناهار و شام هتل ترنج کیش


هیچ ‌چیز بهتر از ترکیب چند غذای خوشمزه خستگی گردش روزانه را از تن مسافران بیرون نمی‌کند. بوفه رستوران ترنج نیز این ترکیب غذایی را در کنار محیطی آرامش‌بخش فراهم آورده است و همین ویژگی باعث محبوبیت آن شده است. اگر قصد خوردن غذا در رستوران این هتل را داشتید می‌توانید بین انواع سوپ، سالاد، سبزیجات خرد شده، انواع زیتون، چندین ماست مختلف، عدس پلو، ته‌چین، ماکارونی، پیتزا، انواع کباب، اکبر جوجه، ماهی سرخ‌شده، خورشت‌های ایرانی (قیمه، قورمه سبزی و…) میرزاقاسمی، کوکو و… غذای محبوبتان را انتخاب کنید. علاوه بر غذاهای مختلف دسرهایی مثل ژله، شله زرد، حلوا و انواع میوه نیز برای شما تدارک دیده شده است.

 

ناهار-شام-ترنج-هتل

کافه و کافی‌شاپ‌ های هتل ترنج کیش

خدمات و امکانات هتل ترنج به رستوران محدود نمی‌شود و وجود چند کافه مختلف، از ویژگی‌های بارز این هتل است.

کافی شاپ گلف هتل ترنج کیش

اولین کافه هتل ترنج ، کافه گلف است و می‌توانید در محیط جذاب و آرامِ آن‌جا ساعتی را بگذرانید. در کافه گلف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله قهوه، دمنوش‌های مختلف، چای، آبمیوه‌های طبیعی و حتی غذاهای بین‌المللی هم ارائه می‌شود.

کافه-گلف-ترنج

کافی‌شاپ ساحلی هتل ترنج کیش 

دومین کافی شاپ هتل، کافی‌شاپ ساحلی است که در کنار دریا و روی شن‌ها قرار دارد. شنیدن صدای مرغان دریایی و کوبیدن موج به ساحل، محیطی خاص را برای این کافه به ارمغان آورده است. منوی این کافه هم به کافه گلف شباهت دارد و می‌توانید در آنجا انواع نوشیدنی و غذا را تهیه کنید. در ضمن این کافه پیتزاهای معروفی دارد که تجربه آن را فراموش نکنید.

 

لمکده-ترنج

برخی از افراد طرفدار فضاهای سنتی هستند که خبر خوبی برای آن‌ها داریم. در هتل ترنج کیش یک کافی‌شاپ سنتی به نام لمکده وجود دارد و می‌توانید روی تخت‌های چوبی آن در کنار ساحل دریا، استراحت کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کافه لمکده، عرضه انواع قلیان است و اگر اهلش هستید، می‌توانید آن را امتحان کنید.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل ترنج کیش چگونه است؟

وجود چندین رستوران و کافه با منویی متنوع، باعث می‌شود همه افراد از حضور در هتل ترنج و چشیدن غذاها، نوشیدنی‌ها و… ارائه شده در آن‌جا لذت ببرند. وجود کادر آشپزی حرفه‌ای و به‌روز که با استفاده از بهترین مواد اولیه غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما آماده می‌کنند، باعث می‌شود از طعم و کیفیت غذای خود مطمئن باشید. 
لازم به ذکر است، وجود انواع سرویس ایاب و ذهاب برای رستوران‌های این هتل، رفت و آمد شما را ساده‌تر می‌کند و باعث راحتی شما خواهد شد. پس اگر به کیش سفر کرده‎اید هتل ترنج را فراموش نکنید.
 
جمع‌بندی

هتل ترنج یکی از باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های کیش است که امکانات فراوانی را به مسافران ارائه می‌کند. یکی از این امکانات سرو غذا در رستوران‌های این هتل و ارائه انواع نوشیدنی در کافه‌های آن است.
تمامی رستوران‌ها در وعده صبحانه، ناهار،عصرانه و شام دارای بوفه هستند که منو این بوفه‌ها تنوع زیادی هم دارد. علاوه‌براین، در کافه‌های هتل ترنج انواع نوشیدنی و غذای فست‌فود هم عرضه می‌شود. اگر هم علاقه به فضای سنتی دارید، می‌توانید سراغ لمکده بروید.

 

سولات متداول


آدرس هتل ترنج کیش کجا است؟


جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

 

حدود قیمت رستوران‎ های هتل ترنج کیش چقدر است؟


رستوران‎های هتل ترنج غذاهای متنوعی نظیر فست فود، غذاهای بین المللی، غذاهای دریایی و ... را سرو می‎کند. قیمت رستوران های این هتل بالا و کیفیت آن‌ها مثال زدنی است.

 

ظرفیت رستوران هتل چند نفر است؟

 

ظرفیت رستوران اصلی که رستوران خورشید است، ۳۰۰ نفر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سحر ۱۴۰۲/۸/۲۷

هتل ترنج چند ستاره است اشاره نکردید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

سحر عزیز در سایت رهی نو اسم هتل رو سرچ کنید تا اطلاعات لازم و کافی در اختیارتون قرارداده بشه

سمیرا ۱۴۰۲/۴/۲۶

هرجا اسم ترنج و نارنج میاد از بهترینهان انقدر که این اسامی قشنگن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

سمیرای عزیز از ابراز علاقه تون نسبت به این اسامی زیبا ما هم لذت بردیم بهترین لحظات را برایتان آرزومندیم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...