رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز

تعداد بازدید: ۲۳۳۰ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

قطعا، هتلی خوب است که در کنار تمام امکانات رفاهی که برای آسایش مهمانانش رقم می‌زد، از کافه و رستوران‌هایی برخوردار باشد که لذت یک وعده غذا یا عصرانه خوشمزه را به دل انسان بنشاند. امروز می‌خواهیم سری به هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز که در مجاورت دروازه قرآن قرار دارد بزنیم و از گشت‌وگذار در میان وعده‌های غذایی و صبحانه رنگارنگ هتل لذت ببریم. در ادامه این مقاله به معرفی کافه و رستوران هتل بزرگ شیراز می‌پردازیم.


اسامی رستوران‌های هتل بزرگ شیراز 


رستوران‌های هتل بزرگ شیراز از تنوع خوبی برخوردار هستند. اگر برای برگزاری مراسم یا میل کردن وعده‌های خوشمزه ناهار یا شام اینجا را انتخاب کرده باشید، قرار است در یکی از بهترین رستوران‌های شیراز، لحظاتتان را بگذرانید. 

 

رستوران ایرانی

 

اگر می‌خواهید چشم‌انداز ویژه‌ای از شیراز داشته باشید و هم‌زمان با گذاشتن قاشق در دهانتان شیراز را زیر پایتان ببینید، رستوران ایرانی در هتل بزرگ شیراز منتظر شما است. اینجا با انواع غذاهای ایرانی شامل: کباب، خورشت، سوپ، سالاد و انواع غذاهای محلی شیرازی از جمله: دمپختک و لایی پلو از شما پذیرایی می‎‌شود. 

 

 

رستوران-ایرانی-هتل بزرگ-شیراز

 


رستوران ایرانی هتل شیراز هر روز بیش از 400 مهمان را پذیرا است و می‌تواند میزبان خوبی برای مهمانی‌ها و مراسم به‌یادماندنی و باشکوه شما باشد. به‌خصوص که در کنار سفره رنگارنگ رستوران، موسیقی سنتی ایرانی هم برایتان نواخته می‌شود تا لذت غذا خوردن در رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز را برایتان تکمیل کند.


 
رستوران دریایی

 

وارد لابی طبقه ششم هتل بزرگ شیراز که می‌شوید، رستورانی با معماری جذاب و چشم اندازی باشکوه توجه‌تان را جلب خواهد کرد. جلوتر که بروید، کوه‌های دروازه قرآن را نیز می‌بینید. اگر هوس یک غذای دریایی مانند: ماهی شوریده کرده‌اید، می‌توانید در رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز، با ترکیبی از بهارنارنج و بوهای خوش‌عطر، غذای دریایی میل کنید و از چشم‌انداز شیراز لذت ببرید. 

 

 

رستوران-دریایی-هتل-بزرگ شیراز

 

رستوران ایتالیایی

 

در طبقه چهارم هتل بزرگ شیراز می‌توانید در یک محیط دلنشین نشسته و برای تنوع در سفر و وعده‌های غذایی، یک وعده ایتالیایی میل کنید. مارگاریتا، پاستا، فتوچینی‌ و انواع غذاهای دیگر ایتالیایی می‌تواند در کنار موسیقی دلنشینی که برایتان می‌نوازد، همه چیز را برای یک شب رویایی آماده کند. 

 

رستوران-ایتالیایی-هتل-بزرگ-شیراز


 
رستوران پانارامیک

 


اگر در طبقات هتل بزرگ شیراز چرخی بزنید. به طبقه سیزدهم که رسیدید، عطر غذا و صدای قاشق و چنگال، از شور و حال رستوران پانارامیک حکایت دارد. اینجا علاوه‌بر معماری بی‌نظیر، چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های اطراف را در اختیارتان قرار داده است که می‌توانید برای یک وعده غذایی فست‌فودی در آن لذت خوردن پیتزا یا ساندویچ را برفراز کوه‌های شیراز تجربه کنید. 

 

 

رستوران-پانارامیک-هتل-بزرگ-شیراز
 

 
بوفه صبحانه هتل بزرگ شیراز


یکی از وعده‌های خوشمزه‌ای که می‌تواند یک روز باکیفیت و پرانرژی برایتان بسازد، وعده صبحانه است. اگر جزو افرادی هستید که با منوی رنگی صبحانه روزتان آغاز می‌شود و امتحان کردن مزه‌های مختلف و خوشمزه در اول صبح، جزو سرگرمی‌تان است، بوفه صبحانه هتل بزرگ شیراز را از دست ندهید.

فارغ از اینکه ساکن هتل هستید یا نه، در هتل بزرگ شیراز می‌توانید از منوی متنوع و هیجان‌انگیز آن نهایت لذت را ببرید و هرچه که می‌خواهید برای صبحانه میل کنید. اینجا همه چیز رنگ و بوی تازگی و زندگی دارد و شور و غوغای به‌پا شده در آن حکایت از مهمان‌نوازی هتل بزرگ شیراز دارد.

 

 

صبحانه-هتل-بزرگ-شیراز

 

 

برای صرف صبحانه هر روز می‌توانید از ساعت 7 الی 10 صبح به رستوران ایرانی در طبقه چهارم هتل بروید و از یک صبحانه بی‌نظیر بهره‌مند شوید البته؛ اگر در هتل بزرگ شیراز ساکن باشید، وعده صبحانه برایتان رایگان است و می‌توانید حسابی از خوردن صبحانه لذت ببرید.

گفتنی است، آش شیرازی و حلوا زرد نیز دو وعده خوشمزه و بی‌نظیر در منوی صبحانه این هتل است که در هیچ کجای ایران آن را نخواهید یافت. در واقع همین دو وعده باعث شهرت و محبوبیت منوی صبحانه هتل بزرگ شیراز شده است. 
منوی صبحانه هتل بزرگ شیراز دارای دو بوفه سرد و گرم است که غذاهای تازه و باکیفیت در آن سرو می‌شود.

 

 

 

صبحانه-هتل-بزرگ-شیراز

 


بوفه سرد صبحانه هتل بزرگ شیراز شامل: انواع سبزیجات، خشکبار، لبنیات‌های متنوع، ژامبون‎‌ها، نوشیدنی‌های سرد و میوه‌های تازه است.

همچنین، بوفه گرم صبحانه در هتل بزرگ شیراز نیز شامل موارد زیر است:


•    تخم‌مرغ آب پز، پوره سیب‌زمینی، سبزیجات بخارپز (هویج، اسفناج، گل‌کلم، قارچ)
•    عدسی، حلیم، آش شیرازی
•    خوراک لوبیا، نیمرو، پن کیک ساده، سس شکلات، سس کارامل
•    فرنی، گراتینه سبزیجات، قارچ، بروکلی، اسفناج، هویج
•    سوسیس بلغاری، سوسیس آلمانی، سوسیس بندانگشتی، سوسیس گریل، سوسیس بندری، قارچ، سیب‌زمینی، انواع املت و املت میکس، سیب‌زمینی سرخ شده، فرنچ تست، اسنک سبزیجات، اسنک مخلوط
•    انواع نوشیدنی‌های گرم (مانند شیر گرم، شیرکاکائو، چای، نسکافه، قهوه فرانسه).
•    انواع نان‌ها و شیرینی‌ها شامل نان ایرانی (تافتون، سنگک، بربری)، نان فانتزی، نان جو، نان باگت، نان شیرین و غیره 


 
بوفه ناهار و شام در هتل بزرگ شیراز


چه غذایی هوس کرده‌‍اید؟ غذای دریایی یا کباب اصیل ایرانی؟ می‌خواهید یک پیتزای بزرگ با سزار میل کنید یا مارگاریتای ایتالیایی سفارش دهید؟ دستتان برای انتخاب باز است. 
منوی رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز از غذاهای روز از باقالی پلو با ماهیچه، گردن با چلو، ته‌چین مرغ، پلو ماهی شیر، فیله کباب گوسفندی، لاری گوشت، لاری مرغ، شیشلیک شاندیز، کباب ماهی، کباب میگو و ... تشکیل شده است. 

 

 

بوفه-غذا-هتل-بزرگ-شیراز

 

 


غذاهای سنتی هتل شیراز شامل: لایی پلو با گوشت گوسفندی، کلم پلو شیرازی، کته کباب با گوشت چنجه گوسفندی، دمپختک شیرازی با گوشت گوسفندی، دیزی مخصوص هتل و ... است. 
برای میل کردن خورشت هم می‌توانید از انواع خورشت‌هایی همچون: خورش بادمجان، خورش سبزی، خورش قیمه لذت ببرید. 


 
کافه و کافی‌شاپ‌های هتل بزرگ شیراز

 


یک ملاقات دوستانه در محیط دنج کافه یا گذراندن لحظات به یادماندنی در عصر یک روز تفریحی در سفر می‌تواند با سپری کردن در کافی‌شاپ‌های هتل خاطره‌انگیز شود. 
کافه هتل بزرگ شیراز، یک محیط دوستانه و صمیمی است که در لابی طبقه ششم در کنار رستوران دریایی قرار گرفته است. در اینجا با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد یا وعده‌های غذایی و دسر خوشمزه از شما پذیرایی می‌کنند. 
به‌ محض ورودتان به کافی‌شاپ، عطر قهوه و شربت بهارنارنج، با صدای موسیقی ملایمی که در حال پخش است، حس آرامش به شما می‌دهد.

 

 

کافه-هتل-بزرگ-شیراز

 


 
از ساعت 7 صبح تا ساعت 11 شب می‌توانید به این کافی‌شاپ‌ها بروید. حتی با استفاده از خدمات لاندری می‌توانید سفارش‌تان را در اتاق‌تان دریافت کنید. گفتنی است، برای داشتن اقامتی خوش در این هتل، با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اتاق مدنظرتان را انتخاب کرده و تجربه سفری دل‌انگیز برای خودتان ثبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم از فضای تراس بزرگی که با نمای کوه‌های شیراز در کنار کافه خودنمایی می‌کند، استفاده کنید و با گلدان‌های تزئین شده و فضای آزاد، از کافه نشینی و همنشینی با عزیزان‌تان لذت ببرید.

به یاد داشته باشید، کافی شاپ لابی ورودی، کافی شاپ لابی اصلی و کافی شاپ شیراز اسکای، کافه‎‌های هتل هستند. هر کدام از آن‌‎ها در طبقات مختلفی واقع شده‌اند، که باتوجه به نیازتان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین، این کافی‌شاپ‌ها برای برگزاری جشن‌‎ها و مراسم‌‎های خاص بسیار مناسب و پسندیده هستند.


 
پذیرایی در کافه ها و رستوران‌های هتل بزرگ شیراز چگونه است؟

 


در هر روز و هر ساعتی که قصد برگزاری مراسم باشکوه یا جشن دارید، حتی اگر ساکن هتل نباشید، می‌توانید از رستوران و کافه‌های هتل استفاده کنید. برگزاری یک مراسم لوکس و لاکچری با میزبانی عالی و غذاهای باکیفیت را در رستوران‌های این هتل می‌توانید تجربه کنید.

 

 

کافه-هتل-بزرگ-شیراز1

 

 

از رستوران ایرانی هتل هر روز برای وعده ناهار از ساعت 1 تا 4 بعدازظهر و برای وعده شام از ساعت 7 بعدازظهر تا 11 شب می‌توانید استفاده کنید. در این مدت از پارکینگ هتل نیز می‌توانید استفاده کنید و نگرانی از بابت جای پارک نخواهید داشت. 
لازم است بدانید، سالاد و پیش‌غذا به‌ صورت بوفه بوده و سرو غذا به‌صورت منوی انتخابی انجام می‌شود. 

 

سخن پایانی

 

همان‌طور که می‌دانید، هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های لوکس 5 ستاره است. این هتل، بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران را دارد و نمای جذاب آن، از فواصل دور نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. نزدیکی آن به جاهای دیدنی شیراز، از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل بزرگ شیراز است و اقامت در آن می‌تواند یکی از بهترین خاطرات شما را رقم بزند.


آیا شما تا به حال تجربه میل کردن وعده غذایی یا عصرانه در رستوران و کافی‌شاپ هتل بزرگ شیراز را داشتید؟ برایمان از تجربه‌تان بنویسید.

 

سوالات متداول


آدرس هتل بزرگ شیراز کجاست است؟


 شیراز، بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز

 

هتل بزرگ شیراز به کدام مکان‎‌‌های دیدنی دسترسی دارد؟

 

دروازه قرآن، کوه خواجو، آرامگاه حافظ و ارگ کریم خان جزو معروف‌ترین و نزدیک‌ترین جاهای نزدیک به هتل هستند.

 

ساعت کاری رستوران ایرانی در هتل بزرگ شیراز به چه  صورت است؟


این رستوران برای سرو صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح، برای ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۶ و برای شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰ آماده ارائه خدمات به میهمانان است.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ترانه راحی ۱۴۰۲/۸/۲۷

رستوران پانارامیک واقعا چشم انداز فوق العاده ای داره سفری که به شیراز داشتم با پدرم یکبار رفتیم اینجا و خاطره ای خوب به جا ماند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

ترانه عزیز چه عالی که خاطره خوبتون یادآوری شد امیدواریم که بازهم بتونید سفرهای عالی با پدر داشته باشید خدمات رهی نو نیز در خدمت شماست

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...