رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد

تعداد بازدید: ۲۷۸۲ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

هتل‌های پنج ستاره مشهد از جمله هتل قصر طلایی، بهترین امکانات رفاهی را به مسافران ارائه می‌دهند، به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از مسافران مشهد قرار می‌گیرند. آشنایی با رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی هتل‌های هر شهر به شما کمک می‌کند بهترین مکان تفریحی را انتخاب کنید. هتل‌ها فضاهایی مناسب برای وقت گذراندن با دوستان و خانواده، برگزاری جلسات کاری نیمه ‌رسمی و قرارهای دو نفره هستند. 

کافه و رستوران هتل قصر طلایی مشهد نیز مانند سایر بخش‌ها، به سبک کاملا حرفه‌ای کار می‌کنند و بهترین انتخاب برای هم‌نشینی با عزیزان هستند. این مقاله به معرفی رستوران و کافی‌شاپ هتل قصر طلایی مشهد اختصاص دارد.

 

لابی-هتل-قصر-طلایی-مشهد


 
اسامی رستوران‌ های هتل قصر طلایی مشهد


در هتل قصر طلایی انواع مختلف رستوران‌ها به سبک‌های گوناگون وجود دارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد هروقت قصد رستوران‌گردی دارند، این هتل را انتخاب می‌کنند و به یکی از رستوران‌های آن می‌روند.

 

رستوران پنج قاره زوشا

 

یکی از منحصربه‌فردترین رستوران‌های شهر مشهد رستوران پنج قاره زوشا است؛ زیرا در منوی آن انواع غذاهای بین‌المللی از تمام نقاط جهان سرو می‌شود. بسیاری از رستوران‌های بین‌المللی تنها غذاهای آشنا مثل پاستا، پیتزا و.. را سرو می‌کنند، اما در رستوران زوشا می‌توانید طعم‌های جدیدی را امتحان کنید که در کمتر رستورانی پیدا می‌شود. 

 

رستوران-زوشا-قصر-طلایی

 

دکوراسیون رستوران زوشا به سبک مدرن و با در نظر گرفتن فاکتورهای روانشناسی رنگ طراحی شده است. رنگ‌های روشن دکوراسیون رستوران به همراه گیاهانی که در گوشه‌های مختلف سالن قرار گرفته‌اند، منبع آرامش و نشاط مهمانان رستوران می‌شوند.
 
برخی از غذاهای منوی رستوران زوشا را در ادامه نام برده‌ایم.
•    غذاهای آسیایی: چیکن تندوری هند، شیش کباب ترکیه، شاورما لبنان و...
•    غذاهای آفریقایی: مرغ مراکشی، وارکا مصری، بشقاب سبزیجات آفریقای جنوبی
•    غذاهای آمریکایی: هات داگ، رست بیف، جوجه کوبایی
•    غذاهای اقیانوسیه: میگو چوبی استرالیا، ماهی زلاندنویی
•    غذاهای اروپایی: استیک شاتوبریان فرانسه، فیش اند چیپس انگلیس، پاستای ایتالیا
علاوه بر موارد بالا، انواع فست‌فود، دسر و پیش‌غذا نیز در منوی این رستوران سرو می‌شود.

 

رستوران-زوشا-قصر-طلایی1

 

رستوران تابستانی بارگاه

 

رستوران بارگاه در فضای باز طبقه دوم هتل قصر طلایی مشهد قرار دارد و مشرف به حرم مطهر است؛ به همین دلیل به آن بارگاه می‌گویند. این رستوران تنها در فصل تابستان و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ سرویس‌دهی دارد و میزبان شب‌های تابستانی شما است. طراحی دکوراسیون رستوران بارگاه مانند رستوران‌های روباز به طبیعت نزدیک است. در قسمت‌های مختلف محوطه رستوران گیاهان و درخت‌های مختلف کاشته شده‌اند و در وسط رستوران نیز یک برکه کوچک مصنوعی با فواره‌های کوچک قرار دارد تا غذا خوردن مهمانان با شنیدن صدای دلنشین آب همراه باشد. منوی این رستوران شامل: انواع و اقسام فست‌فودها می‌شود و برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های کوچک نیز انتخاب مناسبی است.

 

رستوران-تابستانی-بارگاه-قصر-طلایی


رستوران سنتی ترمه


 
سومین رستوران هتل قصر طلایی، رستوران سنتی ترمه است که تمام جزئیات آن به سبک سنتی ایرانی طراحی شده و شما را به دوران خوش کهن دعوت می‌کند. معماری و طرح روی دیوارهای این رستوران همه نقش‌های اصیل ایرانی دارند، همچنین علاوه‌بر میز و صندلی، می‌توانید روی تخت‌های سنتی نیز بنشینید و پذیرایی شوید. تخت‌ها، میزها و صندلی‌های چوبی این رستوران نیز طرح سنتی دارند. سرو غذا در ظروف سفالی، پوشش سنتی پرسنل این رستوران و پخش موسیقی سنتی ایرانی ویژگی‌های دیگری است که توجه افراد علاقه‌مند به سبک اصیل ایرانی را جلب می‌کند. 

 

رستوران-سنتی-ترمه

در منوی این رستوران غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود و نان تازه از تنور درآمده نیز به سفره شما می‌آید. میز اردور رستوران ترمه به ‌صورت سلف ‌سرویس است و در آن انواع مختلف دسر، سالاد و پیش‌غذای ایرانی سرو شده است.

 

رستوران-سنتی-ترمه1

رستوران ترنم

 

رستوران ترنم حد وسط میان رستوران سنتی ترمه و رستوران مدرن زوشا است. این رستوران به سبک ایرانی کار می‌کند و جزو لوکس‌‌ترین رستوران‌های مشهد محسوب می‌شود. دکوراسیون لوکس ترنم لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند. ترکیب رنگ‌های سفید، طلایی و قهوه‌ای تیره، لوکس‌ترین ترکیب رنگ ممکن را ایجاد کرده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌ها، خورش‌ها و خوراک‌ها را سفارش دهید.
 

رستوران-ترنم-قصر-طلایی


بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد


بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد در رستوران ضیافت سرو می‌شود و همه ‌روزه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح پذیرای مهمانان است. قصر طلایی یکی از معدود هتل‌هایی است که یک رستوران اختصاصی برای بوفه صبحانه دارد و یکی از بهترین بوفه‌های مشهد و حتی ایران را ارائه می‌دهد. صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است؛ اما بسیاری از افراد اشتهایی برای خوردن صبحانه ندارند. چاره این موضوع تزئین و بوی خوش غذاها و محیطی است که در آن غذا می‌خورید. ویژگی‌هایی که در بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد وجود دارد، اشتهای شما را برای خوردن یک صبحانه مفصل تحریک می‌کند.

 

بوفه-صبحانه-هتل-قصر-طلایی-مشه

 

در بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد که رزرو آن برای عموم آزاد است، انواع صبحانه‌های ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. بوفه در چند میز مختلف سرویس‌دهی دارد و دسته‌بندی غذاها و تزئین آن‌ها جذابیت سرو صبحانه در این بوفه را دوچندان می‌کند.
 


بوفه ناهار و شام هتل قصر طلایی مشهد


بوفه شام هتل قصر طلایی مشهد جزو برنامه روتین این هتل نیست و تنها به سفارش مشتریانی که قصد دارند در این هتل مراسم یا مجلسی برگزار کنند، آماده می‌شود. اما بوفه ناهار هتل جزو برنامه روزهای تعطیل و اعیاد هتل قصر طلایی مشهد قرار دارد و با نام بوفه طلایی شناخته می‌شود. محل سرو این بوفه رستوران مجلل ایرانی مجموعه، ترنم، است. ترنم رستوران لوکس هتل قصر طلایی مشهد است که در مناسبت‌های خاص به‌ صورت سلف ‌سرویس کار می‌کند.
در منوی بوفه ناهار ترنم، انواع غذاهای ایرانی و محلی، غذاهای بین‌المللی، غذاهای دریایی و... وجود دارد. علاوه بر آن پیش‌غذا و دسرها نیز در میز اردور به‌ صورت سلف ‌سرویس سرو می‌شود و شامل انواع مختلف دسر، نوشیدنی و پیش‌غذاست.

 

بوفه-ناهار-و-شام-هتل-قصر-طلایی-مشهد

کافه و کافی‌شاپ‌ های هتل قصر طلایی مشهد


کافه هتل قصر طلایی مشهد، مثل رستوران‌های این هتل متنوع است و هرکدام از کافه‌ها فضای منحصر به خودشان را دارند.

 

کافی ‌شاپ لانژ 

 

کافی‌شاپ لانژ به سبک سنتی ایرانی فعالیت می‌کند. هنگام ورود به این کافه، سالن بزرگ فرش شده‌ای را می‌بینید که به‌ جای میز و صندلی، مبلمان لوکس دارد. ستون‌ها، پرده‌ها و سقف این سالن، دکوراسیون لوکس کافه لانژ را تکمیل می‌کنند. 
اگر قصد دارید جلسات کاری خود را به همراه سرو میان وعده برگزار کنید یا قراری رسمی در فضایی لوکس بگذارید، کافه لانژ انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید با دوستانتان زمان بگذرانید، بهتر است به ادامه لیست کافه هتل قصر طلایی مشهد هم توجه کنید.
 

 کافی-‌شاپ-لانژ


کافی شاپ آتریوم مینوتا 


این کافی شاپ در طبقه ششم هتل قصر طلایی قرار گرفته و یک کافه روباز است که در قلب دکوراسیون منحصربه‌فرد هتل قصر طلایی وجود دارد. آتریوم مینوتا  با محیط لوکس‌ش، هم برای قرارهای نیمه ‌رسمی و هم برای هم‌نشینی‌های دوستانه انتخاب مناسبی است. ازآنجایی‌که کافه در میان ساختمان قرار دارد، جلوه اصلی آن را عمارت قصر طلایی تشکیل می‌دهد. در محوطه نیز آبنما، حوض و درختان نخل به چشم می‌خورد. در این کافه انواع مختلف میان وعده سرد و گرم سرو می‌شود.

 

کافی-شاپ-آتریوم-مینوتا

کافی‌شاپ لابی


هتل قصر طلایی مشهد شما را به‌ صرف میان وعده در کافی‌شاپ لابی دعوت می‌کند. هرآنچه از یک کافه لوکس انتظار دارید، در این کافه وجود دارد. موسیقی زنده پیانو، معماری لاکچری مدرن، مبلمان سلطنتی و استیل و نورپردازی فوق‌العاده از جمله ویژگی‌های کافی‌شاپ هتل قصر طلایی مشهد است. این کافه نیز برای قرارهای رسمی و نیمه ‌رسمی کاری یا آشنایی انتخاب مناسبی است.
 

 کافی‌شاپ-لابی


کافی‌شاپ اسپا هتل قصر طلایی آخرین کافه این هتل است که جوان‌ترها به آن علاقه دارند. اسپا مجموعه‌ای تفریحی است که کافی‌شاپ یکی از قسمت‌های آن است. سالن ماساژ، استخر، سالن ورزشی و بیلیارد، حمام ترکی، اتاق بازی‌های کامپیوتری و اتاق VR از جمله تفریحاتی هستند که می‌توانید در هتل قصر طلایی تجربه کنید و بعد از آن هم برای استراحت به کافه اسپا در هتل قصر طلایی مشهد بروید. این کافه در طبقه منفی سه هتل قرار گرفته است.


 
پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد چگونه است؟


هتل قصر طلایی نه‌ تنها یک مرکز اقامتی، بلکه یک مرکز تفریحی در مشهد محسوب می‌شود و علاوه بر کافه و رستوران، امکانات تفریحی دیگری هم دارد. مراکز تفریحی این هتل پذیرای مهمانان عمومی هستند. با بررسی ساعات کاری هر کافه یا رستوران هتل قصر طلایی مشهد و مراجعه در ساعات فعالیت، می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. ساعات کاری مجموعه‌های مختلف این هتل را در ادامه بیان کرده‌ایم.
•    رستوران پنج قاره زوشا، رستوران سنتی ترمه و رستوران ترنم: ۱۲ الی ۲۴
•    رستوران تابستانی بارگاه: ۲۰ الی ۲۴ شب‌های تابستان
•    بوفه صبحانه ضیافت: ۷ تا ۱۰
نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد استفاده از بوفه‌های رستوران‌ها را دارید یا قصد دارید در کافه‌ها یا رستوران‌ها جلسه‌ای برگزار کنید، باید از قبل میز رزرو کنید. همچنین درصورتی‌که قصد دارید مراسمی در این هتل برگزار کنید، باید از قبل با مدیریت هماهنگ شوید. سالن VIP هتل قصر طلایی مشهد، رستورانی است که برای پذیرایی از مجالس و مراسم‌ها ساخته شده است و بهترین خدمات میزبانی را ارائه می‌دهد.

 

جمع‌بندی

در این مقاله رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد را معرفی کرده‌‎ایم. هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این هتل تجربه لذت‌بخشی داشته باشد و از هم‌‎نشینی با عزیزان خود لذت ببرد. اهمیتی ندارد در مشهد زندگی می‌کنید یا مسافر این شهر هستید؛ یا اینکه در هتل قصر طلایی اقامت دارید یا خیر. حتماً سرو غذا یا میان وعده در این هتل را جزو برنامه‌های خود قرار دهید تا این تجربه بی‌نظیر را به خاطراتتان اضافه کنید.
لازم به ذکر است، برای رزرو اتاق در این هتل لوکس و مجلل می‌توانید به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده یا با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس حاصل فرمایید.


سوالات متداول


آدرس هتل قصر طلایی مشهد کجا است؟


مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟


فاصله هتا تا حرم حدود 1.5 کیلوتر معادل 20 دقیقه پیاده‌روی است. همچنین می‌توانید از ترانسفر حرم هتل قصر طلایی استفاده کنید و با خودرو این فاصله را تردد کنید.


بهترین رستوران هتل قصر طلایی مشهد چه نام دارد؟


یکی از بهترین رستورا‌ن‎های این هتل، رستوران زیبای ترنم است. این رستوران از معروف‌ترین رستوران‌های مشهد بوده که دارای فضایی مدرن و منوی غذایی ایرانی و به‌‎صورت بوفه آزاد است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...