رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل هما مشهد

تعداد بازدید: ۷۰۸۴ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

یکی از هتل‌های نوستالژی و قدیمی شهر مشهد، هتل هما است که تاسیس آن به سال‌های پیش از انقلاب باز می‌گردد. این هتل مطابق با استانداردهای هتل‎‌های زنجیره‌‌ای هما (هایت) طراحی شده است که در صنعت هتلداری مشهد، حرف اول را می‌زد.

روش‌های مختلفی برای مسافرت به مشهد وجود دارد؛ افراد می‌توانند با مسافرت مقرون‌به‌صرفه، هزینه‌های خود را کاهش دهند یا اینکه با اقامت در هتل‌های لوکس، سفری لذت‌بخش داشته باشند. پس، می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، بهترین هتل شهر مشهد را انتخاب کرده و اتاق مدنظرتان را رزرو کنید.

اکثر افراد گزینه دوم را ترجیح می‌دهند اما؛ اگر در یک هتل لوکس هم اقامت ندارید، می‌توانید اوقات فراغت خود را در محل جذابی مثل کافه یا رستوران‌های هتل هما مشهد سپری کنید. سرویس‌دهی این مجموعه‌ها، فقط به مسافران آن محدود نیستند و به همه افراد خدمات ارائه می‌دهند.

 

هتلداری-هما-مشهد


اسامی رستوران‌های هتل هما 1 مشهد


هتل هما مشهد، دو رستوران به نام‌های گل سرخ و چابک و یک کافی‌شاپ دارد. در این مقاله قصد داریم کافه‌ و رستوران‌های هتل را بررسی کنیم و اطلاعات مورد نیاز برای گشت‌و‌گذار را ارائه دهیم. به یاد داشته که این راهنما تنها به افراد مقیم این هتل محدود نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

رستوران گل سرخ

 

همان‌طور که گفته شد، اولین رستوران هتل هما مشهد1، گل سرخ نام دارد که به سبک ایرانی فعالیت می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای متنوعی همچون انواع کباب، مرغ، ماهی، خورش‌ها و خوراک‌ها است و هر فردی می‌تواند غذای مورد علاقه‌اش را در منوی متنوع این رستوران پیدا کند اما، در میان تمام غذاهای گل سرخ، کباب‌های آن محبوبیت بیشتری دارد.  

رستوران-گل-سرخ-هما-1-مشهد

از تنوع و طعم بی‌نظیر رستوران گل سرخ هتل که بگذریم، به دکوراسیون دنج و مدرن آن می‌رسیم. این رستوران در دو قسمت سالن و فضای باز از میهمانان پذیرایی می‌کند که فضای باز گل سرخ، به‌ عنوان رستوران تابستانی شناخته می‌شود.
لازم است بدانید، امکان سرو قلیان وجود ندارد، موسیقی زنده یا امکانات صوتی و تصویری نیز جزو آپشن‌های آن محسوب نمی‌شود. اگر به چنین امکاناتی نیاز دارید، می‌توانید از سالن‌ها و تالارهای هتل هما استفاده کنید.


رستوران چابک

دومین رستورانی که جایگاه خاصی در میان دوست‌داران غذا دارد، چابک نامیده می‌شود. این رستوران در زمینه سرو غذاهای ایتالیایی فعالیت می‎‌کند و انواع فست‌فود، فینگرفود، سوپ و سالاد را به بهترین شکل برای مهمانان ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است، علاوه‌بر بالابودن کیفیت غذاها، موقعیت مکانی و قیمت مناسب منو موجب معروفیت بیشتر این رستوران شده است. با حضور در رستوران چابک، نه تنها از انواع خوراکی‎‌های فرنگی لذت خواهید برد، بلکه از محیطی بسیار گرم و صمیمی نیز بهره‌مند می‌شوید. همچنین، از ظروف تزیین شده گرفته تا دیزاین زیبای آن، همگی از جذابیت‌های رستوران ایتالیایی به شمار می‌روند که توسط کادر مجرب و حرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرند.
 

رستوران-چابک-هما-1-مشهد

دکوراسیون رستوران هتل هما 1 مشهد برای برگزاری جشن‌ها، دورهمی‌های دوستانه و حتی جلسات کاری نیمه ‌رسمی مناسب است. البته؛ در صورتی که قصد دارید مراسمی در این رستوران برگزار کنید، حتماً باید از قبل با مدیریت هماهنگ شوید و میز رزرو کنید.

بوفه صبحانه هتل هما 1 مشهد

یکی از مزیت‌های هتل هما 1 مشهد این است که بوفه صبحانه آن نیز به‌ صورت عمومی فعالیت می‌کند. چیدمان و خوراکی‌های بوفه صبحانه هتل هما به‌گونه‌ای است که از همان ابتدای ورود اشتهای شما را باز می‌کند و دوست دارید تمام خوراکی‌ها را امتحان کنید. مطمئن باشید تنوع صبحانه بوفه هتل هما به اندازه‌ای است که اگر بخواهید همه آن‌ها را امتحان کنید باید چهار تا پنج روز پشت سر هم به بوفه بروید.
آنچه در بوفه صبحانه هتل هما مشهد سرو می‌شود، عبارت است از:
•    انواع پنیر، کره و خامه
•    رطب، حلوا ارده و ارده
•    انواع کورن فلکس و کروتن
•    انواع مربا و عسل و شیره
•    انواع املت
•    میرزا قاسمی و کشک بادمجان
•    خوراک عدسی و لوبیا
•    صبحانه‌های فست‌فودی مانند هات‌داگ، سوسیس تخم‌مرغ، پاستا، ساندویچ‌های ژامبون
•    انواع کیک و کروسان
•    انواع نان
•    میوه‌های فصل
•    خیار، گوجه، زیتون، خیارشور

 

بوفه-صبحانه-هما-1-مشهد


همان‌طور که گفته شد، در بوفه صبحانه هتل هما مشهد می‌توانید هر سبک صبحانه‌ای که میل دارید را نوش جان کنید. بوفه‌های صبحانه هتل هما خیام و احمدآباد به یک سبک مدیریت می‌شود. هر دو بوفه در فضای آرام و لوکس داخل هتل قرار گرفته‌اند و دارای فضای آتریوم برای پذیرایی از مهمانان نیز هستند. بوفه صبحانه از ساعت 7:30 دقیقه تا 10 صبح در رستوران گل سرخ واقع در طبقه همکف فعالیت می‌کند. خوب است بدانید، اگر مقیم هتل هستنید می‌توانید با یک تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و از رستوران بخواهید آن را برای شما تا اتاق بیاورند. 

 

بوفه ناهار و شام هتل هما 1 مشهد

 

بوفه ناهار و شام هتل‌های هما 1 مشهد به صورت منوی انتخابی بوده و خدمات بوفه فقط به وعده صبحانه محدود است. باتوجه به ذائقه و سلیقه‌تان، می‌توانید از میان تنوع گسترده غذاها، انتخاب ایده‌آلی داشته باشید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. 

کافه و کافی‌ شاپ‌ هتل هما 1 مشهد

در هر دو شعبه احمدآباد و خیام، کافه‌های هتل هما فعالیت دارند که در هتل هما 1، کافه داخل ساختمان هتل قرار گرفته و جزو محبوب‌ترین کافه‌های مشهد محسوب می‌شود. در کافی‌شاپ هتل هما 1 مشهد، انواع مختلفی از  وعده‌ها، بستنی، انواع قهوه، انواع نوشیدنی سرد و گرم و انواع کیک سرو می‌شوند. معماری داخلی این کافه به سبک مدرن است؛ اما فضای باز ندارد. کافه هتل هما 1 هم برای دورهمی‌های دوستانه و هم برای یک قرار ملاقات با فردی که دوستش دارید انتخاب مناسبی است.

کاقی-شاپ-هما-1-مشهد


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هما مشهد چگونه است؟


در صورتی که قصد دارید با افراد دیگر و تعداد زیاد به کافه یا رستوران بروید یا مجلسی در این اماکن برگزار کنید، لازم است از قبل با مدیریت هماهنگ شوید یا میز رزرو کنید. همچنین، بوفه صبحانه هتل هما نیاز به رزرو دارد و باید حداقل ۲۴ ساعت قبل بلیط بوفه را تهیه کنید تا بتوانید در روزی که برنامه‌ریزی کرده‌اید، از خدمات بوفه استفاده کنید.
 
جمع‌بندی


اهمیتی ندارد در هتل هما مشهد ۱ اقامت دارید یا ۲، امکانات هر دو مرکز و سطح خدمات آن به گونه‌ای است که بهترین خاطرات را برای شما رقم می‌زند و احتمالاً دوست دارید در هر بار سفر مشهد، باز هم در یکی از این دو هتل اقامت داشته باشید. با توجه به آنچه در این مقاله اشاره شد، خدمات هتل‌های هما مشهد به اقامت محدود نمی‌شود. کافه و رستوران‌های این هتل‌ها برای صرف یک وعده غذایی یا میان وعده بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت هستند و یکی از بهترین خاطرات شما از مشهد خواهد بود.


سوالات متداول


آدرس هتل هما 1 مشهد کجا است؟


مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

 

هتل هما 1 مشهد چه امکاناتی دارد؟


با انتخاب این هتل، از  امکانات و خدماتی مانند: رستوران، خدمات خانه داری و روم سرویس، سونا و جکوزی، ماساژ، کافی‌شاپ و فضای سبز در زمان اقامتتان برخوردار خواهید شد.


رستوران‌های هتل هما 1 مشهد چه غذاهایی را سرو می‌کنند؟


هتل هما دو رستوران به نام‌های گل سرخ و چابک دارد. این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای میهمانان عزیز طبخ می‌کنند. 
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نازنین ۱۴۰۲/۸/۲۹

رستوران گل سرخ رستوران جذابی هست از لحاظ کیفیت غذا و دکوراسیون داخل

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۳۰

نازنین عزیز ممنون از بیان نظرتون قطعا کامنتها و نظرات شما کمک بسیاری به دیگر عزیزان میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...