رَهی نو

مراکز خرید تبریز

تعداد بازدید: ۱۹۴۹۰۷ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

راهنمای کامل بهترین خرید از مراکز خرید تبریز

وقتی به سفر می‌رویم دوست داریم سری هم به مراکز خرید شهر مقصد بزنیم و حسابی خرید کنیم. همیشه هم  گوشه ذهن‌مان کسانی را داریم که بخواهیم چیزی به‌عنوان سوغات و یادگاری برای‌شان ببریم. البته سفر به تبریز و خرید از این شهر، روایت دیگری دارد. همه‌ ما وصف سوغات تبریز را شنیده‌ایم، از کفش چرم گرفته تا فرش، تابلو فرش و... و دوست داریم در سفر به تبریز این محصولات را از نزدیک ببینیم و درصورت امکان خرید کنیم.

در این مطلب، از مراکز خرید مهم تبریز و ویژگی‌های هر کدام صحبت کرده‌ایم. بنابراین اگر قصد سفر به تبریز را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

1. مرکز خرید لوکس لاله پارک تبریز، برندهای اصل

مجتمع تجاری لاله پارک، کنار هتلی به همین نام قرار گرفته‌است. این مرکز خرید 6 طبقه، 120 فروشگاه دارد. بیشتر برندهای معروف ترک و سایر برندهای جهانی سرشناس دنیا در این مجتمع نمایندگی دارند. شما با سر زدن به مجتمع تجاری لاله پارک، می‌توانید به برندهای ترکی مثل کوتون، ال‌سی‌واکیکی، دیفکتو و... سر بزنید. از برندهای جهانی معروف این مرکز خرید هم می‌توان به منگو، تراست، فندی و... اشاره کرد.

در لاله پارک امکان تفریح و سرگرمی هم فراهم است. این مجتمع با سینما و  شهربازی‌ای که دارد دل کوچک و بزرگ را به‌دست آورده است. بالاترین طبقه مجتمع هم یک فودکورت بزرگ با بیش از 20 رستوران با انواع غذاهای سنتی، ملل و فست‌فود قرار دارد و شما می‌توانید با امتحان کردن این غذاهای باکیفیت، خستگی گشت‌وگذار بین فروشگاه‌ها را از تن به در کنید. محدوده مجموعه لاله پارک در میدان فهمیده، بزرگراه پاسداران تبریز است. اگر به فکر اقامت در یک هتل پنج‌ستاره در شهر تبریز هستید می‌توانید روی این هتل و امکاناتش حساب کنید تا مرکز خرید لاله پارک را در کنارتان داشته باشید. عکس و قیمت رزرو اتاق در هتل لاله پارک تبریز را اینجا ببینید. 

 مرکز خرید لوکس لاله پارک تبریز، برندهای اصل

2. مرکز خرید ستاره باران؛ بهشت مادران و کودکان

مجتمع ستاره باران تبریز، دارای سه طبقه مغازه و یک طبقه هایپرمارکت است و امکاناتی مانند رستوران و کافه نیز دارد. چیزی که ستاره باران را از مراکز خرید دیگر متمایز می‌کند، طبقه مادر و کودک است. در این طبقه انواع فروشگاه‌های سیسمونی، پوشاک کودک، وسایل بهداشتی نوزاد و همچنین آتلیه کودک و شهربازی سرپوشیده و... وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت همه چیز برای یک خوش‌گذرانی خانوادگی تمام و کمال آماده است. برای رفتن به این مرکز خرید باید به چهارراه نصف‌راه، بلوار 22 بهمن بروید و یک روز لذت‌بخش را رقم بزنید.

 مرکز خرید ستاره باران؛ بهشت مادران و کودکان

3. مرکز خرید اطلس؛ برج همه چیز تمام

در خیابان ولیعصر، خیابان همافر غربی، میدان اطلس یک برج 18 طبقه قرار دارد که 9 طبقه از آن تجاری است و حدود 160 مغازه را در خود جای داده است. بهترین برندهای جهانی و همین‌طور برندهای ترک در این مجتمع نمایندگی دارند. گشت‌وگذار در مرکز خرید اطلس برای برندپوشان، یک حس رویایی است. اطلس همه امکانات رفاهی را برای مشتریان فراهم کرده است، امکاناتی مثل فودکورت، هایپرمارکت، کافی‌شاپ، شهربازی و سالن برگزاری مراسم که برای گذراندن اوقات فراغت هم کاملا مناسب هستند و می‌توانند در کنار یک تجربه خرید فوق‌العاده، حس بسیار خوبی را به شما منتقل کنند.

مرکز خرید اطلس؛ برج همه چیز تمام

4. مرکز خرید برج بلور

برج بلور یک برج 25 طبقه اداری-تجاری است که 3 طبقه‌اش به مراکز خرید اختصاص دارد. در طبقه بالای این برج، یک رستوران گردان و همین‌طور یک فودکورت قرار گرفته‌است. برج بلور، مغازه‌های لوکس و گرانی دارد که انواع پوشاک، زیورآلات و... در آن‌ها عرضه می‌شود. برج بلور در آبرسان، فلکه دانشگاه قرار دارد و ساعت کاری فروشگاه‌ها از ساعت 10 صبح تا 11 شب است.

مرکز خرید برج بلور

5. مرکز خرید جواهر تبریز؛ اولین پل پاساژ ایران

این پاساژ که نمایی دیدنی دارد، روی دو بلوار 29 بهمن و استاد شهریار تبریز ساخته شده است و امکانات تفریحی مثل شهربازی، کافی‌شاپ، رستوران، هایپرمارکت و... هم برای رفاه حال خریداران در نظر گرفته است. محدوده پاساژ، در خیابان آبرسان تبریز و ابتدای بلوار شهریار است و شما از ساعت 10صبح تا 9 شب می‌توانید از اجناس فروشگاه‌ها دیدن و خرید کنید. 

مرکز خرید جواهر تبریز؛ اولین پل پاساژ ایران

6. مرکز خرید رویال؛ دوست‌داران بولینگ بشتابید

این مجتمع شیک و مدرن با 100 واحد تجاری و اجناس متنوع از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا وسایل کادویی، از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خدمت مشتریان است. در مرکز خرید رویال، می‌توانید یک خرید کامل و متنوع داشته باشید و از امکانات دیگرش نیز برای تفریح و وقت‌گذرانی استفاده کنید. سالن بولینگ و شهربازی از امکانات سرگرم کننده مرکز خرید رویال هستند. هم‌چنین پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید در صورتی‌که احساس گرسنگی کردید، غذاهای فودکورت مجتمع را امتحان کنید. برای رفتن به این مرکز خرید کافی است عبارت «جنوب شرقی میدان جهاد» را به خاطر بسپارید، آن وقت به راحتی می‌توانید رویال را پیدا کنید.

مرکز خرید رویال؛ دوست‌داران بولینگ بشتابید

7. برج شهر؛ تجربه خرید مارپیچ

این مجتمع به صورت مارپیچ ساخته شده است وهمین‌طور که در بین مغازه‌ها قدم می‌زنید و از اجناس‌شان دیدن می‌کنید در طول مارپیچ بالا و بالاتر می‌روید تا به انتهای مسیر برسید. به‌جز معماری مجتمع که بسیار دیدنی است، اجناس مغازه‌ها هم بسیار جذابند. این مرکز خرید امکاناتی مثل کافه و رستوران هم دارد. برج شهر در بلوار 29 بهمن قرار گرفته و مغازه‌های پاساژ در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه‌، چهارشنبه و پنج‌شنبه به صورت شبانه‌روزی، روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و جمعه‌ها از ساعت 12 ظهر تا 8 شب باز هستند.

برج شهر؛ تجربه خرید مارپیچ

8. رشدیه؛ هرمی برای زنان

رشدیه یک ساختمان هرمی شکل است که علاوه بر داشتن امکاناتی مثل کافی‌شاپ و رستوران، یک مرکز خرید ایده‌آل برای خانم‌ها به حساب می‌آید. در این مرکز خرید از پوشاک مجلسی زنانه گرفته تا لوازم آرایشی، زیورآلات و... به فروش می‌رسد. پاساژ رشدیه در سه‌ طبقه ساخته شده است و 250 واحد تجاری دارد. برای رفتن به این مرکز خرید کافی است سری به شهرک رشدیه، میدان فهمیده بزنید.

رشدیه؛ هرمی برای زنان

9. والمان؛ طولانی‌ترین مرکز خرید تبریز

این مرکز خرید به‌ صورت زیرزمینی ساخته شده است و معماری جالبی دارد. مجتمعی با 400 واحد تجاری که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تبریز به شمار می‌آید. والمان علاوه‌ بر مغازه‌هایی با اجناس متنوع و زیبا، امکاناتی مثل هایپرمارکت، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت، کتابخانه و... نیز دارد. این مرکز خرید فرهنگی که حتی به فکر دوستداران کتاب هم بوده، در خیابان شریعتی، نبش والمان قرار گرفته است.

والمان؛ طولانی‌ترین مرکز خرید تبریز

10.پیاده‌راه تجاری تربیت؛ در امتداد جاده ابریشم

پیاده‌راه تجاری تربیت، قسمتی از مسیر جاده ابریشم است و در خیابان امام تبریز و بالاتر از میدان ساعت قرار دارد. تربیت قبلاً مسیر عبور و مرور ماشین‌ها نیز بوده است اما امروزه سنگ‌فرش شده است و عابران پیاده می‌توانند با خیالی آسوده قدم بزنند و از مغازه‌های دو طرف آن دیدن کنند. مغازه‌های کنار خیابان به فروش پوشاک، کیف و کفش و... اختصاص دارند. در این مسیر چند رستوران‌ قدیمی و معروف نیز وجود دارد که طعم دلپذیر آبگوشت و کباب تابه‌ای معروف تبریز را می‌توان در آن‌ها چشید. در جای‌جای مسیر مجسمه‌های سنگی‌ای از صاحبان مشاغل مختلف قدیمی گذاشته شده‌اند که پیاده‌روی را دل‌چسب‌تر می‌کند.

پیاده‌راه تجاری تربیت؛ در امتداد جاده ابریشم

11.مجتمع تجاری پردیس؛ قصر پوشاک

در پیاده‌راه تربیت یک مجتمع 3 طبقه با 55 فروشگاه نیز وجود دارد که بیشتر مغازه‌هایش مخصوص فروش پوشاک است. اگر به سنگ‌فرش تربیت رفتید، سری هم به مجتمع تجاری پردیس بزنید و از فروشگاه‌های متنوع پوشاک دیدن کنید. قدم زدن در این پیاده‌راه و استفاده از هوای مطبوع شهر تبریز لذت‌بخش است و بسیار توصیه می‌شود.

مجتمع تجاری پردیس؛ قصر پوشاک

12.پیاده‌ راه شهریار و فلکه ولیعصر

اطراف فلکه بزرگ ولیعصر، پیاده‌راهی وجود دارد که کناره‌هایش را فروشگاه‌های متعدد پر کرده‌اند. همچنین آب‌نمای زیبای فلکه ولیعصر و مبلمان شهری اطرافش، محیط خوبی برای نشستن و لذت بردن از فضا و هوای دلپذیر این منطقه فراهم کرده‌است. بنابراین اگر دوست دارید جدیدترین اجناس برندهای داخلی و خارجی را ببینید سری به این پیاده‌راه بزنید و از خرید و تفریح در این منطقه لذت ببرید.

پیاده‌ راه شهریار و فلکه ولیعصر

کلام آخر

خرید همیشه دل‌چسب و دوست‌داشتنی است به‌ خصوص زمانی که در سفر باشید و لذت خرید را با لذت دیدن جاهای تازه ترکیب کنید. اگر مسافر تبریز هستید، بهتر است قبل از شروع سفرتان یکی از هتل های خوب شهر را رزرو کنید. می توانید برای رزرو هتل در تبریز از طریق سایت رزرو آنلاین  هتل  رهی نو اقدام کنید. همچنین می توانید هتل های 5 ستاره تبریز و هتل های 4 ستاره تبریز را با بیشترین تخفیف از رهی نو رزرو کنید.

پس از سفر می توانید با خیال راحت به دیدنی های تبریز رفته و از بازارهای این شهر خرید کنید. مراکز خریدی که امروزه ساخته می‌شوند تمام نیازهای افراد را در نظر می‌گیرند، به تفریح، غذاخوردن و رفع خستگی‎‌شان هم فکر می‌کنند بنابراین امکانات زیادی را در دل خود جای داده‌اند. مراکز خرید تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با فودکورت، شهربازی، کافی‌شاپ و ... سعی دارند رضایت مردم را جلب کنند. در سفر به شهر زیبای تبریز به مراکز خرید بزرگ و مجهزش سربزنید و از تجربه خرید همراه با سرگرمی نهایت استفاده را ببرید.
 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
علی ۱۴۰۲/۱۰/۱۹

حیف هرچه تورم بالا مییره دست ما به آنها کم

لعیا ۱۴۰۲/۹/۹

چه عالی و خوب مراکز رو تعریف کردید خیلی قابل استفاده ست مقاله تون ممنون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۱

لعیای عزیز خیلی ممنون از شما که توجه نموده و مقاله رو مطالعه نمودید خوشحالیم از حضورتون در سایت رهی نو

سبزواری ۱۴۰۲/۵/۲۷

کدوم این پاساژ ها کالای خواب داره؟بالش...

پارسا ۱۴۰۲/۳/۱۵

لطفا مرکز خرید تسنیم.رو هم اضافه کنید در نصف راه تبریز در پشت ستاره باران

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱۶

پارسای عزیز بررسی میکنیم شما هم میتونید اطلاعات خودتون راجع به این مرکز خرید را پیام دهید تا در صورت صحت آن انتشار یابد با تشکر

زهرا ۱۴۰۱/۶/۳

خرید لباس مجلسی دخترانه شیک و جذاب از فروشگاه های تبریز کسی انجام داده؟

  مدیر سایت۱۴۰۱/۸/۱

زهرا عزیز متاسفانه امکان پاسخگویی از کاربران دیگر به سوالات شما نیست

رز ۱۴۰۰/۱۲/۶

ممنون بابت معرفی کاش از تمام بازار ها عمس می ذاشتین و همراه با لوکیش میبود ک عالی بود

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱۲/۷

همراه عزیز رهی نو، ممنون از اینکه نظرتون را با ما به اشتراک گذاشتین.

حسام ۱۴۰۰/۸/۳۰

سلام لطفا مرکز خرید فلورانس سنتر را هم. اضافه کنید تازه افتتاح شده در تبریز بهترین پاساژ تبریز هست

پرهام ۱۳۹۸/۲/۲۶

بسیار عالی ممنون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...